Rok výroby:1996Typ motoru:1390Stav km při koupi:158 000 kmStav km nyní:167 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?15 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:5. 7. 2008
Iba drobnosti. Skrinka pred spolujazdcom sa nedala otvoriť. Po výmene vložky bez zámku je to vporiadku. A ešte taká častá choroba golfov - sťahovanie okien. Len som otočil káblik so samičkou, ktorý sa napichoval na konektory tlačidiel sťahovania okien a - ide ako nové.
Hodnocení a zkušenosti s autem
So škodovkou som síce dosť jazdil, ale až tento rýchly šíp bolo moje prvé vlastné auto. Najprv som ho chcel predať už po 3 mesiacoch. Dôvod - rozsedená sedačka bez bočného vedenia a spojkový pedál privysoko nad podlahou a ešte aj ťažko ide. Ako tu už bolo spomenuté - je vhodné si najprv naštudovať a až potom kupovať. Najlepšie tu, alebo na vw fóre.
Keby som vedel, že CL je najbiednejšia verzia s nepodarenými sedačkami a spojkou - kúpil by som verziu GT, GTi a pod. Motor je síce len 44kW, ale je živý a spoľahlivý. Poteší aj temperamentného aj pokojného vodiča.
Je síce slabo odhlučnený, ale dá sa tomu pomôcť. Vymenil som na ňom zopár vecí (tlmiče, brzd.kotúče, čapy, filtre, náplne a batériu) a autíčko vďačne priadlo. Síce ovládače vykurovania neboli skoro vôbec podsvietené a žiarovočka podsvieťujúca rýchlomer zhorela znovu, krátko po výmene, nevadilo mi to. Jazdné vlastnosti boli na toto mestsko-prímestské autíčko veľmi solídne. Zaťažené strácalo dych, ľahké zase trochu nestabilné v zatáčkach, ale inak - super. Papierovo silnejšie Felície nemajú šancu.
Až na tie nepochopiteľné veci ako sedačky, spojk.pedál a skrinka prdd spolujazdcom som bol veľmi spokojný.
Ta 2.9 byla lepší v tom, že to bylo Syncro, tj. 4x4. Jinak jako motor super, být tam ještě turbo, tak je o už mega nášup, ale aji seriová 2.9 jede víc než dobře...
Lacina:VR6 byl v golfu samozřejmě i 2,8, ale 2,9 je rozšířenější a mnohem lepší.Má 2861 ccm, 190 koní, vyráběn od 10/1994, 2,8 má jen 174 koní, 2792 ccm, vyráběn od 01/1992.P.S. Neurážet.Lacina
normalne ma napadlo,či si tu z nas nerobí prdel niekto s menom Lacina,prečo to furt musi písať to Lacina a já autúm rozumim,mne neo..erete,je to riadna trapošina,ja by som chcel toho člena vidieť jak tak asi vyzerá taká Lacina,este aj mail dal Lacina bez zavináče,tomu asi už nerozumí až tak,vr6 boli aj 2,9,nože Lacina daj teraz,kde a kedy to a do čoho montovali 2,8 a 2,9 ale rýchlo hladaj na nete aby si bol zasa múdry.......
Ty jo Lacina nic ve zlém, ale ty jsi fakt ujetej na to svoje jméno!!! Napíšeš tři slova, ale nezapomeneš se pětkrát podepsat, to už je fakt hardcore...
Myslím, že do trojkových golfů dávali dost motorů. Určitě měl člověk daleko větší výběr než u Felicie nebo Megana. Pro labužníky tam byl i šestiválec 2.8, který v podstatě neměl v 93. roce konkurenci. Podobný motor mám v audi, takže si dovedu představit, co to dělá s poměrně lehkým golfíkem.
No ještě tady nikdo nenapsal, že vyjela spousta trojkových golfů 1.4 se čtyřrychlostní převodovkou. Na dálnici super Jinak tenhle motor odspoda táhne jak bejk, ale od 5tis. otáček je to bohužel mrtvola... Motor 1.8 66kw není vůbec špatná volba, spotřeba není nijak výrazně vyšší než u 1.4... Stokoňová 1.6 je docela dost uchlastaná, ale to je všeobecně známo...
