Recenze Volkswagen Golf III
“Spolehlivý pracant”

Autor recenze: Petr (21 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1.4CL Stav km při koupi:128 000 km Stav km nyní:136 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 5.25 l/100 km Vloženo: 14. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím nemělo žádnou poruchu. Měl jsem štěstí na vyjímečně zachovalý kousek.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Přesně před půl rokem jsem si koupil své první auto a tím byl VW Golf III s motorem 1.4CL a s výkonem 44KW. Kdyby mi někdo kdysi řekl, že si koupím Golfa, tak bych se zasmál, protože jsem těmto autům nikdy moc nefandil, ale nakonec jsem měl příležitost koupit ho dost lacino. Navíc ho předem prohlédl mechanik, kterého znám a tak jsem do toho šel. Do dneška si tohle auto nemohu vynachválit a nedám na něj dopustit, je to prostě kamarád na cestách. Tento model s tímto motorem má opravdu nádhernou spotřebu, nedělám si srandu, já jezdím za 5 - 5.5L/100km. Motor je maličký, je to takový traktůrek, který má takový hrubší chod což je u motorů VW celkem běžné. Co se týče jízdních vlastností, i přes všechny žvásty o tom, že je to šíleně lenivý motor a podobně, věřte, že necháte hodně aut dívat se na Vaše auto jen ze zadu. Když se budete o tento 60 koňový motůrek dobře starat, odvděčí se Vám myslím slušnou dynamikou a hlavně už zmiňovanou spotřebou. Nevím , jestli mám nějaké štěstí na kus, ale když to vezmu v číslech, tak má 1.4ka zrychlí na 100km/h za 11s což je myslím na motor s 60ti koňmi velice slušná hodnota a maximálka se bude pohybovat okolo 170, ale pozor, nad 160 už vydává tenhle motůrek docela velký hluk. Co se týče dalších jízdních vlastností, na silnici drží krásně, ale to také záleží hlavně na kolech, já jezdím na R15/195 a to je tak akorát, větší bych asi nedával kvůli spotřebě, která by se s většími koly zvýšila. Celkově mohu říct že tohle auto mě tak šíleně moc mile překvapilo, že je jen málo věcí, které bych mu vytkl, ale je to samozřejmě na náhodě na jaké auto narazíte, jestli na zachovalé, a nebo na nějaký šrot který měl před Vámi v parádě nějaký "tuningový specialista" který tam narval všechny "tuning" kraviny za stovku co je jich na trhu a celé auto rozvrtal. Na to si musíte dát při koupi pozor. Mohu říct, že se tohoto auta nechci zbavit ani za nic, je to opravdu držák, který vám poslouží.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

Golf MK3 1.4 44KW max. spokojnost

tiež mám túto motorizáciu ale verziu variant a neviem si ho vynachváliť . Je síce lenivé ale spoľahlivé v porovnaní s napr. feliciou alebo slabšou fábiou výťazí jednoznačne priestor či je to krátky golf alebo variant. Jazdné vlastnosti na 20 ročné auto slušné hlavne nápravy su tuhé. Spotreba ? No ja mám priemer 6.5 ale nie som žiadny závodník patrím ku pokojným vodičom. Kvalita motora je výborná ak sa staráte a dáte čo treba nikde Vás nenechá dá sa naň spoľahnúť. Len tá kasňa keby bola zinkovaná už sa ukazujú hrdzky no ale na druhú stranu auto nie je garážované. Celkové hodnotenie MK3 výborné vzhľad síce už zastaralý ale stále sa ľudom páči.

15.07.2017 | 13:12:23 | DodkoTN  | 84.245.121.* Reagovat

Těch 190 mi udělala i ta moje fábie 1,2 12ti V
Spotřeba byla ovšem drastická

02.07.2010 | 14:24:42 |  Reagovat

Přešel jsi z golfa III 1,4 44kW na golfa III 1,4 44kW, gratuluju, udělals dobře:D

01.07.2010 | 22:57:53 |  Reagovat

Dost dobrý

No, tři roky jsem vlastnil Golfa III1.4 CL (44kW) 1993... ten měl ještě jednobodové vstřikování a není to tak dlouho co jsem "přezbrojil" na Golfa III 1.4i (44kW) 1997... tyhle autíčka jsou supr. Za málo peněz, poslouží, ale s muzikou je to horší ;-) Když je óóóópravdu hodně dlouhá runway... no... letiště nestačí... to chce tak tři, takže ideálně dálnice nebo tak, tak s 1.4 CL jsem se dostal na 185 ... s 1.4 i na 192.. ale to je opravdu X-treme maximálka, kdy auto trpí .... jinak co si budem povídat. Přestávají "akcelerovat" na 90ti, na 130 se ručička došourá... a pak už je pozvolna padá na 150 odkud se jí už moc nechce ;-) 11 vteřin na stovku? ... hmm, já říkám 13,5 jako většina tědlech malých potvor. Zvuk je supr, to jó. Ale zas taková stíhačka to není. Chápu ale že nadšené oči majitele tu a tam zašilhají a stopky pak ukazují lecos;-) Co se spotřeby týče. Nechá se s tím jezdit za 5, ale za předpokladu, že nepřelezete 2.500 otáček. - což jde opravdu těžko.. takže já jezdím za 5 dálky, 6 kombinovaná a město... hmm, 10? Není to hladová potvora, ale našli by se i úspornější ;-) Kdo chce jet, musí točit a kdo točí moc, neušetří ;-)

