Recenze Volkswagen Golf gtd
“Neuveritelně spolehlivý držák, který se už jen tak asi nikdy nevydaří”

Autor recenze: ceti ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1987 Typ motoru:1.6 gtd Stav km při koupi:200 000 km Stav km nyní:222 222 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 0 - 6 l/100 km Vloženo: 15. 12. 2003

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Posbirane ode me a od znamych dlouhodobe vlastnici stejny typ: Naproste malickosti ktere se ale u kazdeho shoduji: Velice rad rezne zadni poklop, kolem vicka nadrze a trosku pod zadnima bocnima oknama.

Trhaji se tesnici pryze nad dverma (Uz sem tam 2x daval novy listy a pokazdy se stejne pomalu ale jiste pri kazdym zabouchnuti zacaly utrhavat!!).

V interieru se vlivem uzivani ci vlhka odlupuje tkanina na bocnim tapecirunku dveri. To muze byt zpusobeno i tim ze dolni lista bocniho skla ve dverich dostatecne nedoleha a do dveri tece. Spodni kryt pod volantem po prvnim "nechtenem" kopnuti kolenem upadne a uz nedrzi, leda izolepou. Pozor, stalo se to snad kazdemu koho znam !

Motor: Po 150000 km naprosto bezne zacina odchazet turbodmychadlo, strika olej do sani a do vejfuku. Dobra novinka je ta, ze se (nahodou!!!) da pouzit po uprave vyfuku i dmychadlo z noveho Passata ci Oktavky. Nelejte bionaftu do nadrze z jedinyho duvodu: Nadrz je vevnitr nabarvena nejakou divnou barvou kterou agresivni bionafta rozlepta a jejiz zvance pote neustale ucpavaji palivove potrubi a filtr.

Podvozek: Po cca 200000 km zacnou hucet zadni loziska a mlatit predni homoklouby. Za par korun vymenit (Jednoduche).
Dalsi velka nevyhoda je ta ze se da otevrit (vypacit,vykrast) behem 3 sekund, diky naprosto debilnim madlum se zamkem na ktere staci obycejny sroubovak, oproti napriklad Audi se zapustenymi klikami, pres kterezto se dostat je daleko komplikovanejsi.

Zadni original pruziny jsou po letech jiz tak mekke ze kdyz trochu nalozim kufr, auto si vzadu "sedne" na kola. Cilize koupit dozadu tvrde pruziny, napriklad H&R. Predni pruziny jsou original z 1985, drzi stale skvele.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Krome vyse popsanych blbin je to naprosto vynikajici auto. Totalni drzak. kdyz jsem jel poctivych 90 km/h skrz cele Nemecko pouze po dalnicich, vzal si neuveritelnych cca 5 litru na 100 km. Tzn. najede 1000-1050 km na plnou nadrz (55 litru).

Pri 120 km/h pak spotreba silne stoupne, najedu tak 850-900 km na plnou nadrz, pri maximalnich rychlostech cca 150 km/h (pedal konstantne na podlaze) po dalnicich najedu tak 750 km a jsem na suchu. Jinak na bionaftu mi pripada ze to jede opravdu o neco lepe nez na normalni naftu.

Neuveritelne spolehlivy, nikdy se mi nestalo ze by zustal vylozene nekde stat.
Do kopce moc netahne a kdyz chcete vymacknout max. rychlost (cca 170 km/h) musite se poradne rozjet z kopce aneb auto "rozhoupat" a pak si tuto rychlost skutecne dokaze udrzet i na rovine, do doby nez prijde prvni stoupani nebo jina prekazka.

Topeni: znam jen 2 lidi co jim prestalo topit z buhvijakych duvodu. Moje zhne naplno tak ze pred vydechem horkeho vzduchu neudrzim ruku. Hicuje vic nez u Zigulika (A to je fakt co rict!!!!), cilize mam za 5 minut z auta saunu.

Jinak vetrani se neda uplne zavrit, i kdyz je "na nule" stejne dovnitr minimalne profukuje a obcas i prach. Da se to odstranit alespon zavrenim vsech 4 hlavnich vydechu. Tento nedostatek vyresi pridany pylovy filtr do interieru.
nahradnich dilu je vsude habadej a za babku.

Ale POZOR na vrakoviste [cenzura-reklama, pozn.red.] (Pha)!!! Nic tam nekupovat, silne predrazene a ochota nehorazna!!!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

gtd

nikdy jsem neměl nic spolehlivějšího než gtd od vw spotřeba kolem 4-5 litrů v době krize mile potěší a na to že má nalítáno 450000 jezdí krasně je na něm podvozek jiná spojka a turbo 3K od garrettu, auta typu fabie se vubec nechytaj co víc si přát

24.03.2009 | 15:04:05 | lister Reagovat

Vše výše uvedené je pravda a nic než pravda.Mám najeto skoro 300000,já jsem s ním najel 130000 .S původním motorem i turbem,liju pouze olej-polosyntetiku a měnil jsem filtry a rozvody.Na to co má najeto, jede jako býk -1.6 felicie se nechytá .Suprový auto, nemohl jsem koupit lépe.Další auto jedině VW s TDI - VW GO GO!!!

23.11.2006 | 18:43:13 | řezník Reagovat

No já budu trochu oponovat... Majitelů Jett a Golfů znám opravdu hopdně a já pro změnu nevím o nikom komu by ten kaslík pod volantem upadl.

Životnost ložisek a homokloubů 200tis se naprosto shoduje s mými zkušenostmi.

02.05.2005 | 11:14:25 | Jettameister Reagovat

Co je to za držák, když jsi jen závadama popsal půlku příspěvku ?

20.05.2004 | 20:05:01 | Eddie Reagovat