No já si myslim že to nejlepší co se dalo do golfu sehnat je TDi,skvělý poměr náklady/výkon/spolehlivost.Jinak souhlasim s tim že golfy III mělý co se týče motorů prd na výběr...
Pravda, musím se opravit. Co se 1.6 tek od golfa týče, od roku 96 se nechá sehnat verze, která má 74kW, ale není to SRko (GL?snad. SRko už jen přeci lahodí oku víc a je to celé takové hezky poschovávané pod kupou plastu). Tahle 1.6 74kW bude asi top co se v "trojce" nechá sehnat - teda co se týče poměru objem/výkon...
Upresnil by som to megane má 1,4 ale iba 70kW, dával sa aj do scenica, potom 1,6 16V 79kW a do golfu III pochybujem že by davali motor 1.6SR 74kw, ten bol podla mna až v Golfe IV v golfe III bol iba 1.6CL
do renaulta megane takhle silnou 1.4 urcite nedavaly a pokavad vim tak ani do 1.6 tam bylo nejvic 66kw ale bavim se o meganu stejneho rocniku jako vw golf a felicie je mozny ze ty novejsi tyhle motory maj
je to tak renault megane 1.4 ma 55kw a stejny vykon mnely i 1.6 ktery delaly ale i 66kw ja mam ve felicii 50kw a ten renault pojede lip ale s golfem jsem mnel co docineni a je znat ze je slabsi jinak pohodli je zase kapitola jina
1.4 CL co se dával do trojkových golfů je opravdu slabá (44kW). Megané bude mít čtyřbodový vstřikování a opravte mě jestli se pletu, to mu dá nějaký 55kW čímž se vysvětluje proč tak hravě "zdrtí" felicíi. Není žádným tajemstvím, že většina trojkových golfů měla oproti konkurenci těžce poddimenzovaný výkon motoru. Takový VW Golf III 1.8i s 55kW pak vedle třeba japončíka svým výkonem působí opravdu komicky (Stejný výkon poskytne Nissan Sunny v 1.4ce). Kolem roku tuším 97-98 se v golfech objevuje motor 1.6 SR (74kW), kterej se pak dával i čtyřek a svým poměrem objem/výkon se konečně přiblížil konkurenci...to už ale golfu trojkám pomalu odzvonilo a přišla nařadu čtyřka ;-)
Že by byla 1,4 v golfe tak slabá...Otec má 1,4 v starym megane , mati má feldu dokonce v 1,6-ce a proti tatovému meganu nemá šanci ani na maximálku, ani naložená v kopcích, ani na sprint...
Jsem šťastným majitelem právě trojkového golfa v 1.4ce a musím říct, že s felícií udrží krok a na nějaký ten kratší sprint jí dokáže nátahnout. Myslím že při nějakých 130km/h ale golfík ztratí dech (cca 150 je u golfa takový zdravý maximum) a felcka půjde pomaličku, polehoučku dopředu. Další kapitolou by pak byli asi kopce, kde bych asi taky vsadil spíš na felicii... mluvit tu ale o nějakých závodech nemá smysl. Jak jedno, tak druhé auto je stavěno coby věrný městký sluha a co by na tohle "rádobyzávodění" asi řekli majitelé Hond s motory VTTi etc. ;-) Ale mezi námi. Sedněte si do golfa a po chvilce přelezte do felície - nevím proč, ale ve felicii Vám bude tak trošičku "úzko"
kamarad ma stejny typ auto a shodny motor 1.4-44kw a ja vlastnim felicii 1.3mpi 50 kw a jak rikas ze nemam s felicii sanci tak jses na omylu.Zkouseli jsme spolu davat mensi zavod a s felckou jsem mu ujel.nerikam ze jsem nemnel problem ale nakonec jsem mu zmizel o peknej kus a to ma podstatne min najeto neco lehce pres sto tisic
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
k vr6
Ta 2.9 byla lepší v tom, že to bylo Syncro, tj. 4x4. Jinak jako motor super, být tam ještě turbo, tak je o už mega nášup, ale aji seriová 2.9 jede víc než dobře...
01.04.2009 | 20:17:09 | golfis Reagovat
Lacina
Lacina:VR6 byl v golfu samozřejmě i 2,8, ale 2,9 je rozšířenější a mnohem lepší.Má 2861 ccm, 190 koní, vyráběn od 10/1994, 2,8 má jen 174 koní, 2792 ccm, vyráběn od 01/1992.P.S. Neurážet.Lacina
10.07.2008 | 11:29:44 | LACINA Reagovat
lacina
normalne ma napadlo,či si tu z nas nerobí prdel niekto s menom Lacina,prečo to furt musi písať to Lacina a já autúm rozumim,mne neo..erete,je to riadna trapošina,ja by som chcel toho člena vidieť jak tak asi vyzerá taká Lacina,este aj mail dal Lacina bez zavináče,tomu asi už nerozumí až tak,vr6 boli aj 2,9,nože Lacina daj teraz,kde a kedy to a do čoho montovali 2,8 a 2,9 ale rýchlo hladaj na nete aby si bol zasa múdry.......
09.07.2008 | 20:35:18 | buggy Reagovat
Lacina
Ty jo Lacina nic ve zlém, ale ty jsi fakt ujetej na to svoje jméno!!! Napíšeš tři slova, ale nezapomeneš se pětkrát podepsat, to už je fakt hardcore...
09.07.2008 | 20:12:10 | Master Reagovat
Pokiaľ si dobre pamätám, tak origo veverica, ako sme ju volali mala objem 2.8 litra Lacina.
09.07.2008 | 20:07:55 | Petrík Reagovat
Lacina
Lacina:VR-6 byla 2,9...Lacina
09.07.2008 | 16:44:49 | LACINA Reagovat
....jojo
tak s vozem s timhle motorem jsem se uz taky svez a uplne super svezeni.
09.07.2008 | 15:01:32 | jindra Reagovat
VR6
Myslím, že do trojkových golfů dávali dost motorů. Určitě měl člověk daleko větší výběr než u Felicie nebo Megana. Pro labužníky tam byl i šestiválec 2.8, který v podstatě neměl v 93. roce konkurenci. Podobný motor mám v audi, takže si dovedu představit, co to dělá s poměrně lehkým golfíkem.
09.07.2008 | 14:09:42 | policeman Reagovat
GOLF III.
No ještě tady nikdo nenapsal, že vyjela spousta trojkových golfů 1.4 se čtyřrychlostní převodovkou. Na dálnici super Jinak tenhle motor odspoda táhne jak bejk, ale od 5tis. otáček je to bohužel mrtvola... Motor 1.8 66kw není vůbec špatná volba, spotřeba není nijak výrazně vyšší než u 1.4... Stokoňová 1.6 je docela dost uchlastaná, ale to je všeobecně známo...
07.07.2008 | 21:54:13 | Leoš Reagovat
VW motory
No já si myslim že to nejlepší co se dalo do golfu sehnat je TDi,skvělý poměr náklady/výkon/spolehlivost.Jinak souhlasim s tim že golfy III mělý co se týče motorů prd na výběr...
07.07.2008 | 21:50:21 | KidBilly Reagovat
To Ivan
Pravda, musím se opravit. Co se 1.6 tek od golfa týče, od roku 96 se nechá sehnat verze, která má 74kW, ale není to SRko (GL?snad. SRko už jen přeci lahodí oku víc a je to celé takové hezky poschovávané pod kupou plastu). Tahle 1.6 74kW bude asi top co se v "trojce" nechá sehnat - teda co se týče poměru objem/výkon...
