Rok výroby:1999Typ motoru:1.6iStav km při koupi:118 000 kmStav km nyní:137 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,8 l/100 kmVloženo:21. 11. 2010
Největší problém byly utrhané nýty na převodovce ve 132tis..
Další věcí je slabý motor = veliké zklamání!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na absolutní doporučení strejčka automechanika jme koupili Golfa IV Variant.. Chtěl jsem benzín, ale byla to chyba. NEJEDE TO, absolutně LÍNÝ a neochotný rozežraný motor 77kW!! Nedá se skoro předjíždět - moc 120tek a Favoritů už člověk nepotká a dnešní provoz na okrskách kolem 80-100km/h - tam má tahle pohonná jednotka jaksi konečnou stanici.. Pak zrychluje už jen velmi vlažně a když tak jedině s plynem na podlaze ve vysokých točkách a se spotřebou jak 2 auta zaráz.. Zklamání, zklamání.. Další věcí bylo, že jsem koupil auto poměrně málo jeté - serviska - poctivých 118tis km.. Čekala mne ale výměna rozvodů, náplní, servis brzd, atd - klasika někde přes 20tis kč ihned po koupi.. Tehdy byla kupní cena 200tis kč, čili + min 10% navíc ještě servis.. Pak to bylo pár tis. km v pohodě, nic se neopravovalo a říkal sem si že měl strejček asi recht s tim VW Golfem. Jenže on má zažitou krevní skupinu VW GOLF 2!! To bylo auto asi dost kvalitní - dnes už je ale vše jinak! Ve 132tis mi začalo něco klepat, jako když je kamínek v pneumatice a vyvrcholilo to po ujetí cca 100km v totálně odlágrovanou převodovku. Utrhané NÝTY!! stálého převodového kola => vylámané zuby na dvou kolech od upadlého nýtu + prasklý karter kvůli vzniklému tlaku nadbytečných těles v převodovce.. Následovala koupě jiné převodovky z německa (cena 15tis kč zcela běžná cena bez záruk a s najetými cca 120tis km), protože to už nemělo cenu opravovat , a ta se po upgradu (výměna nýtů za pevnostní sadu šroubů - tj. cca + 2500kč) vrátila do auta + výměna původní spojky a předního pravého ložiska.. Cena opravy za krásných skoro 30.000 kč!!!! No nekup to za ty prachy.... A nejlepší na tom bylo, že po tom co se mi stalo to s tou převodovkou, všichni chytrolíni říkali: Jo, jo, to sou ty převodovky těhle benzíňáků - to čeká každýho co má Oktávu1, Seata, VW s tímahle motorama (1.6 16V i 1.6 8V) aj.. Nemohli to říct dřív???????? Jinak bych byl asi spokojen, ale výkon a převodovka zklamali a od té doby chci auto dostat z baráku... I když mám vše v elektrice - výbava EDITION - dobrá muzika, 4 Airbagy, 4x el.okna, klima, ESP...
presne clovek pise recenzi na 74kw verzi ale do nazvu da 77kw motor s 77kw je kompletni predelavka ma lepsi vykon a spotrebu a hlavne byly vyreseny neduhy jako je problem s nity ....... (auto je z roku 1999 a motor zaclenily do nabidky az v roce 2000)
Máte pravdu, pán asi popisuje jiný motor, protože vlastním golfa IV uvedeného do provozu v 2003, je to 1,6 16v 77 kw.Koupený jako ojetina se 140 000 najetých km, teď (r. 2020) má nejetých přes 210 000 km a výkon slušný a prúm. spotř. 6.5 l.Spolehlivý a doteď žádná investice, proto ani neuvažuji o koupi nového.Jestli pán vlastnil golfa 1.6 8v, 74 kw tak tady je počet ventilů poloviční a což se projeví na spotřebě a výkonu, celkově špatný motor, ale 1.6 16v 77kw to už je vylepšený kvalitní motor s kterým jsem maximálně spokojen.
29.04.2020 | 10:58:35 | Joe
| 81.162.192.*Reagovat
hlupak, co pise rezenciu
nity OK ... boli na 74kw golfoch do 1998 ..... nemas sportak a 105 koni uplne staci ... golf zacina tahat od 3000ot/min. ... a naj od 3500ot/min ... neviem aky prevodovy stupen si mal pri obiehani ... nezabudol si 5ku pri 70km/h ? .... spotreba na ceste KE BA pri honeni na dialnici tj 140km/h na tachometri do 7,0-7,5l max! Na LPG mi to vychodza az 9-10l plynu na 100km. Papa. Milujem take rezencie. Naco si si to kupoval? Nie je to sportak , ale na ojazdene auto staci.
