Rok výroby:2008Typ motoru:1,4 TSIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:196 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,4 l/100 kmVloženo:25. 7. 2014
Předchozí auto:Peugeot 307 1,4 HDIŠkoda Fabia 1,2 HTP
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Silné stránky
pohodlie spotreba drzi na ceste dost velky kufor
Slabé stránky
tie rozvody
Závady a opravy na autě
na firme sme ich mali celkom 6ks rovnake -aj rovnaka chyba
všetky autá - preskočené rozvody rýchlo jazdiaci pri 100.000km ja defenzivne jazdiaci 135.000km (najneskôr z nich)- vo VW sa hrali ze aka ojedinela chyba - nakoniec to slo na kulanciu (platili sme len cast)
mne po 90.000 menili spojku už preklzovala (určite nejazdim na spojke) tahavany obcas prives + predtym jazdilo auto hlavne BA - kolega 36.000km ta druha spojka je uz 120.000 a v pohode -jadzdim dost aj dialnice
mimo to len troška žerie olej - všetky mame longlife - ja medzi výmenami zvačša po cca 25.000km treba doliat 3/4 l oleja (1/2 litra si kontrolka nevsimne)
jedno co jadlilo brzda plyn -ide teraz po 140.000 na vymenu hlavy - zerie olej a vodu podobny pripad som uz jeden pocul
prasknuta pruzina vzadu pri tlmicoch- chytil som vyrezanu jamu v BA hned za krizovatkov -asi praskla vtedy (neoznacena jama)
pri cca 150.000 nieco prasklo (tesnenie skrutka) a presakoval olej - motor bol ostrikany od oleja ale dosiel som este cca 100km do servisu
Hodnocení a zkušenosti s autem
dobré auto , motoricky úplne stačí aj plen naložené ide 6st manuál - presné krátke dráhy
jazda sa da aj na spotrebu podarilo sa mi dedinskymi trasami 4,8l na 100km trase -s velmi lahkou nohou -uiz som brzdil premavku) pripadne aj 7l/100km pisane podla pocitaca
znamy s takym golfom osmirgloval zvodidla na dialnici tak je myslim aj celkom bezpecne lebo sa mu nic nestalo
v podstate len tankujem a jazdim, pred servisom si obcas vypyta troska oleja az na tie rozvody v podstate bez vaznejsich zavad
ziarovky treba ovela menej menit ako na predchadzajucej peugeot 307 tam som menil kazdy mesiac
To je hnus, jim selžou rozvody a ani to neuznají a ještě chtějí spoluúčast. Nakopat.. Ty spojky vw taky už asi nejsou to co dřív.
01.08.2014 | 17:15:38 | black
| 188.175.45.*Reagovat
Přeskočený rozvod
No tak tady u toho benzínu to vůbec nemusí být motor KO je tam dost prostoru, nedávno jsem dělal 16 golfa, byl o dva zuby na vačce a jen to hlásilo chybu hallova snímače a auto bylo línější, navíc tady je turbo tak je menší kompresní poměr a tudíž víc místa na ventily.
Bylo by lepší, kdyby se autor více rozepsal o těch rozvodech. Přeskočený rozvod znamená potkané ventily minimálně na jednom válci. A u tak starého auta by bez záruky taková oprava mohla vyjít bez problému kolem 50tisíc a víc podle tý velikosti devastace motoru. No co asi jsem z levného kraje. Navíc to, že z těch 6ks modelů vydržela všem hlava krom jednoho mi příjde dost divné.
Poslední dobou dělá Volkswagen a jeho grupa dost poruchové auta a žijou s toho , že mají zavedené jméno, pěkné vnitřky a bytelné karoserie, zbytek stojí za jedno velký ..............
A jakýpak?Rozvodovýho řetězu se v novejch motorech zbavili,kterej když máš uši v pořádku odhalíš vytahanej při studeným motoru a navíc to servis má kontrolovat,takže by se motor neměl potkat a nic chronickýho se zatím neobjevuje.
