Rok výroby:1998Typ motoru:TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:293 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?14 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5.3 l/100 kmVloženo:14. 11. 2012
Běžné opravy a výměny (olej, filtry,destičky, tlumiče 160 000 a 290 000, řemeny atd.) Při 285 000 vodní pumpa (500 Kč)
Bohužel po několika letech přestal fungovat centrál. Ale už jsem si zvykl zamáčkávat. Tímto se mi ale několikrát stalo, že čuflík jsem utrhl (má neopatrnost) Klimatizace vždy po sezóně ujde (naplnění 300 Kč)
Od rádia mi funguje jen reprák na dveřích u spolujezdce,ale je slyšet.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor šlape jak hodinky, vůbec nežere. Krásně drží na silnici (těžkej motor) Jede dobře, a když je třeba tak i vytáhne. Nevýhoda je šasi. Spodek je zrezlej na prach (díry v podlaze, práh už upadl, patky, blatníky) Škoda že není 6. stupeň. Při 130 km auto řve při 3000 jak sviňa a docela se klepe. Na technický řekli, že příští už nedaj:(
Před zimou je třeba dobít baterku. Pak chytá dobře.
Doplnění recenze ze dne 19.11.2012
Takže jsem se rozhodl zainvestovat a nechat golfu vyvařit podvozek. Prahy, patky, část blatníků všechno nechám přeplátovat jedničkou plechem. Budu mít na pět let vystaráno a pak už koupím nový auto! Spousta lidí mi tohle poradilo (včetně chlapů od technický a od dvou automechaniků), jelikož ten motor je tutovka že vydrží víc jak půl míče. Je to držák. Ta kompletní renovace zkorodovaných plechů bude i s materiálem cca 10 000 Kč. A to se vyplatí:)
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf