Rok výroby:1994Typ motoru:1.9Stav km při koupi:330 000 kmStav km nyní:347 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:27. 4. 2008
Nefunkční vyšší polohy na ventilátoru, pouze špatný kontakt.
Prasklá dioda podsvětlující palubovku.
Ložiska zadní nápravy.
O jiných vážnějších poruchách nevím.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zakoupil jsem již podruhé VW Golf 1.9 TDI a nyní je to r.v. 1994, 3dv. Nynější kousek měl při koupi najeto 334 tis km, má servisní knížku a poslední majitel si ho hýčkal v teplíčku při francouzských hranicích a v garáži. Zatím jsem najel 13 tis km, kromě výměny oleje a filtrů jsem nemusel dělat nic.
Motor táhne jak drak, nijak více hlučný není, spotřeba po dálnici při rychlosti víceméně nad 150 km/h se pohybuje okolo 5,3 litrů na sto km, olej žere minimálně, jen snad jízda v pravém pruhu naší D1 se zdá poněkud hlučnější tím nastávají obavy o čepy a tlumiče. Ložiska na zadní nápravě jsou ok, tady je vidět, že kvalitní silnice v Francii dělá hodně. Koroze je minimální, pouze malé oděrky kolem předních blatníků od kamínků a české soli. Přední dveře v těsnění při jízdě občas vržou, což mi dělal i první Golf a nepomohlo nic, možná výměna pantů, leč do toho jsem nešel.
Že mají trojkové Golfy mírné problémy s bržděním na zadní kola je asi normální, výměna paken příliš nepomůže. Nemá ani smysl k 66 kw výkonu motoru kupovat přední sportovní, dirkované kotouče, nezahřejí se a brzdná účinnost je malá, to mám draze vyzkoušené. ABS funguje výborně. V zimě je asi lepší pokud se auto nestihne zahřát, hlavně při jízdách po městě, vložit karton před chladič a pak je hned teplo a motor se lépe ohřeje. Sem tam je nutné vyměnit žárovku zadních světel, rády praskají, ale to jsou prkotiny.
Myslím, že pokud se budete o toto auto starat tak jak máte, dostanete perfektní službu, já bych neměnil za jiné a to jsem značek vyzkoušel dost, není nad VW - DAS AUTO.
Taky jsem ho měl kombika Tdi GT 1996,neskutečně spolehlivy auto,prodaval jsem ho pri 310 tisicich a byl ve vyborny formě.Byly to jeste poctivy auta..Rad na něj vzpominam.
Celkem 1 fotografie Golf Variant 1.9 TDI nahoru Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1896 cmł, vrtání 79,5 mm a zdvih 95,5 mm, komprese 19,5, přeplňování turbodmychadlem, výkon 66 kW (90 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 202 Nm při 1900 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2475 mm, vnější rozměry 4340x1695x1430 mm, hmotnost 1270 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 13,4 s. Volkswagen Golf třetí generace byl přestaven roku 1991. Kombi Variant se vyrábělo v letech 1993 až 1999. Dodávaly se benzínové motory od 1.4 po 2.0 a pro verzi VR6 syncro motor V6 2.9/140 kW. Nabídku doplňovalo pět naftových motorů s výkony 47 (dvě provedení: D a SDI), 55, 66 a 81 kW, všechny měly objem 1.9 a motory s výkonem od 55 kW měly přeplňování turbodmychadlem.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Vzpominam rad
Taky jsem ho měl kombika Tdi GT 1996,neskutečně spolehlivy auto,prodaval jsem ho pri 310 tisicich a byl ve vyborny formě.Byly to jeste poctivy auta..Rad na něj vzpominam.
26.09.2010 | 21:45:33 | Dejvidos Reagovat
Pokud máš v pořádku termostat je karton před chladičem k ničemu.
26.09.2010 | 21:33:29 | dan Reagovat
dodatek
este vytazek primo z internetu
Celkem 1 fotografie
Golf Variant 1.9 TDI nahoru
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1896 cmł, vrtání 79,5 mm a zdvih 95,5 mm, komprese 19,5, přeplňování turbodmychadlem, výkon 66 kW (90 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 202 Nm při 1900 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2475 mm, vnější rozměry 4340x1695x1430 mm, hmotnost 1270 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 13,4 s. Volkswagen Golf třetí generace byl přestaven roku 1991. Kombi Variant se vyrábělo v letech 1993 až 1999. Dodávaly se benzínové motory od 1.4 po 2.0 a pro verzi VR6 syncro motor V6 2.9/140 kW. Nabídku doplňovalo pět naftových motorů s výkony 47 (dvě provedení: D a SDI), 55, 66 a 81 kW, všechny měly objem 1.9 a motory s výkonem od 55 kW měly přeplňování turbodmychadlem.
26.09.2010 | 20:03:49 | fenix Reagovat
rok 94
osobne jsem jel v golfu z roku 1994 kombi a bylo to tdi....jezdi super...
26.09.2010 | 19:39:27 | fenix Reagovat
Jašin ma pravdu.1,9 TDI tam zacali davat v roce 1993 http://volkswagen.katalog-automobilov.sk/automobil/volkswagen-golf-iii-cabrio-1-9-tdi-66-kw/
31.05.2009 | 12:15:22 | jamieson Reagovat
blbost tdi se takhle brzo nedelalo placate kraviny este napiste ze byla felda TDI
22.08.2008 | 21:55:54 | Reagovat
RE:
samozreime že sa tam dávaly kamošou tata ho mal od novoti
26.03.2016 | 18:44:30 | pp | 213.160.186.* Reagovat
RE:
ja mám 1.9 tdi 66kw rv 1994
12.09.2016 | 01:03:58 | | 213.160.186.* Reagovat
TDI 66
Tady někdo dělá chytrýho a nemá správně informace. TDI 66kW se začlo do golfa dávat v září 1993...Takže 1994-sedí.
22.08.2008 | 18:23:44 | jašin Reagovat
Jen malý dodatek-v roce 1994 ještě nevyraběli motory s Tdi...
22.08.2008 | 15:27:54 | Reagovat
Ano stare VW boli DAS AUTO,nove su ovsem jednoznacne DAS PRIEMER :-)
30.04.2008 | 09:42:53 | Roman Reagovat