Recenze Volkswagen Golf IV
“Téměř dokonalý vůz ( IV. série je nejlepší ).”

Autor recenze: Kcko (26 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1.6 benzín Stav km při koupi:113 000 km Stav km nyní:146 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 12. 8. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 130

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Lambdasondu bylo nutné vyměnit, papalo to jak ruskej tank a výkon byl nějaký prazvláštní , po výměně OK.

Pak klasické věci jako rozvodové řemeny, olejový filtr, brzdové destičky a tlumiče. Jinak jsem s tím jezdil 2 roky po praze a D1 a absolutně bezproblémů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mohl jsem si koupit o 2-3 roky novější TDI oktávku, ale Golf je golf. IV má nezaměnitelný design a jelikož jsem si koupil i pěknou barvičku a lehce potunil, nejedna sličná slečna :) se otočila.

Jízda s tímto autíčkem je príma, na dálnici jsem z toho vymačkal 215 ( to ukazoval tachometr), takže reálně tak 190 ? Ale i tak mnohem víc než mám uvedeno v TP.

Auto disponuje výkonem 101 + cca 5 koní za sportovní výfuk. Není to hodně ale ani málo. Spotřeba se pohybuje mezi 7/8 litry.

Auto je bez koroze, trošku me ovšem štve občasné pískání plastů a rezonance v autě, ale po autu, které je staré 10 let nemůžu chtít aby bylo dokonalé. Na svůj věk takřka je.

Prodávám ho se slzou v oku. Další autíčko bude ovšem taky golf ( tentokrát ovšem našláplejší TDI 4 motion či TDI GTI 4x4 ).

Za ty peníze ( cca 250 - 260 000) si můžu defakto koupit nové auto, ale nechci, vím co je kvalita a ta může být opět několik let stará

VW GOLF 4EVER LOVE

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

:-D

VR6?? :-D Stoji mi za barakem v garazi :-D uz asi 4 mesice od jeho koupe a jezdi jako drak ale nechci to kurvit pres zimu takze jen mensi upravy a tot vse......Na jare se nekde sejdeme co ty na to?? :-D Ted bych chtel poridit neco levnyho jako je Ford Ka napriklad.....jen tak pro srandu :-D

20.11.2010 | 01:40:09 | Incognito Reagovat

Je to 2litr HDI 66kw 5 kvalt. Pokud se Ti libi Golf a Civic, tak bych Ti 206ku moc nedoporucoval a nevim, v jakem stavu budou 2.0 HDIcka a neni jich tolik k mání, asi bys musel hodne vybírat. Byl bych opatrný na Tvém místě :-) zajímavý je, že kolegyně syn má 206ku 1.4 benzín a je s ní silně nespokojený a dost ho stála na opravách. Pokud se dá sehnat Golf VR6 tak to neřeš a ber ho :-D

18.11.2010 | 08:25:43 | Honza Reagovat

Neboj, docela jsem to pochopil a nemuzu uverit tomu ze si vse tak pamatujes....Ja si chtel prvne koupit Hondu Civic (5Gen.) 1993-1995 proste jsem v ni jakozto v kamoscine najel asi 5x Viden a 20x Brno tak se mi libi i na to jak je stara. Zatah docela good ale na danici to fakt nejelo vice jak 175 Km/h.....Chtel jsem ji do ty doby nez jsem videl souseda moji bejvali jak to rozmlatil (neslo poznat co je to za auto, Divil jsem se ze to prezil).. Potom me chytl VW Golf IV 3dv ale casem jsem pochopil ze 5dv bude lepsi. Taky ze jo.Jak jsem se zminoval soused ho ma a kdyz tam dal siroky kola tak mu to anu nehrablo..:-( Pozdeji po tom co mi to vzdycky pujcoval jsem si cetl na GooGle recenzi a prave ta 1.4 16V je agregat kterej uveze stezi kastli a pro vozejk ci zastavbu 200 Kg audia opravdu ne....Sleduju Youtube a tam jsem se taky inspiroval Golf IV VR6...:-) Jsou i jiny auta...Nevim zda znas nejaky ty pc hry kde jsou Peugeoty ale 206 je dobra volba ale zase...mrzi me kubatura..sauto.cz ma samy 206ky ale ccm: 1.0 - 1.2 a to je fakt malo..Nerikam ze chci aby to zralo jak tank ale rad bych se svezl a i kdyz fandim jaksi tuningu tak prave 206ka nabizi hodne moznosti....Mame jeste Opel Frontera 2.2 Turbo Sport a cumel jsem ze treba máma jezdi v takovým tanku...Nahon na prdel + moznost 4x4 ale i kdyz jsem to ridil nekolikrat neni to proste muj typ, Jsem radsi pro auta ktery lezi pri zemi a ne na 20´´ kolech...(Jinak omlouvam se za to tykání ale nejak jsem si to neuvedomil.:-) Tu 206ku mate porad?? Kolik ma Kw?? Doporucil by jsi ji???