26.08.2014 | 21:50:35 | Stefan
| 195.12.158.*Reagovat
To je tak, když někdo musí mít fauvé. A přitom ty auta odpuzují už tou cenou, která se kromě prémiových značek pohybuje tak 150% nad průměrem. Navíc jsou Volkswageny ty nejsterilnější auta, připomínající ledničky a jiné domácí spotřebiče. Tomu se dokáže vyrovnat snad jen Toyota. I když v dnešní době jsou už skoro všechna auta hnusná. Fakt nechápu, jak může tolik lidí zaplatit vysoce nadprůměrnou cenu za přinejlepším lehce nadprůměrný auto (v pár oblastech?). Kdyby měli alespoň průměrný ceny, tak bych to s jejich pověstí držáků možná pochopil, ale takhle?
V tej dobe (3,5 roka nazad) to bola celkom normálna cena - možno mierne nad priemer. Oco v júni 07 kupoval Passat r.v. 97 vo full výbave, 153 tkm origo za 220.000 Sk.
No nevím jestli to auto nemá stočený tachometr. Každopádně můj tatík měl Octavii se stejným motorem. Kupoval novou a ve 120000 se mu stalo s převodovkou to samé.
Upřímně nechápu, proč lidi stále kupují ojetiny, když ceny nových aut tak brutálně padají dolů. Toto je další zářný příklad-auto staré 11let, kupní cena s opravami čtvrt mega a mám starej opotřebenej křáp, do kterýho budu už jen sypat, nebo hledat, jak se ho zbavit.
Je smola pre užívateľa porucha prevodovky,hlavne ta investícia do výmeny,ale veľmi by som nenadával na ten výkon auta,ale skôr sa zamyslel nad tým,prečo som si to neodskúšal pred kúpou na nejakom tiahlom kopci ako sa to správa a tiež ak chcem jazdiť s výkonovou rezervou,tak neberiem 1,6tku do ťažkého auta.ale poobzerám sa po niečom silnejšom,alebo niečom čo ma lepší krutiaci moment,kilowatty su niekedy zavádzajúce.
To je blbost, že čtyřka byla poslední dobrá a kvalitní. V podstatě těžila z pověsti svých předchůdců a hodně lidí zklamala jízdními vlastnostmi, které krom gti byly prapodivné. Od naklánění karoserie až po kolébání mezi nápravami. K tomu přidej mizerný výběr v benzínových motorizacích a mizernou výbavu a máme tady "auto roku". Pětka je zase o krok dále, alespoň v jízdě a zpracování interiéru, kastle je téměř shodná s předchůdcem. Kolikrát se i člověk splete, když projede kolem. Dneska si tato auta kupují hlavně mladí "fóglové" a s krutě posazenou kšiltovkou brázdí ulice a na benzínkách se navzájem přesvědčují, jakou mají raketu ověšenou neonama a komu kde natrhli řiťku. Už jsem se několikrát přistihl, jak nechápu frajírka, co pověsí na svoje auto několik různobarevných žárovek a diod a udělá z něj pojízdný vánoční stromek.
Som špecialista na ohodnotenie interiérov áut (palubných dosiek, volantu a prevodoviek). Mám veľmi silné podozrenie, že Tvoje auto malo stočený tachometer aspoň o 200 tisíc km... Ak by si bol ochotný mi poslať fotky interiéru, môžme spoločne zistiť, ako je to s Tvojím Golfom. Avšak pochopím, ak nebudeš chcieť zistiť pravdu, pretože teraz, keď už auto vlastníš, Ti to zrejme veľmi nepomôže...
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Hlupak
presne clovek pise recenzi na 74kw verzi ale do nazvu da 77kw motor s 77kw
je kompletni predelavka ma lepsi vykon a spotrebu a hlavne byly vyreseny neduhy jako je problem s nity ....... (auto je z roku 1999 a motor zaclenily do nabidky az v roce 2000)
13.09.2014 | 08:03:58 | ouniles | 62.245.126.* Reagovat
RE: Hlupak
Máte pravdu, pán asi popisuje jiný motor, protože vlastním golfa IV uvedeného do provozu v 2003, je to 1,6 16v 77 kw.Koupený jako ojetina se 140 000 najetých km, teď (r. 2020) má nejetých přes 210 000 km a výkon slušný a prúm. spotř. 6.5 l.Spolehlivý a doteď žádná investice, proto ani neuvažuji o koupi nového.Jestli pán vlastnil golfa 1.6 8v, 74 kw tak tady je počet ventilů poloviční a což se projeví na spotřebě a výkonu, celkově špatný motor, ale 1.6 16v 77kw to už je vylepšený kvalitní motor s kterým jsem maximálně spokojen.
29.04.2020 | 10:58:35 | Joe | 81.162.192.* Reagovat
hlupak, co pise rezenciu
nity OK ... boli na 74kw golfoch do 1998 ..... nemas sportak a 105 koni uplne staci ... golf zacina tahat od 3000ot/min. ... a naj od 3500ot/min ... neviem aky prevodovy stupen si mal pri obiehani ... nezabudol si 5ku pri 70km/h ? .... spotreba na ceste KE BA pri honeni na dialnici tj 140km/h na tachometri do 7,0-7,5l max!
