Rok výroby:1994Typ motoru:1.9TDiStav km při koupi:225 000 kmStav km nyní:252 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4.5-4.8 l/100 kmVloženo:13. 8. 2009
Išiel som do volkswagenu v tom presvedčeni že sa jedna o spolahlive autičko s osvedčenou kvalitou. Opak je pravdou. za tento rok som viac v servise ako za volantom. Vsetko to začalo tym ze auto niekedy nešlo nastartovat. Par otoceni klučikom a auto zase pekne naskočilo. ale ono sa to stupnovalo až do toho času ked som nemohol naštartovat ani po hodine marnej snahy. Odviezol som ho do servisu kde hladali chybu asi 2 mesiace!!! nakoniec ju ,,ževraj,, našli a uviedli dovod že na vine bolo žhaviace rele a riadiaca jednotka. Po dvojmesačnej pauze od golfika som si zase sadol za volant a usmev na tvari nemal konca. ale asi tak tyžden. Naštartovat šlo.. len vypnut neslo. znova servis. opravene za cca tyžden a auto fungovalo dalej. na druhy den som zistil ze mi nefuka ventilator. myslel som si ze zabudli ho nejako zapnut. Omyl. zhoreny a zoskratovany motorcek od prasknuteho radiatora z ktoreho tiekla voda. Vsetko vymenene. prejdene 200 km auto zase nejde vypnut. Reklamacia uznana tak pohoda. 1000km Znova nejde naštartovat. to už moja psychika nevydržala a po mesiaci som ho šupol rovno do GALIMEXU. Sice si zapytali ale tvrdia ze je vsetko v 100 percentnom stave. Aj by som im chcel verit ale akosika vnutorne to nejde.
A teraz k motoru, jazdnym vlastnostiam, spotrebe.
motor 1.9TDi 66kw je na tak lahke auto plne dostačujuci. Ale ta hlucnost. Ešte ze mam Hertz repro a subik v kufri:-))) S golfikom sa da ist kludne na 1200 otačkach bez akehokolvek dunenia, vibracii, ci cukania. Odstupnovanie je tiez spravne vyšpekulovane a ma v celku dlhe prevody. Pri 130 km/h auto toci 2700 otacok co je celkom na dobrej urovni. Pri 100km/h necelych 2000 a 150km/h cosi okolo 3000. Max. rychlost čo som na nom siel bolo 205 km/h a 4100 otacok co je na 66kw jedna devinu solidna rychlost.
Čo sa tyka spotreby tak to som este nezažil:
Človek može akokolvek šliapať na plyn ale spotreba nejde cez 5 litrov. Chorvatsko: priemer 3.9l/100km. Dialnica 120-130, mimo mesta 100-110. dojazd:cca 1200km!!!!!!!
Inak keď nepočitam problemy s elektrikou ( vina určite na predchadzajucom majitelovi a asi neodbornym servisom) tak je to velmi podarene autičko. Slušne jazdne vlastnosti, velmi mala spotreba, dobra vybava i keď sa da zohnat aj uplne holy model takmer bez všetkeho, a mne osobne sa paci aj vzhlad i ked už ma svoje ročky:-)))
tak mam nalietane uz dalsich 10000km a konecne motor slape ako ma. vymena pletenca na vyfuku a aj patricne stichol :-) . Som spokojny. Kupene 195/50 R15 gumy a auto je ovela istejsie. Ale asi mam pocit ze mi odchadza vaha vzduchu.. Slabsie tiahne a pri 130 km/h ako keby obmedzovac.. neva to je slabost vstkych TDi.
2 nesiace ti nevedeli zistit pricinu tamtej zavady z uvodu???tak to mi je luto, ze nevedeli prist na to, že žhaviče nafty su na končekoch pokazene, elbo je s nimi nejaky problem....jendoducha vymena...teda nie som majster sveta...ale priznaky, ktore popisujes mal presne moj motor a pricinou boli žhaviče nafty;-)......inak velmi dobry motor tento golf III diesel jednoaky vykon.....nie je nejaky funclub?:)
Přitelkyně ma to same auto 1,9 tdi 66kw. 260 tis najeto,auto startuje na pul otočeni starteru a to i v 20 stupnovych mrazech a to o te rychlosti,do tachometrovych 170km/h to jde rychle,pak už pomalejc ale už několikrat jsem měl ručičku položenou na 200km/h.Super auto,je to fakt nezmar..
