Rok výroby:2007Typ motoru:2.0 tdi 125kwStav km při koupi:14 000 kmStav km nyní:51 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:27. 8. 2008
Po koupi od importéra odstraňovány tyto závady : 1. Vadný parkovací senzor přední 2. Vrzání plastů palubní desky - neodstraněno pouze zmírněno a po 6 měsíčních reklamacích a výměnách některých dílů interiéru prohlášeno importérem za STANDARD Dejte si na to pozor a auto pořádně projeďte a pokud se ozvou sebemenší náznaky vrzání .. praskání - auto NEBRAT !!! oprava není banální a většina servisů od toho dává ruce pryč.
Závěr: Cena VW Passat neodpovídá KVALITE a snad to někdo ve VW začně řešit jinak si myslím že brzy pokles prodeje díky této a jiných recenzí klesne. Jen pto ilustraci : ve firmě máme 3 VW PASSAT a 3 z nich tj všchny měly problémy a to buď s vrzáním interiéru a nebo kolega vůbec nedojel... 2 krát !!!
Na VW Passat jsem za 6 měsíců najezdil 45 tis Km a jinak je to auto prostorné s komfortním podvozkem ale po uplynutí záruky zvažuji jeho prodej neboť jsem již ztratil důvěru v tento model.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdravím všechny příznivce VW PASSATů a chtěl bych tímto upozornit - varovat všechny kteří uvažují o koupi tohoto modelu 3C aby se vyvaroval chyby a nekupovali interiér verze COMFORTLINE s doplňky carbon - což je u Comfortline standardně, neboť tento materiál teplotně pracuje a při slunných dnech při rozjezdech a nerovnostech způsobuje vrzání a praskání. Stálo mne hodně návštěv servisu cca 6 než se většina pazvuků ztratila.
Auto bylo kupováni 10 měsíců staré z původní ceny cca 1mil slevněno na 65% ale interiér a stav plastů připomíná spíše Daewo z roku 1990.... zajímalo by mne kde se v recenzích berou konstatování "solidní" dílenské zpracování. V autě za 1mil jsou použity platy jako pro dětské hračky z CHINA...
Pokud budete mít provedení HIGHLINE předpokládám že takové malicherné problémy nebudete řešit a nezkazí Vám to radost z nového auta jako mi.
Proč zde někdo píše komentáře k ojetině koupil podnikové auto na kterém jezdil kdejaký hnup né nadarmo se říká že nejlspší auto je podnikové auto s 80% jistotou vám na silnici řeknu zda se jedná o jizdu s podnikovým vozem či soukromím a že někomu vrže přistrojovka ? Kdo ví zda auto nebylo bourané
Jo nejlepsi je si koupit stocenej srot,vetsinou v tom je ta chyba,ale nerikam jsou tipy co jsou problemovejsi.Tak ja mam treba Jettu,2.0 16v BKD,jee,co sem se doslechl spatnosti.A hele,mam to tri roky,po prvnim majiteli,ani jednou problem,origo najeto 150000tis.je dulezita historie vozu,zadne auto nevydrzi spatne zachazeni,hlavne ne diesely,kdo s tim zavodi hlavne za studena je hotovo.Ano ma taky mouchy,ale musite se o to trochu starat.olej po 30tis,je taky spatne.A navic,srovnejte si kolik tehle aut jezdi s temito motory,miliony,oproti jinym automobilkam,to bych chtel videt ty stiznosti.Ja si brousim zuby uz na 2.0 com.raila,to vypada dobre.
mam taky jettu, 2006 taky ten problemovy motor.Mam ji od novoty, za 12 let ani jeden problem s motorem. Bude to hlavne o ridici a vetsinou ne o vyrobci. Najeto dnes cca 270000, dokonce s puvodnim remenem.Krome kotoucu a lozisek..meneno az v 250000 vse origo od zacatku.Jen nafta, oleh a desticky. Ted uz neresim necham na zahrade a beru novy touran. Za studena jsem asi nezavodil ale 238 zmerenych policii jsem mel))
Je zvláštní, že mám dva známý a každý má passata +- z tohoto roku. Ten co kupoval novýho jezdil dost pravidelně po servisech, asi nějaký výrobní vady, druhej káméš koupil ojeté kdesi v áčkách, Ten si na auto nestěžuje. Stejná výbava, ale jak jsem zjistil každžý má jinou verzi motoru 2.0 TDI..
