Rok výroby:2010Typ motoru:1.2 TSIStav km při koupi:8 kmStav km nyní:18 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:17. 10. 2011
Jízdní vlastnosti, ovladatelnost Prostor na předních sedačkach Tichý motor Dobré zpracování interiéru
Slabé stránky
Menší kufr, na větší náklady musim sklopit sedačky Nachylnost na boční vítr
Závady a opravy na autě
V záruce opraveno: -nefunkční zadní stěrač -zvláštní drnčení motoru
Hodnocení a zkušenosti s autem
Golf je vzhledově povedené auto. Od začátku se mi líbil, ale za zadní dveře se musí připlácet. Ještě jsem vybral výbavu navíc, takže cena vylezla až k 500tis. Kč.
Jako první mě o kvalitách auta překvapily ostré brzdy. Auto je snadno ovladatelné, motor je velice tichý a má dostačující výkon, protože auto je dost lehké. Když ale vezete víc lidí a dáte něco do kufru, už je to poznat (i na spotřebě). Když jezdím sám a v klidu, spotřeba je 6l/100km. Když se jede sportovně, nebo s víc lidmi a nákladem, vyleze klidně i na 8l/100km a při dálničním ježdění trochu pod. V interiéru je všechno z kvalitních měkčených plastů, nic nedrnčí, všechno je přehledné a ovládání všech prvků dostupné. Na předních sedačkách je místa dost, vzadu by měl ale větší člověk už možná problém. Kufr sice nepatří k těm největším, ale mně postačuje. Když se jednou za čas přepravuje větší náklad, musí se sklopit sedačky. Třeba teď jsem vezl nový sporák a co jsem se díval do kamaradovy Octavie, tam není třeba sedačky sklápět.
A teď k tomu nepřijemnějšímu. Auto mi pasuje, jezdím s ním rád, ale jediná věc co mě štve je jenom jedno zpátečkové světlo a to ještě dost malé. S autem proto nerad někam couvám potmě. Jinak mě překvapila náchylnost auta na boční vítr na dálnici, jak už jsem psal auto je dost lehké, tak to možná bude tím. Prodejce mi k tomu doporučil dát místo 15" kol nějaké 16" nebo 17". Ale když se dívám na kvalitu silnic... uvidíme. Měsíc po zakoupení přestal fungovat zadní stěrač. Sice ho moc nepoužívám, ale když prší a je potřeba couvat, je potřeba. Přes zimu jsem s autem nejezdil a na jaře se mi objevilo nějake plechové drnčení od motoru nebo výfuku. Zase jsem reklamoval a problém vyřešili. Zdalo se mi divné, že nechtěli říct čim to bylo ale už se to znovu neobjevilo, tak to neřešim. Auto šetřím a na ježdění do práce mám Fabii, tak doufám že se neobjeví po záruce další závady.
První rok jsem byl s auta nadšený, teď už mě to trochu přešlo kvůli těm závadam, a myslel jsem že motor bude též úspornější.
to ti drncia rozvody, je to vyrobna chyba, samozrejme VW si to vysvetlil po svojom a ziadne zvolavacky neurobil. Chod s tym do servisu, tam ti to zadarmo urobia. Ak ti preskocia rozvody po zaruke tak si zagratulujes k drahej oprave
Dobrý den, k tě citlivosti na boční vítr bych poznamenal, že 1.2 TSI je nejmenší motor v nabídce a jeho nízká hmotnost asi fakt může mít na citlivost auta na boční vítr vliv. Na druhé straně, nikdo nepředpokládá, že golf s tímto motorem bude lítat po dálnici dvěstě jako třeba s 2.0 TDI, kde díky těžkému předku na boční vítr asi tak velká citlivost nebude. Široká kola prý zlepšují jízdní vlastnosti - a do zlepšení jízdních vlastností bych logicky zařadil i snížení citlivosti na boční vítr. Ale pochybuju že by to bylo o tolik, aby se vložená investice vyplatila. Jinak samozřejmě vítr hlavně ten nárazový je cítit v každém autě a zkušený řidič vycítí, kolik si může dovolit...
Náchylnost Golfu na boční vítr-svádět to na hmotnost vozidla je nesmysl.Jezdím s poslední Fiestou s nejsilnějším dosud nabízeným motorem a i při max. rychlostí nepocituji sebemenší náznak neklidu ani při větrném počasí.Je to auto o třídu níž a váhově určitě není těžší než Golf.Takže kolik má vážit lehké auto?Kde je ta hranice? Spíše bych se přiklonil k horší aerodynamice.Už od pohledu tím Golf nikdy nepřesvědčoval.Aby tě golfisté neukamenovali když prozradíš že na boční větry je to auto citlivé.Někdo na to může být háklivý.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
drncanie motora
to ti drncia rozvody, je to vyrobna chyba, samozrejme VW si to vysvetlil po svojom a ziadne zvolavacky neurobil.
Chod s tym do servisu, tam ti to zadarmo urobia. Ak ti preskocia rozvody po zaruke tak si zagratulujes k drahej oprave
04.11.2011 | 08:43:33 | hipi | 10.204.6.* Reagovat
1.2 TSI
Dobrý den, k tě citlivosti na boční vítr bych poznamenal, že 1.2 TSI je nejmenší motor v nabídce a jeho nízká hmotnost asi fakt může mít na citlivost auta na boční vítr vliv. Na druhé straně, nikdo nepředpokládá, že golf s tímto motorem bude lítat po dálnici dvěstě jako třeba s 2.0 TDI, kde díky těžkému předku na boční vítr asi tak velká citlivost nebude. Široká kola prý zlepšují jízdní vlastnosti - a do zlepšení jízdních vlastností bych logicky zařadil i snížení citlivosti na boční vítr. Ale pochybuju že by to bylo o tolik, aby se vložená investice vyplatila. Jinak samozřejmě vítr hlavně ten nárazový je cítit v každém autě a zkušený řidič vycítí, kolik si může dovolit...
26.10.2011 | 19:08:59 | fabian | 194.228.16.* Reagovat
RE: 1.2 TSI
Tatra 613, či BMW X5 je dosť ťažké, o takej Ávii ani nehovorím...
a stačil vetrík, najmä na D1 Brno-Praha a už ma-nás nosilo....
26.10.2011 | 19:23:17 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
ak chcete malú citlivosť na bočný vietor, musí to byť nízka, široká limuzínka.
Gumy s tým nemajú nič spoločné, ani ak dáte 18-20 palcové...
26.10.2011 | 16:52:37 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Golf
Náchylnost Golfu na boční vítr-svádět to na hmotnost vozidla je nesmysl.Jezdím s poslední Fiestou s nejsilnějším dosud nabízeným motorem a i při max. rychlostí nepocituji sebemenší náznak neklidu ani při větrném počasí.Je to auto o třídu níž a váhově určitě není těžší než Golf.Takže kolik má vážit lehké auto?Kde je ta hranice? Spíše bych se přiklonil k horší aerodynamice.Už od pohledu tím Golf nikdy nepřesvědčoval.Aby tě golfisté neukamenovali když prozradíš že na boční větry je to auto citlivé.Někdo na to může být háklivý.
19.10.2011 | 19:14:06 | 1,6 | 88.102.67.* Reagovat