V živote by som si asi nekúpil VW v nafte kôli tomu že všetko čo je dovezené sú vydojené kravy, čo je snád 80% áut čo sú v ponuke... Tie zachovalé nevyjazdené , poctivo kúpene tu, nie sú na predaj. Jediná rozumná cesta ako kúpiť zachovalé VW je kúpiť auto v cudzine poškodené... A nečakajovela menšiu poruchovosť, to je len taká fáma ja poznám viacerých mechanikov, ktorý robia všetko a aj takých čo robia čisto len VW group a má vždy "narvané" - polovicu klientely tvoria nachipované "káry"
Golf Variant 1,9 TDI ma vyrobcem udavanych 175 kmh.Hatchback o moc rychlejsi asi nebude (max 180).180:5=36.180+36=216.Cili tacho premeruje o necelych 20 %.To uz je sakra dost...
Je treba si uvedomit, ze tyhle auta uz maji neco za sebou a nedaji se od nich cekat zazraky.Nejsou spatne, ale ve vetsine pripadu jsou temer na sklonku zivotnosti.Jinak rychlost 205 kmh je s 66 kw Golfem mozna jen s brutalne promerujicim tachometrem.Realne ho pres 170-180 nikdy nedostanes.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
tak mam nalietane uz dalsich 10000km a konecne motor slape ako ma. vymena pletenca na vyfuku a aj patricne stichol :-) . Som spokojny. Kupene 195/50 R15 gumy a auto je ovela istejsie. Ale asi mam pocit ze mi odchadza vaha vzduchu.. Slabsie tiahne a pri 130 km/h ako keby obmedzovac.. neva to je slabost vstkych TDi.
29.01.2010 | 08:50:01 | misino192 Reagovat
jurajj
2 nesiace ti nevedeli zistit pricinu tamtej zavady z uvodu???tak to mi je luto, ze nevedeli prist na to, že žhaviče nafty su na končekoch pokazene, elbo je s nimi nejaky problem....jendoducha vymena...teda nie som majster sveta...ale priznaky, ktore popisujes mal presne moj motor a pricinou boli žhaviče nafty;-)......inak velmi dobry motor tento golf III diesel jednoaky vykon.....nie je nejaky funclub?:)
08.10.2009 | 20:32:08 | Reagovat
Přitelkyně ma to same auto 1,9 tdi 66kw. 260 tis najeto,auto startuje na pul otočeni starteru a to i v 20 stupnovych mrazech a to o te rychlosti,do tachometrovych 170km/h to jde rychle,pak už pomalejc ale už několikrat jsem měl ručičku položenou na 200km/h.Super auto,je to fakt nezmar..
18.08.2009 | 23:18:51 | Dejvid Reagovat
golf
V živote by som si asi nekúpil VW v nafte kôli tomu že všetko čo je dovezené sú vydojené kravy, čo je snád 80% áut čo sú v ponuke... Tie zachovalé nevyjazdené , poctivo kúpene tu, nie sú na predaj. Jediná rozumná cesta ako kúpiť zachovalé VW je kúpiť auto v cudzine poškodené... A nečakajovela menšiu poruchovosť, to je len taká fáma ja poznám viacerých mechanikov, ktorý robia všetko a aj takých čo robia čisto len VW group a má vždy "narvané" - polovicu klientely tvoria nachipované "káry"
17.08.2009 | 21:57:49 | Ivan Reagovat
150 hp
Mal som pod kapotou v ročníku 2004 koncernových 150 koníkov,no cez 215 som nepreskočil.Blahoželám,super kára.
17.08.2009 | 21:40:08 | 07 Reagovat
Golf Variant 1,9 TDI ma vyrobcem udavanych 175 kmh.Hatchback o moc rychlejsi asi nebude (max 180).180:5=36.180+36=216.Cili tacho premeruje o necelych 20 %.To uz je sakra dost...
17.08.2009 | 20:47:37 | jamieson Reagovat
ta rychlost sedi
kamrad se stejnym golfem a stejnym motorem..dalnice.215km/h tachometrovejch.....tak nevim...ale jinak fajn auticko
17.08.2009 | 19:55:20 | Reagovat
Je treba si uvedomit, ze tyhle auta uz maji neco za sebou a nedaji se od nich cekat zazraky.Nejsou spatne, ale ve vetsine pripadu jsou temer na sklonku zivotnosti.Jinak rychlost 205 kmh je s 66 kw Golfem mozna jen s brutalne promerujicim tachometrem.Realne ho pres 170-180 nikdy nedostanes.
17.08.2009 | 13:22:46 | jamieson Reagovat
Fuha
ouje, tak ta spotreba je faktze velmi pekna:) 1.9 TDI nech zije... a tahaaaa:D
17.08.2009 | 12:48:54 | Anthony Reagovat