Rok výroby:2002Typ motoru:1.9TDiStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:18. 12. 2009
Na to ze to malo byt bezporuchove celkom dost :) Kladky na remenoch+roztrhane remene, vadny climatronic.. 2x oprava, potom problemy so startovanim, potom prestalo startovat na dobro, po oprave sme ani nevysli z autorizovaneho servisu, po dalsich dvoch dnoch sme aspon zasli domov..ale rano opat nenastartoval..zase odtah ale uz nie do autorizovaneho servisu, tam vymenili neaky kablovy zvazok a jazdilo cca 5 000km ..potom pri 150tkm vymena vsetkych capov na oboch stranach, 151tkm-vymena zadnych brzdicov a kotucov,152tkm nove trysky,160tkm rozvody u autorizovaneho servisu + prehliadka 20 000 ! , vrzganie plastov v v okoli reproduktorov..jedno aka bola hlasitost..proste krasne rezonovali, asi 165tkm sa na krizovatke rozsvietil EPC a motor skapal..oprava 12 000! ,170tkm prasknute rozvody..posledna kvapka, vymena motora a nasledny predaj.. + popri tom bezne poruchy ako nejde motorcek ostrekovaca,prasknute vsemozne hadicky..+brzdove platnicky,kotuce,
Hodnocení a zkušenosti s autem
auto bolo kupovane ako preverene s realnymi kilometrami za 280 000!, aj tak vyzeralo , osobne som bol proti tomu aby to otec kupoval ale on potreboval auto a "mudry" kamarat mu poradil passata ze on s tym nema ziadne problemy (hlavne ze uz mesiac ho ma v servise koli pokazenemu automatu) ja som bol proti lebo som zastanca francuzov, tam nemam problem opravit to doma..poznam ich ako vlastnu dlan a mam na ne vybavenie..no on chcel mat pokoj (predtym mal fiata za par korun vrakovitom stave) tak ho kupil :) no 280 000korun za tu chvilku spokojnosti urcite nestalo..
teraz ma 406tku 1999, stav nic moc(hlavne napravy sui vyklepane) ale stala 130 000 a nemala jedinu zavadu ze by bolo treba ist do servisu alebo by niekam nedosiel,nenastartoval a podobne, je spokojny lebo ma cez 50 rokov a v passate ho pri dlhsej jazde bolieval chrbat .. vybavu ma lepsiu ako byvaly passat variant 19TDi
Na Slovensku sa berie passat ako niečo nadprirodzene ale bohužiaľ, napr.taký Citroen XM z roku 1991 ho schová do kapsy jak nič.Taky komfort vám passat nikdy neponúkne viem o čom hovorím sám XM-ko vlastním.
30.01.2013 | 19:30:52 | Mark
| 78.98.213.*Reagovat
RE: Passat
Tak ako hovoríš passat je braný ako niečo nadprirodzené,ale v česko-slovenských končinách je ešte niečo viac.A vieš čo je to?Predsa kozmická-mega-super-turbo-ultra modla Octavia tdi zo spotrebou 3.65488852117874 litra na sto,no podľa niektorých skalných priaznivcov je k tomuto autu ešte treba kúpiť aspoň dieselovú fábiu,aby si mal do čoho liať tú naftu ktorú Octa vyrobí.
Mě spíš připadá trapas tyto řeči:) jednou je to Fordem pak zase Citroenem atd.Tohle mě vždy připomene jednoho kolegu který nedal na VW dopustit i když nikdy žádné neměl ale je to VW takže bezchybná koupě.Ovšem pár měsíců po koupi to bylo jako by mu bodl do zad kudlu nejlepší přítel:D po dvou letech šel Pašík na porážku protože ho už nebavilo řešit neustále elektriku a jezdit v nouzovém režimu i po opravách za tisíce Passat 2.0 TDI 2006.Jako další následovala zrada od VW GOlf V 1.6 benzín kde bylo najeto údajně stopade a odešlo těsnění hlavy a další překvapující kraviny to samé měl další kolega se stejným motorem při stejném nájezdu o Tuaregu a některých kouscích Passatu po roce 2006 ani nemluvím.Osobně se za poslední roky setkávám spíše s negativním názorem na novější vozy VW a to u od zarytých fandů.Přitom obě auta když kupoval tak to byli nablejskaný topovky jak se říká.Nakonec nějakým podivným způsobem skončil u Ceedu a je v klidu.
To samé s Fordem znám jednoho který koupil Forda a totální propadák a smůlu na to měli i další členové jeho rodiny a známý:D pak znám další co na Forda nedají dopustit posledních 25 let.Takže tyto řeči s vlakem apod.mě dneska už připadají celkem trapný:)každý auto má něco a vždy je to kus od kusu.
