Rok výroby:1998Typ motoru:B5Stav km při koupi:210 899 kmStav km nyní:211 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:10. 3. 2012
Při koupi Passata B5 Variant 1.9 TDI 81 KW, jsem si myslel že jsem udělal tu nejlepší věc, původní majitel mi ještě ukazoval nová ramena, a po pravdě mi řekl co je ještě třeba udělat, jakože zadní brzdy a zlobila tam elektrika, stahovaní oken. Za tu cenu to bylo ale fajn. Po tom co jsem to dal mechanikovy, jsem se pěkně protáhl v kapse, neboť i když ramena nestačily ještě ani zaoxidivat, tak už byli zralé na výměnu, ukazoval mi jak jsou vybité. Takže pokud někdy budete měnit ramena, tak jen originál, nebo kvalitní značku jako je Lemforder. Žádna čína ani Polsko. Ještě že dělám v autodílech, kde jsem to měl za poloviční cenu jinak bych vypláznul, tak 18.000kč určitě. Další zklamání bylo když mi mechanik když jen viděl co jsem si koupil, mi řekl upřimnou soustrast, že tam odchazí právě že ty ramena, pak že se tam stále kazí elektrika, centrál, že to němci moc nedomyslely, že ty kabely hnijou, a že to mají všechny passaty s tímto problémy. Takže jelikož jsem s tím opravdu problém měl, jak s okny,tak s centrálem,a tak s tím že se mi na palubovce při zapnutí mlhovek zapínal blikač, tak jsem musel jeho slova jen potvrdit. Při koupi jsem s tím ještě probém neměl, ale asi tak po dvou dnech se to všechno tohle začalo jevit. Majitel věděl proč to prodává, za takovou cenu. Myslel jsem si že WV prostě bude kvalita, a že si jen vyměním rozvody, olej, ty brzdy, jak říkal, to okno, ale bylo toho mnohem více, teď už jen čekám co dál. Ale hlavně už si nemyslím to že WV passat je nějaký super kvalitní vůz, protože si můžete koupit renault, a hezky se o něj starat, to co se má, a nemít problém 20 let, a koupíte si WV, a měníte co se dá, a furt se něco sere.
Takže opravy byli výměna komplet ramena - celá přední náprava , zadní brzdy plus desky, rozvody, olej - filtry, oprava zámkú dveří, oprava zkratu v kabeláži, oprava el.stahovaní oken, oprava uzamčení kufru přerušené drátky.
Zdravím, nevím v jakém je auto stavu, ale podle toho co píšeš o ceně a dalších věcech soudím, že je to krám. Nevím proč kupuješ staré auto za pár korun, bez pořádné prohlídky se závadama, o kterých ti řekl a které dávají tušit, že je auto ve špatném stavu. Evidentně se o něj předchozí majitel moc nestaral a ty jsi jen nalítnul. Příště si připlat, projdi auto s mechanikem a pak tu nebreč jak se ti kazí VW, protože když se o to auto alespon drobet staráš je zlatý.
Pisatel recenze je zřejmě politik. Nejenže píše jako prase, ale také se jako prase v autech vyzná. Renault je auto, o kterém ani nepřemýšlím. Stavím jej naroveň dáciím. Passat Variant 1.9tdi 81kw je velice spolehlivé auto a stačí jen pořádně vybírat. Bez servisky nekoupit a uvědomit si že většina aut najede cca 20tis km ročně. Takže desetiletý vůz s nájezdem 140tis je hovadina...většinou. Nelze chodit do bazaru pro nové auto za půldarma.
Ámen :D tohle už je tak nudný jako že koncern je nejlepší a popravdě za mě od roku 2005 jsou to plečky všechno a čím dražší a prestižnější tím větší šunka.
10 z 10 bodů. Auto mám z Itálie,z autosalonu. 70 000 kč totálně bez koroze,vše šlape jak má. Od té doby co jsem si ho koupil,tak mám nalítáno 3000 km a jde slyšet něco z venku - myslím silentbloky. Auto po důchodcích,170 000 km. A spotřeba ? Když umíte jezdit na spotřebu .. za 4,3 litrů na 100 zvládám.Když spěchám tak do 6 na 100 se vleze snad každej :).
...si můžete koupit renault, a hezky se o něj starat...
