Rok výroby:2008Typ motoru:1598Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:1. 2. 2011
Předchozí auto:Škoda Felicia Fabia,Peugeot Boxer ,Land Rover Defender
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Výměna brzd po 1000 km, záruční výměna z důvodu rozdílné tvrdosti destiček výrobce Bosch. Velmi častá závada u Aurise do 2008. Můj předpoklad.
Výměna těsnění na převodovce první servisní prohlídka. Unik oleje.
Porucha klimatizace na 0 km -15 000 km, obzvláště v zimním období. Celkem oříšek. Po 2 letech mi Toyota vyšla vstříc a vyměnila mi vozidlo za nový Auris.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled neurazí ani nenadchne. Neutrální a neupozorňuje zbytečně na sebe. Interier vozidla moc krásný. Super design ruční brzdy, bohužel po faceliftu byla nahrazena klasickou pogumovanou... na popud umastěncům kterým klouzala... :) Místa ve vozidle je dost. Kufr průměr ve své třídě. Motor velice tichý a výkonný, škoda jen pětistupňové převodovky a hlučné 5ky s rozsahem 50-200 km, což kazí kultivovaný motor na dálnicích + vysoká spotřeba. V dalších verzích bylo odstraněno 6 rychlostním stupněm, který skutečně chyběl na dálnice. Jinak verze 2010 je super, vychytané věci a tak. Takže pro 2010 neplatí to co je napsáno výše.
Všechna auta jsou jenom stroje co se mohou pokazit,ale u Toyoty mám statisticky jednu z nejmenších pravděpodobností,že se pokazí.To za prvé,a za druhé u vyjímečných fatálních neopravitelných závad,které nezpůsobil zákazník Toyota mění buď celé auto nebo problémovou část.A to i po záruce!!!Má totiž obdobnou zkušenost,kdy mi půl roku po záruce fouklo těsnění motoru a "vyleštily" se plošky ve válcích.Byla to skrytá vada těsnění z první série D4D.Stalo se to jen vyjímečně (pár případů po světě).Toyota Europe v Bruselu nám nechala vyměnit celý motor za nový!Ukažte mi automobilku s takovým přístupem,které nejde jen o to prodat a dál se nezajímat???
Jj vážně vyměnili, přístup nejlepší. Myslím, že toyota to má v heslu spokojený zákazník. Byla to automatická klimatizace a poruchu. Vyskytl se občasný problém s klimatizací. Tento problém se projevuje tím, že po nastartování vozidla a zahřátí motoru, automatická klimatizace začne pouštět studený vzduch místo teplého. Nešlo měnit ani kam foukat. Příklad : zima - 5 s, v autě nastavený 22. Fouká dovnitř přes ventilátor -7(předpoklad), klimatizace vyhodnotí že je v autě furt zima a zvyšuje otáčky ventilátoru do maxima = větší zima než venku. Stejný případ i v létě ale naopak, maximální vedro. Odstranění bylo vypnout motor a zkusit později nastartovat.
píšeš, že ti Toyota vyměnila po dvou letech auto ze nové..?! To jako vážně..?! To bylo, protože na autě se vyskytlo hodně poruch..? Nechápu to moc s tou klimatizací, píšeš, že porucha klimatizace 0 - 15000 km, to jako že v tomto kilometrovém rozmezí se pořád kazila..? Každopádně, pokud ti Toyota vyměnila auto za nové a zadarmo, nebo ještě dejme tomu, že s nějakou menší finanční kompenzací, tak to jsou ještě férovější, než jsem si myslel. Jinak máme doma Toyoty dvě a jsme také velmi spokojeni. Poruchy na autech nejsou žádné, takže se servisem řešíme jen prohlídky a i tak se veškerý personál chová velmi vstřícně, ochotně, tak jak by to mělo být. Máme v rodině mnoho značek aut, dále máme firmu, kde máme také různé značky, ale s takovýmto přístupem, jsem se zatím jinde nesetkal...
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Auris
výměna
Všechna auta jsou jenom stroje co se mohou pokazit,ale u Toyoty mám statisticky jednu z nejmenších pravděpodobností,že se pokazí.To za prvé,a za druhé u vyjímečných fatálních neopravitelných závad,které nezpůsobil zákazník Toyota mění buď celé auto nebo problémovou část.A to i po záruce!!!Má totiž obdobnou zkušenost,kdy mi půl roku po záruce fouklo těsnění motoru a "vyleštily" se plošky ve válcích.Byla to skrytá vada těsnění z první série D4D.Stalo se to jen vyjímečně (pár případů po světě).Toyota Europe v Bruselu nám nechala vyměnit celý motor za nový!Ukažte mi automobilku s takovým přístupem,které nejde jen o to prodat a dál se nezajímat???
03.02.2011 | 06:58:02 | japan Reagovat
Na recenzích kolíňat psal někdo, že mu vyměnili komplet nový motor, v záruce, jen proto, že měl jiný zvuk než měl mít. Motor je taky Toyota.
02.02.2011 | 19:54:04 | Reagovat
TTT
RESPECT for Toyota ! Vymena auta od dealera na vychode (CR) ... to pri takom VW (ale aj ini) ti nechcu ani len zvolavacku celu preplatit ...
02.02.2011 | 17:31:03 | MickeyMon Reagovat
Vyměna
Jj vážně vyměnili, přístup nejlepší. Myslím, že toyota to má v heslu spokojený zákazník. Byla to automatická klimatizace a poruchu. Vyskytl se občasný problém s klimatizací. Tento problém se projevuje tím, že po nastartování vozidla a zahřátí motoru, automatická klimatizace začne pouštět studený vzduch místo teplého. Nešlo měnit ani kam foukat. Příklad : zima - 5 s, v autě nastavený 22. Fouká dovnitř přes ventilátor -7(předpoklad), klimatizace vyhodnotí že je v autě furt zima a zvyšuje otáčky ventilátoru do maxima = větší zima než venku.
Stejný případ i v létě ale naopak, maximální vedro.
Odstranění bylo vypnout motor a zkusit později nastartovat.
02.02.2011 | 16:09:26 | ridic144 Reagovat
vymena
Fakt ti vymenili karu ???
02.02.2011 | 12:14:46 | MickeyMon Reagovat
Výměna..?
Ahoj,
píšeš, že ti Toyota vyměnila po dvou letech auto ze nové..?! To jako vážně..?! To bylo, protože na autě se vyskytlo hodně poruch..? Nechápu to moc s tou klimatizací, píšeš, že porucha klimatizace 0 - 15000 km, to jako že v tomto kilometrovém rozmezí se pořád kazila..? Každopádně, pokud ti Toyota vyměnila auto za nové a zadarmo, nebo ještě dejme tomu, že s nějakou menší finanční kompenzací, tak to jsou ještě férovější, než jsem si myslel. Jinak máme doma Toyoty dvě a jsme také velmi spokojeni. Poruchy na autech nejsou žádné, takže se servisem řešíme jen prohlídky a i tak se veškerý personál chová velmi vstřícně, ochotně, tak jak by to mělo být. Máme v rodině mnoho značek aut, dále máme firmu, kde máme také různé značky, ale s takovýmto přístupem, jsem se zatím jinde nesetkal...
02.02.2011 | 09:47:34 | L@lek Reagovat