Rok výroby:2000Typ motoru:1,9 TDI 66kWStav km při koupi:8 kmStav km nyní:98 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?9 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:1. 4. 2009
Prakticky už od koupě nového auta s ním byly jen problémy. Jezdilo spolehlivě jen první rok, pak se začaly stále dokola opakovat nějaké závady. Za dobu používání jsem měl 2x odtah, vozidlo bylo v servisu zhruba 3x do roka. Cena servisu byla naprosto šílená (hlavně těch dílů), ve srovnání s cenou na mé předchozí auto Toyota Corola, které bylo ale velice spolehlivé. Nebudu popisovat konkrétní závady, bylo by to na velice dlouhý článek, ale ta nejhorší závada mě potkala před měsícem - zadřený motor. Upozorňuji, že to nebyla moje chyba, auto bylo pravidelně kontrolováno ve značkovém servisu, olej měněn včas, nikdy nebyl pod ryskou. V servisu po rozebrání motoruřekli, že oprava se nevyplatí, radši koupit nový motor.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenosti příšerné nejen co se týká spolehlivosti, ale jízdních vlastností. V autě vržou plasty, motor rachotí jako traktor, pohodlí se od auta moc nedočkám. Patřím také k těm řidičům, kteří si nechali namluvit německou "kvalitu", a pak toho litují. V brzké době musím koupit nové auto, bude to rozhodně Toyota...
mám Golf 4 ,1.9 TDI 66kw ještě rotačku a krom běžných servis.věcí,olej ,brzdovka,filtryrozvody,jsem velice spokojen.Za 10 let mne nenechal nikdy ve štichu.
14.09.2019 | 19:28:40 | hany z vany
| 194.228.32.*Reagovat
..
tak když nekdo neumi jezdit s TDIčkem a da to do nějakého servisu a jde do pryč tak už neví co se tak děje a v jakem stavu jsou ty díly proto si dělám servis sám a jsem s autem víc jak spokojený
Tak ja mel Golfa 2 a ten byl bez problemu...potom seata toledo 1,9TD a az na to ze docela rezavel a ma uz najeto skoro 300tis tak az na spotrebni veci (desticky, kotouce,olej) bez problemu. A ted mam glofa 4 TDI 85kw s 6ti-kvaltem a nemuzu si zatim stezovat. Mam ho sice jen 4 mesice ale za tu dobu bez problemu, snad jen mirne zvlnene predni kotouce...
Kupte si FPF ! Fiat Punto Forewer! Tretinova cena, takmer porovnatelny priestor vo vnutri, future design, v meste 5.8 a mimo 4.8 l na 10km spotreba, diely voci golfu zadara, opravy to aj garazmajster za flasku a ide to furt,!!!!
A nečetl jsi náhodou propagační letáky Folcvágenu :-), poněvadž ve všech recenzích právě GOLF IV uvádějí jako spíše průměrné auto. A Toyota je jedna s těch lepších japonečků, tak nevím co čteš?
Tak asi je pravda že vzhledem k tomu že jsem nevypsal ty závady tak ta recenze opravdu postrádá ten hlavní smysl. Nicméně pokud máte někdo zájem, pošlu vám do mailu servisní knížku která je doslova napěchovaná, to si počtete! takže pište mi na mail jansik.pet85@seznam.cz, rád vám ukážu jak se díky Golfu zkamarádíte se servisem. A ještě proč jsem po Toyotě šel do Golfu - kvůli ecenzím v časopisech, kde prostě Golf je NEJ a všechny ostatní jsou hluboko pod. Já totiž těm recenzím věřil... :(
Však to říkám...je až neuvěřitelné kolik najde člověk případů podle podobného scénáře. Na začátku je Toyota, pak si dotyčný koupí Golfa, Fabii.... aby nakonec mohl triumfovat větou, že se k Toyotě asi zas vrátí. Ale třeba je to jen podivná shoda náhod. ALE...ten zadřenej motor???? :-) ...jasně oleje bylo dost, kontrolka mazání nesvítila že?....a TDI 66Kw je po 98 000Km zadřený...opravdu zajímavý...fakt :-)
Snad mu tu recenzi nebaštíte, vždyť je 100% vymyšlená. Je to tady neustále, japonci kontra němci, italové kontra francouzi a furt dokola a dokola ... komedieeee :-) Občas se ještě objeví dobrá recenze,o podle které bych si snad i vybral autí, ale těch je poslední dobou hodně poskrovnu, bohužel. Tenhle web ma asi svoje nej léta za sebou :-(
Nechápu, že se někteří diví, že Toyota je kvalitnější než koncern, který je navíc dražší. Naopak, spíš se divím autorovi, že přesedl z jednou nejspolehlivějších vozů vůbec (Corolla) do Golfu, který je mnohem méně spolehlivý a kvalitní.