No zvláštní že člověk co má Fiata s vrakoviště si na jednou koupí auto za 280 000kč.A navíc ta cena je nějaká moc velká ne???Za 190 000kč se dá koupit Passat z roku 2007.A s tou 406stkou se mě to taky moc nezdá 130 000kč za auto ,co není v dobrým stavu auto co je starý 10let za takoví peníze by mělo být právě že v dobrým stavu.Rozumný člověk nekoupí auto za 130 000kč ve špatném stavu.Já ho měl za necelých 130 taky .Minulý rok ,ale nebudu přehánět ,ale skoro jako nový.
toto moze napisat iba obmedzeny clovek co mal v zivote jedno auto a to francuzske ... okrem toho pochybujem to toto je realne a nie vymysleny pribeh... precitaj si recenzie na P 407 a uvidis aky su francuzi kvalitny :D
07.08.2011 | 16:20:27 | tomas
| 92.60.59.*Reagovat
RE:vymysel
Jj 407 jsou nejhorší auta a s tím i všechny Francouzský .Pořád do kola!!.O vždy od zastánců a majitelů Koncernu.Žádná novinka....
Inak, v 20 rokoch a poznať autá ako svoju dlaň..., hm, klobúk dole, mať aj diagnostiku za cca 80-100.000 SKK, ani som nevedel, že sú frantíci takí takí jednoduchí...mimochodom, nápravy na P 406 sa NEDAJÚ vyklepať:)), max. tyčky stabilizátorov, to je za cca 1.500-3.000 SKK, komplet, príp. čapy, cca 1.000 SKK / kus, pri počte km, max. tie tyčky:)). 1,9 TDi má výmenu rozvodov po 90.000 km, ale ak máte faktúru za opravu, tak je to jednoznačne CHYBA servisu, pričom pri preskočení, príp. pretrhnutí reneňov sú škody podstatne väčšie:)). Min. ventily treba meniť... Škoda, vyzerá to na naozaj vymyslenú recenziu, alebo poskladanú z historiek pri pive:))
To je nejake divne ne? 160k km vymena rozvodu u aut. servisu. 170k km prasknute rozvody? To se mi nezda uz vubec.. to je na reklamaci. (kdyz uz to byl aut. servis.)
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Passat
Na Slovensku sa berie passat ako niečo nadprirodzene ale bohužiaľ, napr.taký Citroen XM z roku 1991 ho schová do kapsy jak nič.Taky komfort vám passat nikdy neponúkne viem o čom hovorím sám XM-ko vlastním.
30.01.2013 | 19:30:52 | Mark | 78.98.213.* Reagovat
RE: Passat
Tak ako hovoríš passat je braný ako niečo nadprirodzené,ale v česko-slovenských končinách je ešte niečo viac.A vieš čo je to?Predsa kozmická-mega-super-turbo-ultra modla Octavia tdi zo spotrebou 3.65488852117874 litra na sto,no podľa niektorých skalných priaznivcov je k tomuto autu ešte treba kúpiť aspoň dieselovú fábiu,aby si mal do čoho liať tú naftu ktorú Octa vyrobí.
30.01.2013 | 21:00:19 | | 178.41.38.* Reagovat
RE: Passat
s Citroenem jet tam a spet vlakem ...hahaha totalní propadák :D
28.07.2014 | 13:08:19 | passat | 212.55.248.* Reagovat
RE: Passat
Mě spíš připadá trapas tyto řeči:) jednou je to Fordem pak zase Citroenem atd.Tohle mě vždy připomene jednoho kolegu který nedal na VW dopustit i když nikdy žádné neměl ale je to VW takže bezchybná koupě.Ovšem pár měsíců po koupi to bylo jako by mu bodl do zad kudlu nejlepší přítel:D po dvou letech šel Pašík na porážku protože ho už nebavilo řešit neustále elektriku a jezdit v nouzovém režimu i po opravách za tisíce Passat 2.0 TDI 2006.Jako další následovala zrada od VW GOlf V 1.6 benzín kde bylo najeto údajně stopade a odešlo těsnění hlavy a další překvapující kraviny to samé měl další kolega se stejným motorem při stejném nájezdu o Tuaregu a některých kouscích Passatu po roce 2006 ani nemluvím.Osobně se za poslední roky setkávám spíše s negativním názorem na novější vozy VW a to u od zarytých fandů.Přitom obě auta když kupoval tak to byli nablejskaný topovky jak se říká.Nakonec nějakým podivným způsobem skončil u Ceedu a je v klidu.
