Rok výroby:1992Typ motoru:2,8 VR6Stav km při koupi:196 000 kmStav km nyní:225 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:10-20 l/100 kmVloženo:11. 4. 2008
Golfik je to jednotka GT - cko, ovsem motor, spojka, napravy, kolesa - 15 BBS, brzdy ma z trojkoveho golfa VR6. Povodne ho postavali blazni na sprinty a nejeden aj vyhrali v kategorii do 3.0l. samozrejmostou je sportove pruzenie, tlmice, vyfuk, zvody, fitre, sviecky, olej ktory pravidelne ubuda. Karoseria z jednotky je mimoriadne lahka, cele auto moze mat cca 900kil.
Design, karoseria - cierna, folie, matne sive elektrony - hranaty maly darebak, mne sa paci aj ked je uz hodne za zenitom. Korozia ho zacina zrat najma zadne blatniky, ktore kedze su znizene pri nerovnostiach sa suchaju o kolesa.
Interier, budiky - voltmeter, tlak oleja, teplota, palubny pocitac z trojkoveho golfu inac interier z jednotky - pekny v ciernej farbe, sportove sedacky OMP, pri rychlej jazde vsetko bucha, klepe ale aj po rokoch vsetko plne funkcne - otvaranie okien, siber.
Jazda - Pri prvom nastupeni do tohto auta si clovek pripada ako totalny darebak, sviniar co by mal ist na zavody a nie do premavky. Sedacka je mala, nizko nepohodlne sa do nej nastupuje, ale po zasadnuti je vsetko tak ako ma byt, do strany nepusti cloveka ani o centimeter. Štart - vzdy na prvy krat, neskutocny hlboky zvuk, uz pri volnobehu je cela karoseria nervozna z tej sily. Treba chvilu cakat nech sa motor zohreje, lebo tieto motory su silne ale haklive, pokial s nimi clovek nevie. Mozme ist - Pri zaradenej jednotke musi byt clovek opatrny aby sa vobec auto rozbehlo a negumovalo na mieste - v zime akoby ani nebola, hned dvojka... dvojka - plny plyn - kurva to co je , motor reve som zatlaceny do sedacky, trojka, hukot na cele sidlisko a to uz sa otacaju vsetky policajne auta aby isli pokutovat...
Auto bolo robene na sprinty takze mu maloco utecie, na dialnici to uz nie je bohvieco kratka patka, auto ma o nicom aerodynamiku, Vmax - 250. Ale tu ide o zrychlenie, pod stovku sa s tym neda jazdit, polisi najviac odmerali v meste - 187... 100 ide tak do pat, sest sekund, podla podmienok.. Jazda s tymto hajzlikom je ako z akcneho filmu, sedi krasne na ceste, zakruty vyberat su pozitok, pocit zo zrychlenia je silnejsi ako vsetky drogy co su momentalne na trhu.
Ale treba mat nejake auto "normalne" a toto k tomu lebo to zere od 9 do 20, policajti to nenehaju na pokoji a pohodlia si v tom neuzijete
golfik, po prestavbe - karoseria + interier je jedine z jednotky ostatne 3 VR6. Karoseria osetrena, novy krasny cierny lak - bez pozinku samozrejme - korozia okolo zadnych blatnikov - biju sa s kolesami kvoli extremne malej svetlej vyske, inac len par odretych miest
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
trapne
No...na 23 rokov by som cakal niečo normálne a nie...mam velmi rychle auto a chodim v nom 187km/h po sidlisku lebo som jebo a trepem dve na tri
12.08.2009 | 16:48:01 | speedy Reagovat
kto je z petrzalky vie...
31.05.2009 | 19:14:51 | Reagovat
Mne to taky pripada jako recese.Jinak jet 187 kmh ve meste je moc i na mne.
30.05.2009 | 19:53:58 | jamieson Reagovat
korozia
golfik, po prestavbe - karoseria + interier je jedine z jednotky ostatne 3 VR6. Karoseria osetrena, novy krasny cierny lak - bez pozinku samozrejme - korozia okolo zadnych blatnikov - biju sa s kolesami kvoli extremne malej svetlej vyske, inac len par odretych miest
14.04.2008 | 18:22:17 | Reagovat
Toto je dobre : Korozia ho zacina zrat najma zadne blatniky.
Podla mna ho už trikrat zožrala
13.04.2008 | 09:56:46 | Reagovat
Ak toto cele nieje recesia tak potom sa mi zda chvalenie rychlostou 187km/h v meste velmi velmi ubohe.
13.04.2008 | 09:32:12 | Roman Reagovat