18.11.2010 | 01:09:22 | Incognito Reagovat

Zmateny prispevek

Ja jsem z toho celkem zmatenej a rozhodne bych po zkusenosti nerekl, ze kdyz je to koncernovy, je to apriori dobry. Ale nedokazu to potvrdit na dostatecnem vzorku aut, protoze auta moc nestridam - kdyz nejake mam, tak se ho drzim. Treba ta nase Alhambra - no omlouva ji to, ze je hodne stara - ale proste nejak to není ono. Na druhou stranu Caravella - ac je to tak strasne Nemecky chladny auto - je opravdu dost precizni a drží. To samé Golf VI, kterýho máme také v rodině - chladně perfektní auto. Motory mame 1.9 TDI 81kw, 2.5 TDI 75 kw a ted 1.4 59kw. Nemuzu si pomoct, ale treba dalsi motor 2.0 HDI, ktery mame v P206 mi prijde o TOLIK lepsi nez TDI. Treba novejsi moror 1.9 TDI PD v novejsim SHaranovi (2006) je pro me hroznym zklamanim - ani ne 100 000 km najeto a uz HULI pri zatahu, desne hlucnej. To HDI nebo 2.5TDI nezahuli (HDI-210 000km, 2.5TDI - pres 300 000km). KDybych nyní kupoval Caravellu, chtel bych VR6 nebo 2.0 benzin, kdybych kupoval Alhambru tak jedine s 1.8 nebo 2.0 TSI nebo co tam ted davaj a jsem dost zvedavy, jak bude slouzit 1.4 59kw v Golfu, protoze ve Fabii docela rachta po 30 000 km, jsem z toho taky zklamany. 1.2 HTP ve Fabii je děs, po 15000 km dost vyrachtanej nechapu to. Omlouvam se za celkem zmateny prispevek, ale celkem jsem dost zastancem koncernu VW i kdyz bych si z nej hodne vybiral :-) mam rad i Peugeoty po zkusenosti s 206kou 2.0HDI protoze jak je to konstrukcne debilni auto, tak je to zase mega držák i ve srovnání s VW a nikdy neměl poruchu. Na jmenovany auta najdes i recenze tady na techhle strankach. Chtel bych dodat, ze pokud bych si kupoval auto, tak pokud by to nebylo VW, tak by to byl koncern Peugeot-Citroen (po zkušenosti v rodině - osobně s 206kou a pak několik Xantii, Picasso a C5 co měla a má máma).

17.11.2010 | 18:16:48 | Honza Reagovat

...

To se nebudeme hadat ale spis se shodnem....Jakozto jsem mel cest ridit vozy s Dieselem....Krom toho ze jsem delal ,,C´´ ve stary IFA L60 nebo co to bylo za vehykl tak si myslim ze by nemeli davat dieseli do os.aut protoze nechapu to ze 1.9TDi ma 66 kw a benzinovej 1.6 16V ma 77 kw....Hold asi nechapou kubatura/vykon..:-D debilci....co bych chtel mozna tak jsou ty novy TSI motory ale nemam zadnou zkusenost...jen jsem ridil auto s TSI ale opravdu je to poznat.... 1.4 TSI vs. 2.0 MPi
jasne vitezi TSI....Jakej mas nazor na koncern..-Skoda,Seat,VW??? Vsichni prirovnavaji Skodovku k VW i kastlou apod...Maji stejny nejvice jen motory nemam pravdu??

