Rok výroby:1996Typ motoru:1891Stav km při koupi:139 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:30. 3. 2007
Na vozidle mi uhnil prostřední a zadní díl výfuku. Dále jsem měnil první a třetí vstřik, protože propouště více nafty. Jinak pohoda. Prasklá žárovka v předním reflektoru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má slabní brzdy, na předních mám kotouče, obyčejné, ne vodou chlazené, zadní jsou bubnové. Nástup účinku je pomalejší. Vozidlo je v jednoduché výbavě - střešní okno, el. ovládána zrcátka vyhřívaná, výškově nastavitelná přední sedadla, hagusy. Vozidlo má přední reflektory jako IV golf.
Není možno auto zvedat obyčejným zvedákem na prahu v přední části, prah se prohýbá, přední část auta je těžká. Výkon motoru 66 kW - dostačující. Na vozidle není poznat, jestli jede plně obsazeno nebo v jednom. Táhne stejně. Dobrá protikorozní ochrana podvozku-natřeno hmotou v barvě vozidla. Špatně vyrobený konstrukčně přední blatník - u prahu se zachytává nečistota,náchylnost ke korozi.
Na vozidle pravidelně měním palivový filtr-neoriginál stojí 300 místo 1200. Dále vzduchový filtr a olejový včetně motorového oleje po ujetí 10000 km.
Mám první projevy koroze u úchytů zadních dveří na středovém sloupku, přední kapota v místech poškození od kamínků, přední blatníky u prahů. U hagusu nad pátými dveřmi. Všechno je to drobná koroze max. do 1 cm. Dlouhodová spotřeba je 5,5 l nafty. Ve městě je drobně nad 6 l.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Mechanik
No pardon,ale tohle mi nedělala ani 20 let stará 205ka.A bacha na zimu,ať se spřežení nezlomí v zatáčce.
03.04.2007 | 15:02:02 | Valdauf Reagovat
Tak vodou chladené kotúče som vážne ešte nevidel, iba ak za dažďa na mokrej ceste. To zas bola recenzia odborníka.
02.04.2007 | 16:23:23 | Petrík Reagovat
?
Vy by jste chtěl na seriovém autě vodou chlazené kotouče jo?
01.04.2007 | 20:07:20 | Clawler Reagovat