Recenze Volkswagen Golf
“Volkswagen? Už nikdy!!!”

Autor recenze: Daniel N. (34 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1.9 Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:64 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: ? l/100 km Vloženo: 19. 6. 2005

Hodnocení inzerátu: 13 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Punto

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Bohužel už několik.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Spousta lidí chválí Volkswagen, tak jsem ho koupil, ale tak, jak toho lituji si nikdo nedokáže představit! Nejen, že je docela poruchový, ale ani komfort a celkové provedení mě nenadchly.

Ve stejné době si kamarád koupil fiat Stilo, a já si jen můžu mlátit hlavu o zeď, že jsem neudělal to samé. Když tyto vozy srovnám, nezlobte se na mě, Fiat je prostě lepší. A to nemluvím o ceně, která je u Volkswagenu zbytečně přemrštěná.

Chci se ho zbavit, koupím Fiat stilo, nebo si počkám na nový Fiat Croma. Co všichni na tom Volkswagenu máte, nechápu..

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 13


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

jenomže takhle je to s každým autem chytneš buď dobrej kus anebo něco špatnýho jeden známej má s passatem nalítáno 890000 a pořád jezdí a to jezdilo v německu jako taxi takže motory volkswagen vydrží docela dost

12.11.2009 | 13:00:07 |  Reagovat

Stilo

Stilo 1,9jtd 85kw SW! Mam! Moj vztah k tomuto autu je cisto taliansky .. raz by som ho dokopal a raz by som nedal dopustit. Kupil som ho na zaklade tych najlepsich skusenosti so --- a teraz sa drzte --- Seicentom.
Fiat urobil pri stile 2 zasadne chyby!
1. pozval pri projekcii inzinierov z VW
2. cca 30% najma elektronickych suciastok je francuzka a nemecka (najma korporacia Peugeot a renault)
Nova Brava je cca 70% suciastook zo stila, hadajte ktore su to.
Ja si dost veci opravujem sam a su to nervy, ale vsetko vadne je made in Germani a made in France. V momente ked to nahradim Mgnetti Marelli .. je po probleme, na trvalo. Poslednym klincom pre povest talianskych aut su autorizovane, ale aj neautorizovane servisy. Kvalita servisov je ten najvacsi problem! Pravidelne chodim skolit mechanikov, lebo jednoducho nevedia co to je .. aj ked im to stilo pise na pocitaci.
A preto .. by som novu chromu bral a hned!

28.10.2009 | 10:25:42 | pege Reagovat

No, hlavně, že si děláš na autě všechno sám doma. Zřejmě jsi to takhle dělal i u Stila :-), hlavně že máš doma pašíka :-), já se taky hrabu v autech v servisu, ale to co píšeš o Fiatech, nevím nevím. Asi máš opravdu zkušenosti jen z Tipem. Už jsem za ty léta přivez desítky Fiatů, od Punta přes Stila až po Doblo, ale žádné z nich ke mě do servisu, vyjma výměn oleje nejezdí. Neříkám, že je to dokonalé auto, ale jaké je? A VW, ať je to Golf nebo cokoliv jiného tak je kvalitou na tom úplně stejně jako Fiat, nebo Opel (od roku 2000), tam se smazali kvalitativní hodnoty (od 96 do 03 mělo VW výborný motory Tdi se jim opravdu povedli, pak už je konkurence dostihla nebo předstihla). Ale zapřisáhlí Vwečkáře nepřesvědčí ani když se mu to rozpadne pod zadkem :-). Dneska už jsou všecny auta kvaliltou na tom stejně. I ty Krejský. Mějte se a těším se na Vaši kritiku.

