Rok výroby:2000Typ motoru:1,9 TDIStav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:84 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?16 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:16. 5. 2008
Čekal jsem od Golfu že to bude kvalitně udělané auto, ale pěkně jsem se spálil. Ještě jsem nenajel ani 20000 km a už mě 2x nechal ve štychu.
Asi po 2 měsících používání jsem ráno auto nenastartoval, startér točil ale motor nenaběhl. V servisu zjistili nějakou vadu v elektrice, stálo mě to 6000,-.
Po dalším půlroce mi na dálnici něco začalo rachotit na podvozku- musel jsem nechat auto odtáhnout. Prý se něco vysypalo na nápravě, nerozumím tomu, nevím co přesně to bylo. oprava 8000,-.
Po dalším asi půlroce ztratilo auto výkon, byla nutná výměna nějaké váhy vzduchu. Je to poruchové auto.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Udělal jsem chybu, že jsem uvěřil radám v našich odborných časopisech, s tou kvalitou zpracování to snad ani nemůžou myslet vážně.
To i v mém bývalém Fiatu Brava byla kvalita výše. V Golfu se ozývají ze všech stran různé pazvuky, hlavně při jízdě po méně kvalitní vozovce. Jízda v něm mi připadá nějaká nudná, ten zvuk motoru je nepříjemný a moc proniká do kabiny.
Navíc je to dost poruchové auto, VW už opravdu nikdy nekoupím. Na Italská auta se v časopisech různě nadává, ale při srovnání s předchozím Fiatem Brava, se kterým jsem najel 50000 km s plnou spokojeností musím prohlásit, že mě VW velice zklamal, hlavně po tom co jsem po přečtení různých rádoby odborných rad v časopisech četl.
Motor 1.9TDI je sice zastaralý ovšem velmi povedený a spolehlivý. Poruchy jako váhy vzduchu které se dají řešit za pár korun jsou notoricky známé. Motor 1.9 tdi vychází koncepčně z 2.5 tdi V5 od Audi z roku 1991. Je pravda,že první přímovstřikový diesel byl 2.0 tdi ve Fiatu Croma. Ten ovšem takový úspěch nezaznamenal.Common rail měl fiat také o mnoho dřív než VW ovšem v koncernu už fungoval od roku 1998 2.5TDI V6 v Audi. Z tohoto hlediska ale VW zaspalo a můj názor je,že koncernové commonraily nedosahovali a možná dodnes nedosahují kvality konkurenčních motorů italské,francouzké ani japonské konkurence.
Jen pro informaci: první osobní auto s Common railem byla Alfa Romeo 156 JTD v roce 1998. A nejen Common rail, Italové začali montovat do osobních aut i vůbec první diesly (ještě bez turba)
už v roku 88-89 ? Tak nejako, vo Fiate Croma to boli nedostižné motory.... A aj comonrail patentoval Fiat /JTD/, niekedy v 97-98.... W prechádza až rokom 2004 v Audi, keď zistili, že PD je slepá koľaj vývoja..., zato statočne zamakali marketingoví profíci a vykúpili sa posledné nepodarky s PD systémom . Ak by Škoda bola samostatne konajúci podnik, v živote by si nedovolila dať da Superba 1,9 TDi, v denšnej dobe je to beznádejne zastaralý motor..., a nálepky ako Bluemotion sú na smiech..
Ty v.o.l.e. vy ste tady umělci. Odhaduju to tady tak na dva až tři lidi, který tomu trochu rozumí a jinak ty ostatní právě zahodili vidle do hnoje a pověsili zmijovku na hřebík v maštali. Horší keci než tohle sem nezažil... TDi je na dobu, ve které vznikalo vynikající motor, je to rok 1995u VW a ty auta s jednoduchou údržbou vydrží 500Tkm jako nic. Někdo to tu srovnává s alfou, toyotou a já ještě nevím čím, ale uvědomte si vy křupani, že tady je řeč o koncernovém autě... Alfa vyrobí třeba 100T kusů a sere se jich třeba 500kusů, což u golfu platí také, ale vyýroba není 100T kusů, ale 1Mio kusů a v tom je rozdíl. Fakt bych se chtěl s někym o tom pobavit a vyslechnout ho, ale to bych se musel jít asi tak třikrát převlíct, protože bych to nevydržel smíchy. VW je VW a ne nějaký italský plečky...
