Recenze Volkswagen Golf Golf plus 1.6 74kW
“fajn len nie s týmto motorom”

Autor recenze: kupko (23 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1.6 16V 74kW Stav km při koupi:3 km Stav km nyní:40 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený Jak dlouho auto používáte? 7 měsíců Průměrná spotřeba: cca 9-10 l/100 km Vloženo: 29. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 15 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: -

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

nevie sa o ničom, ale ja si myslím že niečo za tím bude....


Hodnocení a zkušenosti s autem

Aby som bol presný, auto nie je moje. Je to služobka ktoru aktívne jazdia 3 ludia no a ja som jeden z nich....

Auto prišlo na firmu ako nové, povedal som si fajn moderných 100 mihíkov musí chodiť už to len zabehneme a hotovo...

Čo sa týka porúch to nič je to nový VW všetko pekne, všetko lícuje nič nevŕzga. Priestorovo paráda. Na zadných sedadlách je skutočne mrte miesta, lavica je posuvná, zadné dvere su riadne natiahnuté čo si aj napohľad všimnete. Batožinový priestor - nie som novinár, ale podľa mňa na danú triedu a rozmery skôr light až medium.... Konkrétny kúsok je vybavený automatickou klimou ktora je fakt dobra a auto aj teraz v zime samozrejme s vypnutou klimou kúri od motora fakt rýchlo a vídatne.

Jazda je príjemná a to hlavne kvoli sedadlám - bezkonkurenčné fakt paráda sitze. Auto sedí fajn len výška robí svoje takže auto lepí, ale nakláňa sa. Je citlivé na bočný vietor a čo je zvláštne na dialnici je to ok len do 130 potom zacne plávať a pláva viac a viac až pri cca 160 je to v štádiu že viacmenej stále jemne ostražito zvierate volant a korigujete... Viem ... to nie je auto na podobné rýchlosti, ale podľa mňa je to divné... Riadenie inak fakt skvele, posilňovač perfektný s reálnou spätnou väzbou v kombinácií so spominaními sedadlami skutočne o správaní auta viete všetko. Chod kvaltpáky je skvelý nie dlhý rýchlosti si kulisa od polcesty pekne cucá sama.

A teraz to strašné toto auto s týmto motorom si do rodiny skrátka nekupujte. Mne je to jedno lebo na také nemám, ale táto skúsenosť mi nedala nenapísať sem, že TO AUTO ŽERE, ŽERE A NAJRADŠEJ BY ZJEDLO ASI AJ TRAVU POPRI CESTE....... absolútna katastrofa. Nechápem ako VW mohlo vypustiť auto čo točí na 5 pr. stupeň pri 110 km/h 4000 rpm. Smrtelne vážne teraz Vás neklamem. Najnižšiu spotrebu som osobne dosiahol BB - KE a späť 8.3 l/100 km a to verte mi nie som šprintér, kvaltoval som aj 5 hej, ak by náhodou chcel niekto reágovať - ano? Priemerne dynamická jazda, žiadna brzda premávky, ale takisto nechcem byť predvolaný za všeobecné ohrozenie..... Možno je to od výroby nejakou chybou riadiacej jednotky, no zatiaľ sa mi nikoho nepodarilo presvedčiť že toto nie je normálne..., neviem čo vy na to....

Inak odporučil by som toto auto možno s TDI PD 77kW....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 15


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

Co tu placete?

8litrov benzinu ti pride vela? 😂😂 milujem toto vyplakavanie nad spotrebou 🙈🙈

22.04.2019 | 00:40:11 | Michal  | 84.245.121.* Reagovat

Jaaaaj ale hovno.

Jaaaj, bracho, to je multivalve motor, ma 4 ventily na piest. Je robeny na vysoke otacky. Vysoke otacky + najvyssia mozna plocha ventilov = vysoky vykon pri malom objeme a zere jak prase. Osobne, neviem naco by mi take auto bolo, aby som isiel cez mesto na dvojku, ale tak asi niekto to ma rad...

