Recenze Volkswagen Passat Variant 2,0TDI 125kW DSG DPF
“Nelituji koupě auta, dělá mi radost.”

Autor recenze: Milan (36 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2000ccm PD Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:18 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 13 měsíců Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 26. 7. 2008

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi Allroad (r.2003) VW Passat 1,9TDI 130kW PD

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

3/2008 -13tis.km - výměna 1ks předního parkovacího senzoru.
7/2008 -18tis.km - dále již nic víc.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Uvedený Passat je mým 5-tým novým autem v pořadí. Vozidla, které mohu z vlastní zkušenosti zahrnou do porovnání jsou:

1. VW Passat variant r.v.2003 1,9TDI PD 96kW 6st.manual, nyní provozovaný od nového 5-tým rokem, najeto 120tis.km, při provozu doposud bez jakýchkoli závad! Ve srovnání s novým je hůře odhlučněn, má horší jízdní vlastnosti a celkový komfort je nižší. Při nižším výkonu má ale samozřejmě nižší spotřebu v průměru cca.5,5-6,5l/100km.
2. AUDI Allroad r.v.2003 2,5TDI 132kW tiptronic, které jsem koupil ojeté s 80tis.km, za rok a půl najeto 30tis.km, závady však byly: porucha centralu-oprava centrálního řídícího zámku, porucha a výměna snímače ABS. Hogo fogo zaplaceno dražším provozem. Ve srovnání s novým Passatem horší jízdní vlastnosti asi díky hmotnosti a celkovému naladění auta s pneumatickým odpružením, horší dílenské zpracování, ale řekl bych subjektivně, že Audi mělo ergonomičtější ovládání. Prestiž vozu Audi je višší...

NOVÝ Passat variant jsem si vybral v provedení High-line, vzhledem k mnou požadované výbavě na kterou jsem byl postupem času zvyklý z předchozích vozidel. Motor 2,0TDI PD 125kW v kombinaci s 6-ti stupňovým DSG automatem je velmi dobrá kombinace-za příplatek... Automat DSG řadí v rámci možností DSG dobře, plynulost však při "pouštění spojky" -cukání při řazení zvláště 1-2-3 stupně je horší ve srovnání s hydromněničem u Audi. Standardní podvozek s odpružením je pro mne vyhovující. U vozu je velmi nízký aerodinamický hluk, což svědčí o nízkém odporu vzduchu. Valivý odpor pneumatik a geometrie podvozku je dle mého názoru taky výborná, což se projevuje ve velké setrvačnosti auta za předpokladu že je žádaná-při vyřazení či v klesáních.

Subjektivní plusy auta:

+ líbivý design, kvalita zpracování, užitná hodnota
+ motor TDI 125kW PD je tichý, dostatečný výkon, jde dobře do otáček, hůř se však zahřívá asi v důsledku vysoké účinnosti
+ DSG 6st. ve většině případů jsem s funkcí, řazením, a možností vyřazení spokojen
+ velmi dobré jízdní vlastnosti auta
Subjektivní minusy:
- obava z krádeže či poškození vandaly
- pouze ve městě je vyšší spotřeba 8-10l díky vyšší hmotnosti auta a velkému výkonu motoru, (mimo město je 6-6,5l/100km)
- v některých případech bych řadil jinak než DSG, ale to se týká asi každého automatu...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

problémy s VW Passat 2.0 125kW DSG r.v. 2007

Patřím mezi majitele VW Passat 2.0 125kW DSG, r.v. 10/2007, pěkně vybavený vč. AAC, Pořizovací cena cca 1,1 mil. Kč. Po celou dobu provozu tohoto vozu se na voze vyskytují menší, či větší komplikace. Nejprve to byla DSG, která stále při rozjezdu cukala. Nepomohlo ani několikeré přehrání software, vše se vyřešilo až před koncem garance, kdy se převodovka totálně rozsypala a VW ji celou vyměnilo. Za poslední 1 a 1/4 roku jsem zůstal 4x stát na silnici pro poruchu. Nejprve zmíněná převodovka, následovalo naftové čerpadlo (to již bylo po 2-leté záruce, nicméně se to stalo v Německu a VW Germany to bez problémů vyměnilo na kulanci) a nyní v 3 měsíčním odstupu 2 vstřiky. Normálně se prý toto na kulanci vyměňuje zdarma, ale protože jsem přejel prohlídku při 30.000 km o cca 2.400 km, tak mám smůlu a vše platím. VW uznává, že přejetí prohlídky nemá vliv na to, že vstřiky odejdou, ale jsou to jejich vnitřní předpisy a klient nemá právní nárok. Zajímavá strategie péče o zákazníka a motivace k nákupu nového vozu od této značky .... Takže na tento typ, resp. na celé VW, pozor!

17.02.2011 | 12:04:42 | Marek Fišer Reagovat

vstřik na vw tdi 125kw

Martine, nezbývá mi, než s Tebou souhlasit. Po třech letech na Multivanu 2,5 TDI 128kW, který jsem koupil jako nový a sloužil, jako hodinky , jsem přesedlal na Golf 2,0 TDI 125kW, ročník 2007 . Po 3 měsících toho neskutečně lituji, protože auto bylo po 1. majiteli z německa , koupeno ve Stuttgartu v nejvyhlášenějším salonu, který tam je a který se navíc po celé 3 roky po dobu leasingu o to auto podle servisní knížky staral, takže soudný člověk by do toho asi šel.
Během 3 měsíců mi odešel už druhý vstřik Siemens, což v našich poměrech obnáší včetně práce 17000,.- Kč za jeden.
Opravit to levně nejde, pouze výměnným způsobem na centrále VW.
Pokud (a je to velmi pravděpodobné) mně čekají takovýmto způsobem ještě 2 válce, připojuji se k Tobě s myšlenkou betonáže.

