Rok výroby:1994Typ motoru:1.6/AEE 55 kWStav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:4. 3. 2007
výmena rozv. remena a napín. kladky (bezne opotrebenie), cca 1000 sk
vymena za sport. tlmice, pruziny, znizene o 60mm (G&M), vymena dorazov, gulovych capov (bezne opotrebenie) , cca 15000 Sk
vymena sviecok, zapal. kablov, (bezne opotrebenie), cca 1000 Sk
uvolnena zasuvka k lambda sonde, cena 0 sk za opravu, naklady na diagnostiku 1000 Sk
uvolnena hadicka centralu vo vodicovych dverach, naklady 0 Sk
skorodovane cast karoserie (predchadz. majitelovi zatekalo do auta)
Takze vidite ze za 20 000 km jazdenia len po meste opravy a poruchy skoro ziadne.
Hodnocení a zkušenosti s autem
No, golfa som kupil po rozhodovani medzi feldou 1.6 a golfom...myslim ze som spravil dobre...som s nim maximalne spokojny a pomaly do neho investujem a robim trochu "tuning", taky decentny nemecky styl. Spotreba po jazdeni v meste je bajecnych 6.5, jazdim s lahkou nohou ale obcas aj na semaforoch "pozavodim". 55 kW je na 1.6 dost malo, povodne som chcel kupit 1.8 /66kW ale nezohnal som taky ako som chcel. Ale tak je to typicky VW. Inac auto nema skoro ziadne poruchy, motor po 250 000 km (mozno aj viacej ak niekto stacal tacho) vobec nezere olej a nemusim medzi vymenami (kazdych 10 000) dolievat. Auto pouzivam na kazdodenne cesty do prace, takze priorita pre mna su nizke naklady.
Jazdne vlastnosti su spickove, ale mam sportovy tvrdy podvozok, 15" kola 195/50, takze to robi asi svoje. Kvoli sportovejsiemu pocitu mam maly sport. volant Luisi, 30 cm a sport. zrkadla "kapky".
Interier je bezchybny, nic nevrze a vypada na o triedu lepsie auto. Ja som maximalne spokojny, a mozno aj preto, ze som pripraveny na vydaje, kedze je to 12 rocne auto a ojazdene. Tento rok necham robit karoseriu a novy lak a nove kola. Ja osobne sa v nom citim lepsie ako vo fabii alebo octavii...Samozrejme nikomu svoj nazor nevnucujem.
Golfa jsem koupil za směšných pár drobných ale po 2 letech kdy jsem do auta nevrazil vic jak 500 za geometrii když nepočítám provozní kapaliny. Auto má velice živé starty není fádní ani nudné. 10/10
14.12.2017 | 19:26:02 | Petr
| 94.113.215.*Reagovat
Golf 3 - 1.6 55kw AEE
Dobrý den, také se přidám. Dnes už se jedná o poměrně starý automobil, který, již často podléhá korozi podlahy okolo plastových zátek a také spodky předních blatníků. I přes tyto neduhy je ovšem ještě docela vyhledávaným autem to jak pro mladé, tak starší řidiče. Golf bývá spolehlivý finančně nenákladný a docela poctivě provedený s minimem elektroniky o čemž vypovídá např. MPI vstřikování s kombinací rozdělovače a map senzoru. motor ač se zdá být dnes již konstrukčně zastaralí, byl ve své době už vyráběn na použití lehkoběžných olejů typu 5w40, 0w40, 10w30, 5w30. kdo toto nechápe a používá na rady garážových mistrů a internetových opravářů oleje typu 10w40 nebo 15w40 či jiné, značně svému motoru škodí to ani nemluvě o olejích typu Starline a podobně. Motor má nabroušenou vůli na oleje se sníženým třením kdo používá něco jiného dochází k zalepení pístních kroužků, karbonování oleje, nedostatečného mazání vačky a následné problémy s hydraulickými zdvihátky ventilů