Rok výroby:2012Typ motoru:1,2 TSIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:3 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?2 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:26. 3. 2013
Na velikost auta prostorný kufr Prostornost interiéru Venkovní vzhled Palubka zaměřená na řidiče
Slabé stránky
Spotřeba Slabý motor Tvrdé odpružení podvozku Vrzání a lupání plastů v interiéru Špatně svítící přední světla
Závady a opravy na autě
5 dní po převzetí auta upadlé těsnění dveří řidiče Dvakrát oprava handsfree Špatně svítící přední světla
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám jako služební, ale nejsem si jistý, jestli bych jej chtěl domů. Na Golfa jsem se docela těšil, protože je médii i některými rádoby znalci neustále vychvalován. Teď z něj mám trochu rozpačitý dojem, který odstartovalo odpadlé těsnění dveří řidiče po 5 dnech od převzetí auta.
Interiér: je prostorný. I větší postavy s dlouhýma nohama se tu budou cítit pohodlně ale nepříjemně je omezí široký středový tunel, a to hlavně řidiče. Jedná se totiž o obyčejný tvrdý plast. Řidič má horší výhled přes silný A sloupek, což bezpečnosti provozu nepřidá. Jinak je výhled z auta bez problémů. Vzadu je dost místa, 2 osoby obvyklé výšky a váhy tam nemají problém. Zavazadlový prostor je na velikost auta objemný, sice zdaleka ne jako u Octavie takže jeho polovinu mám permanentně plnou, ale zatím dostačuje. Příplatkové rádio má sice čtečku SD karet a AUX vstup ale nechápu proč chybí USB konektor, který je u ostatních výrobců standartem už několik let. Dvakrát už stávkovalo handsfree. Trochu jiné ovládání má i klimatizace, ale dá se na to rychle zvyknout.
Jízdní vlasnosti: bych popsal jako průměrné. Řízení je přesné a i v rychle projížděných zatáčkách se auto chová dobře. ESP funguje docela dobře, s řidičem se nepere a spíš mu pomáhá. Podvozek je ale trochu zbytečně tvrdě naladěný a to i na standartních 15" pneu. Když je Golf 7 prázdný a jede pouze s řidičem, pořádně jej natřásá a zadní kola jakoby odskakují od silnice. Jednou jsem podcenil upevnění telefonu v držáku a na výmolu mi z něj vyskočil. Je znát, že auto je naladěno pro kvalitnější vozovku než je ta česká. Od zvýšených otřesů se odvíjí i občasné drnčení interiéru, vrzání a lupání, které se ozývá nejvíce z prostoru palubní desky a odněkud od zadních sedadel. Řazení by mohlo být také přesnější, první týden šlo dost ztuha, teď už se vychodilo a možná jsem si i zvyknul. Aerodynamický hluk je nízký, při dálničních rychlostech se auto chová dobře, ale silný vítr nebo poryvy od kamionů s ním občas docela zamávají. Problém je malá svítivost halogenových světel. Nejhorší je to na mokré silnici nebo když musím jet po dálnici na potkávací. To už je na hraně a někdy radši zpomalím.
Motor: základní 1,2 TSI auto dokáže rozjet a udržet v pohybu, ale to je vše. Silnější 77 kw verze taky nebude žádné terno, ale snad bude aspoň trochu lepší než tohle. Motor ztrácí sílu už od středních otáček a už kolem 140 km/h už mu dochází dech. Řidič si musí každé předjíždění rozmyslet a hodně předvídat. Na víc než 176 km/h se mi jej rozjet nepovedlo. Pokud přiberete pasažéry a ještě nějaký těžší náklad do kufru, motor zleniví a musí se pořádně šlapat na plyn. To se projeví zvýšenou spotřebou a zvukovým projevem, který se může stát po delší době obtěžující. Nedivím se, že tu chybí 6. rychlostní stupeň, tenhle motor by jej neutáhl. Spotřeba 5 l/100km kterou uvádí VW je docela mimo. Při běžné jízdě je to těsně nad 7l. Po dálnici a po městě ještě víc.