No právě, že to vypadá tak, že to vůbec neumí s těmi řetězy, myslím, že na vině bude hodně řidký olej pro long laify a taky neumí udělat pořádnej šponovák na řetěz už u aut z 80 a 90 let jsem viděl daleko propracovanější a především jednoduší systémy šponováků ale i šponováků na řemenech. Mě to příjde, že mají zájem na tom aby ty auta byli poruchoví. Ale český národ má v těchto autech velikou zálibu, a tak ať si namlátí každej hubu sám. Můj syn byl na exkurzy ve VW a tak jsem mu říkal ,ať se zeptá proč dělají auta pro servisy a ne pro lidi a průvodkyně mu řekla, že za komfort a jejich značku si lidi rádi nějakou tu opravu rádi připlatí.
Z řetězama mají problémy téměř všichni výrobci BMW,FIAT,OPEL,PSA atd.Není to daný konstrukcí,ale emisníma předpisama,kdy v 80 letech žádný nebyly a motory nepracovaly s tak velkejma tlakama,detonačním spalováním,vibracema,kmitama atd.Proto se dneska všichni vracej k řemenům,který přeci jenom maj nějakou pružnost. Jinak nic proti tobě,ale ten tvůj pravopis je hrůza.
Vážně všichni? Hele Fiat a Opel už řetěz nepoužívá, používá řemen. Jeho výměnu zvládne každej v garáži jednou za těch 120 000. BMW s řetězem určitě problém nemá možná už taky přešel na řemeny? To nevím. Ale problémy fakt neměl. Problém s ním maj ti, co koupí točené auto, řemen má naběháno 150+ a pak se stane průšvih. U nových to u těchto značek nedělá. To co dělaj TSI motory s řetězama ostatní značky opravdu neznají (z těch jmenovaných)
No nerozumím tomu přesně co specifikuješ, jestli se soustředuješ jen na benzín, tak souhlasím, ale BMW s řetězem má veliké problémy začínající právě kolem roku 2005 u dieslu. Od tohoto ročníku mají všechny maloobsahový diesely BMW problémy s řetězy, které se jim doslova trhají. motory M47,N47 a to předrvává i u nových modelů.
S řetězama mají problém ti, kdo začali používat laciný napínáky dovezený v kontejneru z číny, a kdo použili řetězy vyrobený z nekvalitní oceli. Asi taky z číny. japonský auta nemaj s řetězama žádnej problém. To jenom ti "šetřílci". Lidi si to pak zaplatěj. Ostatní kecy jsou výmluvy. Detonační spalování dřív bylo běžný, motory klepaly. Měly i nižší otáčky, kdy dochází k většímu kmitání, a řetězy běhaly a běhaly.
TSI jsou turbomotory a ostatní,který s tím mají problémy taky Standíku,ale tobě s tvým prdítkem je to stejně jedno.Ty se chceš jenom hádat a urážet nikoliv diskutovat.
To je motor od BMW. A víš ty, že motory pro BMW vyrábí Čína? To je rána, viď? Takže jsme zase na začátku: "Kvalitní" materiály a výrobky z Číny = "kvalitní" řetězové rozvody. V normálním případě je samozřejmě řetěz vždy spolehlivější a na věky, než nějakej pojebanej gumídek řemen. Ale holt když nemám prachy na kvalitní řetěz (protože těch nekvalitních jsem objednal celej kontejner - jinak čína neprodává, než po kontejnerech), tak to musím udat. Nebo nahradit řemenem a tvrdit o něm, že je lepší než řetěz. Jasně, je lepší než čínskej řetěz.
Tady tomu komentáři dávám za pravdu, mám doma 20 let starou Toyotu, a konstrukce napínáku má samozřejmě tlak oleje, který šponuje řetěz a dále má ráčnu,(podobný systém měl i 30 let starý SAAB) která nedovolí povolení řetězu, a řetěz tím pádem drží našponovaný i při nízkých otáčkách a i při nechtěném popojetí bez nastartovaného motoru a zařazené rychlosti. Já se nebojím auto roztlačit, zkuste to u HTP. Toyota a Honda se vydali jiným směrem a to Variabilním otvíráním ventilů a snižování komprese a přesto jim auta jezdí spolehlivě a mají řetěz a nepotřebují turbo k nižší spotřebě a vyššímu výkonu. A omlouvám se za můj pravopis, nejsem žádnej profesor , ale praktik.
