Rok výroby:1998Typ motoru:1.9 TDiStav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:4.5 l/100 kmVloženo:8. 10. 2006
Ne. Pří koupi nebyly žádné. Až teď začalo zlobit turbo,nebo váha vzduchu,ještě pořádně nevím,dělá to jen občas.Na druhý nebo třetí rychlostní stupeň není problém auto hnát do vysokých otáček a jede skvěle.
Na čtyřku-pětku se po 3tis. otáčkách zakousne a vůbec nejede.Pak musím vždy zastavit a vyp.motor a zase je vše o.k.
Tak nevím,někdy prostě jede jak střelený a jindy zase ne.Pročítal jsem recenze a všude píšou,že to může být buď Turbo nebo váha vzduchu.Známý má autoservis a říká,že to může být i nějaká maličkost,tak se nechám překvapit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak oproti "oktávce"se nedá passat srovnávat. O moc lepší jízdní vlastnosti,interiér a použité materiály také dobré,ale zase ne až tak jak jsem očekával.
Seděl jsem a řídil Audi A6 r.v.95 2.5tdi a řekl bych že passat na Audi nemá.
Jak v jízdních vlastnostech,tak v použitých materiálech interiéru.V Audi i po 11letech nebylo slyšet žádné nepříjemné vrzání plastů,zatímco v Passatu ano.
Moj bracha ma VW B5 81 kw.Riesili sme ten isty problem.Mal vonku turbo.Odkarbonizoval ho, ale porucha pokracovala dalej.Nakoniec dobry automechanik zistil,ze problem bol jednoznacne vo vahe vzduchu.Skontroloval pomer paliva a vzduchu cez grafy a zistil nespravne mnozstvo vzduchu.Po vymene vahy vzduchu a filtra je auto opat o.k.Ten isty problem mal aj kamos VW Wento 1,9 TDI 66kw.Budem velmi rad ak Vam to pomoze.Caves
Zdravim, mam Passata combi r.v. 99 1.9Tdi 81kW a take mi to zlobi, jak jste nekdo psal, ze pri 3000 otackach mi to dal nejede a musim vypnout motor a znova nastartovat. Poradte, pokud mate nejakou zkusenost. Diky Dejw
Odešlo mi turbo tak jsem jej nechal vyměnit za repasovaný ,ale po měsíci mi začalo taky takto blbnout myslel jsem ,že je v háji to turbo,omyl blbá hadička v servisu vyměnil hadičku a pašík jede jako ďas.
Motory 2.5Tdi at už 110kw nebo136kw nejsou moc dobre.Měl jsem poličeno na tenhle motor ale bylo mi to rozmluveno,kamaradem ktery mě servisuje meho pašika 1.9Tdi 96kw.On sam opravuje WV už asi 15let a tvrdi že tenhle motor je do ujeti100tis km dobry ale pak již byvaji oholene vačkove hřidele,začina tect olej,problemy s turbem atd.Je to asi věc nazoru ,ja osobně dam na jeho radu a zkusim 3.0Tdi.
Zdravím,chyba!mám VW 2.5tdi už víc jak 5 let a s motorem žádná potíž.Také mě strašili a dodnes slyším tyhle názory na vačky apod.Olej měním po 10tis km castrol SAE 5W-40 + prolong a i pán v servisu dnes už mlčí,hrál si na zkušeného,tyhle motory se sypou.Ano pokud budeš jezdit asi na Long-live s výměnami po 60tis km,tak se ty vačky vydřou.Mít tohle auto od nova a měnit vše včas a kvalitní oleje,jenomže němci nalítají 60tis km za rok,každý den do práce a zpět,lijou do toho long-live a je na vydření vaček zaděláno,prodá to do čech a tady se pak nadává na motor.
Mam passat 1,9TDI 81kw je nacipovanej na 100kw mam ho 3 rok a naprosto bez problemu muzu investovat penize jen do paradicek protoze na servis jezdim malo kdy. Je to me 5 auto a jinou znacku nez vw sem nemel,protoze me jine auto nepresvedcilo o lepsi kvalite. A6 2,5tdi nevim slysel sem ze ma problemy s cerpadlem. Co bych asi ted zkusil je A4 1,9 tdi quattro.
Ten stejný problém řeším i s Galaxkem,jede, jede a z ničeho nic když se motor trošku potočí přestane táhnout a jede jak holej diesel. Fakt super, když se to satne při předjíždění. Mám rok 01, 85 KW, al enejso první, kdo o problému píše. Na diagnostice vše o.k. Až se podaří vyřešit dej prosím vědět.
Nedivím se že tvuj passat zlobí, turba při nešetrnem zachazeni odchazeji a navic buh vi kolik melo skutecne nalitano,170tis kdo ví?Naftacek je skvele auto ale vedet jak jezdit s takovym motorem vi malokdo.Takze ciao
Ja jezdil octavii s 1.9tdi 81 kw Na 100 km trase krnov prostejov 50 az 70 vesnice mimo 90 az 130 nesetril sem ji sou tam i serpentiny atd....naradi v kufru 5 chlapu v aute zapla klima a spotreba 4.3 l...na100.zalezi jak si motor zajedes a jak snim umis mam kamose kerej sttim jezdi za 6 a to jede jak slimak..
