Rok výroby:1998Typ motoru:1.9 TDI 81KWStav km při koupi:162 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:26. 4. 2007
Oprava geometrie kterou rozhodil autorizovaný servis VW!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hned po koupi jsem vyměnil zadní světla protože měly starý design, přidal jsem křídlo a subwoofer, taky 16-ky kola. Zavazadlový prostor mě nezajímá a tak jsem ho zazdil woofrem :).
Je to Syncro takže 4x4 super v zimě, vyjede úplně vše! TDi s dobrou spotřebou. Hodně pohodlné.. Maximální rychlost je 170 do kopce 200 po rovině a 220 z kopce. Oproti Octavii 1.8T je to ale pořád trochu lenoch. Průměrná spotřeba je 6,5 ale vůbec to nešetřím.V zimě startuje na jedničku ale oproti benzínu zatopí o hodně déle. Motor není špatný ale brzdy jsou hodně slabé i když má 4 kotoučové brzdy jako Octavie, tak brzdí o 50% hůře.
Podvozek je měkký a pohodlný takže žádné závodění stejně jako motor TDi. Vozidlo jsem si vybral právě kvůli pohonu 4x4. Vybíral jsem mezi Audi A4, Octavií 4motion a Passatem. Proti A4 a VW hovořila poruchovost předních náprav. Proti Octavii zase pouhých 66kw bubnové brzdy. Objel jsem několik bazarů a inzerátů a všechna auta byla opravované po nehodě! A tak vyhrál pašík, který vypadal nejlépe od soukromého majitele
necetl jsem si vse ale pripada mě že je tady lidí tak 50na 50 tak jako syncro. jede 50 ana 50 poměr otacek prední a zadní napravy pri zatácení resší vyskozni spojka jede ale na tvrdo nic se nepripíná. co se týce syncro u passatu a 4motion a quaatro u audi u motoru posazeneho podelne tak je to to same mam najeto 300tis a ted jdu do cipu 125kW jen vse resit tak jak se ma muj bívali passat mel naklepany 867tis a pak umrel byl to B3 1.6 59kW po strycovi od novýho
ahojte chlapaci, no nejvetsi asi ulet je s tou predni napravou, autor pise, ze dal prednost VW pred A4 kvuli predni naprave ovsem tu maji uplne stejnou,cili stejne nachylnou, poruchovou:-))
tak toto bola dalšia blbá recenzia chlapca, ktorý sa vozil na škode 120 a potom mu ocko kúpil passata...v 1. rade spotreba, ja mám tiež 1,9 TDi 1998, 81 KW typ AFN syncro!a je tam aj chip na 103 KW+ športový filter a čo sa týka spotreby, tak jazdím na 5,2 a tiež nejazdím 50/90...tie brzdy si teda asi vymeň, ked ti to nefunguje, bo ja som mal predtým octaviu s bubnami vzadu a na passata sa nechytala!a čo sa týka podvozku, tak sa skús odviezť napr. v renault laguna, peugeot 406/407, alebo na talianskych autách a potom skús povedať, že passat má mäkký podvozok...ludia, čo by mali záujem o takéto auto majú po prečítaní takýchto drblých "recenzií!velmi skreslený názor o tom ktorom aute!
ty seš chytrej !!! je to recenze jako každá jiná a nepřijde mi, že tady píše něco špatnýho. moje průměrná spotřeba je nyní 9l.Při vysokych mrazech a jěžděním 3km do práce to je normální. na podzim sem měl průměr taky 6,5l - teď sem to pochopil ... ty udáváš spotřebu na 50km. a neurážej lidi co jezděj ve 120 !!! soudíš řidiče podle toho v čem jezdí ??? já sem potkal i pár kreténů, co maj právě passata zrovna tak jako já.