Neviem ako ostatní, ale keď naši tam nie sú, fandím VŽDY Čechom, hociako, sme si najbližší. Nech si kto čo hovorí. A je na vracanie, že sa niektorí motoristi správajú ako poslední politici, alebo náckovia. Alebo si myslíte, že nejaký národ sa má právo vyťahovať nad iným? A dúfam, že Česko to dotiahne na EURE vysoko....keď my sme sa tam ani neobtreli. Ale toto NEPATRÍ sem!
Nechápu, jak se může debata o určitém modelu auta s motorem se kterým jsou někteří spokojení a jiní ne, rozvinout v mezinárodní konflikt. Vy co si tu potřebujete léčit nějaké komplexy byste si měli zajít na stránky, které se tomu věnujou. Myslím, že většina normálních lidí, kteří by si třeba takového golfa rádi koupili by spíš uvítala nějaké objektivní zkušenosti. A k autorovi recenze: Myslím, žes udělal co se dalo při koupi auta. Mnozí zdejší chytráci by se tolik nestarali a pak by nadávali mnohem víc. A že je poruchové, no každá automobilka udělá nepodarek a navíc záleží jak s ním předchozí majitel jezdil a kde. Golf je dělaný na německé cesty, které jsou o dost kvalitnější a jsem si jistý, že ten náš tankodrom rozhrká každé auto s tvrdším podvozkem takže ani ta náprava není až tak překvapivá, jen by mě zajímalo jestli pření nebo zadní a co to bylo. Ta elektronika může odejít na každém autě za ni VW asi nemůže. Jinak jsem se vezl v trojkovém golfu Tdi podle majitele prý 100k a ten zátah z nizkých otáček mi učaroval. Váha vzduchu je klasika Tdi, s tím už asi nikdo nic neudělá, ale kromě toho, že je děsně drahá bych to zas tak neřešil. Někdy prý opravdu pomůže ji vyčistit vzduchem.
Trafený si tu asi Ty. Aspoň do hlavy určite, inak by si nepúšťal do sveta hovadiny. Keby si aspoň trochu rozumel tomu, o čom sa na tomto webe píše, bolo by to určite lepšie. Lenže zase sa preukazuje, že dementi, ktorím dochádzajú argumenty (lebo obyčajne žiadne nemajú) sa začnú navážať do národnosti. Neber do huby Slovensko a Slovákov, pretože Ty nie si žiadny nadčlovek, vy nie ste žiadny nadnárod a či stíhaš inteligenčne, o tom už je škoda písať. O vzdelaní nás tu nebude poučovať niekto, kto ani nevie správne umiestniť čiarku vo vete. Neviem, akých Slovákov poznáš z práce, ale keby si prestal muklovať na stavbe, alebo za pásom, tak by si prišiel do kontaktu aj s ľuďmi, ktorí majú ukončené viac ako tri triedy Základnej školy.
Ty chlapče si občan tej poslednej krajiny, ktorá nám môže vyčítať vozový park. Na rozdiel od vás sme sa nestali vrakoviskom Európy. Na vašu úroveň prestarnutého vozového parku sa dostaneme až o chvíľu, pretože tak benevolentné podmienky na dovoz vrakov ako v ČR začali u nás platiť len nedávno. Ty si taký typický "Pepa chytráček", len keby si si najskôr overil to, o čom ideš písať. Inak nič v zlom.
:-))))) jezdím na Slovač, vraků je tam daleko více než v ČR, protože i když se sem doveze 7-mi letá ojetina, je to pořád o parník lepší kára než ty 20-25 let staré slovenské šunky, co musí jezdit do roztrhání těla...:-), pořád jste chudší příbuzní,co se dá dělat ....
Ty trpis asi nejakym pocitom nadradenej rasy? Nemyslim si zeby vas vozovy park bol o nieco kvalitnejsi ako ten na Slovensku. A zeby sa ziguli vyrabalo 30 rokov to iste? Nerob si prosim srandu.
Není to o národech, ale o povahách. Normální lidi spolu vyjdou, a to i v případě, že mají na podobných diskuzích jiný názor nebo se v něčem seknou. I o tom ty diskuze jsou, aby si člověk doplnil také to, co třeba nevěděl, protože i když to pár jedinců třeba vidí jinak, nikdo neví všechno. A tak na nejrůznější dementy lze narazit, jak v Česku, tak na Slovensku nebo kdekoliv jinde...
Všude byly,všechno znaj,kde nebyly tam se chystaj,ale ve skutečnosti ničemu neromí. Audi 80 Avant se vyrábělo do 96 ještě souběžně s A4 a cabrio ještě o něco déle,jenže to vy slováci nedokážete pochopit,že se nová a předchozí generace vyrábí současně,když tam jezdíte v žigulech,který se vyráběj 30 let furt stejný.