Tak to je smutný příběh na bývalý etalon nižší střední třídy, nyní zničený rádoby ekologickým či ekonomickým přepáleným motůrkem. VZPOMÍNÁME! (na velké atmosféry)
9 bodů za spolehlivost a přitom tomu přeskakují rozvody? Opravdu? Kdyby se to celé vysypalo, tak předpokládám 8 bodů spolehlivosti. Spojka měněná kolem 100 000? Opravdu vrchol spolehlivosti. Provozn náklady s průměrnou spotřebou a dolívat olej za 9 bodů? Pardon, ale za 7 litrů jsem jezdil s Favoritem a olej jsem nemusel dolívat ani když mělou auto 15 let.... Vážně nechápu, k čemu tu ty stupnice jsou.
hodnotenie je vzdy subjektivne, ja som spokojny auto ma nikdy nikde nenechalo ak by neoblo preskocenych rozvodov (700EUR oprava po 130.000km)
oproti peugeotu predtym kde som kazdy mesiac menil ziarovky ...
na aute predtym jazdli 40.000 km kolega po BA a casto s vozikom ak stal na spojke v zapchach nedivim sa ze odisla ... (ostatne golfy pokial viem su stale na povodnej spojke)
lepsie auto som doteraz nemal (pozri historiu fabia a 307sw)
preskoceny rozvod - len zasvietila kontrolka motora ale na oranzovo , v servise povedali opatrne prist do servisu ziadnemu kolegovi co mal rovnaku zavadu nemenili cely motor ... len retaz a mozno napinanie -to vec servisu
skor ma hneva pristup servisov VW (na vsetko sa tvaria ze to tu este nemali aj ked je to typicka chyba konktretneho auta ) a potom casto pristup ku zakaznikovi - kto dnes pozna dobry servis
PS motor poskodeny preskocenim retaze nebol pokial viem a na aute som dosiel do servisu (mal to iste aj kolega na tourane)
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Volkswagen eos
Auto ide leb do 3tisc otáček pak už otáčky klesají co to muže dělat
17.06.2024 | 22:09:01 | | 89.24.51.* Reagovat
no
To je hnus, jim selžou rozvody a ani to neuznají a ještě chtějí spoluúčast. Nakopat.. Ty spojky vw taky už asi nejsou to co dřív.
01.08.2014 | 17:15:38 | black | 188.175.45.* Reagovat
Přeskočený rozvod
No tak tady u toho benzínu to vůbec nemusí být motor KO je tam dost prostoru, nedávno jsem dělal 16 golfa, byl o dva zuby na vačce a jen to hlásilo chybu hallova snímače a auto bylo línější, navíc tady je turbo tak je menší kompresní poměr a tudíž víc místa na ventily.
29.07.2014 | 19:40:57 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
Přeskočené rozvody
Bylo by lepší, kdyby se autor více rozepsal o těch rozvodech.
Přeskočený rozvod znamená potkané ventily minimálně na jednom válci. A u tak starého auta by bez záruky taková oprava mohla vyjít bez problému kolem 50tisíc a víc podle tý velikosti devastace motoru.
No co asi jsem z levného kraje.
Navíc to, že z těch 6ks modelů vydržela všem hlava krom jednoho mi příjde dost divné.
29.07.2014 | 07:41:41 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
Spolehlivost
Poslední dobou dělá Volkswagen a jeho grupa dost poruchové auta a žijou s toho , že mají zavedené jméno, pěkné vnitřky a bytelné karoserie, zbytek stojí za jedno velký ..............
28.07.2014 | 07:18:08 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
RE: Spolehlivost
A jakýpak?Rozvodovýho řetězu se v novejch motorech zbavili,kterej když máš uši v pořádku odhalíš vytahanej při studeným motoru a navíc to servis má kontrolovat,takže by se motor neměl potkat a nic chronickýho se zatím neobjevuje.