Tak a teď v tom mam icehockey :o) Je tam haldex bo torsen....mam z 98 1.8 benzín,krom toho že blbě startuje když mu je kosa a všelijak prská než se zahřeje jsem celkem spokojenej,jen to je trochu lenochod :o)
Jenom pro upresneni, nasel sem neco na netu. Vsechny passaty (az na novy >2007) maji torsen, ale driv to oznacovali syncro a ted 4motion. Ma pomer 50:50, kterej je mozny pomoci ESP zmenit na 25:75 nebo 75:25. JInak s B5 4motion maximalni spokojenost, s haldexem sem nejezdil :-) http://de.wikipedia.org/wiki/Syncro
Myslim si, ze synchro a torsen je to iste, bez elektriky na pevno. Pomer 50:50. 4motion je haldex od 1.generacie hore. To iste aj quatro na pevno do roku 2003 Audi A4, po tomto roku uz boli cidla Haldex a s oznecenim stale quatro.
31.01.2016 | 19:24:45 | Juraj
| 188.123.115.*Reagovat
U passata B5 protože je motor uložen podélně je syncro i 4motion stejný systém jako Quattro u Audi s diferenciálem Torsen a ne s haldex spojkou,jako má třeba Octávka,Golf a další odvozeniny.
no prej je 4motion horší protože je znát připojení a odpojení zadního pohonu. A navíc je tam spojka která jednoho dne odejde (jako každá spojka) a není zrovna levná.. jinak tím poměrem 75 - 25 si jses jistej? myslel jsem jestli to neni 50 na 50. Jak udělaj takovej poměr když je to připojený natvrdo?
na to syncro si dej pozor. není to až tak dobré řešení. mnohem lepší je 4 motion, který je schopný lépe přenášet sílu mezi nápravama. syncro tam má napevno dané 75% dopředu a 25% dozadu, ale jinak dobré a přeju hodně šťastrných KM
Já mám syncro passata z roku 1998 a pohon zadních kol je nulový pokud nedojde k jejich prokluzu. Tak nevím, co se myslí tím napevno daným 75% dopředu a 25% dozadu.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
syncro tdi 81kW
necetl jsem si vse ale pripada mě že je tady lidí tak 50na 50 tak jako syncro. jede 50 ana 50 poměr otacek prední a zadní napravy pri zatácení resší vyskozni spojka jede ale na tvrdo nic se nepripíná. co se týce syncro u passatu a 4motion a quaatro u audi u motoru posazeneho podelne tak je to to same mam najeto 300tis a ted jdu do cipu 125kW jen vse resit tak jak se ma muj bívali passat mel naklepany 867tis a pak umrel byl to B3 1.6 59kW po strycovi od novýho
23.02.2015 | 22:53:41 | kondor | 109.164.84.* Reagovat
predni naprava
ahojte chlapaci, no nejvetsi asi ulet je s tou predni napravou, autor pise, ze dal prednost VW pred A4 kvuli predni naprave ovsem tu maji uplne stejnou,cili stejne nachylnou, poruchovou:-))
17.05.2013 | 16:06:15 | Peert | 85.132.178.* Reagovat
celé zle...
tak toto bola dalšia blbá recenzia chlapca, ktorý sa vozil na škode 120 a potom mu ocko kúpil passata...v 1. rade spotreba, ja mám tiež 1,9 TDi 1998, 81 KW typ AFN syncro!a je tam aj chip na 103 KW+ športový filter a čo sa týka spotreby, tak jazdím na 5,2 a tiež nejazdím 50/90...tie brzdy si teda asi vymeň, ked ti to nefunguje, bo ja som mal predtým octaviu s bubnami vzadu a na passata sa nechytala!a čo sa týka podvozku, tak sa skús odviezť napr. v renault laguna, peugeot 406/407, alebo na talianskych autách a potom skús povedať, že passat má mäkký podvozok...ludia, čo by mali záujem o takéto auto majú po prečítaní takýchto drblých "recenzií!velmi skreslený názor o tom ktorom aute!
