Recenze Volkswagen Passat B2
“Je to hodně slušný stroj!”

Autor recenze: Qeerr (18 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1988 Typ motoru:2,0 Stav km při koupi:105 000 km Stav km nyní:185 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 6-8 l/100 km Vloženo: 14. 6. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Passat

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Objevila se na něm trochu koroze u zadních lemů. Trochu jsem si s tím pohrál a je to pryč:-) Výměna svíček a oleje je úplně normální.

Měnil jsem tam před měsícem novou spojku, převodovku, celé výfukové potrubí, tlumiče, ložiska a počítám že ještě dalších x-let bude dobře sloužit.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to vyníkající auto. Startuje i v nejkrutějších mrazech. Je velmi živé a spotřebu má něco kolem 7 až 8 litrů. Je to také dvoulitr.

Mám ještě jednoho který je v tuningu. Je to 2,5 litr, pěti válec, dvaceti ventil a z nuly na sto to mám za 6 vteřin.Je to prostě stará dobrá kára, prí nejlepší automobil který Volkswagen kdy vyrobil. Když má člověk dobrou představivost a umí si s tim pohrát, rozšířit, zavařit, snížit a udělat něco s motorem tak to vypadá lépe než nějaký golf kterých je všude plno a má ho každý klučina. Je to velmi prostorné auto a tak není problém přepravit jízdní kola, skříň nebo například motocykl.

Zkoušel jsem do něj přidat sportovní filtr, je to o hodně živější ale bere to o 1 litr benzínu více než bez něj. Kdyby někdo z vás věděl o tomto autíčku kdo ho prodává, ozvěte se mi prosím, alespoň papíry jedno na který obsah.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

B2

Ahoj,jsem B2kař a z toho co tu čtu je mi opravdu na zvracení.
1) porovnávat B2 s Renaultem lAGUNOU totální zhovadilost
2)pokud vím tak B2 se vyráběla ve verzi 2.2i/5 válec
3) spotřeba 1.6 D je okolo 5,5 až 6 l,1.6 TD je už o 1l žíznivější,
2.2i jezdí od 8l výš,a mimochodem Golf 1,1.6 benzin s karburátorem Pierburg jezdil za 10l a identické motory byly montovány i do B2

takže výše napsaným údajům nevěřím(co se týče B2),pokud máte pochybnosti,podívejte se na WWW.VW OLDIES.CZ
tam najdete dost aut včetně skutečných parametrů,navíc aut,která se PRAVIDELNě zůčastňují srazů a jejich majitelé se neustále snaží o jejich zvelebování
Drobektruck
místopředseda VW OLDIES clubu

23.10.2010 | 14:26:02 | drobektruck Reagovat

PUMPA

Problemy s vakuovou pumpou. Zacne klepat, Pruzina nestiha pritlacovat vacku na hridel.

02.10.2007 | 16:18:13 | beavel Reagovat

Tome! Bylo by vhodné, kdyby se sem lidi jako ty snad ani nesrali. Co věta to blábol, blbost stupidita. Je mi vcelku jedno co si myslíš o Petríkovi, nebo o mně, ale já si o tobě myslím že budeš nějakej zavostalej blbeček. A když já se mám naučit číst, ty se nauč psát (reágoval, potez..). A hlavně se sem už neser, nebo se vyser.

13.07.2007 | 17:30:37 | Vanos Reagovat

re Tom

To si vážne tak debilný, alebo to len hraješ? Ja komplexy nemám a keď sem niečo napíšem, tak to vyplýva z mojich skúseností s autami. O tom, že ty nejaké máš, vážne pochybujem, keď veríš takej kravine, ako že sa motor dá nastaviť tak, aby pri svižnej jazde mal menšiu spotrebu. Keď sa v tom nevyznáš, tak vymeň knihy pre deti za odbornú literatúru. A takému chytrákovi ako si ty, ma vážne nemusí byť ľúto, ale na druhej strane, teba asi ľutujú celý život. Mimochodom, chcel by som vidieť recenziu, ktorej si autor. Ak tu nejakú máš, tak to bude asi ničnehovoriaca hovadina na dva riadky v štýle supr mračítka a obrovský křídlo...

13.07.2007 | 16:41:04 | Petrík Reagovat

Re.Vanos

Nauč se číst prosím tě a pak tu piš blbosti.Nikde jsem se tu nezmínil o tom,že jsem nějaký pseudoodborník.Jen jsem reágoval na člověka,který musí mít za všech okolností pravdu a nebere v potez,že se může objevit někdo s jinýma zkušenostma.Nemyslím sebe,pač já jsem jen upoután na zadním sedadle v dětské sedačce a občas se jen mrku přes přední sedadla na cestu.

13.07.2007 | 14:33:00 | Tom Reagovat

Nemám potřebu si tu léčit komplexy jako ty.Je mi tě opravdu moc líto a celkem se divím,že tě pouštěji samotného a bez dozoru na internet.Spílej mi a nadávej jak chceš,mysli si,že mám ještě na nočním stolku dudlík a ve skříni plíny.Ale nic to nezmění na tom,že u mě už budeš BROUČEK PYTLÍČEK.