Je mně 68 roků, vlastnil jsem škodu Populár, Trabanta, dva Warburgy com., dva Opel Corsa a Ford Fiestu. Nikdy s těmito auty nebyl žádný problém, jen výměna klínového řemene, oleje, žárovky, gum, a to jsem na každém najel průměrně 100 tis.km. Na důchod jsem si pořídil na radu syna konečně pořádné auto VW Golf plus 1.2 TSI. Vydrželo dva roky (najeto 28000 km). Pět dní po uplynutí dvouleté záruky odešel motor. Naštěstí jsme si při koupi "VW das Auto" připlatili za 7 tis.Kč ještě dva roky záruky. Auto je již druhý týden v autorizovaném servisu. Propálené ventily na 1 válci. To by se mohlo stát až tak po 200 tis. km, možná. Chudá směs odejdou ventily, bohatá píst. Tak jsem zvědavý jestli tedy při opravě přezkouší když už je to rozebrané na mašince zbývající vstřiky a jestli přebrousí hlavu. Ono to snad ani jinak nejde. Uvidím. Jinak auto netopí, provozní teplota až po 10 a více km. Spotřeba 7 litrů. Uvažuji, abychom na dědině nebyli bez auta že zakoupím ještě náhradní z bazaru Ford Fusion pro jeho jednoduchost.
07.02.2015 | 06:27:32 | Karel
| 213.192.4.*Reagovat
Srovnání
Zdravím všechny,
jen bych pro srovnání chtěl napsat něco o Octavii se stejným motorem.... PS: nevím na jaké auto byl autor zvyklí , ale mě dinamika stačí...
Na 2 80, 3 do 120, 4 do 160, 5 do 195 a mám i 6 zatím do 214km/h ve dvou (řazení při 5000ot/77kw)....takže u tebe asi bude stačit aby se motor zajel...já mám 37000km, po výměně rozvodového řetěze samozřejmě (klepalo to od 24000km)... a spotřeba město 7-8.5l, mimo město 6.5-7l dálníce na delší trasy 7.5-8l...ale to vše jen když motor nedusím pod 2000-2500ot při všech režimech, jinak je líný a víc žere.... To jen v krátkosti....
Proč stále většina měří maximálku z kopce.Nebo chceš tvrdit že 77kw motor vytlačí na šestku po rovině 214km-h ?Ale no tak,neblázni.To je rychlost tak pro 1,8 Tsi.
25.08.2013 | 07:31:56 | jan
| 88.100.179.*Reagovat
Záskok
Golf VII 1.2 Tsi je prozatímní náhražkou staršího Golfu R 32.Té rychlosti věřím.
25.08.2013 | 08:32:19 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Záskok
Tobě někdo platí za ty kraviny co tady píšeš?Pokud ne tak se běž konečně léčit!
Měl by to být V6 o oběmu 3.2 lirů,možná VR6 nepřímo vidlicovej.Ve Wolsburgu udělali chybu že nedali 1.2 Tsi náhon 4wd protože to auto není schopno přenášet výkon na asfalt a potom se lidi divěj.Nissan GT-R má náhon na všechny kola a je všechno v poho.
25.08.2013 | 19:26:33 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
Vypadá to že Anonym se vzdal možnosti obhájit nesmysl který tu vypustil.
26.08.2013 | 07:21:26 | jan
| 88.100.179.*Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
Anonym II nemusí nic obhajovat, on si jenom dělal srandu z toho chudáka a jeho následovníků, kteří tady tvrdili, že 1,2TSi může jet 214km/h. Ti soudnější to pochopili a ti zaslepení holt ne. Toť vše.