Na LPG mi to vychodza az 9-10l plynu na 100km.
Papa. Milujem take rezencie. Naco si si to kupoval? Nie je to sportak , ale na ojazdene auto staci.
26.08.2014 | 21:50:35 | Stefan | 195.12.158.* Reagovat
To je tak, když někdo musí mít fauvé. A přitom ty auta odpuzují už tou cenou, která se kromě prémiových značek pohybuje tak 150% nad průměrem. Navíc jsou Volkswageny ty nejsterilnější auta, připomínající ledničky a jiné domácí spotřebiče. Tomu se dokáže vyrovnat snad jen Toyota. I když v dnešní době jsou už skoro všechna auta hnusná.
Fakt nechápu, jak může tolik lidí zaplatit vysoce nadprůměrnou cenu za přinejlepším lehce nadprůměrný auto (v pár oblastech?). Kdyby měli alespoň průměrný ceny, tak bych to s jejich pověstí držáků možná pochopil, ale takhle?
13.12.2010 | 03:09:26 | reihensechszylinder Reagovat
Co v tom je vlastně za motor? 1,6 8V 74Kw (tam to převodovky dělaly), nebo 1,6 16V který má těch zde uváděných 77Kw?
25.11.2010 | 17:13:20 | Jerry Reagovat
For Marne
V tej dobe (3,5 roka nazad) to bola celkom normálna cena - možno mierne nad priemer. Oco v júni 07 kupoval Passat r.v. 97 vo full výbave, 153 tkm origo za 220.000 Sk.
25.11.2010 | 17:04:13 | Matúš Reagovat
honza
Ty údaje jsou z této recenze.
24.11.2010 | 20:30:45 | marne Reagovat
marne, koukni se na ty ceny ještě jednou. čtvrt mega dáš za octavii /golfa z roku 2004/2005 ne 1999.
23.11.2010 | 20:27:01 | honza Reagovat
převodovka
No nevím jestli to auto nemá stočený tachometr. Každopádně můj tatík měl Octavii se stejným motorem. Kupoval novou a ve 120000 se mu stalo s převodovkou to samé.
22.11.2010 | 17:57:54 | Reagovat
Upřímně nechápu, proč lidi stále kupují ojetiny, když ceny nových aut tak brutálně padají dolů. Toto je další zářný příklad-auto staré 11let, kupní cena s opravami čtvrt mega a mám starej opotřebenej křáp, do kterýho budu už jen sypat, nebo hledat, jak se ho zbavit.
22.11.2010 | 16:52:00 | marne Reagovat
1,6
Je smola pre užívateľa porucha prevodovky,hlavne ta investícia do výmeny,ale veľmi by som nenadával na ten výkon auta,ale skôr sa zamyslel nad tým,prečo som si to neodskúšal pred kúpou na nejakom tiahlom kopci ako sa to správa a tiež ak chcem jazdiť s výkonovou rezervou,tak neberiem 1,6tku do ťažkého auta.ale poobzerám sa po niečom silnejšom,alebo niečom čo ma lepší krutiaci moment,kilowatty su niekedy zavádzajúce.
22.11.2010 | 16:49:40 | peto Reagovat
To je blbost, že čtyřka byla poslední dobrá a kvalitní. V podstatě těžila z pověsti svých předchůdců a hodně lidí zklamala jízdními vlastnostmi, které krom gti byly prapodivné. Od naklánění karoserie až po kolébání mezi nápravami. K tomu přidej mizerný výběr v benzínových motorizacích a mizernou výbavu a máme tady "auto roku". Pětka je zase o krok dále, alespoň v jízdě a zpracování interiéru, kastle je téměř shodná s předchůdcem. Kolikrát se i člověk splete, když projede kolem. Dneska si tato auta kupují hlavně mladí "fóglové" a s krutě posazenou kšiltovkou brázdí ulice a na benzínkách se navzájem přesvědčují, jakou mají raketu ověšenou neonama a komu kde natrhli řiťku. Už jsem se několikrát přistihl, jak nechápu frajírka, co pověsí na svoje auto několik různobarevných žárovek a diod a udělá z něj pojízdný vánoční stromek.
22.11.2010 | 16:29:38 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
...
Som špecialista na ohodnotenie interiérov áut (palubných dosiek, volantu a prevodoviek). Mám veľmi silné podozrenie, že Tvoje auto malo stočený tachometer aspoň o 200 tisíc km... Ak by si bol ochotný mi poslať fotky interiéru, môžme spoločne zistiť, ako je to s Tvojím Golfom. Avšak pochopím, ak nebudeš chcieť zistiť pravdu, pretože teraz, keď už auto vlastníš, Ti to zrejme veľmi nepomôže...
P.S. Golfy IV boli posledné kvalitné autá.
22.11.2010 | 12:25:56 | Gabriel Reagovat