Děravý chladič, vytlučené spodní svislé čepy, volné čepy řízení, šlo a stále jde těžko řízení ač má posilovač,nefungovalo čidlo ABS LP kola, hučelo ložisko zadního pravého kola, motor od oleje, shnilý výfuové potrubí, prorezlý kryt výfukového potrubí na motoru, potlučené čelní sklo od kamení, prasklé LP světlo, prasklá gumička podtlakové jednotky centrálu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má perfektní brzdy, vemi dobře svítí v noci,má 2 airbagy a pyrotechnické předpínače pásů, je velmi prostorné,hospodárné, nechá se na něj vše sehnat na vrakovišti.
Nejvíce mi vadí mi hlučnost motoru v interiéru, krátké sedáky a nízká opěradla, nepříjemně tenký věnec volantu, neergonomické posezení za volantem, je dost nervozní v zatáčkách, tvrdý podvozek, skáče po silnici při nerovnostech a to mám nové tlumiče i pneu), velký aerodynamický hluk zvenčí, sedačky nemají boční vedení, pedály moc blízko.
Šílený je systém ventilace vzduchu, mlží se okna.
V zimě vždy zamrzají dveře (podtlakové vehementy centrálního zamykání ve dveřích ) a vůz pak nejde otevřít.
Díky za zajímavé komentáře, mojí B4 mělo přede mnou více lidí a německá firma, takže byl opravdu odjetý. Nicméně mi 3 roky pil krev, bylo to moje 5 té auto, ted mám Fiat Marea Weekend 1.9 JTD /81 kW/ a žádné takovéto závady neznám-max. spokojenost a s JTD proháním passaty a oktávky kdy chci. Chci ještě jednou zkusit B5,5 od VW 1.9 TDI, dovezt z Německa 4x4, dobře udržovanou a servisovanou. Bojím se abych neudělal stejnou chybu. Na B4 vzpomínám akorát co se týká rozměrů kufru a to je tak vše. Můj kus byl odjetý šunt, čímž bych se nechtěl dotknout jinak až moc dobré pověsti značky v čechách, i když VW už dávno ztratilo punc kvality a japonské značky jsou na tom o poznání lépe.
Stary Passaty jsou velmi povedena auta.Kamos ma B4 1,9 tdi 66 kw najezdeno pres 600 tis km a slape bez poruch.Taky B5 a B6 1,8 T jsou dobra auta.To se ale o novem Passatu (a zejmena s 2,0 TDI) rict neda...
auto je už cca 20 ročné, nová maska jednoducho nezakryje roky. Vývoj ide a to, čo bolo na slušnej úrovni koncom 80-tych rokov, je dnes beznádejne zastarané. Inak súhlas, km a slabý servis sa nedá oklamať. Akurát by ma zaujímalo, prečo sa priestor na zadných sedadlách v novom W Passat tak scvrkol...aspoň to mohli prevziať zo starého.
V podstatě sdílím stejné zkušenosti. Problémy s katalyzátorem, sype se turbo, hrůza. Byl jsem rád když sme se ho zbavili. Ale řekl jsem si: Nezanevřu na VW, tohle byla náhoda. Pořídil jsem si Golf IV Variant 1.9 TDI. Problémy, problémy, problémy. Nyní mám Fiat Stilo Multiwagon 1.9 MULTIJET a jsem naprosto spokojen Matěj
Jestli je u tebe nejlepší auto Passat B4 tak seš ...!!!!! Neřikám že je hrozný, ale super taky neni:D Já měl B3 1993 1.9td bylo super, ale B4 1.9tdi co jsem měl nebyla nic extra. Jako spoleh na ni byl, ale motoricky docela líný. Tedka mám 325tds e36 a to jede uplně jinak jak Passat B4 tdi. Jinak to že je b3 a b4 passat slušný auto souhlasim, ale jsou lepší, to ti garantuju:D
03.12.2011 | 13:49:41 | Pavel
| 94.112.220.*Reagovat
km, km, km....