Se světly mám stejný problém, dokonce jsem si v servisu vydupal výměnu na záruku ale nepomohlo to. Bohužel je to asi vlastnost, ne chyba. Nakonec jsem je musel podomácku přizvednout jako naposled u Felicie a aspoň trochu je to lepší.
no 7.5 litru na syrový motor a pak asi zajetý cca odhad 7 litrů dost brutální spotřeba. To japonci na 115 koních umí 6.5 litru. A to tsi jak si každej myslí že je úsporný to by musel jezdit do dvou tis otáček než sepne turbo a to by se pěkně ploužil po silnici. Je to krok zpět jak do toho eu kecá kvůli emisím a zlatá stará atmosféra jich vyprodukuje méně než tsi.
Ne,turbo spíná dřív.Dá se s tím v pohodě jezdit do 6l.Krouťák je posazenej nízko a má plochou křivku průběhu tím pádem je zbytečný ho vytáčet.Atmosféru musíš točit aby jela kdežto TSI ne.Musí se s tím taky umět jezdit.Ono nejlepší off road je služební auto a tam se na spotřebu nehraje.Takovejhle řidič by s atmosférou jezdil min za 8l.
Taky je to firemní herka, tak se s tím jezdí jak je potřeba a moc se s tím nemazlí. Vím to podle toho co vidím u nás. VW taky dělal jednu dobu FSI motory a s těma se dalo kolem 6l kombinovaně v klidu.
toto auto s tymto motorom mi zere podstatne menej ako predchadzajuce japonske auto s dizlovym motorom, bez nejakeho velkeho sebazaprenia sa s tym da chodit pod 5 litrov (dlhe trasy). Momentalne dlhodoba priemerka 5,9 l/100km, to bola asi minimalna spotreba "japonskeho" (v skutocnosti fiat)dizloveho motora v SX4-ke. Takze po cca 12t km vymenu SX4-ky za tento Golf absolutne nelutujem.
Mám Golf Plus 1,2 TSI 77kW, a průměrná spotřeba většinou krátké trasy do práce 5km, a spotřeba při dodržování 50/90/130km je 6,02l. Na dálnici ve dvou 130-140km 5,5l. Jezdím hned po rozjezdu na tempomat. Pokud jedu s nohou na pedálu, tak elektronika to vyhodnotí, že chci stále zrychlovat a krmí motor benzínem, proto po ustálené rychlosti zapnu tempomat a ukazatel spotřeby klesne i o 1-litry. Akcelerace při předjíždění bez problémů.
Mám silnější 105k verzi a už je to použitelnější ale spotřeba stejná. S tvrdým podvozkem a pazvuky interiéru mám problémy taky. A to mám navíc 16palcové kola takže je to ještě horší. Podle vyjádření VW je to normální. VW by si měli uvědomit že reklama není všechno a zlepšit kvalitu.
A to prosím vás porovnáváte s jakým vozem? Stejný obsah, stejná třída prosím alespoň 1kus podobně srovnatelný, pokud jste jezdil vícero vozy. Děkuji...
Slavný motor koncernu - tolik vychvalovaný (ještě dřív, než vůbec vyjel), vynášený do nebes, silný, úúúúsporný - a opět jen nafouklá a nyní splasklá bublina. Koncern motory prostě neumí, zaspal dobu o 10 let a ani turbem to nespraví. Spíš naopak. Jenom pisálkové rádoby odborných motoristických časopisů si asi pořád ještě myslí, jaký klenot je ten koncernový TSI (kolikpak asi dostali zaplaceno, za "objektivní" testy a hodnocení?)
Je to nejslabší základní otor navíc malýho objemu.Čekat od toho něco víc ani nejde.Tady bych doporučil změnit zaměstnavatele,kterej by ti koupil silnější motor,kterých koncern nabízí dostatek.
Aj ja mám silný dojem, hraničiaci s istotou, že väčšina motoristických novinárov je motivovaná, aby takmer nekriticky vuchvaľovala vozidlá koncernu VW a hanila konkurenciu. Ak napríklad pri teste Fabie napíšu, že zrýchlemie 0-100 km/h za 15,6 s je dostatočné a pri o 25% lacnejšom konkurenčnom vozidle so zrýchlením 13 s tri razy zdôraznia, aké je to lenivé vozidlo vhodné iba pre dôchodcov, potom redaktori tohoto českého WEBu buď nie sú pri zmysloch, alebo sú skorumpovaní.