mám 215 000,s motorem nic,ve 14O tis.teleskopy,stojí venku,startuje na brn,nic nevrže.výfuk originální,dobře topí,klimatizace bez poruchy,menší opravy lemu na pravéstraně,3 sražené srnky,spotřeba do 6,5,stáří skoro 17 let,v září rozvody za 4100.v květnu brzdy-COLORA
Môj passat som kupoval ako 3rocny. Model BKP 103kw highline.) Mal najazdených 132000 km, teraz za ďalšie dva roky mám 196000 km
Som zatial nadmieru spokojný. Zatiaľ som na ňom robil tieto veci:
- vymenil som rozvody pri 180 000 km - brzdové doštičky zadné pri 150 000 km (predné boli ok) - 1x som zrobil geometriu (len tak pre istotu) - 1x diagnostiku (všetko ok) - olej a filtre mením každý rok - momentálne idem o týždeň meniť do servisu vstrekovacie trisky (zadarmo) zvolávačka od VW a popri tom si vymenim občas blbnuce tlačidlo parkovacej brzdy.
Dúfam že auto ešte vyrdží 50 000 km a znova pôjdem kupiť passat jazdenku. Asi 125kw kombičko
Passat 2.0TDI BMP mi vysál konto tak, že se z toho budu ještě dlouho vzpamatovávat. Je to ostuda celého koncernu a o autorizovaných servisech nemluvě. Od této značky bych si nekoupil ani boty, kdyby je vyráběli
Přátelé můj passat vrže palubní deska kdesi v pravé části, odešla klimatizace a to tak že dvakrát čidlo teploty a doplnit náplň, žere olej jako tak, že po delší jízdě tak 800 Km v kuse si to řekne o litr oleje jako olejová julie
Vidim tu vela zlych recenzii na toto auto, ale mile rad musim nesuhlasit. Auto som kupoval nove r. v. 2006, 2,0 TDI (kod BKP), 140 koni. Na aute som najazdil 540 000 km bez vacsej zavady. Vsetky poruchy mozem zhrnut: 2 zhaviice (cena za kus cca 30 €) 4 ks silentblokov na podvozku (cena cca 100 €) kabelaz v hlave motora (po 300 000 km bola uz prepalena izolacia z kupania sa v oleji) - 1. a posledny krat ma toto auto nechalo ze vazne prestalo fungovat repas alternatora (cca 50 €) cistenie kladiek turba (cca 150 €) 3 ks xenonovych vybojiek Na aute je po nabehani myslim ze tohto uctihodneho poctu km stale povodny motor, povodna spojka, povodne tlmice, povodne loziska... Myslim ze netreba zatracovat toto auto a hlavne sa pozriet na svoj styl jazdy (caste studene starty, jazda po dialnici a ked zastavite okamzite vypinate motor...), a pri kupe starsieho auta kazdy uprednostnuje auto co ma nabehane 120 000 km a bez serviosnej knizky a akejkolvek servisnej historie... Ja mozem na toto auto povedat ze vydrzalo a stale funguje ako asi maloktore ine... Tod moja skusenost s passatom...
Zabudol som napisat to najhlavnejsie ku kupe passatu, vyhnite sa velkym oblukom motorom (2,0tdi) s kodom BKP !!! ked uz kupujete starsiu pastiku s motorom 2,0tdi tak jedine kod motoru BMP !!! (najdete to v serviske, na stitku u motoru alebo v kufri, pod odklopnim vykom vzadu u sedaciek)
Prečítal som si všetky príspevky a nadobudol som pocitu že passat je zle auto. Bohužial s tým nemožem suhlasit. Len pre info dodavam ze rocne najazdim cca 20t km v passatu , 15t km v bmw x5 ('07), 5t km v bmw 525 ('06), 5tkm v octavii, a radovo stovy km v dalsich autach znaciek mercedes, skoda, fiat, ford ... osobne nedoporucujem vozy znacky BMW, bmw 525 (kupene nove za 1,5m kc),kedze som v servise BMW stravil nejaku dobu tak som mal moznost sledovat aj ostatnych ludi co tam chodia s bmw a to u mna utvorilo nazor ze kvalita u bmw je na dost diskutabilnej urovni, (nehovoriac o faktu ze niektore problemy bmw nieje schopne odstranit vobec)
Ale spat k passatu, ma svoje muchy, ta najzasadnejsia je asi vrzanie palubovky, ano je to ta najvecsia chyba co som u pastiky pozoroval, nastastie sa tak deje len ojedinele spravidla ked sa rychle zmeni teplota (studena noc, horci den), inak ma moj pasik nabehanych 170t km a nic okrem klasiky, nafta, olej, filtre, brzdy som tam nemusel kupit !!!
mame 2 nove (kupene nove v '08 a '09) MB sprintery a to by ste vydeli co je to srot(hlavne motor), keby som bol tolko krat vo VW co v MB tak by som mal uz vyhradene miesto pre stamgasti (v MB to nieje mozne pac tam je co 3 mesiace kazdy majitel Sprinteru).