17.11.2010 | 16:39:55 | Incognito Reagovat

pro ...

je jedno jestli tdi má 66 kw a benzín 77 kw. diesel má velký potenciál krouťáku takže nepotřebuje koně. Mám 150 koní přitom při rozjíždění má motor jen 117 koní ale za to 362 nm( graf z brzdy)

08.07.2012 | 12:18:42 | popi  | 89.103.240.* Reagovat

TDI uf uf

Miluju sice spotrebu - příklad - 4,6 l/100km u takovy kravy jako je Alhambra - ale radost mě přejde když vidím, na kolik mě příjde výměna vstřikovačů nebo S-P-O-J-K-Y :-(

16.11.2010 | 08:26:11 | Honza Reagovat

Motory!

Budeme se hadat o motorech! Jelikoz mame radi VW a jelikoz mame radi Golfy, tak musime najit neco na cem se neshodnem :-) ja treba ma uz plny zuby TDI (!!!!!!) Ale jako fakt, dokonce do ty svy mrchy velky bych snad radsi benzinak. Strasne me stve ten hluk, vibrace a taky me celkem trapi ty drahe opravy.

16.11.2010 | 08:23:27 | Honza Reagovat

Máš pravdu!

:-D Muzeme se tady hadat jak kokoti ke starejm prispevkum a nebo se na to vysrat a kazdej jezdit ve svým aute...:-D Nektery ty prispevky jsou fakt mentalni ale asi se tady nikdo jinej nez my 2 neukaze pac maji vsichni na MB,BMW,Jaguary atd....Kdo si dneska bude prece kupovat VW?? Nekteri ti idioti c sem psali v tom asi fakt nesedeli..:-D o cem se teda budeme hadat???

16.11.2010 | 00:39:59 | Incognito Reagovat

Golf 12345678910

Ty jo, Incognito, to je dobrej napad zacit se hadat, ktera rada Golfa je lepsi! Ja tvrdim ze Golf VI a kdo rika neco jineho je kokot a jebna a nema urcite spravnej filtr xD to bude ted panecku intelektualni diskuze

15.11.2010 | 09:24:13 | Honza Reagovat

Kokoti!

Ten týpek se ve svým autě asi vyzná líp ja vy tady pobouchanci co v tom snad nikdy nejeli!! Vykladate tady akorát pičoviny pac muj soused ma VW Golf IV 1.4 a upravama jako je: výfuk od svodů až na koncák, FILTR!, drahej olej a kvalitní palivo, svíčky,...atd. se dostal na výkon 1.6ky!!!! To by jste cumeli! Ja mam to samy akorat 2.8VR6 4x4 a urcite se nedrzim na 150 kw jak je serie ale daleko vic. Proste proc by mel jezdit na valce?? jen aby vy jste si doma u pocitace prcli do pizama?? Fuck Golf I. II. III. Nejlepsi jsou IV. Tak neserte!

15.11.2010 | 02:10:34 | Incognito Reagovat

nic dokazovat z nějaký válcový zkušebny nemusím,a žádné plané kecy to nejsou,kdo bude chtít tak toho svezu.ten filtr je skvělý,a kdo tomu něvěří tak to asi ještě nezkusil.takové chytráky miluju,nakopat je do zadku třeba.a jestli tady tím bavím tak je mi to jedno.sám jsem pocítil změnu k lepšímu,a nikdo mi nemůže vyvrátit opak.sám vím jak to lépe jezdí!!