Váha vzduchu nie je žiadna polovodičová súčiastka, je to sprostý odporový drôtik, ktorý mení svoju teplotu v závislosti od množstva vzduchu, ktoré oň trie. Kamarát ju minule čistil na svojom Nissane, veľmi jemne ofúknuť a prebehnúť štetcom. To by sa naozaj človek čudoval, čo je táto súčiastka zač (aspoň kvôli tej cene), lebo v skutočnosti je jej výrobná cena možno 10Sk.
Vaha vzduch je suciastka, ktora mera prietok vzduchu. Je namontovana kusok za vzduchovym filtrom. Je to taky plastovy vylisok, ktory ma vo vnutry nejaky snimac. Myslim, ze polovodic, alebo nieco take. Cize nema nic spolocne s odrovnanim turba, ked auto "honíš" za studena....
u nás v práci má jeden taky Golf 4, ale ten kombík, variant se to myslím jmenuje, má to pod kapotou taky ten zázrak TDI a 74kw a koupil to asi za 280 tis. a mělo to najeto jen 65 000km ale když sem to viděl, i vevnitř tak bych řekl že spíš 165 000km , těd mu odešlo turbo což je v 65 000km trochu brzo
to je fakt v tatovým žigulova nic nevrzalo po 26 letech a 400 000km pak už šel do světa, ve feldě občas něco vrzne, ve faviku (jeden s posledních modelů s karbem) a nájezdem 152 000km zatím klid
Tak abych vám to upřesnil: auto jsem kupoval se serviskou od prvního majitele, ještě před koupí jsem byl s autem na diagnostice a celkové kontrole v servisu VW. Aby to nebylo málo, auto mi prohlédl ještě jeden známý, co má přesně ten samý typ (taky nic moc spokojenost). Ten konstatoval že na autě nenašel nic špatného, je to automechanik. Rád bych věděl, kdyby jste to kupovali vy, co ještě byste chtěli vyzkoušet než byste to koupili?
1,9 Tdi 66kW je legendárí a takřka nezičitelý motor od VW, to není můj názor, ale becně známá věc. Tvůj Golfík měl najeto mohem více a zřejmá věc je stočený tachometr, zanedbaná údržba atd atd. Doporučuji příště si auto dojeď koupit do SRN. najdi si ho na moble.de a vybereš nohem lépe.
Vsak golf IV je tak nekvalitne auto, kludne to mozu byt skutocne kilometre, kope ludi sa tiez sype len tak fici, skoda ze nespomenul ci malo servisnu knizku.
Všetky turbodízle sú citlivé na šetrné zaobchádzanie s motorom a nejaký "expert" dokáže zlikvidovať turbo veľmi rýchlo. Preto by som ja nikdy nekupoval TDI-čko z druhej ruky bez osobného poznania majiteľa. A ak už tak s nejakým automechanikom, ktorý sa v tom naozaj vyzná. Ten by mal byť schopný i potvrdiť ( či vyvrátiť) deklarované kilometre. Ak sa však o to človek stará tak sa motor "odvďačí" dlhou životnosťou a poznám Oktaviu s 1,9 TDI ktorá má už dobre cez 500 tisíc km a motor stále šlape.
Trosicku pretoceny a ne spatny Golf. Davno bych prizval soudniho znalce a posleze z puvodniho majitele vysoudil i to co nema. V D je pretaceni km trestny cin, uz aby to bylo i tu.... Promazavani/zahrivani studeneho auta na miste je totalni blbost i minutku.. motor je staveny tak aby se nastartovalo a jelo (nastartovat naladit radio, zapnout svetla, pripasat a jet) jinak souhlas.
Ja niesom zastanca VW,ale ludia si kupia hocijaky vylietany vrak bez toho aby si zobrali ku kupe niekoho skuseneho a potom sa cuduju ze sa to sipe.Mimochodom ked uz nadavate na nespolahlivost.Z tohto motora sa za poslednych cca 10 a viac rokov pouzivania stala takmer legenda kvoli jeho spolahlivosti. Odchadza tam len "vaha vzduchu" ale to nieje financne vobec narocna oprava. Sam som vlastnil v rokoch 1999-2003 Octaviu s tymto motorom a bol vyborny -az na kultivovanost samozrejme.Spraval som sa k nemu slusne,najazdil som s nim 200 000km a slapal ako hodinky.Potom som ho predal znamemu a ten s nim spokojne jazdi dodnes. Pridal dalsich skoro 100000tis.km A Golf sam o sebe ma tiez na svoju dobu celkom dobre a kvalitne spracovany interier aj exterier.Ked sa niekto v autach nevyzna nech si bez hanby zavola ku kupe odbornika-oplati sa to.
