Rok výroby:1996Typ motoru:1.8Stav km při koupi:115 654 kmStav km nyní:147 427 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6.5-13 l/100 kmVloženo:29. 3. 2005
- Občas zadýmí elektroinstalace pod volantem, ale v servisu jsem s tím byl třikrát a nic nenašli, tak kdybyste někdo věděl co s tím je, tak mi prosím napište do komentáře dík!
- Jednou jelo jen na 3 válce a to v důsledku nekvalitního benzínu.
- Jinak opravdu nic.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Podvozek je trochu tvrdší, hlavně je to znát na našich cestách po zimě.
Příjmně mě překvapila poměrně delší pětka, při 130 točí motor 3500, to je přednost hlavně na dálnici.
Někdy se stane že při vjezdu do garáže škrtnu předním spojlerem, kvůli jeho nízké poloze.
Motor má dobrý točivý moment (140NMpři 2800ot./min), a tak se dá prudký kopec vyjet na 3, což je výhoda proti felicii hlavně v zimě.
Kufr je poměrně dostačující (pro 4 členou rodinu).
Místo v interiéru: pro nohy je místa tak akorát, hlavně vzadu místa nad hlavou je více nad zadními sedadly v 5ti se dá jet i do Chorvatska.
Jen v poslední době po zimě se začíná objevovat lehká koroze na lemech blatníků.
Spotřeba se je celkem dobrá,hodně záleží na stylu jízdy.
Nic proti ale ta 1,8 se moc ani porouchat nemuze, protoze je to motor nejzastaralejsi jakej muze bejt. A s tim Fiatem, nejdriv se svez s Bravou 1,6 a uvidis jak ma vypadat 1,6 natoz 1,8. Jo a jinak v devadesatejch letech meli za priplatek i volant a 4. kolo. A jak znamo co v aute neni, muze se dost tezko rozbit.
Koupil jsem si toto vozidlo. rv 95/1 provoz 96/6 najeto 150 t. km, kastle OK, motor je trochu orezlí a trubkové rozvody zoxidované v prostrou motoru. Nevím proč jenom tam.Každopádně zatím jsem mile spokojen a na prohlídce v servisu nenašli nic co by bylo špatně nebo ještě hůř než špatně.Snd jen že ruční brzda je na 50% přitom zadní brzdy jsou v pořádku. Tak snad jedině by jsem rád věděl co by to mohlo dělat. Výbava airbak,imob. v klíči,klima,nastavitelné sedačky,děl.sedačky,central,orig. radio, atd. vše za 80 000 kč.
No a abych přesedl z VW do Fiatu, tak to bych musel být úplný blázen! O spolehlivosti fiatu jsem si udělal obrázek sám, když jsem viděl na servise, že 5 ze 7 aut jsou fiaty! Kdyby nebyly fiaty, tak by neměly v servisech moc práce!
Ta spotřeba 13 na sto je s přívěsem a přes kopce v 5 lidech a plným kufrem věcí na dovolenou, jinak s přívěsem(400kg) se jede kombinovaně za 10-11(při rychlosti do 110). Jinak normálně ve 4 to jezdí 7 na kratší vzdálenost (do 180 tam a zpět),myslím si že při úsporném stylu jízdy by šlo jet i za šest ale to by bylo dost hlemýždí tempo(90-100 po dálnici), zatím jsem to nezkoušel. Jinak na dlouhou trasu se dá jet za 6.7 a to jsem po dálnici jel 140 skoro furt a s boxem na střeše(trasa byla dlouhá 2100km) ! Jinak Vmax jsem zatím nezkoušel, ale řek bych že 175 by neměl být problém, při 150 točí nějaký 4000 ot./min!!
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
to reihensechszylinder
S Bravou se moc nevytahuj ! Znam par lidi co meli Brava/Bravo a byl to des !
31.05.2009 | 16:20:18 | jamieson Reagovat
to reihensechszylinder
1,6 u Fiatu sviha slusne, ale zato motor 1,4 byl uplnej poruchovej propadak..
21.02.2007 | 09:07:24 | rozitg Reagovat
to golfis
Nic proti ale ta 1,8 se moc ani porouchat nemuze, protoze je to motor nejzastaralejsi jakej muze bejt. A s tim Fiatem, nejdriv se svez s Bravou 1,6 a uvidis jak ma vypadat 1,6 natoz 1,8.