25.07.2010 | 21:43:13 | honza d. Reagovat

po 100 000 km

Musím se podělit o mé zkušenosti, na 30t km měněno turbo, na 60t km znovu, na 90 již ne, ale značný pokles výkonu. V dnešní době jezdí zhruba jako stará Octavia. Řekl bych, že verze 125kW byla chyba. Měnil jsem na tom již prakticky vše, nejraději bych ho zalil do betonu i s tím zmetkem, co mi to prodal.

22.06.2009 | 00:16:36 | Martin Reagovat

????

To nemyslíte vážne, že s týmto vozidlom nemáte problémy. Pracujem v servise ako technička a je pre mňa dosť nepochopiteľné, že vozidlo, ktoré je u nás najčastejším hosťom - tým mierim aj na objem Vášho vozidla, sa Vám nekazí vôbec. Totiž to na týchto vozidlách sme už v garancii vymenili všetko čo sa dalo. Ale pevne dúfam, že Vy máte výnimočný kúsok. Prajem veľa šťastných km.

14.08.2008 | 14:46:21 | g Reagovat

Rakovina

Na rakovinu umřem i bez aut, vod toho jsou tady inčí věci :-) .

29.07.2008 | 18:38:48 | Bobeš Reagovat

Starosti, kdo kde na co bere fakt nechápu. Že by závist? I řemeslník, který nemusí být příliš chytrý, ale je schopný a odvede kvalitní práci si může dobře vydělat už jen proto, že se jeho dobré refence mezi lidmi rychle roznesou. Čili, kdo neumí, nechce se mu, ten se jen diví.

29.07.2008 | 08:58:39 | Radek Reagovat

za pravopisné chyby se omlouvám...

...a co se týká kde na to beru, jsem ve vedení rozrůstajícího se podniku, kde mám v kompetenci si do určité výše ceny vybrat si auto sám a u nás se auta dědí, takže svoje předchozí auto jsem předal ve firmě dál.... Ale to je z jiného soudku...
Uvítám jakékoli informace a zkušenosti uživatelů k tomuto vozidlu, zvláště ty negativní! Myslím si, že právě pro informace jsou autorecenze k dispozici. Sám jsem pře koupí vozidla tento portál navštívil a studoval názory druhých... Rád bych věděl na co si dát u svého auta pozor. Ještě bych doplnil zmínku o své opravdu dobré zkušenosti s prodejcem VW Porsche v Brně. Co se týká servisu, necháva jsem do vozidla zabudovat HF sadu a sat.vyhledávání-taktéž vše proběhlo standardně dle mých představ.
Minulý týden jsem se od jednoho našeho obchodního partnera dozvěděl, že u stejného vozidla které mám já (2,0TDI 125kW DSG, rok 2007), mu opravovali v servise již dvakrát převodovku a to vše do 20tis.km. Prý mu při podřazování výrazně cukala-vyřešilo to přehrátí software a druhý problém byl se zablokováním celého auta a následný odtah... Máte někdo nějakou podobnou zkušenost?

29.07.2008 | 00:06:22 | Milan Reagovat

Nevím, kde majitel bere na takováto auta, když ani neumí pravopis...

28.07.2008 | 22:55:42 |  Reagovat

2.0 TDI PD 125kW

Ano, uvedený motor je také používaný ve Škodách Octavia RS II. Kdo měl možnost obě vozidla řídit, tedy RS II a Passat, musí dát jednoznačně za pravdu, že v Passatu je právě tento motor lépe odhlučněný-taky samozřejmě za vyšší cenu vozidla. Co se týká použitelného pásma otáček, je to diskutabilní, ale co se dá jednoznačně řící, turboefekt je u motoru 125kW obrovský, což nemusí být všem řidičům příjemné. Všechno je za něco...

28.07.2008 | 22:04:00 |  Reagovat

2.0 TDI PD 170k to je ten motor co bol v prvych PD dieslovych O2 RS alebo je nejak prekopany. Ten bol totiz pomerne hlucny a mal len uzke vyuzitelne pasmo otacek, uzsie ako 2.0 TDI PD 140k.

27.07.2008 | 22:22:44 | olso Reagovat

Pánovi ten vůz ze srdce přeji. Jenom mi trochu vadí čuchat ten smrad z naftových vozů. A to i zcela nových, které mají filtr pevných částic. Všichni z toho zdechneme na rakovinu.

27.07.2008 | 21:53:02 | jandaxx Reagovat

No co je tady se nediskutuje? Pán ukázal že má vkus a taky prostředky. Kde jsou ti majitelé vraků z AAA s nikdy nestočeným tachometrem a sedadlem proprděným po Helmutovi. Když sem napíše recenzi majitel Loganu, Thalie nebo Fabie 1,2 HTP tak tu hned všichni ejakulují ty svoje zvratky
a tady nic?

27.07.2008 | 11:20:00 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Volkswagen Passat