17.10.2009 | 16:41:41 | sleep Reagovat

Fiat vs VW

Zdravim
No kdyz tady tak ctu ty vase srovnani VW vs Fiat tak musim taky nejak reagovat. Pro zacatek abych uvedl na pravou miru svoje zkusenosti a vzal vitr z plachet tem, kteri zde predhazujou veci typu "kdo neridil tak nevi": Mel jsem tu cest od Fiatu sedlat: Stilo 1.6 16V, BRAVA (uz si nepamatuju motorizaci), PUNTO 1.2i, TIPO 1.7 D,
OD VW: PASAT (auto prasat :)) 1.9TDI, GOLF III 1.4i, GOLF IV 1.6i, TOURAN 2.0 TDI. Budu srovnavat hlavne STILO 1.6 s GOLFEM IV 1.6i oboji je to stejna trida od obou vyrobcu oboji ma velmi podobne rozmery oboji 3 dver. verze.
A gentlemani, vubec nechapu jak to muzete srovnavat co se tyce kvality spracovani. Kdyz jsem sedl do fiatu a rozhlidnul se kolem muj prvni dojem byl "Sakra co je to za ausus?!" Zvlast zklaman jsem byl u STILA, ktere bylo kodonce v nejake sportovnejsi uprave primo od vyrobce. Vcechno jak ze stanku od korejcu, tlacitka, plasty, plechy...Shalterpaka takova nedomrla tycka s hroznou kouli na konci. Kastliku s uloznych prostor hromada ale nechapu napr k cemu je mali kastlik na pravo pod volantem, ze ktereho musi pri akceleraci vsechno vyletet. Vesmes se to snazi vypadat IN ale vysledek dost hruza. Znate nekdo porekadlo: proc se majitele italskych aut zdravi kdyz se potkaji na silnici? No protoze se uz rano seznamili v servisu :D. Musim rict ze to opravdu tak je. Stilo, se kterym se mel tu cest po otoceni klicku rozeznelo ustavicne pipani palubniho pocitace a vypisovani zavad nemelo konce. Kontrolek cestou svitilo jak na vanocnim stromku a dotycny majitel sam tvrdil ze neprejde mesic, aby nebyl nejaky novy problem. O obdobnych problemech jsem se docetl i vseobecne u ostatnich uzivatelu STILA takze asi taky je neco pravdy na fame ze Spagetaci jsou na elektriku strasny telata. Abych nemluvil jen o stilu, tak punto bylo zase naopak hrozna hnilicka. Od predni kapoty po zadni kufr velice podobna stare dobre felicii. Z kazdeho koutu se na me usmivala probublana barva, nebo rovnou rez jak vysita. Co se tyse jizdy mel jsem pocit, ze ridim motorovou plechovku od piva. Slyset byl kazdy kaminek i huceni vetru a kolem 120 km/h na dalnici nebylo slyset vlastniho slova. TIPO pak s ohledem na stari auta asi nebudu moc zminovat, jen ze motor mlatil a vykon nikde, ale stary diesel to k tomu samozdrejme patri. BRAVA asi tak hodnotim jako normal. Ale dost haneni ted trochu chvaly an Fiatky :) Co se tyce dynamiky vozu, tak Fiat ma u me vybornou. STILO i pres cetne zavady krasne drzelo an silnici, odpich a reakce na plyn vyborna, pri vypnuti ESP pri ostrejsi jizde predem pripravenou trati vyborny zazitek. Tezke az zkoro nemozne toto auto dostat do smyku. A pri testech me az na drobnosti v ostrych zatackach nezradilo. A celkova vybava (pokud teda zrovna funguje) urcite za ty penize daleko lepsi jak u VW. PUNTO mi dalo podobny zazitek co se tyce jizdnich vlastnosti. Pri srovnani se stejnym objemem napr. Opelu corsa je punto urcite zivejsi, ale celkova kvalita teda tezce zaostala.
Ale presto prezevsechno je vw proste vw. Kdyz presedlam z fiatu do vw najednou jsem jakoby uplne v jinym svete. Mne osobne se velice libi decentni design vw jak starsich modelu tak dnesnich decentnich chromovanych linek interieru, mekcene plasty. Celkove je vw velice robustni auto a to asi ve vsech provedenich. Fiat se sice tvari a hodne se snazi vypadat svetove, ale navrch huj uvnitr fuj. Osobne teda vlastnim GOLF IV 1.6i a jsem naprosto spokojen. Kdyz Vlezu do jakyhokoliv vw i do pitomiho POLA tak mam pocit ze sedim v poradnym aute. Pravda ma to chybky. Porizovacka trochu vyzsi. Pokud nemate GTI tak vykon prumer, a to u vsech vw ktere jsem mel pod rukama. Technologie motoru taky nic zavratnyho, ale v jednoduchosti je genialita jak se rika: Proc se snazit menit neco co uz tak dobre funguje? Plasty se obcas ozvou, nejakou vymenu luzek stabilizatoru mam za sebou, stahovacka okna spolujezdce se odporoucela, atd. Ale vw vam na rozdil od fiata opravi kazdej mechanik. Jeste se mi ale nestalo ze bych otocil ve vw klicem a zustal trcet na miste. Osobne si spoustu veci delam sam doma na kolene podle servisniho manualu a navodu z internetu a taky to jde. Do fiatu se vam jen tak nekdo nepusti a sam majitel pokud je bez zkusenosti a nema hodne sikovne ruce je bez sance.
Abych se priznal jsem motorkar a adrenalin si vybiju v jedne stope nekde na okruhu nebo v serpentinkach a v aute nemam potrebu razantnejsi jizdy. Jezdim pijanko 90 az 100 i po dalnicich takze nelpim na extremnich vykonech. Golf je pro me idealni.
Takze moje zhrnuti: Komu zalezi na rychlosti, chce dravejsi jizdu za min penez muze risknout fiat, pokud bude mit stesti na dobry kousek bude jezdit i relativne bez poruchy. V opacnym pripade si muze rovnou poridit permanentku v oblibenym servise a pomalu pocitat naklady na opravy. Osobne si myslim ze v takovym pripade je auto lepsi dat z domu a poohlidnout se po lepsim kousku. Kupodivu konkretne muj znami, ktery vlastni STILO i prez zjevny fakt, ze naklady na opravy uz dosahli vyse kupni ceny vozu, tak stale na fiatek neda dopustit a premysli o novejsim modelu. Asi na tom fiatu fakt neco bude:D.
Kdo je naopak klidnejsi povaha, chce rodine auto trochu na urovni, spolehlivy stroj na presun z bodu A do bodu B a je ochotny si priplatit za lepsi komfort a nevadi mu prumerne jizdni vlastnosti, je pro nej vw asi lepsi volba.
Kazdy je z jineho testa, na jine urovni a prichazi z jinyho kraje jinych mravu, takze kazdy nazor je velice subjektivni. Kazdymu sedi neco jinyho.Mno Ja mam jasno :) a co vy?