28.07.2014 | 07:55:18 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
No právě, že to vypadá tak, že to vůbec neumí s těmi řetězy, myslím, že na vině bude hodně řidký olej pro long laify a taky neumí udělat pořádnej šponovák na řetěz už u aut z 80 a 90 let jsem viděl daleko propracovanější a především jednoduší systémy šponováků ale i šponováků na řemenech. Mě to příjde, že mají zájem na tom aby ty auta byli poruchoví. Ale český národ má v těchto autech velikou zálibu, a tak ať si namlátí každej hubu sám. Můj syn byl na exkurzy ve VW a tak jsem mu říkal ,ať se zeptá proč dělají auta pro servisy a ne pro lidi a průvodkyně mu řekla, že za komfort a jejich značku si lidi rádi nějakou tu opravu rádi připlatí.
28.07.2014 | 12:36:49 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Z řetězama mají problémy téměř všichni výrobci BMW,FIAT,OPEL,PSA atd.Není to daný konstrukcí,ale emisníma předpisama,kdy v 80 letech žádný nebyly a motory nepracovaly s tak velkejma tlakama,detonačním spalováním,vibracema,kmitama atd.Proto se dneska všichni vracej k řemenům,který přeci jenom maj nějakou pružnost.
Jinak nic proti tobě,ale ten tvůj pravopis je hrůza.
28.07.2014 | 16:24:12 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Vážně všichni? Hele Fiat a Opel už řetěz nepoužívá, používá řemen. Jeho výměnu zvládne každej v garáži jednou za těch 120 000. BMW s řetězem určitě problém nemá možná už taky přešel na řemeny? To nevím. Ale problémy fakt neměl.
Problém s ním maj ti, co koupí točené auto, řemen má naběháno 150+ a pak se stane průšvih. U nových to u těchto značek nedělá.
To co dělaj TSI motory s řetězama ostatní značky opravdu neznají (z těch jmenovaných)
28.07.2014 | 18:30:37 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Tak si o tom něco nejdřív zjisti.
28.07.2014 | 19:51:16 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
No nerozumím tomu přesně co specifikuješ, jestli se soustředuješ jen na benzín, tak souhlasím, ale BMW s řetězem má veliké problémy začínající právě kolem roku 2005 u dieslu. Od tohoto ročníku mají všechny maloobsahový diesely BMW problémy s řetězy, které se jim doslova trhají. motory M47,N47 a to předrvává i u nových modelů.
29.07.2014 | 08:20:20 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Spolehlivost
S řetězama mají problém ti, kdo začali používat laciný napínáky dovezený v kontejneru z číny, a kdo použili řetězy vyrobený z nekvalitní oceli. Asi taky z číny. japonský auta nemaj s řetězama žádnej problém. To jenom ti "šetřílci". Lidi si to pak zaplatěj. Ostatní kecy jsou výmluvy. Detonační spalování dřív bylo běžný, motory klepaly. Měly i nižší otáčky, kdy dochází k většímu kmitání, a řetězy běhaly a běhaly.
28.07.2014 | 19:05:57 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Ukaž mi ty chytráku japonskej turbo benzín.Jenom napínákem to není.
28.07.2014 | 19:49:57 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Jakej má ty hlupáku vliv turbo na řetěz?
28.07.2014 | 20:10:45 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Spolehlivost
TSI jsou turbomotory a ostatní,který s tím mají problémy taky Standíku,ale tobě s tvým prdítkem je to stejně jedno.Ty se chceš jenom hádat a urážet nikoliv diskutovat.
28.07.2014 | 20:17:01 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Však uveď příklad, když to maj všichni. Není jednodušší najít něco podobného a tak častého u konkurence, když jsi si tím tak jistý.
28.07.2014 | 20:27:56 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Třeba přeplňovaná 1,6 psa bmw.
29.07.2014 | 07:56:12 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
To je motor od BMW. A víš ty, že motory pro BMW vyrábí Čína? To je rána, viď? Takže jsme zase na začátku: "Kvalitní" materiály a výrobky z Číny = "kvalitní" řetězové rozvody. V normálním případě je samozřejmě řetěz vždy spolehlivější a na věky, než nějakej pojebanej gumídek řemen. Ale holt když nemám prachy na kvalitní řetěz (protože těch nekvalitních jsem objednal celej kontejner - jinak čína neprodává, než po kontejnerech), tak to musím udat. Nebo nahradit řemenem a tvrdit o něm, že je lepší než řetěz. Jasně, je lepší než čínskej řetěz.
