Rok výroby:2008Typ motoru:1.6 benzinStav km při koupi:35 kmStav km nyní:1 900 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:27. 2. 2008
Úplně nový Passat má hlučný motor,výrazné vibrace pedálu spojky ,méně výrazné, ale pří delší jízdě patrné, vibrace pedálu plynu.
Vibrace se přenáší do prostoru kabiny vozu,při jízdě je velmi nepříjemně vnímáte jako brnění dolních končetin, a to zejména při delší jízdě. Nejvíce trpí řidič.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Své výhrady a závady u zcela nového vozu jsem uvedl v prvním odstavci. Nový Pasat je jinak velmi elegantní, komfortně vybavený s precizním řešením detailů. Velmi dobře brzdí, dobře se ovládá, výborně sedí na vozovce.
Avšak hlučnost motoru a zejména vibrace, které se z motoru přenáší do kabiny, jsou prakticky nesnesitelné. Měl jsem předtím rovněž Passata z roku 1999 , ale jízda v něm byla mnohem komfortnější.
Motor prakticky nebyl slyšet, žádné vibrace a vůz, zejména po dálnici, tišeklouzal se ševelícím motorem. Nejhorší je ale přístup servisních techniků prodejce i technika importéra, kteří mi opakovaně tvrdí, že je vůz naprosto v pořádku. A to tak přesvědčivě ,že bych jim skoro uvěřil.
Ještě , že mi oprávněnost mých reklamcí potvrdil nezávislý automechanik. Ale na to je protistrana hluchá. Je to pro mě ponaučení, až si budu příště kupovat jiný vůz, nechám si ho na jeden den půjčit. A to radím všem,než dají peníze z ruky. Pak už se těžko jedná.
Dvojhmotnostný zotrvačník napríklad nemá 66 kw od PSA, 1,6, aj 2.0 HDi, takisto od Kia 1,6, 85 kw..., o 1,4 HDi ani nehovoriac..., takisto od Toyoty 1,4, 2.0, ich nemá, o starších nafťáčikoch 1,9 TD ani nehovorím, a si 1,5 DCi ich nemá..
Je to "luxusný" prvok, lebo dnes vodiči prechádzajú z benzínov na diesle a nemajú cit, preto ich tam musia narvať..:)
Ale dá sa povedať, že diesel, v osobáku nad 80 kw je už silný. Pre cca 70-80% vodičov až príliš:)
No ja mam Vectru C r.v. 2007 s 1.6 motorom. Nie je to žiaden pretekarsky voz, ale mne stačí. Používam benzín 98 po zahriatí motora je v kabíne ticho a je jedno či idem 100 alebo 140 km/h, žiadne vibrácie. Od PASSATu akože značkovejšieho auta by som čakal min. to isté.
VW klesol na uroven korejcov??Iba ak to vyrábaju v Cechách to môže byt pravda vtedy... rozhodne by som Hyundaiu viac dôveroval,keby bol vyrobený v Korey a nie v cechách.. vo VW je už vela elektroniky a srandiciek a kvalitu nemci už ani tak nestrazia-podstatné sú zisky zisky a zisky...
Musim souhlasit s recenzi. Muj Passat r.v. 2009 se kvalitou zpracovani vůbec neda srovnat s tim predchozim. Za jizdy vrze palubní deska a obložení dveří. Mam benzinovej motor, ale turbo píská. Volkswagen klesl na úroveň korejců. Škoda peněz za německou image.
Chci kupovat B6ku (tim nemyslim B5 face jak si mnozí myslí) ale musel bych být na hlavu abych si to koupil v týhle výbavě a hlvně s tímhle motorem...bodejť by se to neklepalo když v tom je nějaká 1.6 ka která brečí jen to navrkneš :/ doporučoval bych spíše koupit auto o třídu nižší, ale s pořádnym motorem v ne s výbavou chudák.
VW uz nejsou to, co bejvavali...Novy vuz z koncernu VW ani za svet...Ten model co ste meli predtim z roku 1999 je urcite lepsi nez ten novy.Jezdil jsem s nima a sam mam passat r.v.97 a jede jako dabel...Zato novy se kazi (hlavne elektronika).Jinak 1.6 ma jenom 115 koni a to je na tak velky vuz malo...Je to dost velky auto takze podle mne je cokolvek pod 140 koni na takove auto jednoducho slaby...Ale to je jenom muj subjektivni nazor čuz.
že to má zotrvačník. Ten je u dieslov. Je to skôr tým, že je doba šetrenia nákladov. 1,6 na také auto je veľmi málo...Podľa všetkého mali vo výrobe svoj deň... . W už roky nie je známkou kvality. A dražoby áno.
Tak si nemáte lidi kupovat nafťáky, když si stěžujete na vibrace. Benzín 2.0 fsi,nebo ještě lépe 1.8 tsfi, to jsou vw skvosty v kultivovanosti i výkonem.