09.08.2009 | 01:37:00 | kreed Reagovat

fiat stilo

dobry den jestli mate zajem o stilo tak ja ho zrovna prodavam 16.16v najeto 82000 km digi klima pekny vzhled super stav muzu zaslat i foto kdyz budete mit zajem karlos.dodo@seznam.cz jo a cena 90000,-kc

29.06.2009 | 10:00:07 |  Reagovat

VW vs Fiat

Tak co se týče pověsti tak skutečně se Fiat s VW nedá sovnávat, ale i já mám zkušenost, že i ten Fiat jede líp. Mám Golfa V (1,9TDI) a manželka Fiat Grande Punto. Golf má rozvrzaný interiér (najeto 80.000 km), motor je ŠÍLENĚ hlučný - připadám si mnohdy jako když nastartuju Zetor. Punto krásně tiché (1,3 JTD), nikde nic nevrže (55.000km).
Spolehlivost zhruba stejná, tedy na tom Fiatu se zatím měnila jen žárovka vzadu vlevo, v Golfu 2 žárovky + jednou tam měnili váhu vzduchu.

14.04.2009 | 12:02:38 | Luboš Reagovat

Doca

Fiat umí motory, toť vše. Krásný dizajn a pod ním jen hnůj.

03.03.2009 | 18:09:59 |  Reagovat

To, že např. výfuk je u nového Fiata na 3 roky, to tu píše několik majitelů, tak na tom asi něco bude. Není dobrá vizitka. U VW (i u Škody) není problém s korozí, zase jsou tam jiné závady. Takže zbytečné hádky .

03.03.2009 | 18:08:18 | Itall Reagovat

vw-fiat

jsem vw- ale pozor fiat uz davno neni to co byval- v benzinu opravdu umíííííííííí

03.03.2009 | 17:57:37 | doca Reagovat

Golf 5 má 2x dlhšiu výrobnú dobu ako ostatné auta v tomto segmente. Golf 6 to má skrátiť.