To samé s Fordem znám jednoho který koupil Forda a totální propadák a smůlu na to měli i další členové jeho rodiny a známý:D pak znám další co na Forda nedají dopustit posledních 25 let.Takže tyto řeči s vlakem apod.mě dneska už připadají celkem trapný:)každý auto má něco a vždy je to kus od kusu.
28.07.2014 | 16:56:18 | | 62.245.124.* Reagovat
Není automechanik jako automechanik.To "sliším" je doufám překlep.
11.03.2012 | 21:16:56 | | 88.102.67.* Reagovat
Zastance francouzu jen to sliším a je mi na zvracení. A asi nemate cit pro auta. Ja jsem automechanik tak vim co a jak...
11.03.2012 | 21:04:20 | !!!NESOUHLAS!!! | 78.45.124.* Reagovat
Cena
No zvláštní že člověk co má Fiata s vrakoviště si na jednou koupí auto za 280 000kč.A navíc ta cena je nějaká moc velká ne???Za 190 000kč se dá koupit Passat z roku 2007.A s tou 406stkou se mě to taky moc nezdá 130 000kč za auto ,co není v dobrým stavu auto co je starý 10let za takoví peníze by mělo být právě že v dobrým stavu.Rozumný člověk nekoupí auto za 130 000kč ve špatném stavu.Já ho měl za necelých 130 taky .Minulý rok ,ale nebudu přehánět ,ale skoro jako nový.
07.08.2011 | 23:26:43 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE: Cena....Ceny su realne, staci si pozriet rok vlozenia recenzie.
Mimochodom, ja som uz tiez vytriezvel z kvalit " Nemca".
Vzdy, t.j.kazdyx 5-10 rokov sa necham uniest a zacnem verit rozpravkam.., aby som opat videl, ze realita je zase ina.
Ale vcelku tomu rozumiem, vsade masaz rozumu, reklamy, fora 19-20 rocnyx, ktori aj umru a prisahaju na svoj vergel
U mna, ak by to nebola posledna Mazda, ci Honda sku...vila mizernym interierom..., jednoznacne Japonec v benzine.
Idealne Nissan, ale ten uz europske sedany nepozna, ale jeho 2.0 benziny, 3.0 su uz drahe na dennodenne zivenie...:(
Normalne si clovek nevyberie.
31.01.2013 | 06:56:05 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
Tak že jsou vyklepané nápravy ,to není snad problém vyměnit.To je docela normální výměna.Hlavně na těchto tankodromech.
07.08.2011 | 16:29:31 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
vymysel
toto moze napisat iba obmedzeny clovek co mal v zivote jedno auto a to francuzske ... okrem toho pochybujem to toto je realne a nie vymysleny pribeh... precitaj si recenzie na P 407 a uvidis aky su francuzi kvalitny :D
07.08.2011 | 16:20:27 | tomas | 92.60.59.* Reagovat
RE:vymysel
Jj 407 jsou nejhorší auta a s tím i všechny Francouzský .Pořád do kola!!.O vždy od zastánců a majitelů Koncernu.Žádná novinka....
07.08.2011 | 16:26:19 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
No neviem, nejaká čudná recenzia:((
Inak, v 20 rokoch a poznať autá ako svoju dlaň..., hm, klobúk dole, mať aj diagnostiku za cca 80-100.000 SKK, ani som nevedel, že sú frantíci takí takí jednoduchí...mimochodom, nápravy na P 406 sa NEDAJÚ vyklepať:)), max. tyčky stabilizátorov, to je za cca 1.500-3.000 SKK, komplet, príp. čapy, cca 1.000 SKK / kus, pri počte km, max. tie tyčky:)). 1,9 TDi má výmenu rozvodov po 90.000 km, ale ak máte faktúru za opravu, tak je to jednoznačne CHYBA servisu, pričom pri preskočení, príp. pretrhnutí reneňov sú škody podstatne väčšie:)). Min. ventily treba meniť... Škoda, vyzerá to na naozaj vymyslenú recenziu, alebo poskladanú z historiek pri pive:))
25.10.2010 | 10:20:40 | ľuboš Reagovat
ss
dalsia vymyslena recenzia od priaznivca francuzov... kazde auto ma pre a proti, tak preco sa tu spravate ako deti?
25.10.2010 | 02:09:50 | ssa Reagovat
rozvody?
To je nejake divne ne? 160k km vymena rozvodu u aut. servisu. 170k km prasknute rozvody? To se mi nezda uz vubec.. to je na reklamaci. (kdyz uz to byl aut. servis.)
01.03.2010 | 10:52:24 | Reagovat