Jo a jinak v devadesatejch letech meli za priplatek i volant a 4. kolo. A jak znamo co v aute neni, muze se dost tezko rozbit.
06.02.2007 | 21:36:39 | reihensechszylinder Reagovat
Snad jsem nenalít.
Koupil jsem si toto vozidlo. rv 95/1 provoz 96/6 najeto 150 t. km, kastle OK, motor je trochu orezlí a trubkové rozvody zoxidované v prostrou motoru. Nevím proč jenom tam.Každopádně zatím jsem mile spokojen a na prohlídce v servisu nenašli nic co by bylo špatně nebo ještě hůř než špatně.Snd jen že ruční brzda je na 50% přitom zadní brzdy jsou v pořádku. Tak snad jedině by jsem rád věděl co by to mohlo dělat. Výbava airbak,imob. v klíči,klima,nastavitelné sedačky,děl.sedačky,central,orig. radio, atd. vše za 80 000 kč.
19.09.2006 | 15:47:26 | wolfík Reagovat
A kdo říká, že to byl fiaťáckej servis! To bylo v servise, ale ne v autorizovaným, (co tam bylo tolik fiatů) ! A navíc to nebylo nic s mojim autem!
27.05.2006 | 15:45:13 | golfis Reagovat
už se nedivim...
že ti ten kouř zpod palubky naobjasněj v servisu. Nesmíš jezdit do Fiaťáckýho, tam ti fakt s VW neporaděj
08.05.2006 | 22:49:29 | krtek Reagovat
No a abych přesedl z VW do Fiatu, tak to bych musel být úplný blázen! O spolehlivosti fiatu jsem si udělal obrázek sám, když jsem viděl na servise, že 5 ze 7 aut jsou fiaty! Kdyby nebyly fiaty, tak by neměly v servisech moc práce!
23.03.2006 | 11:52:00 | golfis Reagovat
hmm
No tak to by snad musel byt blazen aby presedal z golfa do fordu....
07.02.2006 | 13:41:48 | roztig Reagovat
Reaguj na auta a ne na mé hrubky.Chyba se vloudí,to se stane komukoliv-i Tobě.
11.12.2005 | 19:12:32 | rusheed Reagovat
pro rusheed
Taky mám pro tebe radu, nauč se psát bez hrubek (věř )! Jinak o Fordu ani Fiatu neuvažuju, jen další němcké, nebo japonské auto!!
01.12.2005 | 18:46:21 | Golfis Reagovat
Kdzž se ti dýmí s přístrojovky,tak vylez ven zavři a běž si koupit jiný auto.Např:Ford,Fiat.Věř my uděláš líp.
28.09.2005 | 22:13:41 | rusheed Reagovat
Spotřeba
Při cestě na dovolenou jsem dosáhl průměrné spotřeby
29.08.2005 | 12:17:50 | Golfis Reagovat
Brzdy
Jo ještě něco,nekopujte na něj kotouče lucas, jsou to shity,po 24000 se začaly vyštipovat a tím pádem hůře brzdit, tak pozor na ně!!
05.08.2005 | 15:52:51 | Golfis Reagovat
Dodatek
Ta spotřeba 13 na sto je s přívěsem a přes kopce v 5 lidech a plným kufrem věcí na dovolenou, jinak s přívěsem(400kg) se jede kombinovaně za 10-11(při rychlosti do 110). Jinak normálně ve 4 to jezdí 7 na kratší vzdálenost (do 180 tam a zpět),myslím si že při úsporném stylu jízdy by šlo jet i za šest ale to by bylo dost hlemýždí tempo(90-100 po dálnici), zatím jsem to nezkoušel. Jinak na dlouhou trasu se dá jet za 6.7 a to jsem po dálnici jel 140 skoro furt a s boxem na střeše(trasa byla dlouhá 2100km) ! Jinak Vmax jsem zatím nezkoušel, ale řek bych že 175 by neměl být problém, při 150 točí nějaký 4000 ot./min!!
05.08.2005 | 15:50:12 | Golfis Reagovat
Ještě pro upřesnění jedná se o Golf3.
30.03.2005 | 12:20:25 | Golfis Reagovat