10.12.2017 | 17:29:20 | Picus008  | 151.236.226.* Reagovat

auto

preco vw zrusil vyrobu low size motorov??? lebo su na hovno

21.02.2011 | 01:24:04 | mojmir Reagovat

toto auto teraz

tak nieco nove o aute. prva vec strasne velmi sa ospravedlnujem je to dost podstatny udaj a auto ma 77kW je to 1.6 16 V 77 kW a verte toto je jediny omyl v celej recenzii

auto bolo na 2 servisnych prehliadkach. no a po druhej sa udialo to ze auto pri spominanych 110 km h na 5 stupen toci cca 3700 rpm spotreba sa momentalne drzi niekde medzi 7 az 8 litrami. co je na jazde pozitivne je to ze nad 4000 to auto ide dost fajn a aj zvuk je dost fajn a to je vsetko ...

poznam sa s viacerymi uzivatelmi tohto motora 1 je v octavia combi a druhy v audi a3 sportback a charakteristika ta ista na to kolko papa ide velmi slabo a do rodiny to motor skratka nie je vo firme je to kazdemu okrem majitela jedno lebo si ho sem tam potocite a zajazdite svizne s peknym zvukom ale spotrebu vam palubak ukaze tesne nad 10. co vas vsak urcite bude stvat je fakt ze idete na dlhsiu trasu a po rozbehnuti by ste zaradili vyssie no smola 5 je tam a neostava vam nic ine ako pridat hlasitost na radiu.......

04.04.2010 | 14:20:27 | kupko Reagovat

trocha fyziky

Zdravím recenzenta i komentaristy. Sice toto auto nemám, ale měl jsem firemní O2 combi s tímto motorem, takže z koncernu VW. Na ni jsem taky psal recenzi a průběh komentářů byl obdobný-nakonec se to zvrtlo ke zcela nesmyslným polemikám k něčemu jinému. Ale k věci
V O2 točil motor na 5. st přesně 3800 ot/min. Prvních 10 tis. km byla spotřeba kolem 8,5, motor "lenošný", pak se to zvetilo. Dlouhodobá průměrná spotřeba za 4 roky byla podle tankování 7,3-7,4 l/100 km. Počítačem udávané průměry byly vždy o cca 7-8 % nižší ??? (dobrý podraz na řidiče).
Ale k danému případu (nebudu polemizovat jako ostatní s řidičem o zařazeném kvaltu-to beru jako dané).
Golf plus je na rozdíl od klasického cca o 12 cm vyšší a o 130 kg težší. Určitě bude mít horší Cx (součinitel odporu vzduchu) - odhadl bych na 0,33 oproti 0,30 u klasika (odhad + - ). Na spotřebu pak má vliv samozřejmě rychlost , Cx a čelní plocha auta (u G+ je o cca 0,2 m2 více). Když jsem zkusil vypočítat pro různé rychlosti (vzorce jsem dohledal na netu), tak je tam cca 25 % zvýšení pořebné síly (výkonu) na překonání odporu vzduchu.
Tabulková kombinovaná spotřeba je udávaná sice 7,6 l/100 (nevím, zda nedali z "malého" Golfa- teď tento motor vůbec nemá).
Zvšená spotřeba by tomu nasvědčovala - 1,25 x 7,6 = 9,5 l/100 km.
P.S. taky může být jiný problém (např. u FABIE jsem kdysi měl poškozený program ŘJ po blízkém úderu blesku a auto s 1,4/16 V jezdilo skoro za 8,5 (při klidné jízdě). Reklamoval jsem 13 x (pak za 6,5).

02.04.2010 | 17:31:19 | S.K. Reagovat

RE: trocha fyziky

Trocha fyziky?
A co takhle převodový poměry...
Tak s těma otáčkama.
A kolik teda dá maximálku podle vašich představ a kde by to nabral, když už točí tolik už jen při 110km/h?
Že by kolem 160km/h? Blázni co neumí počítat...:D

Uvedu váš stejný příklad jednoho modelu ze 70.let.

LADA VAZ 1600 4kvalt má max. rychlost 155km/h a točí při 4.zařazeném stupni a taky zde uváděné rychlosti 110km/h - 4000 ot. Ano nevidíte špatně 4.rychlostní stupeň žigula udělá to co tady popisuje tadyten čobol a vy. :D
Tuhle značku sice nemusím, ale co je moc to je i smrtelně vážné?!
A nějaká oprava o pár stovek otáček na 3800ot a tentokrát výkřik ze záhrobí, zombicky vážně...
A na internetu se dozvíme, že převodový poměr 5.stupně má dohromady s pevným 3.67 oproti 4.17 žiguláckýho čtyřkvaltu a ještě k tomu má golf 16palcové kola oproti 13 palcovým. Takže se dostaneme u 110km/h někde kolem 3200otáčkám a i to je docela hodně na 1.6, holt kde není výkon, tam pomáhá převodovka s vyššími poměry.
Stačí data zveřejněná na internetu a trošku výpočtu převodových poměrů a trošku i tý soudnosti!