21.01.2009 | 00:57:47 | Angel_M Reagovat

ceny Vky je vysoka kvoli tomu, ze ma prehnane vysoke vyrobne naklady... to by pri VIke malo odpadnut, takze aj cena by mala byt lepsie... no uvidime, treba vyckat

04.08.2008 | 10:23:01 |  Reagovat

prečo je Golf úspešný

Volkswagen golf sa stal ikonou v segmente len pre jeho úspešné začiatky s modelmi I, II a III. IV-ka bola obľúbená, najmä verzia GTi. A keď to už VW mali dobre nakopnuté, ľudia si nejaké peniaze za Golfíka radi priplatili. A to bol pravdepodobne obchodný ťah pre 5. generáciu golfu, ani zďaleka tak kvalitnú. Užívatelia starších golfov boli rozmaznávaní ich kvalitou, a keď si kúpili päťku tak boli nepríjemne prekvapení, za čo tie peniaze vlastne utratili. No a keďže Fiat prišiel s Tipom omnoho neskôr ako Volkswagen s Golfom, bolo ťažké vzoprieť sa tejto ikone. Zatiaľ som zvedavý na Volkswagen Golf VI. Dúfajme, že sa toho dosť zmení, a iste nikto nebude proti, keby sa zmenila i tá horibilná cena!

15.07.2008 | 13:23:53 | Marek Reagovat

http://fiat-stilo.autobazar.eu/1-9-jtd-active-id508088.html

04.06.2008 | 06:42:07 |  Reagovat

no neviem, kolega mal trojdverak stilo, 1,9 JTD a v technicaku mal 59 kW... hmm

26.05.2008 | 09:24:31 |  Reagovat

59kw má 1.4 12v (Brava, Bravo), 1.9 JTD ve Stile má 85kw.

21.05.2008 | 16:52:59 | Radek Reagovat

otazka na tych par zarytych fiatakov tu na stranke: myslite si, ze 59 kW 1,9 JTD v Stile je nejaky dovod na chvalu ??? Mam pocit, ze to turbo je tam iba tak v nazve:-)))

21.05.2008 | 14:17:42 |  Reagovat

reakcia na poznamku o gulatej riadiacej pake: videl uz z vas niekto vobec saltpaku v Punte??? sak vyzera jak vibrator, aj s pekne gulatym zaludom na vrchu
PS: skuste porovnavat porovnatelne a pisat realne skusenosti a fakty, nie vyplody svojej chorej mysle

21.05.2008 | 14:14:19 |  Reagovat

Na předchozí příspěvek musím reagovat.Já

29.04.2008 | 12:22:25 |  Reagovat

Odkaz fiatakom:
chlapci, zmierte sa s tym, ze GOLF sa stal ikonou, ktorou sa UNO, PUNTO ani BRAVO/BRAVA nikdy nestali!!!!!!

29.04.2008 | 11:55:51 |  Reagovat

RE:

RE: 29.04.2008
problém Golfu je v tom, že je lepší len v porovnaní s Unom, Puntom a starou Bravou :D
až na to, že Punto a Brava narozdiel od Golfa nehnijú

22.03.2012 | 15:02:42 | fiat  | 85.216.220.* Reagovat

RE:

a mimochodom, tebou spominane Punto a Bravo boli autami roku dva roky po sebe :D za poslednych 20 rokov boli az STYRI Fiaty autami roku (Punto, Bravo/Brava, Panda a F500), velky FauVé az raz (Polo a.k.a. prekrytovana Fobia)

22.03.2012 | 15:21:00 | fiat  | 85.216.220.* Reagovat

RE:

Ale Bobánku.................,auto roku se vyhlašuje vždy u nových modelů se kterými ještě není žádná zkušenost, takže je to zejména o designu, nikoliv o užitné hodnotě a kvalitách vozu, protože ty se projeví až po letech. Na takový marketingový tah skočí jen blbínek jako ty, rozumný člověk se při koupi rozhodně neřídí touto pofidérní anketkou :-) .

22.03.2012 | 17:01:25 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: súhlas, takým Fiat Tipom by som sa teda nechválil, ani Alfou 156, či Peugeotom 307.

to všetko boli "autá roka".

P.S. Novinárov a média si kúpiš najľahšie.