Přesně tak! Když někdo neumí jezdit s autem které má turbodmychadlo, tak ať si koupí trojkolku. Já mám sice benzín bez turba, ale chovám se k němu i přesto slušně.
No váha vzduchu u TDIčka odchází tak brzo když se to honí studený, je totiž největší blbost auto natočit a vcuku letu vystřelit jak raketa , protože v tu chvilu je nedomazanej motor a taky turbo, protože chvilu trvá než se ten olej co stekl do olejové vany dostane do celýho motoru, nějakejch pár sekund to je a když to někdo woroštuje hned na 3000 otáček tak ať se nediví že mu odejde turbo po 50 000km, já když natočím studenej motor tak ho nechám minutu na volnoběh a pak jedu a nevytáčím to nad 2000otáček dokud to nemá ideální provozní teplotu, za tu minutu se ten motor krásně promaže-nezahřeje, zahřívá se až jízdou. To stejný pokud s TDIčkem a i s benzínem valíte po dálnici v kuse 150 a pak se to hned odstaví a vypne v tu ranu je ten motor přehřátej a zkroutí se lopatky turba a zas jde dřív do háje, ideál po takový jízdě je po zastavení zas nechat motor bežet tak minutku a pak vpnout aby se dochladil
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
TDI
Motor 1.9TDI je sice zastaralý ovšem velmi povedený a spolehlivý. Poruchy jako váhy vzduchu které se dají řešit za pár korun jsou notoricky známé. Motor 1.9 tdi vychází koncepčně z 2.5 tdi V5 od Audi z roku 1991. Je pravda,že první přímovstřikový diesel byl 2.0 tdi ve Fiatu Croma. Ten ovšem takový úspěch nezaznamenal.Common rail měl fiat také o mnoho dřív než VW ovšem v koncernu už fungoval od roku 1998 2.5TDI V6 v Audi. Z tohoto hlediska ale VW zaspalo a můj názor je,že koncernové commonraily nedosahovali a možná dodnes nedosahují kvality konkurenčních motorů italské,francouzké ani japonské konkurence.
05.11.2010 | 13:41:14 | kodl Reagovat
První seriový vůz z naftovým motorem byl Mercedes Benz 260D.
09.08.2009 | 20:17:58 | Radek Reagovat
diesel
pokial wikipedia neklame tak:
History
[edit]
Etymology
The word "diesel" is derived from the German inventor Rudolf Christian Karl Diesel who in 1892 invented the diesel engine.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel
inak som sa pri tejto recenzii aspon pekne pobavil a zasmial.. hlavne na tych komentaroch... diki
09.08.2009 | 19:45:10 | mato Reagovat
Jen pro informaci: první osobní auto s Common railem byla Alfa Romeo 156 JTD v roce 1998. A nejen Common rail, Italové začali montovat do osobních aut i vůbec první diesly (ještě bez turba)
14.04.2009 | 12:28:28 | pavel Reagovat
A ak si dobre pamätám,
už v roku 88-89 ? Tak nejako, vo Fiate Croma to boli nedostižné motory.... A aj comonrail patentoval Fiat /JTD/, niekedy v 97-98.... W prechádza až rokom 2004 v Audi, keď zistili, že PD je slepá koľaj vývoja..., zato statočne zamakali marketingoví profíci a vykúpili sa posledné nepodarky s PD systémom . Ak by Škoda bola samostatne konajúci podnik, v živote by si nedovolila dať da Superba 1,9 TDi, v denšnej dobe je to beznádejne zastaralý motor..., a nálepky ako Bluemotion sú na smiech..
23.02.2009 | 18:06:08 | ľuboš Reagovat
Anýz dělá ramena, nadává na Italy a sám byl rád, že se zmohl na Tipo za 20.000kč. Tragéd.
23.02.2009 | 17:53:50 | Radek Reagovat
TDi vymyslel Fiat blbe.
23.02.2009 | 17:39:52 | Radek Reagovat
Ty v.o.l.e. vy ste tady umělci. Odhaduju to tady tak na dva až tři lidi, který tomu trochu rozumí a jinak ty ostatní právě zahodili vidle do hnoje a pověsili zmijovku na hřebík v maštali.