Promin ale tohle byla posledni kapka, kterou jsi dokonal naprostou zbytecnost svy recenze :D ...priste si kup auto, ktery nebude stat pulku prumerny ceny za ktery se bezne prodava a udelej recenzi ktera nebude k nicemu...diky
Zdravim te z toho tvyho clanku mi je docela spatne.. to ze si koupil od nekoho dobity auto a pak davas takovyhle hodnoceni mel by si se zamyslet.. koupil sem ho taky pred rokem za super penize sice dobity.. udelal sem ramena, olej, tesneni pod vanou a hlavou a brzdy.. neskutecny svezeni nyni najeto s temahle uprava 25tis spotreba pod 6l, a investice jsou jen olej, kvalitni filtry a kdyz se neco malo vysype ale myslim si ze jsou to standardy a malickosti jako napriklad vlozka zamku ktera se dela u vetsiny aut kdyz nemaji dalku dal sem dalku a nic me netrapi.. za me 10/10 posledni top auto od VW
měl jsem ho rok a za tu dobu jsem jen měnil tu nápravu, byl v polokůži, neskutečný pohodlí, zátah a hlavně bezkonkurenční spotřeba, jen škoda, že už začal hnít,tak jsem ho dal pryč. Kdyby tento motor vyráběli do všech následujících passatů, tak si konkurence neškrtne, opravdu nesmrtelný motor jo a ta náprava mě stála i s prací 5tis., to je skoro zadarmo je ale pravda, že s elektrikou jsem neměl jediný problém
tyhle auta jsou posledni auta co za neco stoji....tak ze jestli ho mas tak si ho vaz!!!mam husinu s toho co jsi napsal..je opravdu videt ze nevis co to znamena kdyz se sype do auta.....nazdar
ten mechanik co ti říkal upřímnou soustrast je jako každý mechanik co na těchto passatech hned vidí ko přední nápravy.ano je to problém ale za žádnou cenu nevěř kydům že náprava stojí 20litrů i více.nehoráznost co si někteří mechanici vymýšlejí za lži.celou přední nápravu koupiš kolem 4litrů.možná i levněji a proč?poněvadž u takto starých passatů jsou díly za 20litrů apod.naprosto neprodejné!!!takže chce koukat na net hledat hledat hledat než vyrazíš s autákem do servisu.pamatuj si že neexistuje na světě mechanik kterej by si na tobě nechtěl namastit kapsu.jinak je tento passat TDI nezničitelná kára.mluvím z vlastní zkušenosti.
Popisuješ tady banální závady krom těch ramen ty se nepovedly jinak jsou koncernová auta kvalitní bez fatálních závad motoru.Skus si koupit ojetinu od r 2004 at pochopíš co jsou závady!! To pak jsou desetitisíce za opravy týkající se spíše motoru a to mají najeto jen třeba 100000km!! Kvalita motorů končí tvým 1,9tdi 81kw lepší už nebudou tak si ho važ!
11.03.2012 | 10:08:12 | petr
| 217.197.150.*Reagovat
RE:
No a právě ty ramena jsou fatální chybou.Je to k zlosti,moc to nevydrží a je to docela nákladné.Trochu si protiřečíš,(koncernová auta jsou kvalitní,od r.2004 závady )takže už nejsou kvalitní ?Žena jezdí sra*ku citroen C4 1,4 naj.146000 km,žádné ramena,nic podstatného se neděje,bratr toho Pasata a právě ty ramena,turbo.,má ho od novoty cca kolem160000 km.Investice rozhodně větší,tak nevím s tou výdrží,a to je opatrný řidič,dírám se určitě snaží vyhýbat,žena ta to mydlí díra,nedíra.
Proč jsi nekoupil model po faceliftu ten už má ramena kvalitnější.Neznám nikoho kdo má tenhle passsat před fl a kdo to neměnil.Navíc ten tvůj má najeto určitě trošku víc.Z tohodle roku většinou km začínaj trojkou,ale spíš čtyřkou a u jinejch aut tohodle stáří a km by jsi měl mnohem závažnější a dražší opravy.
Ramena se mnohdy vyplati spise prave ty polska proc? Protoze znam lidi co meni ty polska za 3-4500 jednou za 12-18 mesicu,coz je fakt zanedbatelny. Pak znam i lidi, ktery si koupili TRW nebo jinou znackovou sadu v radu 9-15 000kc a meni to stejne casto, tak proc kvalitu? Jasne, jsou i taci, co jim kvalitni dil vydrzi dele, ale neni to pravidlo. Muj strejda koupil B5 z roku 1999 a mela 220 nakroucino (zkutecnejch) a naprava byla original a slouzi porad. Proste jako vsude, je to kus od kusu. Kazdy auto a znacka ma svoje ,,kurvitka. Takhle by se nedalo koupit nic. Ford ma turba a cerpadla, Felda hnije, Francouz obecne ma elektriku tezsi nez je teorie relativity... vzdy se neco najde. Ale nikdo nikdy neupre VW, ze ma nejvetsi naftovy drzaky, pak jeste BMW.Takovy AFN bude pri 500 000 brucet lip, nez 2.0TDI pri 220 000. Ver tomu :)
Můžu se zeptat na cenu?Ta podle mýho odpovídá tomu co jsi koupil a naivně si myslet,že za pár korun ti někdo prodá patnáct let starý auto bez investic a pak tu brečet je taky dost hloupý.Pokud chceš kvalitu musíš si připlatit.