Zaverom, ked som kupoval passata vyberal som medzi Octaviou a Passatom, dnes viem (vo firemnej Octavii tiez stravim nejaky cas), ze to bola spravna volba.
************************************************************ Ak niekoho zaujmaju problemy u BMW tak tu je par info: 525 ('06), problem s pocitacom - 2x servis - vyriesene, problem s parkovacim asistentom - 3x servis - vyriesne restarty displeja (velmi ojedinele) - nevyriesene X5 - parkovacia brza/autohold - vsetky mozne aj nemozne problemy ako blokovanie, samovolna signalizacia, nemoznost odbrzdit - 3x servis, a vzdy sa "muselo nieco vymenit/upgradovat, radovo za 10ooo+ Kc" nevyriesene. a ako pikoska je ze predne svetla su prekrite plastom ktory po cca 2 rokoch ma praskliny. ************************************************************
ja ho mam 10mesiacov a uz 4krat mi prestalo ist tri krat odislo dopravne cerpadlo v nadrzi a teraz postal zas cerpadlo je dobre najazdil som asi 15tis km nespolahlive chybna kupa vw uz stacilo.
Tak bohužel i Highline vrže. Jak by taky nevrzal když tachometr není ani přidělán šroubky, ale jen nacvaknutý na cvočky. Dále vržou obložení dveří. Trochu ubohé u auta za mego. Zlatá moje původní Octavie. Motor 2.0 TFSI 146kw je super kultivovanej, ale bohužel s hlučnějším turbem. Zatím se zdá, že u motorů 1.8 TFSI jsou turba tichá.
Ja nemožem povedat na passat ani krivé slovo konkretne na verziu comfortline ...po kúpe malo najazdenych 140 000km 2006rč mám ho momentálne rok a žiadnu chybičku som na ňom nenašiel ...odporúčam je to fakt skvelé autíčko !!! Predošlé vozidlo Toledo 2.0i GT 96kw
Po prvotní tvrdé kritice musím uznat že to zase není tak úplně zlé. Vrzání je na 90% odstraněno - vyměnil se dekor do leštěného hliníku... cca 10 Tis CZK Motor bez problému. Ostatní závady jako parkovací brzda byla taky odstraněna. Komfort cestování je velmi dobrý a hlavně to místo..... Děti vzadu mají opravdu dost místa včetně dospělých. Na dlouhé trasy velmi dobré. Doufám že to tak vydrží aspoň do 200 Tis Km. Jízdě zdar
Souhlasim s recenzentem.Kvalita koncernu VW sla v posledni dobe rapidne dolu...Ja mam pasata r.v.97 a ten je o necem jinym i kdyz i on ma sve mouchy...
Tak mám pocit, že poslední VW co za něco stály, pokud jde o kvalitu a trvanlivost) skončily rokem 1997, kdy se přestává vyrábět trojkovej golf a VW Passat B4. Dojem kvality sice zůstává, ale realita je asi někde jinde. Je až s podivem s jakou technikou a modely si do té doby koncern VW, Polo, Golf i Passat byly konstrukčně (aspoň od pohledu) skoro stejný auta, akorát pokaždé o trošku větší. A dnes ? Škoda mluvit, zákazníci jsou náročný a automobilky se jím musí podbízet Osobně si myslím, že dneska se auta stavějí tak na 200 tis. km, pak není ekonomické je opravovat. Docela plýtvání.