ja mam v SX4-ke horsie plasty ako boli v Thalii, vrzganie a rezonanciu plastov som v thalii nezazil, jediny zvuk co mi tam casom zacal vadit, bol predny panel na autoradiu, tak som ho podlepil silikonom a bol klud. Z SX4-ky mam celkove pocit ze sa na nej setrilo viac ako na Thalii. Co sa tyka rezonancie, ciastocne sa to da pripisat aj tomu ze to je diesel a ten hold prenasa trosku viac vibracii do kabiny, hlavne za studena. Tento efekt este viac umocnuje uchytenie prednej znacky, to drncanie tiez pocujem v kabine.
zajímavé, že všichni Toyoťáci si po tom svém zázraku koupí škodu , nebo VW, aby se pak mohli vrátit zpět k Toyotě...zvláštní jev....jo jinak recenze o ničem.
Obtížné škvrkání plastů ve VW taky znám... hlavně, že jsou tkzv. "kvalitní" :-). Dcera má Thálii s těma nejsprostšíma a nejtvrdšíma plastama na světě :-), ale po 75000 km ani vrz ale hlavně ani jiný problém. S těma japoncema souhlasím, jsou v trvanlivosti o level výš.
Zakladni vyhradou k teto recenzi je, ze neobsahuje popis zminovanych zavad! Zrovna to povazuji u techto starych aut za nejpodstatnejsi. Konstatovani na zaver recenze je naprosto nicnerikajici, protoze motor 1,9 TDI 66kw zna snad kazdy a ze chrochta je uplne normalni. Napsat ze se zadrel motor a napsat, ze to nebyla chyba ridice, ale uz nenapsat kde tedy byla chyba, to je tedy sila! Zbytecna recenze bez obsahu!
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
ale ale
mám Golf 4 ,1.9 TDI 66kw ještě rotačku a krom běžných servis.věcí,olej ,brzdovka,filtryrozvody,jsem velice spokojen.Za 10 let mne nenechal nikdy ve štichu.
14.09.2019 | 19:28:40 | hany z vany | 194.228.32.* Reagovat
..
tak když nekdo neumi jezdit s TDIčkem a da to do nějakého servisu a jde do pryč tak už neví co se tak děje a v jakem stavu jsou ty díly proto si dělám servis sám a jsem s autem víc jak spokojený
28.08.2013 | 17:42:08 | GOLF4 TDI 66+chip | 89.24.215.* Reagovat
Tak ja mel Golfa 2 a ten byl bez problemu...potom seata toledo 1,9TD a az na to ze docela rezavel a ma uz najeto skoro 300tis tak az na spotrebni veci (desticky, kotouce,olej) bez problemu. A ted mam glofa 4 TDI 85kw s 6ti-kvaltem a nemuzu si zatim stezovat. Mam ho sice jen 4 mesice ale za tu dobu bez problemu, snad jen mirne zvlnene predni kotouce...
09.05.2010 | 11:07:49 | pavel Reagovat
Nakonec!!!
A NA KONEC JAPONEC!!!!!!!!!! NENI O CEM WV BOYS!!!!
23.11.2009 | 19:52:14 | Reagovat
Nakonec!!!
A NA KONEC JAPONEC!!!!!!!!!! NENI O CEM WV BOYS!!!!
23.11.2009 | 19:52:13 | Reagovat
FPF!
Kupte si FPF ! Fiat Punto Forewer! Tretinova cena, takmer porovnatelny priestor vo vnutri, future design, v meste 5.8 a mimo 4.8 l na 10km spotreba, diely voci golfu zadara, opravy to aj garazmajster za flasku a ide to furt,!!!!
23.11.2009 | 19:49:02 | Reagovat
:-)
A nečetl jsi náhodou propagační letáky Folcvágenu :-), poněvadž ve všech recenzích právě GOLF IV uvádějí jako spíše průměrné auto. A Toyota je jedna s těch lepších japonečků, tak nevím co čteš?
24.04.2009 | 15:24:30 | Bobeš Reagovat
Tak asi je pravda že vzhledem k tomu že jsem nevypsal ty závady tak ta recenze opravdu postrádá ten hlavní smysl. Nicméně pokud máte někdo zájem, pošlu vám do mailu servisní knížku která je doslova napěchovaná, to si počtete! takže pište mi na mail jansik.pet85@seznam.cz, rád vám ukážu jak se díky Golfu zkamarádíte se servisem.