06.01.2012 | 22:14:23 | syncro SVK | 95.102.169.* Reagovat
RE: celé zle...
ty seš chytrej !!!
je to recenze jako každá jiná a nepřijde mi, že tady píše něco špatnýho.
moje průměrná spotřeba je nyní 9l.Při vysokych mrazech a jěžděním 3km do práce to je normální.
na podzim sem měl průměr taky 6,5l
- teď sem to pochopil ... ty udáváš spotřebu na 50km.
a neurážej lidi co jezděj ve 120 !!! soudíš řidiče podle toho v čem jezdí ??? já sem potkal i pár kreténů, co maj právě passata zrovna tak jako já.
25.02.2012 | 19:51:48 | vaňous | 90.180.244.* Reagovat
1.8
MAŠ TAM SYNCRO.DALO BY SE ŘICT ŽE DOCELE SPOLEHLIVE.A S TIM KUCKANI,ZKUS SVIČKY VYMĚNIT.
18.01.2009 | 13:03:53 | HANES Reagovat
syncro
Tak a teď v tom mam icehockey :o) Je tam haldex bo torsen....mam z 98 1.8 benzín,krom toho že blbě startuje když mu je kosa a všelijak prská než se zahřeje jsem celkem spokojenej,jen to je trochu lenochod :o)
15.01.2009 | 22:40:26 | Mirrra Reagovat
to 4motion: to cos napsal je všechno pěkná blbost. a passat od roku 2003 má haldex..
20.10.2008 | 19:48:20 | Reagovat
4motion
Jenom pro upresneni, nasel sem neco na netu. Vsechny passaty (az na novy >2007) maji torsen, ale driv to oznacovali syncro a ted 4motion. Ma pomer 50:50, kterej je mozny pomoci ESP zmenit na 25:75 nebo 75:25. JInak s B5 4motion maximalni spokojenost, s haldexem sem nejezdil :-)
http://de.wikipedia.org/wiki/Syncro
17.01.2008 | 08:38:31 | koren Reagovat
RE: 4motion
Myslim si, ze synchro a torsen je to iste, bez elektriky na pevno. Pomer 50:50. 4motion je haldex od 1.generacie hore. To iste aj quatro na pevno do roku 2003 Audi A4, po tomto roku uz boli cidla Haldex a s oznecenim stale quatro.
31.01.2016 | 19:24:45 | Juraj | 188.123.115.* Reagovat
4x4
omlouvám se je to vážně 50:50 :o))
30.04.2007 | 13:02:36 | akiro Reagovat
syncro
já vím jak pracuje ale ten poměr se mi zdá blbost. jak by torsenem docílili aby přenos byl omezen na 25%? To by tam musela být spojka a to není
28.04.2007 | 09:26:33 | SupermanXXX Reagovat
Syncro
U passata B5 protože je motor uložen podélně je syncro i 4motion stejný systém jako Quattro u Audi s diferenciálem Torsen a ne s haldex spojkou,jako má třeba Octávka,Golf a další odvozeniny.
27.04.2007 | 23:11:05 | ondra Reagovat
RE: Syncro
jj souhlasim konecne nekdo normalni
23.02.2015 | 22:57:25 | kondor | 109.164.84.* Reagovat
re: 4x4
no prej je 4motion horší protože je znát připojení a odpojení zadního pohonu. A navíc je tam spojka která jednoho dne odejde (jako každá spojka) a není zrovna levná.. jinak tím poměrem 75 - 25 si jses jistej? myslel jsem jestli to neni 50 na 50. Jak udělaj takovej poměr když je to připojený natvrdo?
27.04.2007 | 17:13:46 | SupermanXXX Reagovat
4x4
na to syncro si dej pozor. není to až tak dobré řešení. mnohem lepší je 4 motion, který je schopný lépe přenášet sílu mezi nápravama. syncro tam má napevno dané 75% dopředu a 25% dozadu, ale jinak dobré a přeju hodně šťastrných KM
27.04.2007 | 09:23:43 | akiro Reagovat
RE: 4x4
Já mám syncro passata z roku 1998 a pohon zadních kol je nulový pokud nedojde k jejich prokluzu. Tak nevím, co se myslí tím napevno daným 75% dopředu a 25% dozadu.
24.04.2015 | 00:00:37 | Pepa | 88.102.144.* Reagovat