Nazdar borci.Ja mam passat b5,5.Rv:2005Je to 1,9tdi Pd-74kw.Mam ho asi rok.Mel pri koupi 209 000km a ted mam neco pres 216 000.Jenom kvalitni nafta a voda do ostrikovacu.Spotreba v lete kolem 5-5,5litru a v zime kolem 6.Super spotreba tak nechapu proc nekdo hani tyto kary.Dal jsem za nej 100 000 a jsem spokojenej.Kdyz budu v budoucnu kupovat dalsi karu tak jedine od vw.Zatim cus a das auto jede.
Ahoj všem tady. Tohle auto sem koupil za 50.Měněno:brzdy,rozvody,olej v motoru,olej v automatu/mašinou/.Cena oprav 35000.Auto ma najeto 350 000.Kdo mate automat,doporučuju všem dodrzovat vyměnu oleje v převodovce po max.60 000 km a do noveho oleje přidat aditiva. Mam tohle auto od dubna a kromě tohodle bez problemu. Takze u ojetiny normalni věci,myslim ze tohle bych delal i u auta o par let mladšího.Chceš jezdit,starej se.
Třeba bude líp...měl jsem Golfa IV TDi a kromě té přední nápravy(tam je v poho)jsem měl obdobné problémy ale nemyslím si,že je to značkou spíše stářím a odpovídajícím počtu najetých km které většinou nesedí s realitou...bohužel!
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
nekupuj si šrot
Zdravím, nevím v jakém je auto stavu, ale podle toho co píšeš o ceně a dalších věcech soudím, že je to krám. Nevím proč kupuješ staré auto za pár korun, bez pořádné prohlídky se závadama, o kterých ti řekl a které dávají tušit, že je auto ve špatném stavu. Evidentně se o něj předchozí majitel moc nestaral a ty jsi jen nalítnul. Příště si připlat, projdi auto s mechanikem a pak tu nebreč jak se ti kazí VW, protože když se o to auto alespon drobet staráš je zlatý.
20.12.2015 | 18:15:03 | re: zklamani | 85.13.80.* Reagovat
RE: nekupuj si šrot
Typek ma pravdu, jestli chces passata do 50 tak s dalsima 50 pocitej
14.01.2017 | 05:39:03 | Dubnisko | 84.246.166.* Reagovat
chci passata
Dobry den.poradte chci si koupit passata 1,9tdi 81kw.naco si davat bacha.Dekuji
12.04.2015 | 20:30:37 | Radek | 89.102.116.* Reagovat
RE: chci passatag
golf je lepší volbou... ale pokud uvažuješ o sedanu tak passat/ octavie... jestli si pripravis 50 priprav si dalsi 50
14.01.2017 | 05:40:50 | Dubnisko | 84.246.166.* Reagovat
komentář
Pisatel recenze je zřejmě politik. Nejenže píše jako prase, ale také se jako prase v autech vyzná. Renault je auto, o kterém ani nepřemýšlím. Stavím jej naroveň dáciím. Passat Variant 1.9tdi 81kw je velice spolehlivé auto a stačí jen pořádně vybírat. Bez servisky nekoupit a uvědomit si že většina aut najede cca 20tis km ročně. Takže desetiletý vůz s nájezdem 140tis je hovadina...většinou. Nelze chodit do bazaru pro nové auto za půldarma.
26.11.2014 | 23:56:38 | Bacha | 83.208.21.* Reagovat
RE: komentář
renault :D franzouci :D prostě bezesporu--------- :D
14.01.2017 | 05:42:24 | Dubnisko | 84.246.166.* Reagovat
RE: komentář
Ámen :D tohle už je tak nudný jako že koncern je nejlepší a popravdě za mě od roku 2005 jsou to plečky všechno a čím dražší a prestižnější tím větší šunka.
14.01.2017 | 21:51:20 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
Spokojenost
10 z 10 bodů.
Auto mám z Itálie,z autosalonu.
70 000 kč totálně bez koroze,vše šlape jak má.
