Rok výroby:2008Typ motoru:1.9 tdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:85 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?13 měsícůPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:18. 12. 2009
Ahojte Auto som preberal nové, musím povedať že už chápem prečo sa kradnú hlavne nemecká auta. Sú kvalitné. Robím mesačne cca 6 000 km, ale z auta výjdem vždy oddýchnutý. Motor hoci je pomerne starý vývojovo, je ale absolutne spolahlivy, jedine čo mu možem vytknút je chýbajúci 6 qualt. Na dialnici 5 trochu hučí, ale v pohode dá sa s tým ist. Je podstatne tichší ako obdobný motor v oktávii. V servise mi chlapík dokonca povedal, že je rozdiel v zivotnosti motora pri 150 tis km v oktávke a v golfe. Tento rok sme robili Taliansko 1500 tam a spať, pri priemenej spotrebe 5,6 km !!! Podotýkam že klíma išla nonstop, A to musím ešte pripomenúť že som neni žiadny fitipaldy, ale autu dávam zabrať. Je to typ auta do ktorého si sadnete a viete že ho máte pevne pod kontrolou, pri akýchkolvek jazdných situáciach. Velmi dobre sedí na dialnici, cvaknem tempomat, sedačka dozadu, chýba len dobrá Tv. Dielenské spracovanie je perfektné, nič nevrzga, plasty vyzerajú ako nové. Do mesta by som ho neodporúčal tam mi ide spotreba ku 8 litrom. Ako píšem naozaj vela cestujem, je to výborná volba pre šoférov z povolania. Servis je tiež ok, 30 000 km cca 280 - 300 Eur. U tohto typu motora je potrebné dolievat olej, ale nie je to žiadna tragédia, Na servisný interval 30 000 km si vypýta 1 L. Jedine čo mi trochu vadí ale súvisí to so stavom ciest na Sk, jeho podvozok je pomerne nízky, je to auto robené na nemecké cesty, na obrubníky a cesty dvojky triedy opatrne. Naštastie motor je opatrený kvalitným krytom.
Moje auto na dálnici nehučí,jede krásně potichu,jak s tím můžež jezdit dálky.Jinak ani Oct.se nekrade kvůli kvalitě ale Poláci je rozeberou na náhradní díly,a těch je i u Oct.potřeba.Náhradní díly moc nepotřebují japonci,tak se proto asi nekradou.
Kvalitní kryt motoru.Proti obrubníkům a silnicím druhé třídy tam máš tedy co ? -6mm plech ? Na Focusu žádný kryt není,špiní se motor ,to je pravda ale s obrubníky nebo rozbitým povrchem problém nemám,ani nevím proč bych měl- pro absenci krytu to určitě né.
Není jasné, který motor myslíte. Pumpe-Düse? Pak by to chtělo napsat aspoň.77kW. Pojištění se mi jeví drahé, ale asi nemáte bonusy za bezeškodní průběh. Tyto motory.TDI už nejsou to, co byly předešlé, ale 1,9 77 ještě platí za lepší než 2,0 TDI. Motory.v.Octavii jsou nämlich totéž jako v.Golfu či Seatu, asi to byl nepodařený humor od servisu... Lišit se může jen poskládání převodovky, což Němci opravdu umí výborně.
Tak golf ma natocenych 220 tis., 1,9 77 kw - dobra volba, ale viac urcite pre dlhšie trasy, v meste to auto trpí. motor ok, klima, podsvietenie, plasty /na pohlad/, sedacky - dobry stav. Nutno ale podoknut, že 90 % casu som v aute trávil sám. Jediny neduh po 200 tis, odišla predná náprava /stabilizátory, vložky.../ cena v original servise 280 EUR. Zvuky sa ale ozyvali dalej, takže som to riesil dalej, ale týpek čo rozumie autám ako málokto mi povedal nasledovné : tie zvuky budes počut už navždy, dosledok našich ciest, vrzgánie plastov sposobujú výmole, to auto si uz obehalo svoje, na našich cestach to auto skrátka trpelo a to je výsledok.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Moje auto na dálnici nehučí,jede krásně potichu,jak s tím můžež jezdit dálky.Jinak ani Oct.se nekrade kvůli kvalitě ale Poláci je rozeberou na náhradní díly,a těch je i u Oct.potřeba.Náhradní díly moc nepotřebují japonci,tak se proto asi nekradou.
18.09.2011 | 20:32:11 | | 88.102.67.* Reagovat
Kvalitní kryt motoru.Proti obrubníkům a silnicím druhé třídy tam máš tedy co ? -6mm plech ? Na Focusu žádný kryt není,špiní se motor ,to je pravda ale s obrubníky nebo rozbitým povrchem problém nemám,ani nevím proč bych měl- pro absenci krytu to určitě né.
18.09.2011 | 20:20:12 | Janík | 88.102.67.* Reagovat
K recenzi
Není jasné, který motor myslíte. Pumpe-Düse? Pak by to chtělo napsat aspoň.77kW. Pojištění se mi jeví drahé, ale asi nemáte bonusy za bezeškodní průběh. Tyto motory.TDI už nejsou to, co byly předešlé, ale 1,9 77 ještě platí za lepší než 2,0 TDI. Motory.v.Octavii jsou nämlich totéž jako v.Golfu či Seatu, asi to byl nepodařený humor od servisu... Lišit se může jen poskládání převodovky, což Němci opravdu umí výborně.
18.09.2011 | 10:52:23 | Jiřì | 85.161.196.* Reagovat
RE: K recenzi
Tak
golf ma natocenych 220 tis., 1,9 77 kw - dobra volba, ale viac urcite pre dlhšie trasy, v meste to auto trpí. motor ok, klima, podsvietenie, plasty /na pohlad/, sedacky - dobry stav. Nutno ale podoknut, že 90 % casu som v aute trávil sám. Jediny neduh po 200 tis, odišla predná náprava /stabilizátory, vložky.../ cena v original servise 280 EUR. Zvuky sa ale ozyvali dalej, takže som to riesil dalej, ale týpek čo rozumie autám ako málokto mi povedal nasledovné : tie zvuky budes počut už navždy, dosledok našich ciest, vrzgánie plastov sposobujú výmole, to auto si uz obehalo svoje, na našich cestach to auto skrátka trpelo a to je výsledok.
26.12.2011 | 10:13:05 | palo | 95.103.87.* Reagovat