Horší keci než tohle sem nezažil...
TDi je na dobu, ve které vznikalo vynikající motor, je to rok 1995u VW a ty auta s jednoduchou údržbou vydrží 500Tkm jako nic.
Někdo to tu srovnává s alfou, toyotou a já ještě nevím čím, ale uvědomte si vy křupani, že tady je řeč o koncernovém autě...
Alfa vyrobí třeba 100T kusů a sere se jich třeba 500kusů, což u golfu platí také, ale vyýroba není 100T kusů, ale 1Mio kusů a v tom je rozdíl.
Fakt bych se chtěl s někym o tom pobavit a vyslechnout ho, ale to bych se musel jít asi tak třikrát převlíct, protože bych to nevydržel smíchy.
VW je VW a ne nějaký italský plečky...
23.02.2009 | 17:35:54 | Anýz Reagovat
fandenie
Neviem ako ostatní, ale keď naši tam nie sú, fandím VŽDY Čechom, hociako, sme si najbližší. Nech si kto čo hovorí. A je na vracanie, že sa niektorí motoristi správajú ako poslední politici, alebo náckovia. Alebo si myslíte, že nejaký národ sa má právo vyťahovať nad iným? A dúfam, že Česko to dotiahne na EURE vysoko....keď my sme sa tam ani neobtreli. Ale toto NEPATRÍ sem!
14.06.2008 | 21:14:49 | ľuboš Reagovat
Nepoznám jediný dôvod, prečo by vám mal niekto od nás fandiť. Už len pre to vaše namyslené stupídne a povýšenecké správanie vám nefandí nikto.
14.06.2008 | 17:53:22 | Reagovat
Jiří, si sprostejší, než sa zdalo. Trochu sa zorientuj, kde žiješ a potom táraj o tom, kde končí Európa.
14.06.2008 | 12:48:27 | Petrík Reagovat
Nechápu...
Nechápu, jak se může debata o určitém modelu auta s motorem se kterým jsou někteří spokojení a jiní ne, rozvinout v mezinárodní konflikt. Vy co si tu potřebujete léčit nějaké komplexy byste si měli zajít na stránky, které se tomu věnujou. Myslím, že většina normálních lidí, kteří by si třeba takového golfa rádi koupili by spíš uvítala nějaké objektivní zkušenosti. A k autorovi recenze: Myslím, žes udělal co se dalo při koupi auta. Mnozí zdejší chytráci by se tolik nestarali a pak by nadávali mnohem víc. A že je poruchové, no každá automobilka udělá nepodarek a navíc záleží jak s ním předchozí majitel jezdil a kde. Golf je dělaný na německé cesty, které jsou o dost kvalitnější a jsem si jistý, že ten náš tankodrom rozhrká každé auto s tvrdším podvozkem takže ani ta náprava není až tak překvapivá, jen by mě zajímalo jestli pření nebo zadní a co to bylo. Ta elektronika může odejít na každém autě za ni VW asi nemůže. Jinak jsem se vezl v trojkovém golfu Tdi podle majitele prý 100k a ten zátah z nizkých otáček mi učaroval. Váha vzduchu je klasika Tdi, s tím už asi nikdo nic neudělá, ale kromě toho, že je děsně drahá bych to zas tak neřešil. Někdy prý opravdu pomůže ji vyčistit vzduchem.
14.06.2008 | 11:57:16 | shark Reagovat
Evropa
Nakonec je to pravda.Evropa končí u Břeclavi.Hele a komu budeš fandit na Euru?Čechům určitě ne co?No vidiš a vo tom to je.
26.05.2008 | 19:44:56 | Jiří Reagovat
Trafený si tu asi Ty. Aspoň do hlavy určite, inak by si nepúšťal do sveta hovadiny. Keby si aspoň trochu rozumel tomu, o čom sa na tomto webe píše, bolo by to určite lepšie. Lenže zase sa preukazuje, že dementi, ktorím dochádzajú argumenty (lebo obyčajne žiadne nemajú) sa začnú navážať do národnosti. Neber do huby Slovensko a Slovákov, pretože Ty nie si žiadny nadčlovek, vy nie ste žiadny nadnárod a či stíhaš inteligenčne, o tom už je škoda písať. O vzdelaní nás tu nebude poučovať niekto, kto ani nevie správne umiestniť čiarku vo vete. Neviem, akých Slovákov poznáš z práce, ale keby si prestal muklovať na stavbe, alebo za pásom, tak by si prišiel do kontaktu aj s ľuďmi, ktorí majú ukončené viac ako tri triedy Základnej školy.