No neviem, nie je to zavada ale mne tak vrzgala palubka na fabii hlavne v zime a odvtedy to neznasam, neznesiem to v aute a prasak je stredna trieda, porazilo by ma pocuvat pazvuky pri jazde
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Passat 125 kw
Proč zde někdo píše komentáře k ojetině koupil podnikové auto na kterém jezdil kdejaký hnup né nadarmo se říká že nejlspší auto je podnikové auto s 80% jistotou vám na silnici řeknu zda se jedná o jizdu s podnikovým vozem či soukromím a že někomu vrže přistrojovka ? Kdo ví zda auto nebylo bourané
12.09.2018 | 17:18:48 | Pasat | 109.81.209.* Reagovat
2.0BKD
Jo nejlepsi je si koupit stocenej srot,vetsinou v tom je ta chyba,ale nerikam jsou tipy co jsou problemovejsi.Tak ja mam treba Jettu,2.0 16v BKD,jee,co sem se doslechl spatnosti.A hele,mam to tri roky,po prvnim majiteli,ani jednou problem,origo najeto 150000tis.je dulezita historie vozu,zadne auto nevydrzi spatne zachazeni,hlavne ne diesely,kdo s tim zavodi hlavne za studena je hotovo.Ano ma taky mouchy,ale musite se o to trochu starat.olej po 30tis,je taky spatne.A navic,srovnejte si kolik tehle aut jezdi s temito motory,miliony,oproti jinym automobilkam,to bych chtel videt ty stiznosti.Ja si brousim zuby uz na 2.0 com.raila,to vypada dobre.
19.10.2017 | 17:04:14 | Jetta | 85.71.177.* Reagovat
RE: 2.0BKD
mam taky jettu, 2006 taky ten problemovy motor.Mam ji od novoty, za 12 let ani jeden problem s motorem. Bude to hlavne o ridici a vetsinou ne o vyrobci. Najeto dnes cca 270000, dokonce s puvodnim remenem.Krome kotoucu a lozisek..meneno az v 250000 vse origo od zacatku.Jen nafta, oleh a desticky. Ted uz neresim necham na zahrade a beru novy touran.
Za studena jsem asi nezavodil ale 238 zmerenych policii jsem mel))
26.02.2018 | 18:40:48 | piters | 194.228.13.* Reagovat
Kus od kusu
Je zvláštní, že mám dva známý a každý má passata +- z tohoto roku. Ten co kupoval novýho jezdil dost pravidelně po servisech, asi nějaký výrobní vady, druhej káméš koupil ojeté kdesi v áčkách, Ten si na auto nestěžuje. Stejná výbava, ale jak jsem zjistil každžý má jinou verzi motoru 2.0 TDI..
16.09.2015 | 12:44:26 | hajlajna | 109.81.209.* Reagovat
co jste za odborníky
mám 215 000,s motorem nic,ve 14O tis.teleskopy,stojí venku,startuje na brn,nic nevrže.výfuk originální,dobře topí,klimatizace bez poruchy,menší opravy lemu na pravéstraně,3 sražené srnky,spotřeba do 6,5,stáří skoro 17 let,v září rozvody za 4100.v květnu brzdy-COLORA
28.12.2013 | 17:42:44 | taknevím | 109.81.252.* Reagovat
BKP - passat
Môj passat som kupoval ako 3rocny. Model BKP 103kw highline.)
Mal najazdených 132000 km, teraz za ďalšie dva roky mám 196000 km
Som zatial nadmieru spokojný.
Zatiaľ som na ňom robil tieto veci:
- vymenil som rozvody pri 180 000 km
- brzdové doštičky zadné pri 150 000 km (predné boli ok)
- 1x som zrobil geometriu (len tak pre istotu)
- 1x diagnostiku (všetko ok)
- olej a filtre mením každý rok
- momentálne idem o týždeň meniť do servisu vstrekovacie trisky (zadarmo) zvolávačka od VW a popri tom si vymenim občas blbnuce tlačidlo parkovacej brzdy.
Dúfam že auto ešte vyrdží 50 000 km a znova pôjdem kupiť passat jazdenku. Asi 125kw kombičko
03.03.2013 | 20:12:26 | cream | 178.40.155.* Reagovat
RE: BKP - passat
Ahoj,
aka je to prosim Ta zvolavacka na vstrekovacie trysky od VW?
Na nete som o tom nic nenasiel, ani na zahranicnych serveroch VW...