22.03.2012 | 18:44:06 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Chlapci, nic v zlom, ale porovnat VW a Fiat, ot fakt nejde... nehovorim, ze VW je ta najlepsia znacka na trhu, ale ani to, ze taliani maju ferrari neznamena, ze fiaty su tiez porovnatelne s F. to by sme potom mohli povedat, ze kedze ma VW Bugatti, tak aj vsetky VW su ako B, nie??? a takisto necakajte nejake zazraky, ked sadnete do Golfu 1,4 alebo 1,6.. to su auta na vozenie sa po meste, nie na jazdenie... skuste GTi a budete niekde inde.. ze je tvrdy??? sa uvedomte, sedite v sportovo ladenom aute, to tvrde musi byt, sak keby to malo makky podvozok z prvej zakruty by si vyplaval ako titanic z pristavu...takze tak... ja som skor zastanca VW, mal som golf, potom kadett, BMW a teraz sa idem vratit opat na Golf.. ale jedine GTi alebo VR 6.. takze asi tak

25.04.2008 | 08:28:21 |  Reagovat

Jezdil sjem 4 roky s Golfem 1,9 D, tedy ne Turbo. Auto poznalo
denodenní jízdy po městě i mimo něj, po dálnici i po nekvalitní cestě,ve sněhu i v dešti. PO celou dobu bez závad,jen běžný servis . Kupní cena/nový vůz/ byla i přes akční slevu vysoká a jak už to u VW bývá, výbava v základu chudá. To se myslím dodnes nezměnilo. Snad jen rozdíl kvality mezi Golfem a ostatními značkami se snižuje,přesto, pokud by člověk měl ty peníze, myslím , že Golf V je určitě kvalitní vůz. V minulém komentáři byl srovnán s italskými vozy starší generace, tak to bych nědělal, ale u nových Italů, zvláště nové řady Brava, Stillo bych se Italů nebál- jejich design , vnitřní prostor, výbava, celkově nápaditost jsou lepší, jen ta naše nedůvěra, ta tady ještě je...

12.03.2008 | 22:22:17 | Bezejmený Reagovat

co to tu řešíte

Nevím, kolik z Vás už mělo fiata, ale ja je jezdím 25let a měl jsem jich už desítky a můžu Vám říct,že to co vydržela třeba croma s podválem, to žádný golf nevydrží. Týden co týden Holandsko a zpět, ty auta měly přes 300 tisíc kilometrů a jezdí ještě dneska. A pod to nevíte, tak fiat má TDi už od roku 1986.

12.03.2008 | 21:54:40 |  Reagovat

to Lexi

Pokud ma dvojkovy golf potrebnou udrzbu, je velmi spolehlivy.. pokud koupis auto od nejakeho reznika, bude se ti srat, to je vic nez jasne. Koupil jsi Lancii, ktera ma v porovnani s golfem dusi a stala se svymi vykony v automobilovem svete pojmem, nicmene pokud by mela predesleho majitele toho sameho psychopata, jako ten golf, verim tomu, ze dneska by se ti vubec nevyplatilo davat ji do kupy ;-) italove maji styl, napad, ale se spolehlivosti uz to tak slavne neni.. skoda tomu.

30.01.2008 | 12:51:15 | diego Reagovat

Golfíka už taky nechci!!!

Naprostej souhlas, od malička mi v Čecháčkově vymejvali mozek tím jakej je Golf držák atp. Nakonec jsem si ho také koupil, Golf 2 z roku 1992 (zakoupen ojetý v roce 1998 za 140000 Kč), tacho 70000km, 1600 ccm / 8 ventil (ecotronic) 51KW, žádná výbava, dovoz SRN. Dynamika svezení spíše pro důchodce, jinak dost tvrdej podvozek a kravál uvnitř, při delší jízdě mi hučelo v hlavě jak v piliňákách. Závady: odešel alternátor, spínač couvacích světel, unikal olej z převodovky okolo náhonu k tacho, při doplnění na předepsanou úroveň hladiny stříkal olej náhonem až do kabiny a tekl pod palubkou na pedály a na nohy, to byla největší libovka ten smarad z oleje v kabině. Dále odešla ložiska v kolech LP a LZ. Jednou při cestě do HR začal vynechávat motor a nakonec zdechnul úplně na parkovišti u Vídně. (problém s el. řízeným karburátorem). Jsem šťastnej, že jsem se Golfa zbavil a už nikdy více VW. Koupil jsem si Italský auto a musim prohlásit, že nikdy už nechci nic jinýho. Teď mám skvělou Lancii Delta r.v. 1999, motor 1.6 / 16V, 76KW, konečně vím jak vypadá dynamický zábavný svezení doprovázený nenapodobitelnou zvukovou kulisou. Viva Lancia!!!!!!!!