Od té doby co jsem si ho koupil,tak mám nalítáno 3000 km a jde slyšet něco z venku - myslím silentbloky.
Auto po důchodcích,170 000 km.
A spotřeba ? Když umíte jezdit na spotřebu .. za 4,3 litrů na 100 zvládám.Když spěchám tak do 6 na 100 se vleze snad každej :).
18.09.2014 | 16:02:48 | Peta | 193.165.156.* Reagovat
...si můžete koupit renault, a hezky se o něj starat...
Promin ale tohle byla posledni kapka, kterou jsi dokonal naprostou zbytecnost svy recenze :D ...priste si kup auto, ktery nebude stat pulku prumerny ceny za ktery se bezne prodava a udelej recenzi ktera nebude k nicemu...diky
12.08.2013 | 08:18:47 | Laufass | 192.189.128.* Reagovat
Lepsi auto neznam..
Zdravim te z toho tvyho clanku mi je docela spatne.. to ze si koupil od nekoho dobity auto a pak davas takovyhle hodnoceni mel by si se zamyslet.. koupil sem ho taky pred rokem za super penize sice dobity.. udelal sem ramena, olej, tesneni pod vanou a hlavou a brzdy.. neskutecny svezeni nyni najeto s temahle uprava 25tis spotreba pod 6l, a investice jsou jen olej, kvalitni filtry a kdyz se neco malo vysype ale myslim si ze jsou to standardy a malickosti jako napriklad vlozka zamku ktera se dela u vetsiny aut kdyz nemaji dalku dal sem dalku a nic me netrapi.. za me 10/10 posledni top auto od VW
17.01.2013 | 12:06:15 | koren | 81.92.148.* Reagovat
super kára
měl jsem ho rok a za tu dobu jsem jen měnil tu nápravu, byl v polokůži, neskutečný pohodlí, zátah a hlavně bezkonkurenční spotřeba, jen škoda, že už začal hnít,tak jsem ho dal pryč. Kdyby tento motor vyráběli do všech následujících passatů, tak si konkurence neškrtne, opravdu nesmrtelný motor jo a ta náprava mě stála i s prací 5tis., to je skoro zadarmo je ale pravda, že s elektrikou jsem neměl jediný problém
30.10.2012 | 20:59:57 | crash | 188.175.74.* Reagovat
tyhle auta jsou posledni auta co za neco stoji....tak ze jestli ho mas tak si ho vaz!!!mam husinu s toho co jsi napsal..je opravdu videt ze nevis co to znamena kdyz se sype do auta.....nazdar
01.04.2012 | 01:11:58 | kozel | 92.233.49.* Reagovat
ten mechanik co ti říkal upřímnou soustrast je jako každý mechanik co na těchto passatech hned vidí ko přední nápravy.ano je to problém ale za žádnou cenu nevěř kydům že náprava stojí 20litrů i více.nehoráznost co si někteří mechanici vymýšlejí za lži.celou přední nápravu koupiš kolem 4litrů.možná i levněji a proč?poněvadž u takto starých passatů jsou díly za 20litrů apod.naprosto neprodejné!!!takže chce koukat na net hledat hledat hledat než vyrazíš s autákem do servisu.pamatuj si že neexistuje na světě mechanik kterej by si na tobě nechtěl namastit kapsu.jinak je tento passat TDI nezničitelná kára.mluvím z vlastní zkušenosti.
17.03.2012 | 12:55:38 | passaták | 88.103.9.* Reagovat
Popisuješ tady banální závady krom těch ramen ty se nepovedly jinak jsou koncernová auta kvalitní bez fatálních závad motoru.Skus si koupit ojetinu od r 2004 at pochopíš co jsou závady!! To pak jsou desetitisíce za opravy týkající se spíše motoru a to mají najeto jen třeba 100000km!! Kvalita motorů končí tvým 1,9tdi 81kw lepší už nebudou tak si ho važ!
11.03.2012 | 10:08:12 | petr | 217.197.150.* Reagovat
RE:
No a právě ty ramena jsou fatální chybou.Je to k zlosti,moc to nevydrží a je to docela nákladné.Trochu si protiřečíš,(koncernová auta jsou kvalitní,od r.2004 závady )takže už nejsou kvalitní ?Žena jezdí sra*ku citroen C4 1,4 naj.146000 km,žádné ramena,nic podstatného se neděje,bratr toho Pasata a právě ty ramena,turbo.,má ho od novoty cca kolem160000 km.Investice rozhodně větší,tak nevím s tou výdrží,a to je opatrný řidič,dírám se určitě snaží vyhýbat,žena ta to mydlí díra,nedíra.