Nie som sice ziaden odbornik,ale co sa tyka tych vibracii spojkoveho pedalu,vlastnim taktiez Passat 2.0TDi,a pedal mi tiez vibruje...to same mi robilo na Seate Toledo 1.9 TDi r.v.2002,skusal som aj posledny model Octavie,ktorej pedal spojky sa choval rovnako,takze si myslim,ze nie je dovod pre paniku.
nazdar, este moze byt problem aj inde, skus ci vibruje vsetko aj pri vyhodenej rychlosti alebo iba pri jazde, vibracie na volant a dokoca aj na pedale moze robit aj spojka alebo niektore casti riadenia al. napravy
1. Skuste iny autorizovany servis 2. Skuste u ineho predajcu predvadzacie vozidlo s rovnakym motorom. Potom to skuste tam kde ste to kupili ... ak to nevibruje je to jednoznacny dokaz.
Takto som im musel dokazat uz zopar veci (stahovanie okna, vibrovanie prednej dosky).
No to som práve čítal minulý týždeň na nete v nejakom článku okolo Octáviek, že akú si najlepšie vybrať a tam práve upozorňovali na to, že staré Octávie s motorom 1,4 mali prevodovky z Feldy. Tiež ma to dorazilo a zafixovalo sa mi to do pamate.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Dvojhmotnostný zotrvačník napríklad nemá 66 kw od PSA, 1,6, aj 2.0 HDi, takisto od Kia 1,6, 85 kw..., o 1,4 HDi ani nehovoriac..., takisto od Toyoty 1,4, 2.0, ich nemá, o starších nafťáčikoch 1,9 TD ani nehovorím, a si 1,5 DCi ich nemá..
Je to "luxusný" prvok, lebo dnes vodiči prechádzajú z benzínov na diesle a nemajú cit, preto ich tam musia narvať..:)
Ale dá sa povedať, že diesel, v osobáku nad 80 kw je už silný. Pre cca 70-80% vodičov až príliš:)
12.03.2011 | 15:56:36 | ľuboš Reagovat
Tím jsem chtěl říct, že ho mají i obyčejné diesly, ne jen ty silné
12.03.2011 | 12:46:38 | Reagovat
23:51: Preložte to, lebo tomu nerozumiem:)), to sa pýtate, konštatujete, čudujete..?
12.03.2011 | 01:01:43 | ľuboš Reagovat
Luboši - dvouhmotový setrvačník
Pokud vím, má to i motor 2,2 HDI !!! A to není vskutku moc silný dieselový motor což?
11.03.2011 | 23:51:57 | Reagovat
20:08: Zotrvačník má každé auto, ale DVOJhmotnostný iba silnejšie diesle. To je rozdiel.
Ale myslel som si, naivne, že to už dnes každý musí pochopiť na prvý šup...Mýlil som sa..:)
11.03.2011 | 23:27:38 | ľuboš Reagovat
No ja mam Vectru C r.v. 2007 s 1.6 motorom. Nie je to žiaden pretekarsky voz, ale mne stačí. Používam benzín 98 po zahriatí motora je v kabíne ticho a je jedno či idem 100 alebo 140 km/h, žiadne vibrácie. Od PASSATu akože značkovejšieho auta by som čakal min. to isté.
11.03.2011 | 21:59:38 | axel Reagovat
anonym
a to ještě nevíš, že zimní gumy mají menší valivý odpor, než letní. Jo, tady se dozvíš věci, co je proti tomu ňákej motor bez setrvačníku :-))))
11.03.2011 | 20:42:32 | Reagovat
Pro l´uboš:
Myslel jsem si, že se tu něco dozvim, ale když tu někdo napíše, že benzín nemá setrvačník, tak to mi stačí.
11.03.2011 | 20:08:04 | Reagovat
Passat
VW klesol na uroven korejcov??Iba ak to vyrábaju v Cechách
to môže byt pravda vtedy... rozhodne by som Hyundaiu viac dôveroval,keby bol vyrobený v Korey a nie v cechách..
vo VW je už vela elektroniky a srandiciek a kvalitu nemci
už ani tak nestrazia-podstatné sú zisky zisky a zisky...
15.09.2010 | 11:21:48 | Ivan Reagovat
Nic moc souhlas
Musim souhlasit s recenzi. Muj Passat r.v. 2009 se kvalitou zpracovani vůbec neda srovnat s tim predchozim. Za jizdy vrze palubní deska a obložení dveří. Mam benzinovej motor, ale turbo píská. Volkswagen klesl na úroveň korejců. Škoda peněz za německou image.