30.01.2008 | 12:42:14 | Lexi Reagovat

Golf nemá design? :-)

Opravdu mě rozesmál Anonym ;-) Zajímalo by mě kterej model golfa že je v řadě aut tak snadno k přehlídnutí ... Jednička je úžasně retro, Dvojka se možná trochu ztratí, ale jen do té doby, než se ve slunečním svitu při couvání zablískne malé rudé "GTi" a pak zmizí za horizontem, Trojka vypadá úžasně a když se jí trochu pomůže, tak oktávka s nálepkou "RS" vážně nemá šanci. Čtyrka je podobně jako dvojka trošku kontroverznější a Grande Punto jí jistě čumákem obšlehlým s Aston Ventage zastíní, ale popravdě...ještě jsem třeba neviděl žádnýho fiata v sérii "Need For Speed", kde jsou jak víme buď modly co se supersportů týče a nebo modly, co se tuningu týče (golf je samozřejmě velmi dobře tunitelné auto, nikoliv supersport ) :-) Je pravda, že designéři u golfa zvolili velmi jednoduché zpracování...ale světe zboř se, ono to má i svoje kouzlo :-) ...a teď vážně, Grande Punto nasadilo laďku hodně vysoko. Kdo by doma nechtěl mít takovýho malýho Astona, že? Nehledě na to, že novej golfík je opravdu hodně předraženej. Ale když se koukneme pár let zpátky, tak podle mě golf vede na plný čáře...Když už jsme u toho designu, tak Ferrarri F1 Spider z italské kuchyně vypadá taky jako krabice se stahovací střechou...ale mít takovou krabici doma, tak by se tady půlka z nás zbláznila štěstím :-) Ne ne, to s tím designem neberu...golfy prostě svoje kouzlo maj...stejně jako každý auto :-) Chudá výbava a motory s nedostatečným výkonem v poměru k objemu...to beru....vrzání interiéru a nevhodný sportovní podvozek pro české silničky taky...ale ne design :-)

30.01.2008 | 10:48:18 | Tazman Reagovat

jo u toho GTčka 2 chyba byla že s těma poloosama jsme udělal i spojku :D

29.12.2007 | 03:53:22 | bear Reagovat

VoW srovnat VW a Fiat to je trošku drsný, mám teď v řadě 3tiho golfa "měl jsem G2-1.8GT 66kw, G4-1.8 20V 92kw , G4 1.8T 132KW. U dvojky jsem měl 2 problémy během 1 roku co jsem auto měl , moc jsem s ním divočil a odešli poloosy ale to byla chyba majitele ne vozu, do G4 20V nebyly jiné investice než rozvody oleje filtry měl jsem ho 2 roky, a posledního mám teprve necelý půlrok a taky zatím bez problému.
Ono taky hlavně záleží v jakém stavu ho koupíš "buď ho měl někdo na divočinu nebo se o auto uměl starat "pokud se člověk umí o auto starat tak je to vždy v pohodě".
Co kus jinej majitel a jiná spolehlivost, Kamarád měl japonce "dělají dobré motory" ale zase bych řekl že když něco odejde na japonským autě tak potom ta oprava je několíkrát nákladnější.
Nebo jak třeba říkáte že VW je předražené to bych zase tak netvrdil protože sice výce zaplatíte ale zase nemusíte třeba tak často do servisu jak u jiných značek např. Fiat , Alfa romeo, Renault atd....
př. u VW zaplatíte sice opravu 20ti ale víte že máte na dlouho vystaráno
u ALFA ... zaplatíte 10ti ale za polovinu času než u VW tam půjdete znovu a zase dáte těch 10ti a je to na stejno.
Tohle byl jen názorný příklad !!!
A že je VW na trhu ojetin stále nahoře??? Ony by se ty ceny nedržely tak nahoře kdyby to lidi nekupovali.
PS: Kupujte Fiaty snad klesnou ceny VW a já si budu moct pořídit pětkovýho golfíka
S pozdravem BEAR

29.12.2007 | 03:51:12 | bear Reagovat

GOLFSKÝ PROUD PŘESTAL VÁT

Legenda Golfu je již zmařena, nové vozy jsou na svou cenu velice nekvalitní a dokonce v ceně ojetých vozů se dá pořídit mnohdy lepší automobil od konkurenčních značek...
třeba Fiat Stilo, nebo nový Fiat Bravo jak zmiňoval kolega.
Všichni moji známý mají s Golfy jen problémy...a tráví až nezdravě často své volné chvíle v servisech - proto Golfisti přepište statistiky: 50% života člověk prospí, 30% stráví v zaměstnání, 10% v servisu .... :))))).
A design? ...... :))))))) jsou lidé kterým se líbí i Logan.
A to už ani nemluvě o přeměně IV. Golfů z vozidel Bavorských sedláků na České závodní kočkolapy.