23.05.2008 | 14:34:38 | Petrík Reagovat
Potrefená husa se vždycky ozve.
23.05.2008 | 10:47:35 | Jiří Reagovat
to Jiří
Ty chlapče si občan tej poslednej krajiny, ktorá nám môže vyčítať vozový park. Na rozdiel od vás sme sa nestali vrakoviskom Európy. Na vašu úroveň prestarnutého vozového parku sa dostaneme až o chvíľu, pretože tak benevolentné podmienky na dovoz vrakov ako v ČR začali u nás platiť len nedávno. Ty si taký typický "Pepa chytráček", len keby si si najskôr overil to, o čom ideš písať. Inak nič v zlom.
22.05.2008 | 22:04:07 | Petrík Reagovat
RE: to Jiří
:-))))) jezdím na Slovač, vraků je tam daleko více než v ČR, protože i když se sem doveze 7-mi letá ojetina, je to pořád o parník lepší kára než ty 20-25 let staré slovenské šunky, co musí jezdit do roztrhání těla...:-), pořád jste chudší příbuzní,co se dá dělat ....
23.09.2020 | 09:51:14 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Jiri
Ty trpis asi nejakym pocitom nadradenej rasy? Nemyslim si zeby vas vozovy park bol o nieco kvalitnejsi ako ten na Slovensku. A zeby sa ziguli vyrabalo 30 rokov to iste? Nerob si prosim srandu.
22.05.2008 | 21:13:20 | lakinooo Reagovat
Von ví na kterýho to je mířený.A já jich znám spousty z práce a tohle je moje zkušenost s drtivou většinou.Samozřejmě výjímka potvrzuje pravidlo.
22.05.2008 | 21:00:40 | Jiří Reagovat
O tom to není
Není to o národech, ale o povahách. Normální lidi spolu vyjdou, a to i v případě, že mají na podobných diskuzích jiný názor nebo se v něčem seknou. I o tom ty diskuze jsou, aby si člověk doplnil také to, co třeba nevěděl, protože i když to pár jedinců třeba vidí jinak, nikdo neví všechno. A tak na nejrůznější dementy lze narazit, jak v Česku, tak na Slovensku nebo kdekoliv jinde...
22.05.2008 | 18:50:40 | Master Reagovat
Slováci
Všude byly,všechno znaj,kde nebyly tam se chystaj,ale ve skutečnosti ničemu neromí.
Audi 80 Avant se vyrábělo do 96 ještě souběžně s A4 a cabrio ještě o něco déle,jenže to vy slováci nedokážete pochopit,že se nová a předchozí generace vyrábí současně,když tam jezdíte v žigulech,který se vyráběj 30 let furt stejný.
22.05.2008 | 15:36:24 | Jiří Reagovat
Jiri
Ty brat, my chodime na www.autorecenzie.sk. Cize na nas web. To len aby si si doplnil vzdelanie.
21.05.2008 | 21:04:18 | lakinooo Reagovat
A v čom sa tie medzery vo vzdelaní prejavujú, keď už si tak vzdelaný? Prosím konkrétne.
21.05.2008 | 19:02:28 | Petrík Reagovat
Slováci
Máte mezery ve vzdělání.
Akdyž budete blejt takový nesmysly tak si založte svůj web a nám sem nelezte,tam se můžete projevovat jak chcete vy bratia.
21.05.2008 | 18:14:20 | Jiří Reagovat
Je uplne jedno aky tam je snimac, ale urcite nema nic spolocne s oddrbanim turba....
20.05.2008 | 08:33:50 | Reagovat
Váha vzduchu nie je žiadna polovodičová súčiastka, je to sprostý odporový drôtik, ktorý mení svoju teplotu v závislosti od množstva vzduchu, ktoré oň trie. Kamarát ju minule čistil na svojom Nissane, veľmi jemne ofúknuť a prebehnúť štetcom. To by sa naozaj človek čudoval, čo je táto súčiastka zač (aspoň kvôli tej cene), lebo v skutočnosti je jej výrobná cena možno 10Sk.
20.05.2008 | 06:01:11 | Reagovat
to su kecy toto
audi 80 z 95? neboli vtedy uz A4? ja mam osobne nacipovany zigulak 2000 rocnik, triturbo vykon 66 kw a zo svetiel mu slahaju blesky a vie aj lietat
19.05.2008 | 23:22:46 | Reagovat
má opravdu 1 200 000km nebo jen 120 000km ???