07.07.2008 | 18:33:30 | Tazman Reagovat
Upresnil by som to megane má 1,4 ale iba 70kW, dával sa aj do scenica, potom 1,6 16V 79kW a do golfu III pochybujem že by davali motor 1.6SR 74kw, ten bol podla mna až v Golfe IV v golfe III bol iba 1.6CL
07.07.2008 | 17:13:34 | Ivan Reagovat
Megane I měly tento 1,4/72 kW, ale až od roku 1999.
07.07.2008 | 16:42:57 | Reagovat
megane 72kw???
do renaulta megane takhle silnou 1.4 urcite nedavaly a pokavad vim tak ani do 1.6 tam bylo nejvic 66kw ale bavim se o meganu stejneho rocniku jako vw golf a felicie je mozny ze ty novejsi tyhle motory maj
07.07.2008 | 16:31:59 | jindra Reagovat
V golfe tato 1,4 měla často i jen 40kW/54 PS to je opravdu slabé
07.07.2008 | 16:19:25 | Reagovat
Co vim tak megane měl v 1,4 i 72 kW.
07.07.2008 | 16:14:58 | Reagovat
je to tak
je to tak renault megane 1.4 ma 55kw a stejny vykon mnely i 1.6 ktery delaly ale i 66kw ja mam ve felicii 50kw a ten renault pojede lip ale s golfem jsem mnel co docineni a je znat ze je slabsi jinak pohodli je zase kapitola jina
07.07.2008 | 15:43:18 | jindra Reagovat
VW golf III 1.4 CL
1.4 CL co se dával do trojkových golfů je opravdu slabá (44kW). Megané bude mít čtyřbodový vstřikování a opravte mě jestli se pletu, to mu dá nějaký 55kW čímž se vysvětluje proč tak hravě "zdrtí" felicíi. Není žádným tajemstvím, že většina trojkových golfů měla oproti konkurenci těžce poddimenzovaný výkon motoru. Takový VW Golf III 1.8i s 55kW pak vedle třeba japončíka svým výkonem působí opravdu komicky (Stejný výkon poskytne Nissan Sunny v 1.4ce). Kolem roku tuším 97-98 se v golfech objevuje motor 1.6 SR (74kW), kterej se pak dával i čtyřek a svým poměrem objem/výkon se konečně přiblížil konkurenci...to už ale golfu trojkám pomalu odzvonilo a přišla nařadu čtyřka ;-)
07.07.2008 | 12:40:35 | Tazman Reagovat
Že by byla 1,4 v golfe tak slabá...Otec má 1,4 v starym megane , mati má feldu dokonce v 1,6-ce a proti tatovému meganu nemá šanci ani na maximálku, ani naložená v kopcích, ani na sprint...
07.07.2008 | 11:24:06 | jura Reagovat
Škoda Felicia 1.3 vs VW golf III 1.4
Jsem šťastným majitelem právě trojkového golfa v 1.4ce a musím říct, že s felícií udrží krok a na nějaký ten kratší sprint jí dokáže nátahnout. Myslím že při nějakých 130km/h ale golfík ztratí dech (cca 150 je u golfa takový zdravý maximum) a felcka půjde pomaličku, polehoučku dopředu. Další kapitolou by pak byli asi kopce, kde bych asi taky vsadil spíš na felicii... mluvit tu ale o nějakých závodech nemá smysl. Jak jedno, tak druhé auto je stavěno coby věrný městký sluha a co by na tohle "rádobyzávodění" asi řekli majitelé Hond s motory VTTi etc. ;-) Ale mezi námi. Sedněte si do golfa a po chvilce přelezte do felície - nevím proč, ale ve felicii Vám bude tak trošičku "úzko"
07.07.2008 | 07:34:17 | Tazman Reagovat
haha
kamarad ma stejny typ auto a shodny motor 1.4-44kw a ja vlastnim felicii 1.3mpi 50 kw a jak rikas ze nemam s felicii sanci tak jses na omylu.Zkouseli jsme spolu davat mensi zavod a s felckou jsem mu ujel.nerikam ze jsem nemnel problem ale nakonec jsem mu zmizel o peknej kus a to ma podstatne min najeto neco lehce pres sto tisic
06.07.2008 | 19:59:37 | jindra Reagovat