11.03.2012 | 10:55:23 | Kavan | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Proč jsi nekoupil model po faceliftu ten už má ramena kvalitnější.Neznám nikoho kdo má tenhle passsat před fl a kdo to neměnil.Navíc ten tvůj má najeto určitě trošku víc.Z tohodle roku většinou km začínaj trojkou,ale spíš čtyřkou a u jinejch aut tohodle stáří a km by jsi měl mnohem závažnější a dražší opravy.
11.03.2012 | 11:44:14 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Ramena se mnohdy vyplati spise prave ty polska proc? Protoze znam lidi co meni ty polska za 3-4500 jednou za 12-18 mesicu,coz je fakt zanedbatelny. Pak znam i lidi, ktery si koupili TRW nebo jinou znackovou sadu v radu 9-15 000kc a meni to stejne casto, tak proc kvalitu? Jasne, jsou i taci, co jim kvalitni dil vydrzi dele, ale neni to pravidlo. Muj strejda koupil B5 z roku 1999 a mela 220 nakroucino (zkutecnejch) a naprava byla original a slouzi porad. Proste jako vsude, je to kus od kusu. Kazdy auto a znacka ma svoje ,,kurvitka. Takhle by se nedalo koupit nic. Ford ma turba a cerpadla, Felda hnije, Francouz obecne ma elektriku tezsi nez je teorie relativity... vzdy se neco najde. Ale nikdo nikdy neupre VW, ze ma nejvetsi naftovy drzaky, pak jeste BMW.Takovy AFN bude pri 500 000 brucet lip, nez 2.0TDI pri 220 000. Ver tomu :)
27.10.2012 | 10:54:57 | VW | 90.177.98.* Reagovat
RE:
Tak to bych nechtěl měnit ramena jednou a 12-18 měsíců.:)
27.10.2012 | 12:14:12 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
Můžu se zeptat na cenu?Ta podle mýho odpovídá tomu co jsi koupil a naivně si myslet,že za pár korun ti někdo prodá patnáct let starý auto bez investic a pak tu brečet je taky dost hloupý.Pokud chceš kvalitu musíš si připlatit.
10.03.2012 | 18:29:20 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: passat
Nazdar borci.Ja mam passat b5,5.Rv:2005Je to 1,9tdi Pd-74kw.Mam ho asi rok.Mel pri koupi 209 000km a ted mam neco pres 216 000.Jenom kvalitni nafta a voda do ostrikovacu.Spotreba v lete kolem 5-5,5litru a v zime kolem 6.Super spotreba tak nechapu proc nekdo hani tyto kary.Dal jsem za nej 100 000 a jsem spokojenej.Kdyz budu v budoucnu kupovat dalsi karu tak jedine od vw.Zatim cus a das auto jede.
07.02.2016 | 21:22:01 | fandapassat | 176.102.129.* Reagovat
RE: passat preboha !!!! 7000 km za rok ?! Prečo ho chceš zodrať ?:)))))))
dobre som sa zasmial.
07.02.2016 | 21:46:17 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: passat preboha !!!! 7000 km za rok ?! Prečo ho chceš zodrať ?:)))))))
7000km jsem najel za chvilku.Ted ho mam 2roky a najeto za 2roky 46 000km.Absolutne super auto.
15.07.2017 | 22:22:35 | fandapassat | 176.102.144.* Reagovat
RE: passat 1.9tdi 74kw AVB automat
Ahoj všem tady. Tohle auto sem koupil za 50.Měněno:brzdy,rozvody,olej v motoru,olej v automatu/mašinou/.Cena oprav 35000.Auto ma najeto 350 000.Kdo mate automat,doporučuju všem dodrzovat vyměnu oleje v převodovce po max.60 000 km a do noveho oleje přidat aditiva. Mam tohle auto od dubna a kromě tohodle bez problemu. Takze u ojetiny normalni věci,myslim ze tohle bych delal i u auta o par let mladšího.Chceš jezdit,starej se.
26.10.2018 | 21:24:26 | | 188.120.208.* Reagovat
Odvaha.
Tak a teď Vás hrdí majitelé "Das Auto" budou kamenovat. Napsat pravdu o miláčkovi je odvaha. :-)
10.03.2012 | 11:44:31 | | 188.175.52.* Reagovat
Třeba bude líp...měl jsem Golfa IV TDi a kromě té přední nápravy(tam je v poho)jsem měl obdobné problémy ale nemyslím si,že je to značkou spíše stářím a odpovídajícím počtu najetých km které většinou nesedí s realitou...bohužel!
10.03.2012 | 10:25:03 | stafík | 85.135.92.* Reagovat