atd. Sám tento model používám řadu let při zhruba 230 tisíci km - motor Valvoline max life 5w40 převodovka- Fuchs titan Sintopid LS 75w90 oleje s extrémně sníženým třením spotřeba i výkon jsou neuvěřitelné, tichost agregátů také. Samozřejmě že věkem si vyžádal značnější servis, jako např: těsnění pod hlavou, novou hlavu válců, rozvody, škrtící klapku, čidla, chladící kapalinu, nové brzdové trubky, tlumiče, pružiny, horní uležení, nápravy, čepy, výfuk vlastně se dá říci že jsem na autě za ty léta vyměnil všechno. když opomenu prasklé lanko spojky, tak mi vlastně za ty dlouhé léta nikde nenechalo. No nějak jsme si na sebe zvykli a mě se Golfíka zatím měnit nechce tak si myslím že pár let to spolu ještě dotáhneme a kdo ví možná ho jednou komplet zrenovuji a přihlásím na veteránské spz. :-)
Dobrý den po všech možných zkušenostech s dovozem auta opravami a střídání značek se mi po letech dostal pod ruce opravit golf s motorem 1.6 AEE 55kw, po krátké ježdění jsem nevěřícně zíral jak to auto jede. majitel mi tvrdil že auto nebylo nikterak upravováno proto jsem využil svého kamaráda a přijel k němu auto nabrzdit, zajímalo mi to s důvodu že mi přišlo že to auto jede skoro lépe než mé šestašedesáti kilowatové Tdi, jaké bylo překvapení když brzda ukázala skoro sedmdesát kw na motoru který měl nalítáno 250 tisíc km, no dnes ho vlastním také v trochu opravené a upravené verzi a nezkutečně mi to auto baví, hlavně je důležité u tohoto mpi mít v pořádku výfuk a kat pak jede jak má.
ahoj,,ja mam tiez golf 3 1.6 ale ten silnejsi 74 kw,,taktiez som kupil starsi,,ale z nemecka dovezeny.Ked som ho kupil mal 150000 najazdene a uz som presiel 30000 km bez poruchy.takze som tiez maximalne spokojny.Taktiez robim mensie decentne upravy a stym vozenim mas pravdu,,ked sedim v octavii alebo fabii tak to neni ani zdaleka take pohodlne ako v tomto 12 rocnom VW..majsa a nek sa drzi autko
Aj ja mam vw golf 3 aj ja som spokojny bezproblemov naštartuje v zime perfektne riadenie aj spotreba super zrýchlenie a minimalna udržba.Samozrejme treba dbať o sviečky,olej meniť, filtre,kvapaliny
no, tak som to mozno v tejto recenzii prehnal, rozsypala sa mi prevodovka, ze vraj niektore typy maju tieto prevodovky dost slabe...uz je vymenena, tak snad ta druha bude ok
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Velice odolné a na své staří živé auto
Golfa jsem koupil za směšných pár drobných ale po 2 letech kdy jsem do auta nevrazil vic jak 500 za geometrii když nepočítám provozní kapaliny. Auto má velice živé starty není fádní ani nudné. 10/10
14.12.2017 | 19:26:02 | Petr | 94.113.215.* Reagovat
Golf 3 - 1.6 55kw AEE
Dobrý den, také se přidám. Dnes už se jedná o poměrně starý automobil, který, již často podléhá korozi podlahy okolo plastových zátek a také spodky předních blatníků. I přes tyto neduhy je ovšem ještě docela vyhledávaným autem to jak pro mladé, tak starší řidiče. Golf bývá spolehlivý finančně nenákladný a docela poctivě provedený s minimem elektroniky o čemž vypovídá např. MPI vstřikování s kombinací rozdělovače a map senzoru. motor ač se zdá být dnes již konstrukčně zastaralí, byl ve své době už vyráběn na použití lehkoběžných