22.09.2014 | 08:38:04 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: trocha fyziky

Čo bola si nechaj ty pepiku, ale k veci 3800 a môj SR má 120 pri GPS v patke

27.04.2019 | 11:29:43 | Marcel  | 37.188.186.* Reagovat

protoze Ford

asi ho uz prestalo bavit servisovat ten TDCI, proti tomu je ten benzin bezudrzbovy, jen co da za vstriky da za benzin za celej rok

02.02.2010 | 22:58:10 |  Reagovat

Nenapadá mě jediný důvod

měnit focuse TDCi za 1,6 benzín 8ventil v golfu..Můžete mě ho vysvětlit??

02.02.2010 | 00:09:01 | Jirke Reagovat

1.6i 75KW neni taký zlý!

Nechápem prečo máš taku vysoku spotrebu a také otáčky pri 130-tke.Ja nemám golfa plus ale iba obyč. golfa r.v 2008 1.6i75kw ale tých 4000ot mám až pri 130 km/h. Ked jazdím 90 mimo mesto tak mám spotrebu cca 5lit a v meste jazdím za cca 8-9 lit a to ho vobec nešetrím! Dlhé trasy po dianici 130km/h cca 7.2 litra pri zapnutej klíme.No ja som spokojný s tým motorom a to pred golfom som mal omnoho výkonnejšieho focusa TDCI!

01.02.2010 | 21:56:05 | sovo Reagovat

RE: 1.6i 75KW neni taký zlý!

on ma asi fsi 77kw

21.09.2014 | 16:15:17 | peter  | 94.136.137.* Reagovat

hluposti

12.10.2009 | 14:06:01 | jojo Reagovat

uz sa to tu asi zvrhlo....

neviem preco z toho nakoniec vznikla debata tohto tipu ved ak si precitate moju reakciu na motory TDI zacal som tym ze moj osobny nazor.... tak JTDickari hned fuckujte vsetky taketo prispevky neviem preco JTDickar sa hned pusta do TDIckara ved tak ked su take skvele tak ich majte a nefuckujte TDI ja si JTD nekupim asi nikdy ... asi.... a nechodim na recenzie alfakov bojkotovat a fuckovat....a mam na to svoje nazory......

13.04.2009 | 22:29:33 | kupko Reagovat

16V???

jinak lidi 1,6 74 nebo 75 kW(egal) je osmiventil... 16v je 77kW

11.04.2009 | 22:37:33 | jašin Reagovat

JTD je super motor, lepší než TDi, mám kamoša s 2,4 v L.lybře a najeto od roku 2001 394 000 km bez poruch i bez výměny turba!!!----, já už na ty ortodoxní TDičkáře a škodovkáře jsem fakt alergický, dnes jsem se hádal s jedním debilem kterej mě tvrdil že jeho 1,4 OHV 44kw ve fábii je nejlepší motor na světě...už mě občas vystupuje žíla:)))

11.04.2009 | 22:36:26 | Jašin Reagovat

JTD vs. TDI

neviem ako ste to mysleli prasknuta ojnica ale ja mam najazdenych 200 000km a brat 220k km JTD anic nepraska a este su aj nachipovane obidva motory JTD a TDI maju pro a proti zalezi na style jazdy

04.03.2009 | 17:02:41 | miso Reagovat

Fiata s JTD,už fakt ne,olejnička jak blazen,zlaty TDI..

26.02.2009 | 19:32:56 |  Reagovat

Nevím proč mám pocit, že je to lež, protože kdyby to točilo na 5-ku 4.000ot na 110km/h, tak kolik to točí při 160km/h, když píše, že v této rychlosti to plave, 10.000ot.? A vzhledem k technické gramotnosti (JTD vs. TDi - navíc obé italské motory) bych se nedivil, kdy ten Golf byl automat a pan mistr tam "zakvaltoval" trvale 3 st. .

26.02.2009 | 18:38:29 | Radek Reagovat

uz klud

s tymi otackami, predsa nie som debil, aby som sa takto pomylil neviem ci je konkretny kus vadny, ale dal som si na to pozor a naozaj 5 zakvaltovana ustalena rychlost okolo 110 a rucicka tesne oblizuje 4000... tak nieco medzi 3900 a 4000 podla cajchovania......

26.02.2009 | 18:13:02 | kupko Reagovat

Na pětku točí 4000 otáček Citroen C1 (1.0 50 kW) při cca 160 km/h. Takže jestli nemáš špatný rychloměr nebo otáčkoměr, pak udělali soudruzi od VW někde chybu...

22.02.2009 | 22:56:03 | Standa Reagovat

Při 110 km/h točil na nejvyšší stupeň 4200 otáček TRABANT s 19 kW !

22.02.2009 | 22:51:57 |  Reagovat

aha

tak to bola len otazka casu kym sem niekto ako Radek zacne pisat..... :) vela stastnych kilometrov s Je.nutym Turbo Diesel - om......