13.07.2007 | 14:30:33 | Tom Reagovat

Pro Toma: Tak to jsi koupil hezky.
Pro Petríka : Na těchto stránkách je zbytečné se zapodívat reakcemi na pseudoodborníky, pač hňupú jako Tom je tady nepřeberně.

13.07.2007 | 12:28:09 | Vanos Reagovat

Milý Tom. Skús si najprv spraviť vodičák, potom si kúp auto, najlepšie V8 a potom nás presviedčaj, že jazdíš každý deň, nakladáš tomu ako prasa a tankovať chodíš raz za pol roka. Pravda je taká, že od teba som tu ešte nič zmysluplné nečítal a to ma utvrdzuje v tom, že pravdepodobne si človek bez skúseností, vodič teoretik a najviac času v aute si strávil ako spolujazdec na zadnom sedadle, ešte aj to pripútaný v detskej sedačke.

13.07.2007 | 11:55:55 | Petrík Reagovat

spotreba

mívak jsem pred casem též dvoulitr benzín,Ford,žrával standard 10 l,na dlouhou jízdu šla spotřeba mezi 6 - 7a byl to už vyběhanej křáp.Tím chci říci,že když to někomu žere mezi 7 - 9 kombinace,tak při vysloveně úsporné jízdě se dostane mezi 5 - 6,není důvod nevěřit.4,5 se mi zdá celkem jako extrém,ale od té doby co kamarád dosáhl při eco rallye na starém žigulíku 1500 spotřebu 3,6,tak věřím všemu,to jsem viděl na vlastní oči

13.07.2007 | 11:43:05 | mozilla Reagovat

ja mam taky 2litr Lagunu rok 94 a nesetrim to nejak a pres 9 sem se este nedostal:)

13.07.2007 | 10:54:47 | ToJa Reagovat

re:

Petrik ty jsi fakt Brouk Pytlík a čím dál víc mě v tom utvrzuješ.

13.07.2007 | 10:34:00 | Tom Reagovat

Jasné. Nepochybujem, že na týchto stránkach sú špecialisti, ktorí dokážu vyladiť motor tak, aby pri svižnej jazde žral od 6.5 a pri kľudnej ustálenej rýchlosti, napr. 60 km/h už nežral vôbec, ale naopak palivo vyrábal. Choď s tým láskavo niekde...
Nastavenie motora sa môže odvíjať od klimatických podmienok, prostredia, ale nedá sa meniť tak, aby pri rýchlej jazde jednoducho nežral veľa. Pokiaľ tu takí ľudia sú, tak by sa o nich automobilky pobili. Alebo by mohli skúsiť F1, možno by monoposty odjazdili celú GP na 20 litrov.

13.07.2007 | 00:04:40 | Petrík Reagovat

Přiliju olej do ohně.
Petrik.Neznám tě osobně,ale z tvých příspěvků co tady píšeš(ne jen v této recenzi) mi připadáš jako ten brouček z Ferdy Mravence.Brouk Pytlík.Všude byl,všechno zná a všichni lžou a jen JÁ jsem ten nejchytřejší.Jinak motor z fabriky je naladěn na určitý výkon na neutrální pracovní podmínky.Takže když se dostane tento motor do rukou specialistů dokážou ho vyladit do těch konkrétních podmínek v jakých jej majitel používá.Ale toto určitě není pro tebe nic nového.Že

12.07.2007 | 23:38:59 | Tom Reagovat

B2 forever

Čau,
no, ta spotřeba je trochu ulítlá, nevím jak ji měříš, já jsem 7 litrů dosáhl s 1.8i až na hodně dlouhý trase s lehkou nohou. Ale to je každého věc.
Tvoji B2 v tuningu bych rád viděl :-) Moc jich k vidění není :-)
Asi budu mít na prodej papíry na 1.8i ;-)
kdyžtak zukoukni http://ferror.wz.cz - tam se B2-kám věnuje vícero lidí

12.07.2007 | 22:53:53 | Ferror Reagovat

RE:B2 forever

Tak tak já měl B3 1.8 passata a ve městě spotřeba 10-11 litrů, kombinovaná 9, mimo město či dálka kolem těch 7-7.5 litru, 2litr nemuže vzít prumerne 7-8 litrů, žere prumerně 9-10, pisatel je docela snílek resp spíš blázen kerej si nevidí do huby:D

05.09.2011 | 21:50:43 | Ondra  | 94.112.220.* Reagovat

Petrik

mojma rukama prošli vozy "jen" od 1,5-2,3l,benzíny a i diesely.
Anonymův příspěvěk jsem nějak přehlédl,za 6,5 velmi svižně je blbost.
K mé spotřebě,ano těch 4,3l byla jízde beze spěchu a na spotřebu,čas si bohužel nepamatuju,ale cca 15hodin,jasně je to dlouho,ale jízdu jsem si užíval.
A motor má r.v.94 zn.Peugeot montován do Citroen BX GTi 92kw,ale zmíněný rok beru jako orientační bo po GO mu počítám r.2006