Myslím, že tolik vad by neměla ani Škoda 120 (samozřejmě nemyslím ten posilovač a ABS) při tolika km, co píšeš. Mám stejné auto a řešil jsem stejné problémy, ale to moje má najeto 330 tis. Řekl bych, že to Tvoje má naběháno o nějaký ten 100 tisíc víc... Píšeš, že to auto skvěle svítí, já řeším úplně opačný problém. Měnils světla nebo dal jsi silnější žárovky?
Ahoj, píšeš, že není problém nic sehnat na vrakovištích? Máš nějaké dobré kontakty? Pokazila se mi pravděpodobně převodovka (doufám, že to bude jen poloosa, ale spíš asi ta převodovka :-/) a budu potřebovat "novou". Šlo by sem hodit nějaké kontakty, adresy? Děkuji, Michal PS: připadně na mail: boss_n1@cmail.cz
Tyhle auta si ale lidi většinou nekupovali aby jim stálo v garáži obzvláště v naftě a v té době. Nájezd bude kolem 300tis. km ale to jen podle těch vůlí v řízení a nápravě. To servo asi bude po něm díky použití neoriginálního oleje který stojí 800kč litr ale musí se tam dávat jinak se zadře čerpadlo. Tohle je nepříjemné ale když to neteče tak to není na překážku. Přední sklo od kamínků mluví za vše.
Passat z roku 1995 co ma najeto 100 000 !! To je hloupost. Kdyz budu opatrny, tak pocitej 30000 rocne * 9 roku = 270 000 km minimalne. Jinak mam taky Pasika, rok 1995 1,9 TDI 66kW a jsem max spokojeny.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Po čase
Díky za zajímavé komentáře, mojí B4 mělo přede mnou více lidí a německá firma, takže byl opravdu odjetý. Nicméně mi 3 roky pil krev, bylo to moje 5 té auto, ted mám Fiat Marea Weekend 1.9 JTD /81 kW/ a žádné takovéto závady neznám-max. spokojenost a s JTD proháním passaty a oktávky kdy chci. Chci ještě jednou zkusit B5,5 od VW 1.9 TDI, dovezt z Německa 4x4, dobře udržovanou a servisovanou. Bojím se abych neudělal stejnou chybu. Na B4 vzpomínám akorát co se týká rozměrů kufru a to je tak vše. Můj kus byl odjetý šunt, čímž bych se nechtěl dotknout jinak až moc dobré pověsti značky v čechách, i když VW už dávno ztratilo punc kvality a japonské značky jsou na tom o poznání lépe.
12.02.2010 | 13:03:44 | Soptik-autor článku Reagovat
Stary Passaty jsou velmi povedena auta.Kamos ma B4 1,9 tdi 66 kw najezdeno pres 600 tis km a slape bez poruch.Taky B5 a B6 1,8 T jsou dobra auta.To se ale o novem Passatu (a zejmena s 2,0 TDI) rict neda...
16.08.2009 | 12:31:20 | jamieson Reagovat
Nedá sa porovnávať neporovnateľné,
auto je už cca 20 ročné, nová maska jednoducho nezakryje roky. Vývoj ide a to, čo bolo na slušnej úrovni koncom 80-tych rokov, je dnes beznádejne zastarané. Inak súhlas, km a slabý servis sa nedá oklamať.
Akurát by ma zaujímalo, prečo sa priestor na zadných sedadlách v novom W Passat tak scvrkol...aspoň to mohli prevziať zo starého.
16.08.2009 | 11:51:12 | ľuboš Reagovat
Poruchy
Tomuhle říkáte poruchy? Vždyť to je opotřebení provozem...pokud jste auto nekoupil rok, nebo dva staré, tak má najeto 2x až 3x tolik. Hezký den
16.08.2009 | 10:05:16 | Mike Reagovat
anonym
Asi neumíš nakupovat auta. VW si ve spolehlivosti vede vcelku dobře jak ADAC, tak Německá STK. Problém bude asi jinde.