Pritom motivácia nemusí mať iba podobu finančného obnosu. Aj také zapožičanie vozidla na dlhodobé testovanie (novinár sa "obetuje" a testuje vozidlo aj vo voľnom čase tým, že v ňom podniká súkromné cesty - samozrejme palivo má zadarmo), alebo víkendový či týždňový all inclusive výlet na predvádzanie nového typu vozidla (koná sa na náklady pozývajúcej firmy, zvyčajne na niektorom stredomorskom ostrove) vhodne naladí pero novinára.
A čím myslíš že jezděj.Korejcema Kefalíne a pak když sednou do něčeho od VW připadaj si jak v autě o třídu jinde.Kdo se znaží vlezdoprdelovat jsou jiný automobilky.Zkus se někdy svízt v normálním autě a nekritizuj.Ten rozdíl tam je.
RE: No ja Ti Jirko nevím:):). Vzdy, ked sadnem do nejakeho.W, ktore ma cez 250-300.000 km,
tak je interier neuveritelne osuchany, plast je vydrety do biela,prederavene sedacky- presuchane, znicene manzety prevodovej paky,tak, ze vidno vsade iba sama kozenka, ci ina umelina, tvariaca sa dobre a kvalitne prvych 50-100.000 km...
Ale kvalita vyzera inak. Samozrejme, na starsie Mercedesy sa dnes asi nikto nechyta..., ani Korejci este nie su odskusane, ale niektore modely kia- hyundai su krajsie a naozaj slusne spracovane.
Ale o ich kvalite mozno povedat viac po nejakych.300.000.km a viac.
Napr.v poslednej prilohe Sveta motorov - " autoojetiny"..., sa za odporucany a DOBRY motor zacali odporucat 2.0 TDi..:), pricom este donedavna na neho pluli siru.
Rovnako, ako zufaly motor 1,6 thp od bmw& peugeot...., zatialco v peugeote je to sunt, kedze je to bmw..., tak je " super":):)
Vsetko je to o reklame. Za penize v Praze dum..., pokial vyrobca plati miliony na inzercii..., kazdy si rozmysli, ci bude pisat v sulade so zadavatelom reklamy,alebo bude na ulici...
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Motor VW Golf plus 1.2 TSI (r.v.2012)je špatný
Je mně 68 roků, vlastnil jsem škodu Populár, Trabanta, dva Warburgy com., dva Opel Corsa a Ford Fiestu. Nikdy s těmito auty nebyl žádný problém, jen výměna klínového řemene, oleje, žárovky, gum, a to jsem na každém najel průměrně 100 tis.km. Na důchod jsem si pořídil na radu syna konečně pořádné auto VW Golf plus 1.2 TSI. Vydrželo dva roky (najeto 28000 km). Pět dní po uplynutí dvouleté záruky odešel motor. Naštěstí jsme si při koupi "VW das Auto" připlatili za 7 tis.Kč ještě dva roky záruky. Auto je již druhý týden v autorizovaném servisu. Propálené ventily na 1 válci. To by se mohlo stát až tak po 200 tis. km, možná. Chudá směs odejdou ventily, bohatá píst. Tak jsem zvědavý jestli tedy při opravě přezkouší když už je to rozebrané na mašince zbývající vstřiky a jestli přebrousí hlavu. Ono to snad ani jinak nejde. Uvidím. Jinak auto netopí, provozní teplota až po 10 a více km. Spotřeba 7 litrů. Uvažuji, abychom na dědině nebyli bez auta že zakoupím ještě náhradní z bazaru Ford Fusion pro jeho jednoduchost.
07.02.2015 | 06:27:32 | Karel | 213.192.4.* Reagovat
Srovnání
Zdravím všechny,
jen bych pro srovnání chtěl napsat něco o Octavii se stejným motorem....