03.11.2009 | 19:08:52 | lukas Reagovat
pašík
Chci kupovat B6ku (tim nemyslim B5 face jak si mnozí myslí) ale musel bych být na hlavu abych si to koupil v týhle výbavě a hlvně s tímhle motorem...bodejť by se to neklepalo když v tom je nějaká 1.6 ka která brečí jen to navrkneš :/ doporučoval bych spíše koupit auto o třídu nižší, ale s pořádnym motorem v ne s výbavou chudák.
01.09.2009 | 10:38:43 | cocks Reagovat
VW uz nejsou to, co bejvavali...Novy vuz z koncernu VW ani za svet...Ten model co ste meli predtim z roku 1999 je urcite lepsi nez ten novy.Jezdil jsem s nima a sam mam passat r.v.97 a jede jako dabel...Zato novy se kazi (hlavne elektronika).Jinak 1.6 ma jenom 115 koni a to je na tak velky vuz malo...Je to dost velky auto takze podle mne je cokolvek pod 140 koni na takove auto jednoducho slaby...Ale to je jenom muj subjektivni nazor čuz.
05.03.2009 | 14:37:59 | jamieson Reagovat
Pre Radka: pochybujem,
že to má zotrvačník. Ten je u dieslov. Je to skôr tým, že je doba šetrenia nákladov. 1,6 na také auto je veľmi málo...Podľa všetkého mali vo výrobe svoj deň... . W už roky nie je známkou kvality. A dražoby áno.
22.02.2009 | 16:39:59 | ľuboš Reagovat
Neblbnite, ta 1,6 je docela našláplá, má 102 koní, což je velmi dostačující!
22.02.2009 | 15:02:58 | Reagovat
Benzín
Tak si nemáte lidi kupovat nafťáky, když si stěžujete na vibrace. Benzín 2.0 fsi,nebo ještě lépe 1.8 tsfi, to jsou vw skvosty v kultivovanosti i výkonem.
22.02.2009 | 13:29:38 | Pavel Reagovat
vibrace
Nie som sice ziaden odbornik,ale co sa tyka tych vibracii spojkoveho pedalu,vlastnim taktiez Passat 2.0TDi,a pedal mi tiez vibruje...to same mi robilo na Seate Toledo 1.9 TDi r.v.2002,skusal som aj posledny model Octavie,ktorej pedal spojky sa choval rovnako,takze si myslim,ze nie je dovod pre paniku.
05.08.2008 | 23:06:32 | Slavo Reagovat
Vibrace
Hledal bych příčinu v setrvačníku.
11.06.2008 | 18:04:10 | Radek Reagovat
nevim
Já nevím ale 1.6 motor v Passatu je pěkná ptákovina
11.06.2008 | 17:34:20 | dan Reagovat
vibrace
nazdar, este moze byt problem aj inde, skus ci vibruje vsetko aj pri vyhodenej rychlosti alebo iba pri jazde, vibracie na volant a dokoca aj na pedale moze robit aj spojka alebo niektore casti riadenia al. napravy
21.04.2008 | 08:55:39 | Reagovat
Váš názor
chtěl bych znát váš názor na passata 2,3i V5 r.v. 1999. Nenašel jsem tady recenzi na tenhle typ motoru. Má s tím někdo zkušenost? Díky za odpověd
31.03.2008 | 03:20:25 | Kosák Reagovat
Co takto iny servis
1. Skuste iny autorizovany servis
2. Skuste u ineho predajcu predvadzacie vozidlo s rovnakym motorom. Potom to skuste tam kde ste to kupili ... ak to nevibruje je to jednoznacny dokaz.
Takto som im musel dokazat uz zopar veci (stahovanie okna, vibrovanie prednej dosky).
05.03.2008 | 16:00:40 | -cs- Reagovat
to Dedo
No to som práve čítal minulý týždeň na nete v nejakom článku okolo Octáviek, že akú si najlepšie vybrať a tam práve upozorňovali na to, že staré Octávie s motorom 1,4 mali prevodovky z Feldy. Tiež ma to dorazilo a zafixovalo sa mi to do pamate.
29.02.2008 | 21:18:28 | Svoro Reagovat
Passat
To jsi videl kde ze je v Octavii prevodovka s Feliny?Vzpamatuj se!
29.02.2008 | 16:19:54 | Dedo Reagovat
Ja už by som sa nečudoval keby v tom blbom koncerne začali montovať do SUPERB motor 1,2HTP .
28.02.2008 | 22:20:21 | Svoro Reagovat
No to je pravda, to je ako Octavia s motorom 1,4 benzín a prevodovkou z Feldy. Chcel by som vidieť tú múdru hlavu, čo to vymyslela.
28.02.2008 | 22:17:42 | Svoro Reagovat
1,6
necuduj sa kamarat, ked do takej kravy nacpes jednasestku
28.02.2008 | 21:55:01 | Reagovat