Dakujem za info
04.04.2013 | 09:47:08 | Jano | 91.127.52.* Reagovat
Nejhorší koupě v mém životě
Passat 2.0TDI BMP mi vysál konto tak, že se z toho budu ještě dlouho vzpamatovávat. Je to ostuda celého koncernu a o autorizovaných servisech nemluvě. Od této značky bych si nekoupil ani boty, kdyby je vyráběli
22.02.2013 | 14:08:59 | Kony | 77.48.32.* Reagovat
Passat na 180.000Km, r.v 2006,highline, 1,6FSI
Přátelé můj passat vrže palubní deska kdesi v pravé části, odešla klimatizace a to tak že dvakrát čidlo teploty a doplnit náplň, žere olej jako tak, že po delší jízdě tak 800 Km v kuse si to řekne o litr oleje jako olejová julie
25.09.2011 | 22:31:00 | KOMO | 89.111.93.* Reagovat
Passat po 540 000 km
Vidim tu vela zlych recenzii na toto auto, ale mile rad musim nesuhlasit.
Auto som kupoval nove r. v. 2006, 2,0 TDI (kod BKP), 140 koni.
Na aute som najazdil 540 000 km bez vacsej zavady.
Vsetky poruchy mozem zhrnut:
2 zhaviice (cena za kus cca 30 €)
4 ks silentblokov na podvozku (cena cca 100 €)
kabelaz v hlave motora (po 300 000 km bola uz prepalena izolacia z kupania sa v oleji) - 1. a posledny krat ma toto auto nechalo ze vazne prestalo fungovat
repas alternatora (cca 50 €)
cistenie kladiek turba (cca 150 €)
3 ks xenonovych vybojiek
Na aute je po nabehani myslim ze tohto uctihodneho poctu km stale povodny motor, povodna spojka, povodne tlmice, povodne loziska... Myslim ze netreba zatracovat toto auto a hlavne sa pozriet na svoj styl jazdy (caste studene starty, jazda po dialnici a ked zastavite okamzite vypinate motor...), a pri kupe starsieho auta kazdy uprednostnuje auto co ma nabehane 120 000 km a bez serviosnej knizky a akejkolvek servisnej historie... Ja mozem na toto auto povedat ze vydrzalo a stale funguje ako asi maloktore ine... Tod moja skusenost s passatom...
19.04.2011 | 20:29:08 | Standoo Reagovat
Kupa pastiky to najhlavnejsie ...
Zabudol som napisat to najhlavnejsie ku kupe passatu,
vyhnite sa velkym oblukom motorom (2,0tdi) s kodom BKP !!!
ked uz kupujete starsiu pastiku s motorom 2,0tdi tak jedine kod motoru BMP !!!
(najdete to v serviske, na stitku u motoru alebo v kufri, pod odklopnim vykom vzadu u sedaciek)
27.12.2010 | 13:27:44 | HausO Reagovat
Paštika od VW
Prečítal som si všetky príspevky a nadobudol som pocitu že passat je zle auto. Bohužial s tým nemožem suhlasit.
Len pre info dodavam ze rocne najazdim cca 20t km v passatu
, 15t km v bmw x5 ('07), 5t km v bmw 525 ('06), 5tkm v octavii,
a radovo stovy km v dalsich autach znaciek mercedes, skoda, fiat, ford ...
osobne nedoporucujem vozy znacky BMW, bmw 525 (kupene nove za 1,5m kc),kedze som v servise BMW stravil nejaku dobu tak som mal moznost sledovat aj ostatnych ludi co tam chodia s bmw a to u mna utvorilo nazor ze kvalita u bmw je na dost diskutabilnej urovni, (nehovoriac o faktu ze niektore problemy bmw nieje schopne odstranit vobec)
Ale spat k passatu,
ma svoje muchy, ta najzasadnejsia je asi vrzanie palubovky,
ano je to ta najvecsia chyba co som u pastiky pozoroval,
nastastie sa tak deje len ojedinele spravidla ked sa rychle zmeni teplota (studena noc, horci den), inak ma moj pasik nabehanych 170t km a nic okrem klasiky, nafta, olej, filtre, brzdy som tam nemusel kupit !!!
mame 2 nove (kupene nove v '08 a '09) MB sprintery a to by ste vydeli co je to srot(hlavne motor), keby som bol tolko krat vo VW co v MB tak by som mal uz vyhradene miesto pre stamgasti (v MB to nieje mozne pac tam je co 3 mesiace kazdy majitel Sprinteru).
Zaverom, ked som kupoval passata vyberal som medzi Octaviou a Passatom, dnes viem (vo firemnej Octavii tiez stravim nejaky cas), ze to bola spravna volba.