PS: nevím na jaké auto byl autor zvyklí , ale mě dinamika stačí...
Na 2 80, 3 do 120, 4 do 160, 5 do 195 a mám i 6 zatím do 214km/h ve dvou (řazení při 5000ot/77kw)....takže u tebe asi bude stačit aby se motor zajel...já mám 37000km, po výměně rozvodového řetěze samozřejmě (klepalo to od 24000km)... a spotřeba město 7-8.5l, mimo město 6.5-7l dálníce na delší trasy 7.5-8l...ale to vše jen když motor nedusím pod 2000-2500ot při všech režimech, jinak je líný a víc žere....
To jen v krátkosti....
01.08.2013 | 18:53:27 | Patrik | 94.113.112.* Reagovat
RE: Srovnání
Proč stále většina měří maximálku z kopce.Nebo chceš tvrdit že 77kw motor vytlačí na šestku po rovině 214km-h ?Ale no tak,neblázni.To je rychlost tak pro 1,8 Tsi.
25.08.2013 | 07:31:56 | jan | 88.100.179.* Reagovat
Záskok
Golf VII 1.2 Tsi je prozatímní náhražkou staršího Golfu R 32.Té rychlosti věřím.
25.08.2013 | 08:32:19 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Záskok
Tobě někdo platí za ty kraviny co tady píšeš?Pokud ne tak se běž konečně léčit!
25.08.2013 | 14:26:10 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Záskok
Dobře máš pravdu v tom že 1.2Tsi je jen předokolka a starej R 32 je čtyřkolka ale jsou výkonově srovnatelný.
25.08.2013 | 18:54:17 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Záskok
Ty asi nevíš co znamená pro motor označení R32! že srandisto?
25.08.2013 | 19:11:24 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Záskok
Měl by to být V6 o oběmu 3.2 lirů,možná VR6 nepřímo vidlicovej.Ve Wolsburgu udělali chybu že nedali 1.2 Tsi náhon 4wd protože to auto není schopno přenášet výkon na asfalt a potom se lidi divěj.Nissan GT-R má náhon na všechny kola a je všechno v poho.
25.08.2013 | 19:26:33 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Záskok
:-))), jen do něj.
25.08.2013 | 19:31:07 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Záskok
Motor 1,2 Tsi který má 105 koní není schopen přenést tento výkon na vozovku bez pohonu všech kol ?Buď jsi srandista nebo vůl.
25.08.2013 | 20:24:42 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Záskok
Tak vidíš! a myslíš že 1.2 77KW se může snad rovnat 3.2 V6 177KW??
25.08.2013 | 21:48:27 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
Vypadá to že Anonym se vzdal možnosti obhájit nesmysl který tu vypustil.
26.08.2013 | 07:21:26 | jan | 88.100.179.* Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
Anonym II nemusí nic obhajovat, on si jenom dělal srandu z toho chudáka a jeho následovníků, kteří tady tvrdili, že 1,2TSi může jet 214km/h. Ti soudnější to pochopili a ti zaslepení holt ne. Toť vše.
26.08.2013 | 08:54:31 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
Zatím 214,a půjde to zřejmě výš.Stačí vyvalit spolujezdce a je tam 220 jak vyšitých.
26.08.2013 | 12:09:22 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
Tak to vidíš, taky jsi pochopil :-D.
26.08.2013 | 12:56:01 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
Obávám se že jsem to přehnal.Není to přímo nástupce ale velká náhražka,jen si pomyslete to ukojení při zrychlení.Je to auto snů ale splnitelných!
26.08.2013 | 20:51:34 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Záskok,ale za co ?
:).
26.08.2013 | 12:55:12 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Světla
Se světly mám stejný problém, dokonce jsem si v servisu vydupal výměnu na záruku ale nepomohlo to. Bohužel je to asi vlastnost, ne chyba. Nakonec jsem je musel podomácku přizvednout jako naposled u Felicie a aspoň trochu je to lepší.