olejů typu 5w40, 0w40, 10w30, 5w30. kdo toto nechápe a používá na rady garážových mistrů a internetových opravářů oleje typu 10w40 nebo 15w40 či jiné, značně svému motoru škodí to ani nemluvě o olejích typu Starline a podobně. Motor má nabroušenou vůli na oleje se sníženým třením kdo používá něco jiného dochází k zalepení pístních kroužků, karbonování oleje, nedostatečného mazání vačky a následné problémy s hydraulickými zdvihátky ventilů atd. Sám tento model používám řadu let při zhruba 230 tisíci km - motor Valvoline max life 5w40 převodovka- Fuchs titan Sintopid LS 75w90 oleje s extrémně sníženým třením spotřeba i výkon jsou neuvěřitelné, tichost agregátů také. Samozřejmě že věkem si vyžádal značnější servis, jako např: těsnění pod hlavou, novou hlavu válců, rozvody, škrtící klapku, čidla, chladící kapalinu, nové brzdové trubky, tlumiče, pružiny, horní uležení, nápravy, čepy, výfuk vlastně se dá říci že jsem na autě za ty léta vyměnil všechno. když opomenu prasklé lanko spojky, tak mi vlastně za ty dlouhé léta nikde nenechalo. No nějak jsme si na sebe zvykli a mě se Golfíka zatím měnit nechce tak si myslím že pár let to spolu ještě dotáhneme a kdo ví možná ho jednou komplet zrenovuji a přihlásím na veteránské spz. :-)
01.02.2016 | 09:28:12 | jirka | 90.178.216.* Reagovat
Nejlepší volba
Dobrý den po všech možných zkušenostech s dovozem auta opravami a střídání značek se mi po letech dostal pod ruce opravit golf s motorem 1.6 AEE 55kw, po krátké ježdění jsem nevěřícně zíral jak to auto jede. majitel mi tvrdil že auto nebylo nikterak upravováno proto jsem využil svého kamaráda a přijel k němu auto nabrzdit, zajímalo mi to s důvodu že mi přišlo že to auto jede skoro lépe než mé šestašedesáti kilowatové Tdi, jaké bylo překvapení když brzda ukázala skoro sedmdesát kw na motoru který měl nalítáno 250 tisíc km, no dnes ho vlastním také v trochu opravené a upravené verzi a nezkutečně mi to auto baví, hlavně je důležité u tohoto mpi mít v pořádku výfuk a kat pak jede jak má.
24.11.2015 | 13:57:15 | Jirka | 90.178.216.* Reagovat
ahoj,,ja mam tiez golf 3 1.6 ale ten silnejsi 74 kw,,taktiez som kupil starsi,,ale z nemecka dovezeny.Ked som ho kupil mal 150000 najazdene a uz som presiel 30000 km bez poruchy.takze som tiez maximalne spokojny.Taktiez robim mensie decentne upravy a stym vozenim mas pravdu,,ked sedim v octavii alebo fabii tak to neni ani zdaleka take pohodlne ako v tomto 12 rocnom VW..majsa a nek sa drzi autko
26.03.2009 | 22:54:03 | smiletomi Reagovat
RE:
Aj ja mam vw golf 3 aj ja som spokojny bezproblemov naštartuje v zime perfektne riadenie aj spotreba super zrýchlenie a minimalna udržba.Samozrejme treba dbať o sviečky,olej meniť, filtre,kvapaliny
16.01.2013 | 20:59:57 | dano | 85.135.139.* Reagovat
mas pravdu o tom sedeni... v vw je ovela lepsi pocit.. vsetko je take priestranne vsade vela miesta... makke sedacky... ;) prajem vela stastnych km :)
23.03.2008 | 11:20:49 | heker Reagovat
no, tak som to mozno v tejto recenzii prehnal, rozsypala sa mi prevodovka, ze vraj niektore typy maju tieto prevodovky dost slabe...uz je vymenena, tak snad ta druha bude ok
30.03.2007 | 11:46:25 | chooki Reagovat