16.06.2007 | 11:42:00 | Loser Reagovat

Loser

Asi si nečítal všetky moje príspevky : )
Ja som realista a mojimi rukami prešli autá od 1 do 3.5 litra. Keby si si prečítal príspevok Anonyma na začiatku, že jazdí so spotrebou 6.5 - 8.5 a VELMI svižne, tak vieš, na čo som narážal. Pri svižnej jazde môže o spotrebe od 6.5 len snívať. A ešte raz opakujem, že každý výrobca sa snaží o čo najnižšiu spotrebu. Takže ak svoje maximum úspornosti dosahuje nový motor, asi ťažko možno očakávať, že motor starý 19 rokov bude na tom rovnako, obzvlášť ak je starší ako šofér. A tej spotrebe 4.3 litra s dvojlitrom moc neverím. Iba ak to bola jazda vyslovene na spotrebu. Len by som chcel vedieť, za ako dlho si prešiel tých 1.400 km.

16.06.2007 | 10:43:34 | Petrík Reagovat

to Petrik:jak tak čtu Tvé příspěvky na těchto stránkách,tak umíš jen rejpat a nic jinýho.

A pokud jde o můj příspěvek,tak jsem nenapsal,že mi to 6l žere při svižné jízdě.Dokonce jsem se dostal i na nižší spotřebu,ujel jsem 1400km na 60l N95 a max. jsem jel 90km/h a točilo to 2800ot./min. což je akorát,samozřejmě jsem po dálnici nejel.
Dále mi je 20,mám najeto jen 85 000km za rok a půl co mám řidičák,aut jsem vystřídal dost a auto jsou mým hobby od 12let.
Za další,mam ten motor perfektně seřízenej a udělanej a investice mi vrací svojí spotřebou a spolehlivostí.A pro upřesnění nějaký sportovní svíčky,sportovní filtry,spoilery až na půdu a koncovku výfuku která je z roury od dědovejch kamen u mě na autě nejsou.....

16.06.2007 | 07:10:51 | Loser Reagovat

Ale, ale páni. Vráťte sa do reality a prestaňte plácať hovadiny, že vám benzínový dvojliter žere pri svižnej jazde od 6.5 alebo nebodaj od 6 litrov benzínu. To pri takej jazde môže tvrdiť niekto s dieselom, ale nie benzín. Fakt mám toho najazdené dosť, aby som vedel, kde je realita. A že je to tým, že je dobre seřízenej? No to snáď na novom aute z fabriky tiež. Alebo vy ste lepší machri než vývojári v automobilkách. Tak to je vás tu potom škoda. A podotýkam, že v prvom príspevku som narážal na to, že dvojliter v rukách 18 ročného fagana bude asi ťažko jazdiť so spotrebou, akú uvádza autor. Nemyslel som tým nič viac a nič menej. Tej spotrebe sa dá veriť v prípade rozvážnej a predvídavej jazdy, ibaže takým štýlom mladý ľudia dnes asi nejazdia.

15.06.2007 | 23:13:34 | Petrík Reagovat

0-100 km/h za 6 sekund? To si s tím opravdu umíš pohrát a udělat něco s motorem.
Napiš na ten pětiválec recenzi. Prosím, s podrobným popisem úprav na technice auta (spojlery a duhový lak mě nezajímají). Velice rád si ji přečtu.

15.06.2007 | 18:01:02 | Chiquita Reagovat

mám obsah 1950ccm a jezdím v rozmez 6-7,5l.Spousta lidí zapomíná na to,že udělanej,vyladěnej a dobře seřízenej motor je sakra úspornej a živej

15.06.2007 | 09:39:04 | Loser Reagovat

I když jedu jako prase, přes 9 se nedostanu.Věřte nebo ne 2.0 jsou úsporný motory

15.06.2007 | 09:15:54 | Pan anonym Reagovat

takovejhle motor muze zrat kolem 8 litru ale to musi opravdu jezdit mezimesto a jen ho lehtat... :-)

15.06.2007 | 06:44:14 | diego Reagovat

spotřeba

Občas taky kroutim hlavou nad tim, co tady lidi uváděj za spotřebu...
Tady např. pan anonym tvrdí, že jezdí s Lagunou 2.0 "velmi svižně" a má spotřebu 6,5 l. Asi je to jezdec eco rally.
Já už jen čekám, kdy někdo napíše, že mu za jízdy dokonce v nádrži nějakej benzín přibyl.

15.06.2007 | 00:33:41 | Ruda Pivrnec Reagovat

to petrík

Mám taky 2.0 (laguna) a žere 6,5-8,5 litrů tak nekecej že to nejde

14.06.2007 | 23:35:08 |  Reagovat

Vraj 18 rokov a tento Passat používa 3 roky. Niekto asi nevie počítať. A V5 stovku za 6 sekúnd. Asi máš ruské stopky. Mimochodom ten motor mal rovnaký výkon ako 1.8T, ibaže vyššiu spotrebu a hmotnosť, takže sa v podstate nepredával. A napokon dvojliter so spotrebou 7 - 8 litrov, to sa smejem.

14.06.2007 | 20:58:28 | Petrík Reagovat