Sbohem golfský proude, VIVAT FIAT :))

23.12.2007 | 09:54:56 | jarra Reagovat

JEJDA

TO snad ne srovnávat fiata s jínýma značkama to už je hovadina natož s vw ty si tak trochu ulhánek kterej o tomhle autě jen sní, a vtom stilu je tolik místa že se favorit nemusí stýdět.a něco pro bratry asiaty jen kopírujte dál stale budete jen druzí,hlavně se podívejte na nové testy spolehlivosti

16.11.2007 | 12:36:15 | Máca Reagovat

katastrofa

chalpci, sa tu hadate ako male decka. chcem vas upozornit, ze existuju aj japonske auta, co tak toyota? skuste sa povozit na VVTi-cku niekolko mesiacov a potom sa mozete zamysliet nad tymi vasimi golfami s drevenymi kolesami a stilami,v ktorych si zije elektrika svojim vlastnym zivotom, hm?

07.09.2007 | 07:46:00 | majo Reagovat

Heeej co se tu furt utěšuješ s tím předraženým krámem!A že přežije o patnáct let?Si spadl z višně že jo?Někdy se koukni kolem sebe a jestli najsi slepý tak si jistě všimneš že po silnicích ještě jezdí stará Una a taky první Golfy.Jsou mezi nimi vraky ale i zachovalá vozítka a to je jim už mnohdy hodně přes dvacet let.Wolkswagen:mnoho povyku pro nic!!!

27.04.2007 | 09:43:39 |  Reagovat

Nechápu

Jak můžete srovnávat VW a Fiata, který je shnilý už v továrně. Fiat je snad to nejhorší auto, co jezdí po našich slinicí. Porovnejte si ty dvě auta za pár let, jak budou vypadat. Fiat bude již na vyhození a Golf bude ještě 15 let v klidu jezdit. Mám již šestý vůz od VVW a neměnil bych. A za Fiat už vůbec ne!

27.04.2007 | 09:28:04 | Míra Reagovat

Kam se na ní sere Wolkswagen!! a vůbec clej zasranej Golf

08.04.2007 | 11:49:12 |  Reagovat

FIAT-to je teprv značka,jedny z nejlepších aut!!

07.04.2007 | 18:54:22 |  Reagovat

Netrep s tymi fiatmi vsak Fiat zhrdzavel uz v katalogu

07.04.2007 | 16:11:37 |  Reagovat

AAAno Golf je nej ale bohužel jen v ceně tot vše!!! Vsadím vše že benzínáky Fiatu by ty tvé koncernové utahaly k smrti.Oni totiž ty motory kluci italští umí a vlastní ješte jednu firmu která začíná na písmeno F!!!Snad si vzpomeneš.Tak VIVAT TORINO a nejprodávanější auto EVROPY FIAT GRANDE PUNTO!!!!!!!

07.04.2007 | 14:35:36 |  Reagovat

naprosty souhlas s poslednim komentarem...

06.04.2007 | 23:57:47 | diego Reagovat

jalas

Co si normalny porovnavat Volkswagen a Fiat ??? Sa zobudte co tu porovnavate auta na zaklade toho ako vyzeraju ste trapny chudaci co sa do toho nerozumeju . Ked budes vediet co sa v tom motore toci a co nee a co tam ako funguje ta potom porovnavaj VW a FIAT , nespominaj tu hrany na aute lebo podla toho porovnavaju auta zeny a 10rocne deti a nee ludia co maju auto a vedia kde tam treba naco sahnut ked sa nieco posere. Skus tocit tazke kilometre s VW a s FIATom a sa stavim ze potom si uvedomis o com je ten rozdiel VW a FIAT!!!!!!!!