A ještě proč jsem po Toyotě šel do Golfu - kvůli ecenzím v časopisech, kde prostě Golf je NEJ a všechny ostatní jsou hluboko pod. Já totiž těm recenzím věřil... :(
14.04.2009 | 12:16:13 | Petr Janšík Reagovat
Však to říkám...je až neuvěřitelné kolik najde člověk případů podle podobného scénáře. Na začátku je Toyota, pak si dotyčný koupí Golfa, Fabii.... aby nakonec mohl triumfovat větou, že se k Toyotě asi zas vrátí. Ale třeba je to jen podivná shoda náhod. ALE...ten zadřenej motor???? :-) ...jasně oleje bylo dost, kontrolka mazání nesvítila že?....a TDI 66Kw je po 98 000Km zadřený...opravdu zajímavý...fakt :-)
06.04.2009 | 13:53:21 | Jerry Reagovat
:-)
Snad mu tu recenzi nebaštíte, vždyť je 100% vymyšlená. Je to tady neustále, japonci kontra němci, italové kontra francouzi a furt dokola a dokola ... komedieeee :-) Občas se ještě objeví dobrá recenze,o podle které bych si snad i vybral autí, ale těch je poslední dobou hodně poskrovnu, bohužel. Tenhle web ma asi svoje nej léta za sebou :-(
06.04.2009 | 10:30:11 | Bobeš Reagovat
Nechápu, že se někteří diví, že Toyota je kvalitnější než koncern, který je navíc dražší. Naopak, spíš se divím autorovi, že přesedl z jednou nejspolehlivějších vozů vůbec (Corolla) do Golfu, který je mnohem méně spolehlivý a kvalitní.
05.04.2009 | 17:25:58 | Radek Reagovat
no
nemecké autá už nie su čo bývali.
Naposledy som jazdil na Golfe III. a nedávno som skusil golf VI no ďakujem nemusím.
a problémy s V. ani nevravím.
Inak auto je dobré, motor, výkon,.. tiež, len nulový komfort
04.04.2009 | 17:44:54 | OVCA Reagovat
to chlebodej
ja mam v SX4-ke horsie plasty ako boli v Thalii, vrzganie a rezonanciu plastov som v thalii nezazil, jediny zvuk co mi tam casom zacal vadit, bol predny panel na autoradiu, tak som ho podlepil silikonom a bol klud. Z SX4-ky mam celkove pocit ze sa na nej setrilo viac ako na Thalii. Co sa tyka rezonancie, ciastocne sa to da pripisat aj tomu ze to je diesel a ten hold prenasa trosku viac vibracii do kabiny, hlavne za studena. Tento efekt este viac umocnuje uchytenie prednej znacky, to drncanie tiez pocujem v kabine.
03.04.2009 | 13:29:16 | pepa Reagovat
zajímavé, že všichni Toyoťáci si po tom svém zázraku koupí škodu , nebo VW, aby se pak mohli vrátit zpět k Toyotě...zvláštní jev....jo jinak recenze o ničem.
02.04.2009 | 20:03:54 | Jerry Reagovat
Obtížné škvrkání plastů ve VW taky znám... hlavně, že jsou tkzv. "kvalitní" :-). Dcera má Thálii s těma nejsprostšíma a nejtvrdšíma plastama na světě :-), ale po 75000 km ani vrz ale hlavně ani jiný problém. S těma japoncema souhlasím, jsou v trvanlivosti o level výš.
02.04.2009 | 07:50:34 | Chleboděj Reagovat
Bohužel recenze o ničem.
01.04.2009 | 21:48:23 | jan Reagovat
Na čo si si teda toho chrochtáka kupoval na tých 10 tis. km ročne?
01.04.2009 | 19:53:56 | michajel1 Reagovat
Vymeslené
dílerom toyoty,recenzia nestojí za fajku tabáku.
01.04.2009 | 17:44:22 | mike Reagovat
vyhrada
Zakladni vyhradou k teto recenzi je, ze neobsahuje popis zminovanych zavad! Zrovna to povazuji u techto starych aut za nejpodstatnejsi. Konstatovani na zaver recenze je naprosto nicnerikajici, protoze motor 1,9 TDI 66kw zna snad kazdy a ze chrochta je uplne normalni. Napsat ze se zadrel motor a napsat, ze to nebyla chyba ridice, ale uz nenapsat kde tedy byla chyba, to je tedy sila! Zbytecna recenze bez obsahu!
01.04.2009 | 15:20:08 | Honza Reagovat