05.09.2009 | 00:01:17 | Tazman Reagovat

Hopa- ten anonym som ja, zabudol som vyplnit meno.. pardon

17.04.2009 | 11:51:39 | Ado Reagovat

Hopa- ten anonym som ja, zabudol som vyplnit meno.. pardon

17.04.2009 | 11:51:37 | Ado Reagovat

sando

Ospravedlnujem sa Sandovi za moj jazykovy prejav, kde som spravil chybu v slove ťahať a napisal som tahak. Zaroven sa ospravedlnujem, ze nedodrziavam diakritiku. A dakujem anonymovi, ze mu vysvetlil ze ide o Slovencinu. Ale co mas proti mojej mailovej adrese teda neviem. Ja mam renault megane 1,6 97ku - mam napisanu aj recenziu. ma to papierovych 66 kW ale v praxi uz asi menej (vid. www.rri.se) Zimne gumy mam 175ky a letne 185ky. A rozdiel v tahu je celkom citit - samozrejme radsej spomeniem ze za to moze aj konzistencia gum, ale fyzika nepusti a odporova plocha je jednoducho vacsia pri sirsej gume. To ze niektori maju aj 225ky na slabych autach nie je kvoli dynamike, ale skor z estetickeho hladiska. A ak by si mal problem sanda s mojim terajsim prejavom, napis svoj mail, alebo kontakt a ja ti to napisem po anglicky alebo nemecky...

17.04.2009 | 11:49:20 |  Reagovat

Já mám taky 1.4 Golfa a jede mi to na 100km/h do těch patnácti a ta spotřeba, nono, to teda ne, já pod 6 teda nejdu ani náhodou

16.04.2009 | 17:12:06 | kulik Reagovat

že Vás to baví, ježiši koho zajmá za kolik to zrychlí, vždyť je to jedno, když chce závodit tak ať ale za chvilu si to pekně oddělá... A prosímvás nehádejte se tu o slovácích ani o feliciích, nechte žít je i jí né? :) Raději mi poraďte jak pořádně zjistit kudy teče olej z motoru chlapi, jen vizuálně nebo znáte na to nějakej fígl? dík

16.04.2009 | 17:04:27 | sakris Reagovat

Sanda:

Jestli je Golf lehký auto (na 44 kW), tak ty jsi těžkej blb. Lehký na tento výkon je Pežot 106, 205, Citroen Saxo, ale ani jeden z nich to za 11 sec nedá. A motory jsou to velmi dobré, o tom žádná.

16.04.2009 | 15:18:22 | Karel Reagovat

Sanda

Ty debílku, to není špatná forma češtiny. To je Slovenština. Zeptej se vychovatelů ve tvém ústavu, oni ti vysvětlí, co to je. Jinak je to úřední jazyk našich východních sousedů. Ale teď ještě zjistit, kde je východ, viď?

16.04.2009 | 15:16:03 |  Reagovat

Sanda

A ty máš jen jedno varle, půl mozku a hemoroidy. To je reakce na tvoje kecy o tom co máme doma. Samozřejmě 11 vteřin je blbost a basta. Na to jsou tu jiná, podstatně silnější auta. A upřímně, 44 kW nemá žádné z nich.

16.04.2009 | 15:11:52 | Standa Reagovat

No já nevím. Mám Polo 6N se stejným motorem (1.4, 44kW) a stovku za 11s tedy nedělám. Výrobce udává 14,9 .Spotřebu sice nesleduju, ale do 5,25 se teda určitě nevejdu.Každopádně ten motůrek skutečně jede a proti Felicii 1,3 50 kW, kterou jsem měl předtím je neskutečně živý - bude to tím, že tyto motory jsou stavěné na krouťák a nepotřebují se bůhvíjak točit - zátah je od prakticky volnoběhu a tomu odpovídá také zpřevodování.

16.04.2009 | 13:16:57 | moony Reagovat

je to tak

Dobrý den škodovkáři, tak mě tak hrozně baví Vás tady poslouchat :) Mě se hrozně líbí jak se tu do toho kluka serete a přitom jen proto že máte doma starý felicie který se vám serou tak mu to prostě chcete nandat :) hele ty A.kerpner@gmail.com ty se prosímtě nauč psát česky, nebo alespoň nějakou srozumitelnou formou češtiny a až pak piš nějakou připomínku ano? Jinak s tímto motorem s úpravou motoru a ještě s tak lehkým autem je 11 vteřin normálka vy závodníci takže v klidu

16.04.2009 | 10:23:21 | sanda Reagovat

Hele chlape ty gumy nic moc, to je fakt normálka a musím říct že já je tam měl taky a nic moc to teda nesedělo. Jinak to zrychlení ti uvěřím až to uvidím, a jestli je to tak tak tam máš chip

16.04.2009 | 10:17:04 | mařík Reagovat

Raketa

44 kW, přes tunu váhy, a z nuly na 100 za 11 vteřin? Hahahaha! Nebylo to za 11 minut? Zahoď ty vietnamské hodinky!

15.04.2009 | 23:01:57 |  Reagovat

Ado:

Tyhle gumy (195 široké) dává Škoda i na dražší verze Fábií 1,2 HTP, také si myslím, že je to naprostá pitomost.

15.04.2009 | 13:39:10 | Itall Reagovat

držák

jo jo je to neuveritelny držák sak s nim spravil uz neuveritelnych 8000 km hahahahahahahahaha

15.04.2009 | 13:14:45 |  Reagovat

sportovec

No proste raketa - kazdy si ho pozrie len zo zadu. Ty budes asi ten typ co s kazdym preteka pricom ten druhy nevenuje pretekaniu s tym antikvariatovym kuskom ziadnu pozornost. Najma to pouzitie 195kovych gum s takym motorom je priam zabavne. Musi to tahak ako drak. A toto mi povedz z coho sudis, ze cim vacsie koleso tym lepsia stabilita? Ked budes mat moznost ist aj inym autom, potom napis objektivnu recenziu..

15.04.2009 | 10:32:57 | Ado Reagovat