06.04.2007 | 12:57:51 |  Reagovat

Když vidim zaparkovany auta v řadě jediny kteryho si fakt nevšimnu je golf, je to nejnudnější a nejokoukanější auto na světě. Když vidíte jiná auta máte chuť si je pohladit, u golfa se člověk bojí aby se naškrábnul o nějakou hranu na konci tabule rovného plechu z níchž je golf poskládán. Zkrátka u tohoto vozu neexistuje disign ani v příplatkové výbavě. Vevnitř je to stejná pastouška co venku. Neříkal bych tomu automobil. Nejstrašnější jsou jízdní vlastnosti, podvozek je tak tvrdej že když jedete po našich silnicích máte pocit,že vaše kola jsou stejně hranatá jako vaše karosérie. U golfu mě nejvíc překvapuje disign hlavy řadicí páky, je kulatá což nechápu, zřejmě konstruktérum folcvágnu koupili křivítka až ke konci vývoje tohoto vozu když jim chyběla jen ta hlavice.... Golfisti nechte se svézt v něčem co je atomobil..

29.08.2006 | 18:31:50 |  Reagovat

konkrétnost kritiky

Souhlasím s Pakem, pokud kritizuješ tak napiš konkrétní chyby nebo problémy s autem. Mám VI. a musim říct že sem taky po roce provozu ( r.v.2001,najeto 55tkm) trochu naštvanej - oprava vejfuku, výměna gum stabilizátoru, ale že bych takhle žehral na Golfíky, to ne. Nejsem žádnej zažranej VW, ale srovnávat se se Stylem hmmmmm....

26.08.2006 | 00:58:26 | rici Reagovat

Fak tyhle lidi nechapu. Proste pro tyhle zabednence existuje jen WV (golf) a tim to hasne. Proste tyhle auta jsou nejlepsi na svete a nikdo jinej nema sanci. Mozna byste si meli ty jiny auta vyzkoset a pak tvrdit, ze golf (popr. wv) je nejlepsi. Ale to sou takovy ty prazdny tupy reci, ze golf je nej......Asi vetsina tehle zaslepencu nikdy v nicem jinym nesedela, tak proto taky nic jinyho neni lepsi nez golf. PROBERTE SE !!!!

24.07.2006 | 13:39:05 | Zdenda Reagovat

To snad neni možné!!!!

To jsi dobrý looser srovnávat fiat a VW. Jak můžeš říct že je fiat lepší. Takovej střep. Jo když někdo nepozná co je opravdu kvalitní Ale když myslíš tak si radši kup ten italský střep. Ale jestli nejsi spokojen s VW tak uz s ničím......

15.04.2006 | 04:45:31 | Nik Reagovat

Leo

Je dobrý než si nějaký auto koupíš tak si ho taky prohlídnout i zevnitř

14.04.2006 | 22:41:49 |  Reagovat

proboha hlavně ne Fiat!

Koupili jsme si Fiata 1,5 roku starého. Vydržel s menšími poruchami do 3 let svého věku a pak to začalo: uhnilý výfuk, kliky od dveří, u dveří spolujezdce v pěti letech uhnil i pant. Stav tachometru 102 tis. a upálený všechny ventiliy. atd. atd. atd. Vyjma toho všeho nechápu, jak mohli v ČR vylítat horkem čudlíky od rádia. Ještě, že jsme zrovna nikdo neřídil. Poté jsem si koupila Golfa TDI a jsem strašně moc spokojená, ikdyž sena je opravdu trochu nadsazená. Takže trochu opačná zkušenost.

17.03.2006 | 13:32:00 | jitka Reagovat

Fiat je fakt lepší

Já musím potvrdit že Fiat Stilo je opravdu lepší svezení. Mám to vyzkoušené. Brácha má na Stilu najeto přes 50000 km a je naprosto spokojený. Golf mám já a přece jen mu něco chybí.

02.03.2006 | 20:32:21 | Andy Reagovat

vw gti

naprosto srdcova zalezitost!Gti je zivotni filosofie.. forewer vw!S VW se musi clovek zzit a jde to fakt snadno!
VW je proste nej nej..

15.01.2006 | 12:31:57 | pa3ck Reagovat

Ked je to auto take zle tak ho predaj,daj dobru cenu a hned je prec,lebo na tom aute neni jedina chybicka...

18.09.2005 | 23:09:53 | ivan Reagovat

Pako

Ked sa uz tolko stazujes, tak aspon napis, co sa ti nepaci, taketo recenzie si mozes strcit vies kam...

27.08.2005 | 13:56:50 | meky Reagovat