01.08.2014 | 19:35:51 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Stando, najprv si zisti niečo o dodávateľoch...:)
Motory pre BMW sa robia v Europe, aj reťaze...
01.08.2014 | 21:11:41 | ľuboš | 85.237.224.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Blboši, to je rána, viď? I pro tebe...
02.08.2014 | 09:42:41 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Stando ty jsi fantasta.
02.08.2014 | 11:52:21 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Karle, ty jsi naiva.
02.08.2014 | 19:26:36 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Abych odpověděl, brutální turbomotor benzin - subaru forester, například.
28.07.2014 | 20:14:51 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Tady tomu komentáři dávám za pravdu, mám doma 20 let starou Toyotu, a konstrukce napínáku má samozřejmě tlak oleje, který šponuje řetěz a dále má ráčnu,(podobný systém měl i 30 let starý SAAB) která nedovolí povolení řetězu, a řetěz tím pádem drží našponovaný i při nízkých otáčkách a i při nechtěném popojetí bez nastartovaného motoru a zařazené rychlosti. Já se nebojím auto roztlačit, zkuste to u HTP. Toyota a Honda se vydali jiným směrem a to Variabilním otvíráním ventilů a snižování komprese a přesto jim auta jezdí spolehlivě a mají řetěz a nepotřebují turbo k nižší spotřebě a vyššímu výkonu. A omlouvám se za můj pravopis, nejsem žádnej profesor , ale praktik.
29.07.2014 | 12:57:09 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
1,4 TSI
Tak to je smutný příběh na bývalý etalon nižší střední třídy, nyní zničený rádoby ekologickým či ekonomickým přepáleným motůrkem. VZPOMÍNÁME! (na velké atmosféry)
25.07.2014 | 19:48:32 | Radek | 89.190.44.* Reagovat
Spolehlivost
9 bodů za spolehlivost a přitom tomu přeskakují rozvody? Opravdu? Kdyby se to celé vysypalo, tak předpokládám 8 bodů spolehlivosti.
Spojka měněná kolem 100 000? Opravdu vrchol spolehlivosti.
Provozn náklady s průměrnou spotřebou a dolívat olej za 9 bodů? Pardon, ale za 7 litrů jsem jezdil s Favoritem a olej jsem nemusel dolívat ani když mělou auto 15 let....
Vážně nechápu, k čemu tu ty stupnice jsou.
25.07.2014 | 17:33:27 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Asi tak:)
25.07.2014 | 18:02:20 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Spolehlivost
podla tejto stupnice by mal moj 16 rocny escort dostat za spolahlivost 11 :)
25.07.2014 | 20:23:26 | majko | 93.201.243.* Reagovat
RE: Spolehlivost
hodnotenie je vzdy subjektivne, ja som spokojny
auto ma nikdy nikde nenechalo
ak by neoblo preskocenych rozvodov (700EUR oprava po 130.000km)
oproti peugeotu predtym kde som kazdy mesiac menil ziarovky ...
na aute predtym jazdli 40.000 km kolega po BA a casto s vozikom ak stal na spojke v zapchach nedivim sa ze odisla ... (ostatne golfy pokial viem su stale na povodnej spojke)
lepsie auto som doteraz nemal (pozri historiu fabia a 307sw)
31.07.2014 | 10:11:05 | Palo | 212.89.229.* Reagovat
RE: Spolehlivost
preskoceny rozvod - len zasvietila kontrolka motora ale na oranzovo , v servise povedali opatrne prist do servisu
ziadnemu kolegovi co mal rovnaku zavadu nemenili cely motor ...
len retaz a mozno napinanie -to vec servisu
skor ma hneva pristup servisov VW (na vsetko sa tvaria ze to tu este nemali aj ked je to typicka chyba konktretneho auta )
a potom casto pristup ku zakaznikovi - kto dnes pozna dobry servis
PS motor poskodeny preskocenim retaze nebol pokial viem a na aute som dosiel do servisu (mal to iste aj kolega na tourane)
31.07.2014 | 10:16:04 | Palo | 212.89.229.* Reagovat