************************************************************
Ak niekoho zaujmaju problemy u BMW tak tu je par info:
525 ('06), problem s pocitacom - 2x servis - vyriesene, problem s parkovacim asistentom - 3x servis - vyriesne
restarty displeja (velmi ojedinele) - nevyriesene
X5 - parkovacia brza/autohold - vsetky mozne aj nemozne problemy ako blokovanie, samovolna signalizacia, nemoznost odbrzdit - 3x servis, a vzdy sa "muselo nieco vymenit/upgradovat, radovo za 10ooo+ Kc" nevyriesene.
a ako pikoska je ze predne svetla su prekrite plastom ktory po cca 2 rokoch ma praskliny.
************************************************************
27.12.2010 | 13:20:56 | HausO Reagovat
hrozne
ja ho mam 10mesiacov a uz 4krat mi prestalo ist tri krat odislo dopravne cerpadlo v nadrzi a teraz postal zas cerpadlo je dobre najazdil som asi 15tis km nespolahlive chybna kupa vw uz stacilo.
28.11.2010 | 21:48:16 | rudolf Reagovat
taky vrže
Tak bohužel i Highline vrže. Jak by taky nevrzal když tachometr není ani přidělán šroubky, ale jen nacvaknutý na cvočky. Dále vržou obložení dveří. Trochu ubohé u auta za mego. Zlatá moje původní Octavie. Motor 2.0 TFSI 146kw je super kultivovanej, ale bohužel s hlučnějším turbem. Zatím se zdá, že u motorů 1.8 TFSI jsou turba tichá.
03.11.2009 | 19:14:16 | lukas Reagovat
RE:taky vrže
Palubní deska by v autě za milion vrzat neměla. I můj highline po opravách v autorizovanem servisu stále vrže !!!!!!!!!!!!!
30.08.2011 | 18:31:03 | | 188.175.79.* Reagovat
103kw B7
Ja nemožem povedat na passat ani krivé slovo konkretne na verziu comfortline ...po kúpe malo najazdenych 140 000km 2006rč mám ho momentálne rok a žiadnu chybičku som na ňom nenašiel ...odporúčam je to fakt skvelé autíčko !!! Predošlé vozidlo Toledo 2.0i GT 96kw
05.10.2009 | 11:03:12 | maki Reagovat
Stav po 100 tis
Po prvotní tvrdé kritice musím uznat že to zase není tak úplně zlé.
Vrzání je na 90% odstraněno - vyměnil se dekor do leštěného hliníku... cca 10 Tis CZK
Motor bez problému.
Ostatní závady jako parkovací brzda byla taky odstraněna.
Komfort cestování je velmi dobrý a hlavně to místo.....
Děti vzadu mají opravdu dost místa včetně dospělých. Na dlouhé trasy velmi dobré.
Doufám že to tak vydrží aspoň do 200 Tis Km.
Jízdě zdar
23.09.2009 | 18:25:51 | jprichmond Reagovat
Pro PEPA
Je pašík stále na prodej?
19.09.2009 | 13:30:17 | Reagovat
B7
Ahoj! já jsem si koupil passata B7 103kw, higline v plné výbavě. Mám ho rok a pořád něco, je pěkný, ale nedoporučuji....kdyby něco...je na prodej
30.04.2009 | 22:10:46 | Pepa Reagovat
Souhlasim s recenzentem.Kvalita koncernu VW sla v posledni dobe rapidne dolu...Ja mam pasata r.v.97 a ten je o necem jinym i kdyz i on ma sve mouchy...
19.02.2009 | 10:49:07 | jamieson Reagovat
kdeže loňské sněhy jsou
Tak mám pocit, že poslední VW co za něco stály, pokud jde o kvalitu a trvanlivost) skončily rokem 1997, kdy se přestává vyrábět trojkovej golf a VW Passat B4. Dojem kvality sice zůstává, ale realita je asi někde jinde. Je až s podivem s jakou technikou a modely si do té doby koncern VW, Polo, Golf i Passat byly konstrukčně (aspoň od pohledu) skoro stejný auta, akorát pokaždé o trošku větší. A dnes ? Škoda mluvit, zákazníci jsou náročný a automobilky se jím musí podbízet Osobně si myslím, že dneska se auta stavějí tak na 200 tis. km, pak není ekonomické je opravovat. Docela plýtvání.
11.11.2008 | 22:45:49 | jedla Reagovat
vrzani
No neviem, nie je to zavada ale mne tak vrzgala palubka na fabii hlavne v zime a odvtedy to neznasam, neznesiem to v aute a prasak je stredna trieda, porazilo by ma pocuvat pazvuky pri jazde
31.08.2008 | 21:59:04 | Reagovat