12.11.2008 | 12:44:42 | Radim Reagovat

Golf IV je hezký vůz, sice vzhledově s emi líbí více III a nejvíce čtyřoká II ale je pěkný. JInak vím že filtr je uplně k ničemu. Musel by sis kompletně upravit sání, vyvést ho tak aby ti nasával jen studený vzduch , poté hodil leštěné sportovní parohy, odstranit katalyzátor a udělat celkově rychloprůchozí systém a pak by se ti zvedla spotřeba ale i výkon a to by mělo význam. Jinak si myslím že jsi nás tu tím filtrrem všechny pobavil. Myslel jsem že těmto kecům věří jen mladí 18 letí rádoby tuneři. ještě jsi měl říct že máš koncový díl vyfuku laděný apřidá ti nějakých 5 koníků. hihihi ale pokud máš své auto rád a jsi spokojený je to fajn
zase někdy něco takového napiš at se můžu v práci pobavit hihi

25.09.2008 | 11:59:40 | Radd Reagovat

Dokaž to

Dokaž to protokolem z válcový zkušebny...jinak to budou jen planý kecy

25.09.2008 | 00:40:07 |  Reagovat

anonym

kdo se tu trepe si akorat ty,dneska jsem si nechal namontovat sportovní filtr a jde tam znát.lepší zvuk i tah od nízkých otáček tak mluvím z vlastní zkušenosti že?? a 17" kola tam mám ať to lépe vypadá a sedí,kdo říká že filtr nic neudělá tak mluví totální kraviny!!! pomůže a dost,díru do prdele máš akorát ty a jestli chceš tak ti udělám druhou!! golf je dobré auto a ty nám můžeš tiše závidět,chtěl bych vidět tvoje auto!! ať si každý jezdí v čem chce to je jeho věc ale běžte s rýpaním do golfů do háje!! já se taky do nikoho nejebu v čem jezdí!!

24.09.2008 | 23:47:55 | ulikos Reagovat

RE: anonym

hej anonym nechal sis namontovat sportovní vzduchový filtr? tohle je věc kterou by měl zvládnout každý kluk, ale jen ty si to necvháváš namontovat uřčitě sis koupil nějaký green kit za 6000 korun a na brzdě ti to přidá 5 koní jestliže máš třívalec tak máš pravdu, to těch 5 koní poznáš :D

08.07.2012 | 12:28:29 | turbodmychadlo dává dost  | 89.103.240.* Reagovat

kazdy kto tvrdi ze filter prida vykon tak dobre trepe :D prida mozno zvuk ale nic viac vykon ziadny to si davaju iba tuzeri pod kapotu a myslia si ze to nieco robi

24.09.2008 | 13:25:18 |  Reagovat

Radime

Zapoměl jsi napsat..slovy tunera..pyčo to táhne vocpodu...když jste všichni takoví tjůneři...zaplaťte si válcovou zkušebnu a pak se uvidí.Golfa má už každej kdo má díru do prdele a vytunit by ho dokázal i dementek z Vyšehradu

24.09.2008 | 13:16:55 |  Reagovat

RadimUlik

Filtr přidá sice zvuk a možná malý neznatelný zátah , ale také může mít negativní vliv na váhu vzduchu atd. Je to jenom imičovka nic víc udělej si za nějakých 50 tisíc kompletné sportovní výfuk a teprve potom poznáš nárůst výkonu. Jen nevím proč sis dával 17 kola když pak zvedáš výkon filtrem hihihi. no nakonec proč ne že jo. Baví mse tady dost dobře hihi

24.09.2008 | 13:05:55 | Radd Reagovat

tazman: ocas si tu maximálně ty golf IV profláklej není,chtěl bych vidět tu tvoji přikrášlenou 3.to teda musí být dílo když to je od takového chytráka jako jsi ty!!! IV je daleko hezčí nez 2 a trojka golf!! sportovní flitr přidá zvuk a lepší tah od nízkých otáček,a kdo říká že ne tak mele kraviny.sám mám golfa IV na 17" kolech,vzadu čiré lampy bude i sportovní filtr a bude to luxus.neříkám trojka není špatná ale IV je daleko lepší.golfistům zdar!!