24.05.2015 | 20:27:59 | robert
| 194.213.231.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
....nad 3000 netáhne, po nastartování opět jede??? Hodně často to dělá ventil N75.
03.11.2015 | 21:36:13 | fantomas | 94.125.216.* Reagovat
Zloby turbo
Moj bracha ma VW B5 81 kw.Riesili sme ten isty problem.Mal vonku turbo.Odkarbonizoval ho, ale porucha pokracovala dalej.Nakoniec dobry automechanik zistil,ze problem bol jednoznacne vo vahe vzduchu.Skontroloval pomer paliva a vzduchu cez grafy a zistil nespravne mnozstvo vzduchu.Po vymene vahy vzduchu a filtra je auto opat o.k.Ten isty problem mal aj kamos VW Wento 1,9 TDI 66kw.Budem velmi rad ak Vam to pomoze.Caves
25.11.2008 | 17:43:26 | Šuti Reagovat
Porucha
Zdravim, mam Passata combi r.v. 99 1.9Tdi 81kW a take mi to zlobi, jak jste nekdo psal, ze pri 3000 otackach mi to dal nejede a musim vypnout motor a znova nastartovat. Poradte, pokud mate nejakou zkusenost.
Diky Dejw
28.05.2008 | 10:07:24 | Dejw Reagovat
RE:Porucha
Odešlo mi turbo tak jsem jej nechal vyměnit za repasovaný ,ale po měsíci mi začalo taky takto blbnout myslel jsem ,že je v háji to turbo,omyl blbá hadička v servisu vyměnil hadičku a pašík jede jako ďas.
02.09.2011 | 20:36:00 | Jirka | 82.119.253.* Reagovat
2.5Tdi
Motory 2.5Tdi at už 110kw nebo136kw nejsou moc dobre.Měl jsem poličeno na tenhle motor ale bylo mi to rozmluveno,kamaradem ktery mě servisuje meho pašika 1.9Tdi 96kw.On sam opravuje WV už asi 15let a tvrdi že tenhle motor je do ujeti100tis km dobry ale pak již byvaji oholene vačkove hřidele,začina tect olej,problemy s turbem atd.Je to asi věc nazoru ,ja osobně dam na jeho radu a zkusim 3.0Tdi.
31.01.2008 | 14:13:55 | hanes Reagovat
RE: 2.5Tdi
Zdravím,chyba!mám VW 2.5tdi už víc jak 5 let a s motorem žádná potíž.Také mě strašili a dodnes slyším tyhle názory na vačky apod.Olej měním po 10tis km castrol SAE 5W-40 + prolong a i pán v servisu dnes už mlčí,hrál si na zkušeného,tyhle motory se sypou.Ano pokud budeš jezdit asi na Long-live s výměnami po 60tis km,tak se ty vačky vydřou.Mít tohle auto od nova a měnit vše včas a kvalitní oleje,jenomže němci nalítají 60tis km za rok,každý den do práce a zpět,lijou do toho long-live a je na vydření vaček zaděláno,prodá to do čech a tady se pak nadává na motor.
04.03.2016 | 22:41:34 | Tonda | 90.177.183.* Reagovat
super auto
Mam passat 1,9TDI 81kw je nacipovanej na 100kw mam ho 3 rok a naprosto bez problemu muzu investovat penize jen do paradicek protoze na servis jezdim malo kdy. Je to me 5 auto a jinou znacku nez vw sem nemel,protoze me jine auto nepresvedcilo o lepsi kvalite. A6 2,5tdi nevim slysel sem ze ma problemy s cerpadlem. Co bych asi ted zkusil je A4 1,9 tdi quattro.
28.01.2008 | 15:41:12 | Lisak Reagovat
Dotaz
Ten stejný problém řeším i s Galaxkem,jede, jede a z ničeho nic když se motor trošku potočí přestane táhnout a jede jak holej diesel. Fakt super, když se to satne při předjíždění. Mám rok 01, 85 KW, al enejso první, kdo o problému píše. Na diagnostice vše o.k. Až se podaří vyřešit dej prosím vědět.
29.08.2007 | 22:43:18 | Krawis Reagovat
Sedadlo - Volant
Nedivím se že tvuj passat zlobí, turba při nešetrnem zachazeni odchazeji a navic buh vi kolik melo skutecne nalitano,170tis kdo ví?Naftacek je skvele auto ale vedet jak jezdit s takovym motorem vi malokdo.Takze ciao
24.01.2007 | 15:52:58 | 4motion Reagovat
Jezdím tím samým a taková spotřeba se dá dosáhnout plynulou jízdou devadesátkou(max)....Tak nevím...
11.10.2006 | 07:50:26 | Reagovat
RE: hu
Ja jezdil octavii s 1.9tdi 81 kw Na 100 km trase krnov prostejov 50 az 70 vesnice mimo 90 az 130 nesetril sem ji sou tam i serpentiny atd....naradi v kufru 5 chlapu v aute zapla klima a spotreba 4.3 l...na100.zalezi jak si motor zajedes a jak snim umis mam kamose kerej sttim jezdi za 6 a to jede jak slimak..
24.05.2015 | 20:27:59 | robert | 194.213.231.* Reagovat