14.04.2013 | 16:04:00 | FMilan | 89.102.178.* Reagovat
no 7.5 litru na syrový motor a pak asi zajetý cca odhad 7 litrů dost brutální spotřeba. To japonci na 115 koních umí 6.5 litru. A to tsi jak si každej myslí že je úsporný to by musel jezdit do dvou tis otáček než sepne turbo a to by se pěkně ploužil po silnici. Je to krok zpět jak do toho eu kecá kvůli emisím a zlatá stará atmosféra jich vyprodukuje méně než tsi.
28.03.2013 | 14:47:55 | | 88.83.173.* Reagovat
RE:
Ne,turbo spíná dřív.Dá se s tím v pohodě jezdit do 6l.Krouťák je posazenej nízko a má plochou křivku průběhu tím pádem je zbytečný ho vytáčet.Atmosféru musíš točit aby jela kdežto TSI ne.Musí se s tím taky umět jezdit.Ono nejlepší off road je služební auto a tam se na spotřebu nehraje.Takovejhle řidič by s atmosférou jezdil min za 8l.
28.03.2013 | 15:38:54 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Taky je to firemní herka, tak se s tím jezdí jak je potřeba a moc se s tím nemazlí. Vím to podle toho co vidím u nás. VW taky dělal jednu dobu FSI motory a s těma se dalo kolem 6l kombinovaně v klidu.
28.03.2013 | 16:08:38 | | 124.240.187.* Reagovat
RE:
toto auto s tymto motorom mi zere podstatne menej ako predchadzajuce japonske auto s dizlovym motorom, bez nejakeho velkeho sebazaprenia sa s tym da chodit pod 5 litrov (dlhe trasy). Momentalne dlhodoba priemerka 5,9 l/100km, to bola asi minimalna spotreba "japonskeho" (v skutocnosti fiat)dizloveho motora v SX4-ke. Takze po cca 12t km vymenu SX4-ky za tento Golf absolutne nelutujem.
25.04.2013 | 21:59:00 | pepa | 213.68.144.* Reagovat
RE:
Mám Golf Plus 1,2 TSI 77kW, a průměrná spotřeba většinou krátké trasy do práce 5km, a spotřeba při dodržování 50/90/130km je 6,02l. Na dálnici ve dvou 130-140km 5,5l. Jezdím hned po rozjezdu na tempomat. Pokud jedu s nohou na pedálu, tak elektronika to vyhodnotí, že chci stále zrychlovat a krmí motor benzínem, proto po ustálené rychlosti zapnu tempomat a ukazatel spotřeby klesne i o 1-litry. Akcelerace při předjíždění bez problémů.
24.12.2016 | 15:00:38 | Jirka | 89.177.216.* Reagovat
Souhlas
Mám silnější 105k verzi a už je to použitelnější ale spotřeba stejná. S tvrdým podvozkem a pazvuky interiéru mám problémy taky. A to mám navíc 16palcové kola takže je to ještě horší. Podle vyjádření VW je to normální. VW by si měli uvědomit že reklama není všechno a zlepšit kvalitu.
27.03.2013 | 11:49:42 | | 202.97.152.* Reagovat
RE: Souhlas
Svezl jsem se s 1.6 TDI který má stejný výkon a spotřeba pod 6l ale dynamika žádná sláva.
28.03.2013 | 16:13:10 | | 124.240.187.* Reagovat
Porovnání
A to prosím vás porovnáváte s jakým vozem?
Stejný obsah, stejná třída prosím alespoň 1kus podobně srovnatelný, pokud jste jezdil vícero vozy. Děkuji...
26.03.2013 | 20:16:30 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Slavný motor koncernu - tolik vychvalovaný (ještě dřív, než vůbec vyjel), vynášený do nebes, silný, úúúúsporný - a opět jen nafouklá a nyní splasklá bublina. Koncern motory prostě neumí, zaspal dobu o 10 let a ani turbem to nespraví. Spíš naopak. Jenom pisálkové rádoby odborných motoristických časopisů si asi pořád ještě myslí, jaký klenot je ten koncernový TSI (kolikpak asi dostali zaplaceno, za "objektivní" testy a hodnocení?)