17.08.2008 | 00:33:35 | Reagovat
Pravda pravda
V podstatě sdílím stejné zkušenosti. Problémy s katalyzátorem, sype se turbo, hrůza. Byl jsem rád když sme se ho zbavili. Ale řekl jsem si: Nezanevřu na VW, tohle byla náhoda. Pořídil jsem si Golf IV Variant 1.9 TDI. Problémy, problémy, problémy.
Nyní mám Fiat Stilo Multiwagon 1.9 MULTIJET a jsem naprosto spokojen
Matěj
16.08.2008 | 23:55:39 | Reagovat
lepsie auto nepoznam ako je passat 4b
21.05.2007 | 21:59:34 | Reagovat
RE:
Jestli je u tebe nejlepší auto Passat B4 tak seš ...!!!!! Neřikám že je hrozný, ale super taky neni:D Já měl B3 1993 1.9td bylo super, ale B4 1.9tdi co jsem měl nebyla nic extra. Jako spoleh na ni byl, ale motoricky docela líný. Tedka mám 325tds e36 a to jede uplně jinak jak Passat B4 tdi. Jinak to že je b3 a b4 passat slušný auto souhlasim, ale jsou lepší, to ti garantuju:D
03.12.2011 | 13:49:41 | Pavel | 94.112.220.* Reagovat
km, km, km....
Myslím, že tolik vad by neměla ani Škoda 120 (samozřejmě nemyslím ten posilovač a ABS) při tolika km, co píšeš. Mám stejné auto a řešil jsem stejné problémy, ale to moje má najeto 330 tis. Řekl bych, že to Tvoje má naběháno o nějaký ten 100 tisíc víc...
Píšeš, že to auto skvěle svítí, já řeším úplně opačný problém. Měnils světla nebo dal jsi silnější žárovky?
10.01.2007 | 12:03:12 | Reagovat
Vrakoviště
Ahoj,
píšeš, že není problém nic sehnat na vrakovištích? Máš nějaké dobré kontakty? Pokazila se mi pravděpodobně převodovka (doufám, že to bude jen poloosa, ale spíš asi ta převodovka :-/) a budu potřebovat "novou". Šlo by sem hodit nějaké kontakty, adresy? Děkuji,
Michal
PS: připadně na mail: boss_n1@cmail.cz
01.01.2007 | 22:35:27 | Boss Reagovat
KM
Tyhle auta si ale lidi většinou nekupovali aby jim stálo v garáži obzvláště v naftě a v té době. Nájezd bude kolem 300tis. km ale to jen podle těch vůlí v řízení a nápravě. To servo asi bude po něm díky použití neoriginálního oleje který stojí 800kč litr ale musí se tam dávat jinak se zadře čerpadlo. Tohle je nepříjemné ale když to neteče tak to není na překážku. Přední sklo od kamínků mluví za vše.
09.09.2006 | 01:27:24 | dzonnek Reagovat
kilometry
A proč ne? Znám lidi co si koupili auto za 500tis. a jezdí 7000 ročně.
08.06.2006 | 14:45:26 | šťoura Reagovat
přesně jak bylo napsáno ke kilometrům. Nejmíň 250-300k. Nejmíň.
01.01.2006 | 21:20:41 | Reagovat
Passat z roku 1995 co ma najeto 100 000 !! To je hloupost. Kdyz budu opatrny, tak pocitej 30000 rocne * 9 roku = 270 000 km minimalne.
Jinak mam taky Pasika, rok 1995 1,9 TDI 66kW a jsem max spokojeny.
12.03.2005 | 14:34:16 | Petr T Reagovat
Vím, že se můj komntář nevztahuje přímo k Passatu, ale budiž: ta ventilačka je podobná v Octaviích (r.v. 00-04) a je přímo otřesná.
13.11.2004 | 14:18:58 | Honza Reagovat