19.05.2008 | 21:00:20 | Reagovat
Jen tak pro zajímavost
Známý má Audi 80 1,9 tdi r.v.1995 a má na ní nalítáno 1200 000km"starý dobrý tédéíčko".
19.05.2008 | 20:41:23 | Jiří Reagovat
to sis někde přečetl že...
19.05.2008 | 20:27:09 | Reagovat
Anonym 19:18
Vaha vzduch je suciastka, ktora mera prietok vzduchu. Je namontovana kusok za vzduchovym filtrom. Je to taky plastovy vylisok, ktory ma vo vnutry nejaky snimac. Myslim, ze polovodic, alebo nieco take. Cize nema nic spolocne s odrovnanim turba, ked auto "honíš" za studena....
19.05.2008 | 19:57:25 | lakinooo Reagovat
to je reci
to je kecov okolo dosraneho golfu
19.05.2008 | 19:36:57 | Reagovat
u nás v práci má jeden taky Golf 4, ale ten kombík, variant se to myslím jmenuje, má to pod kapotou taky ten zázrak TDI a 74kw a koupil to asi za 280 tis. a mělo to najeto jen 65 000km ale když sem to viděl, i vevnitř tak bych řekl že spíš 165 000km , těd mu odešlo turbo což je v 65 000km trochu brzo
19.05.2008 | 19:22:08 | Reagovat
to: lakinooo
no však váha vzduchu...co to asi je ty inteligente, to souvisí s tím turbem a když to honíš studený tak to odrovnáš
19.05.2008 | 19:18:51 | Reagovat
to je fakt v tatovým žigulova nic nevrzalo po 26 letech a 400 000km pak už šel do světa, ve feldě občas něco vrzne, ve faviku (jeden s posledních modelů s karbem) a nájezdem 152 000km zatím klid
19.05.2008 | 19:15:01 | Reagovat
A ještě jeden dodatek: to, že v autě skřípou plasty je ta slavná německá kvalita?? Ve Fiatu jsem měl ticho, i když byl o 6 let starší!
19.05.2008 | 16:21:28 | Luboš Reagovat
Pro upřesnění
Tak abych vám to upřesnil: auto jsem kupoval se serviskou od prvního majitele, ještě před koupí jsem byl s autem na diagnostice a celkové kontrole v servisu VW. Aby to nebylo málo, auto mi prohlédl ještě jeden známý, co má přesně ten samý typ (taky nic moc spokojenost). Ten konstatoval že na autě nenašel nic špatného, je to automechanik. Rád bych věděl, kdyby jste to kupovali vy, co ještě byste chtěli vyzkoušet než byste to koupili?
19.05.2008 | 16:19:57 | Luboš Reagovat
1,9 Tdi 66kW je legendárí a takřka nezičitelý motor od VW, to není můj názor, ale becně známá věc. Tvůj Golfík měl najeto mohem více a zřejmá věc je stočený tachometr, zanedbaná údržba atd atd. Doporučuji příště si auto dojeď koupit do SRN. najdi si ho na moble.de a vybereš nohem lépe.
19.05.2008 | 14:58:54 | Bob Reagovat
RE:
Mám 1.9 TDI 66 kw. najeto 28000 a spolehlivost je neuvěřitelná. stačí běžná údržba a nejezdit jen jednou za rok zdar
14.09.2019 | 20:09:24 | hany z vany | 194.228.32.* Reagovat
RE:
Tvl, to je dost dobrej matroš - chválit peleš s nájezdem 28tkm za spolehlivost - to chce fakt koule....
15.09.2019 | 09:52:33 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Neviem preco to auto obhajujete
Vsak golf IV je tak nekvalitne auto, kludne to mozu byt skutocne kilometre, kope ludi sa tiez sype len tak fici, skoda ze nespomenul ci malo servisnu knizku.
19.05.2008 | 14:34:20 | misso Reagovat
ono to nebylo 65000 ale aspon 265000
19.05.2008 | 12:19:47 | Reagovat
asi
nemalo 65000 ale 165000
19.05.2008 | 10:53:09 | Reagovat
Vsetci tu pisete o Turbe, ale autor napisal ze mu odisla vaha vzduchu!!!! Turbo ani nespomenul.... Inteligenti....