24.09.2008 | 12:05:09 | ulikos Reagovat

Golf

Inu, není tuning jako tuning a ten kdo tuningu doma po večerech obětuje svůj čas právě pro auto, se asi nad touhle recenzí od srdce zasmál ;-) Pravda je taková, že čtyřka se hodně povedla a většinou jí zvládne zušlechtit každej "ocas". Už dávno ale není etalonem mezi auťákama - možná tak mezi ojetinama. Já sám jsem majitelem vzhledově přikrášlené trojky (schválně jsem se vyhnul slovu tuning, páč motůrek jako většina střev je v základu) a podle mého názoru nejlíp v tuningu prokoukne dvojka a trojka. Čtyřka je taková profláklá. Na ní daj pytlíci jen fólie a liťáky a už to jsou tuneři :D Pětka se moc nevyvedla. Teda rozhodně mě mezi golfama přijde jako dodávka. Pravda, nejostřejší verze mají jinou záď a už dodávku nepřipomínají, ale nevím jak Vám, ale mě do série legendárních golfů pětka moc nesedne. Šestka bude dělo - na obrázcích vypadá moc hezky ;-)

25.08.2008 | 11:14:46 | tazman Reagovat

Borec nakonec

Zdravím Vás všechny a věřím, že Vás rcenze na ""lehce vytuněný ""Golf pobavila jako mne. Rád bych dostal kontakt na firmu, která umí montáží "sportovního výfuku " ,v tomto případě myslel asi majitel montáží koncového dílu výfuku s akustickým doprovodem, navýšit výkon u 1,6ky o 5 koní. To smekám. Já jsem si dal na 150 koňového dvoulitra sportovní koncovku, ale nick kromě hlasitějšího projevu necítím. Asi mám špatný výrobek, Půjdu reklamovat. No ale jestli máš komplet sportovní rychloprůchozí výfukový systém začínající upravou sání, s leštěnými kanály apod. tak to ti na výkonu přidá. Ale už bys nejezdil za 8 litrů. No jestli je todle podle tebe lehký tuning tak moje kolegyně je ortodoxní tuningářka. Ta má kromě liťáků, metalízy a folií ještě ta mračítka a čiré lampy. A kožený potah volantu.
Nadpis téměř dokonalé auto je super. Vidím, předchozí vůz majitele škoda 130 tak to věřím, že v porovnání s tím asi ano. Jinak dle mého názoru byl nejlepší Golf druhé generace. No přeji majitel mnoho štasných kilometrů ve vytuněným golu 4x4 a budu rád když pošle fotky.
Mějte se a bavte se :-))

21.08.2008 | 11:49:07 | radd Reagovat

sportovy filter prida prd a nie 5 koni...akurat zasere motor

14.08.2008 | 21:43:58 |  Reagovat

Tak to jej "dopraješ". Do väčšieho hov.. by už stúpiť asi nemohla.

14.08.2008 | 00:11:06 | Petrík Reagovat

Kdyby se radši slečna Miluška poohlédla po tomto...A ne malinkého yarise

13.08.2008 | 22:32:43 |  Reagovat

Ehm

Zapomel jsem dodat ze tam mam sportovni filtr ... podle cloveka co mi to montoval ( oboji ) rikal ze se vykon zvedne cca o 5 koni..

Jinak diky za sarkastickou poznamku, nerikam ze jsem odbornik, interpretuji co mi bylo receno.

13.08.2008 | 20:45:34 | Kcko Reagovat

RE: pro petrol

benzín už nemám přešel jsem kvůli menší spotřebě. pro vás co máte benzín tak kašlete na filtr. Motor je háklivej na teplo a výfukový parohy ho produkujou až až. Proto bych zkusil nejprve zainvestovat do termo pásek. Neříkám že to něco přidá ale je to časté vybavení opravdových závodních aut.

08.07.2012 | 12:44:19 |   | 89.103.240.* Reagovat

Tak dobré. Ale chtělo by to aspoň ještě mračítka a plameny. Potom už by ty sličné slečny jen těžko odolávaly...

13.08.2008 | 20:10:11 |  Reagovat

Tak ty musis byt iny umelec. O tom uz svdci poznamko o tom, ze sportovy vyfuk prida 5 koni. Urcite tam mas poriadny Remus ktory len huci a pridava tak 0 koni.

13.08.2008 | 19:12:58 | lukas Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Volkswagen Golf