22.02.2009 | 22:37:26 | kupko Reagovat

JTD není TDS blbe!! Prasklé hlavy, ojnice atd. u JTD může napsat jedině blbec.

15.02.2009 | 15:51:21 | Radek Reagovat

JTD?

ano TDI nema na JTD v prasknutych ojniciach, hlavach a ich tesneniach.... vycisti motor JTD aj TDI najazdi 5000 km otvor kapotu a zistis ze kapota TDI rozhodne nevyzera ako fritovaci hrniec.......

15.02.2009 | 10:50:28 | kupko Reagovat

Že : "nechytá nič". Tak to chce riadnu dávku halucinogénov :-))

10.02.2009 | 21:52:47 | Petrík Reagovat

JTD strčí TDi do kapsy ve všech směrech.

10.02.2009 | 21:15:35 | Radek Reagovat

TDI PD 77 kW

inak na margo tohto motoru je uplne senzacny aspon podla mna jazdievam ho tiez ale vo variante a to je super kombinacia... moj osobny nazor na TDI motory je kladny ale na TDI 66 kW, 96 kW a 77 kW sa nechyta z diesloveho sveta podla mna nic.....

10.02.2009 | 21:03:08 | kupko Reagovat

Golf Plus 1.9TDi

Dobrý den. Právě jsem se stal novým majitelem výše avizovaného vozu. Protože jsem při zjišťování informací o nových vozech často nahlížel do těchto stránek, rovněž napíšu nebo případně budu psát své dojmy a fakta pro případného jiného hledatele. Měsíčně ujedu min.2tis km, takže první (další) slovo o tomto voze přinesu sem již brzy.Kdyby snad někdo chtěl informaci jakoukoliv,nechť se klidně na mne obrátí.Takže nashledanou.

06.02.2009 | 20:52:32 | Jan Reagovat

1.9 TDI 77 kW

Pre porovnanie. Ja som s nim mal v zabehu (v jeseni) priemerku 6.5 l / 100 km. Teraz v zime je to 6.7 l / 100 km. A to beham 90% len v meste (BA). I ked sa s nim vraj uz do 6-tkovej rady nerata, ja som s nim zatial uplne spokojny.

05.02.2009 | 07:29:47 | Vlado Reagovat

pardon pardon pardon

pomylil som sa strasne hrozne samozrejme motor je 1.6 75kW

01.02.2009 | 20:57:16 | kupko Reagovat

kupko

Vyskúšaj si 1.6vti 120k ktorý sa používa v Peugeotoch, Citroenoch a BMW mini, to už je iná liga. A VW má teraz 1.4 TSI 160k čo je tiež perfektný motor.

31.01.2009 | 11:18:17 | Angel_M Reagovat

1.6 74kw

Golf Plus z roku 2008 s motorem 74kw? Nerad to rikam, ale mam pocit, ze ten motor skoncil u VW nekdy v roce 2000.

30.01.2009 | 08:33:16 | joop Reagovat

No to nikdo netvrdí,ale fakt si to nedokážu vysvětlit. Já mám defakto "staršího bratříčka" tohoto motoru (AEE) a na pětku při 130Km/h točí 3200ot. !!! 100Km/h na pětku 2750ot., 110 Km/h odpovídá tak 3000ot. Dobrá - stokoňka bude mít trochu kratší převody, ale tohle je trochu moc...

30.01.2009 | 01:04:30 | Jerry Reagovat

Pánové, přeci není autor debil, aby jezdil na čtyřku a divil se vysokým otáčkám..
Dobrá rezenze..

30.01.2009 | 00:52:41 | Berzerk Reagovat

S tou spotřebou je to divné. Taky si myslím, že jste asi jel na čtyřku. Tedy ani ne tak ta spotřeba jako to , že točí při 110 Km/h 4000ot na pětku. Tak krátké převody nemá žádná 1,6 světové produkce. Kromě toho ten motor není 74KW, ale 75Kw jelikož AEH a AKL se už nevyrábí. Možná bych spotřebu hodnotil až po zajetí. U syrového motoru se to nedá brát objektivně.

29.01.2009 | 20:12:28 | Jerry Reagovat

na 5. felicia toci 3200 rpm pri 120 km/h. Asi ste cely cas isli na 4., inac sa to neda vysvetlit. Potom je spotreba adekvatna.

29.01.2009 | 11:12:55 | anonym Reagovat

No

To plavání ve vyšší rychlosti - nemůžou za to gumy? Co se spotřeby týče napadlo mě, jak často s tím jezdíš? Jednou nebo častěji? Já jsem měl vždycky u nového auta ze začátku vyšší spotřebu , než jsme si "sedli".

29.01.2009 | 10:21:17 | Vašek Reagovat