19.05.2008 | 09:03:51 | lakinooo Reagovat
Citlivosť TDI
Všetky turbodízle sú citlivé na šetrné zaobchádzanie s motorom a nejaký "expert" dokáže zlikvidovať turbo veľmi rýchlo.
Preto by som ja nikdy nekupoval TDI-čko z druhej ruky bez osobného poznania majiteľa. A ak už tak s nejakým automechanikom, ktorý sa v tom naozaj vyzná. Ten by mal byť schopný i potvrdiť ( či vyvrátiť) deklarované kilometre.
Ak sa však o to človek stará tak sa motor "odvďačí" dlhou životnosťou a poznám Oktaviu s 1,9 TDI ktorá má už dobre cez 500 tisíc km a motor stále šlape.
19.05.2008 | 08:40:23 | Dušan Mihálik Reagovat
Pěkné vyhodit 14000kč a člověk neví ani zaco.No nevím.Já osobně bych se trochu zajimal zacože dávám takové prachy.
19.05.2008 | 08:33:14 | dočačan Reagovat
Trosicku pretoceny
Trosicku pretoceny a ne spatny Golf. Davno bych prizval soudniho znalce a posleze z puvodniho majitele vysoudil i to co nema. V D je pretaceni km trestny cin, uz aby to bylo i tu.... Promazavani/zahrivani studeneho auta na miste je totalni blbost i minutku.. motor je staveny tak aby se nastartovalo a jelo (nastartovat naladit radio, zapnout svetla, pripasat a jet) jinak souhlas.
19.05.2008 | 08:27:05 | Hanz Reagovat
Ja niesom zastanca VW,ale ludia si kupia hocijaky vylietany vrak bez toho aby si zobrali ku kupe niekoho skuseneho a potom sa cuduju ze sa to sipe.Mimochodom ked uz nadavate na nespolahlivost.Z tohto motora sa za poslednych cca 10 a viac rokov pouzivania stala takmer legenda kvoli jeho spolahlivosti. Odchadza tam len "vaha vzduchu" ale to nieje financne vobec narocna oprava. Sam som vlastnil v rokoch 1999-2003 Octaviu s tymto motorom a bol vyborny -az na kultivovanost samozrejme.Spraval som sa k nemu slusne,najazdil som s nim 200 000km a slapal ako hodinky.Potom som ho predal znamemu a ten s nim spokojne jazdi dodnes. Pridal dalsich skoro 100000tis.km A Golf sam o sebe ma tiez na svoju dobu celkom dobre a kvalitne spracovany interier aj exterier.Ked sa niekto v autach nevyzna nech si bez hanby zavola ku kupe odbornika-oplati sa to.
19.05.2008 | 08:24:44 | Roman Reagovat
To anonym
Přesně tak! Když někdo neumí jezdit s autem které má turbodmychadlo, tak ať si koupí trojkolku. Já mám sice benzín bez turba, ale chovám se k němu i přesto slušně.
19.05.2008 | 00:37:12 | Jerry Reagovat
No váha vzduchu u TDIčka odchází tak brzo když se to honí studený, je totiž největší blbost auto natočit a vcuku letu vystřelit jak raketa , protože v tu chvilu je nedomazanej motor a taky turbo, protože chvilu trvá než se ten olej co stekl do olejové vany dostane do celýho motoru, nějakejch pár sekund to je a když to někdo woroštuje hned na 3000 otáček tak ať se nediví že mu odejde turbo po 50 000km, já když natočím studenej motor tak ho nechám minutu na volnoběh a pak jedu a nevytáčím to nad 2000otáček dokud to nemá ideální provozní teplotu, za tu minutu se ten motor krásně promaže-nezahřeje, zahřívá se až jízdou. To stejný pokud s TDIčkem a i s benzínem valíte po dálnici v kuse 150 a pak se to hned odstaví a vypne v tu ranu je ten motor přehřátej a zkroutí se lopatky turba a zas jde dřív do háje, ideál po takový jízdě je po zastavení zas nechat motor bežet tak minutku a pak vpnout aby se dochladil
18.05.2008 | 22:23:27 | Reagovat
RE:
moje řeč
14.09.2019 | 20:11:53 | hany z vany | 194.228.32.* Reagovat
RE:
Prosím o vysvětlení, jaký vliv má na váhu vzduchu to, že točím studený motor? Nemá to také třeba vliv na přerušovač blikačů?
15.09.2019 | 09:34:08 | | 89.176.46.* Reagovat
VW nemusim, ale ste si isty poctom km pri kupi?
18.05.2008 | 21:55:17 | olso Reagovat