26.03.2013 | 19:50:28 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Je to nejslabší základní otor navíc malýho objemu.Čekat od toho něco víc ani nejde.Tady bych doporučil změnit zaměstnavatele,kterej by ti koupil silnější motor,kterých koncern nabízí dostatek.
26.03.2013 | 20:20:20 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Aj ja mám silný dojem, hraničiaci s istotou, že väčšina motoristických novinárov je motivovaná, aby takmer nekriticky vuchvaľovala vozidlá koncernu VW a hanila konkurenciu. Ak napríklad pri teste Fabie napíšu, že zrýchlemie 0-100 km/h za 15,6 s je dostatočné a pri o 25% lacnejšom konkurenčnom vozidle so zrýchlením 13 s tri razy zdôraznia, aké je to lenivé vozidlo vhodné iba pre dôchodcov, potom redaktori tohoto českého WEBu buď nie sú pri zmysloch, alebo sú skorumpovaní.
Pritom motivácia nemusí mať iba podobu finančného obnosu. Aj také zapožičanie vozidla na dlhodobé testovanie (novinár sa "obetuje" a testuje vozidlo aj vo voľnom čase tým, že v ňom podniká súkromné cesty - samozrejme palivo má zadarmo), alebo víkendový či týždňový all inclusive výlet na predvádzanie nového typu vozidla (koná sa na náklady pozývajúcej firmy, zvyčajne na niektorom stredomorskom ostrove) vhodne naladí pero novinára.
03.06.2013 | 07:56:01 | Vlado | 85.135.138.* Reagovat
RE:
A čím myslíš že jezděj.Korejcema Kefalíne a pak když sednou do něčeho od VW připadaj si jak v autě o třídu jinde.Kdo se znaží vlezdoprdelovat jsou jiný automobilky.Zkus se někdy svízt v normálním autě a nekritizuj.Ten rozdíl tam je.
03.06.2013 | 09:53:43 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Ale starou bačkoru Mlho.
03.06.2013 | 13:49:51 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: No ja Ti Jirko nevím:):). Vzdy, ked sadnem do nejakeho.W, ktore ma cez 250-300.000 km,
tak je interier neuveritelne osuchany, plast je vydrety do biela,prederavene sedacky- presuchane, znicene manzety prevodovej paky,tak, ze vidno vsade iba sama kozenka, ci ina umelina, tvariaca sa dobre a kvalitne prvych 50-100.000 km...
Ale kvalita vyzera inak. Samozrejme, na starsie Mercedesy sa dnes asi nikto nechyta..., ani Korejci este nie su odskusane, ale niektore modely kia- hyundai su krajsie a naozaj slusne spracovane.
Ale o ich kvalite mozno povedat viac po nejakych.300.000.km a viac.
03.06.2013 | 14:38:21 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: :):):) absolutny suhlas.
Napr.v poslednej prilohe Sveta motorov - " autoojetiny"..., sa za odporucany a DOBRY motor zacali odporucat 2.0 TDi..:), pricom este donedavna na neho pluli siru.
Rovnako, ako zufaly motor 1,6 thp od bmw& peugeot...., zatialco v peugeote je to sunt, kedze je to bmw..., tak je " super":):)
Vsetko je to o reklame. Za penize v Praze dum..., pokial vyrobca plati miliony na inzercii..., kazdy si rozmysli, ci bude pisat v sulade so zadavatelom reklamy,alebo bude na ulici...
Mas peniaze, mas aj pravdu...:(
03.06.2013 | 13:05:15 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: :):):) absolutny suhlas.
Tak si to hlavně pamatuj, bludopravče. Týká se to i zimních gum.
17.04.2014 | 23:18:11 | | 89.102.228.* Reagovat
RE:
víš prd kecale
17.04.2014 | 19:34:13 | xw | 83.208.188.* Reagovat