Rok výroby:1999Typ motoru:1.9 TDI 66kw AHUStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:163 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:3. 1. 2008
Předchozí auto:Saab 120,Fiat UNO,Š FormanSaab PickUp,Š FeliciaPeugeot 405 1.9 D
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto jsem koupil ojeté, na inzerát. Při koupi špatný spojkový válec, jinak vše se zdálo v pohodě.
Výměna cca 5500Kč v neautorizovaném servisu. Udělány rozvody, vyměněny kapaliny, doplněna klima. 148 000 km začíná se ozývat náprava, 152 000 ventil tlaku vzduchu sacího potrubí, zadní tlumiče v pr...., přední to samé, 160 000 alternátor. 162 000 nestahuje pravé zadní okénko (ulomený plast, který drží okno, opraveno svépomocí)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné a prostorné auto. Vybral jsem si ho hlavně kvůli prostoru pro kolena na zadních sedadlech, kdyby to nebyla u mě nutnost, sáhl bych po octavii. Jezdím jen po městě cca 250km denně při spotřebě 6,5 l, to není špatný. Brzdy (4 kotouče) průměr. Servo tak akorát. Klima (mech.) chladí v pohodě.
Zkoušel jsem ho na dálnici, podle navigace maximálka 180km/h, to jsem ani nečekal. Musím ale přiznat, že to trvalo, není to žádný závoďák, ale do 160ti je zrychlení v pohodě. Cena dílů je vyšší, vyplatí se sáhnout po kvalitní náhradě.
Přední náprava vrže pomalu 15 000km, zatím to řeším stříkačkou se servo olejem, ale není to napořád, jen oddaluju výměnu. Slabinou auta je ona avizovaná přední náprava, tj. hliníková ramena, pokud nechcete jezdit pouze po městě, můžu doporučit, v opačném případě je třeba počítat s vyššími náklady na výměnu.
Auto hodnotím jako průměrně spolehlivé, ceny některých náhradních dílů jako dražší. Každopádně je to "kočár".
koupil jsem 1.9 Tdi 85kw rv.2000 , před 1a1/2 rokem najeto 263000 km apo 1.majiteli +serviska .ted ma najeto295000 .Spotrebu mam mimo mesto 5.5l.Vse je o.k jen menim tu napravu :-( .Zatim to mam spočitaný na16000,- a budu menit ten jakýsi přepouštecí venti (při 3000ot za min se kousne a pasik jakoby nemel turbo je znej traktor ,blbé je když zrovna předjíždím.) Lepši autak jsem zatim nemel.Určite nadrndim tak 400000km. JO a nekupujte bývale dročky maj tak 700000až 1 000 000.
S tim spojkovim valcem te asi natahli.Ja ho měnil taky a stal 1700kč orig.Jinak mam 96KW PD najeto 160000tis a v pohode.Vyměnil jsem tlumiče,par drobnosti a pašik funguje na 100pro.
najezdim daleko vic po praze a okoli a takove zavady opravdu nemam, V Praze jsou opravdu hrozné cesty ale takove zavady, to nní možné, prostě se mi to nezdá, to vypovída, že má najeto alespoň 350000 až 400000 km, jinač to není možné, zase se ty věci tak rychle neopotřebují. Můj pašík je v poho a vážím si ho, ikdyž mu někdy dávám opravdu nafrak a staram se o něho a to mluví za vše, tak se o něho lépe starej a tolik věcí ti nebude odcházet. A ještě jedna věc, koupil jsem ho taky ojetý, zkrátka jsi narazil na nějakého šmejda, to bude nejspíš ono
Netvrdím, že to auto má opravdových cca 160tis km, napsal sem, co ukazuje budík. Ani nechci vědět kolik to doopravdy může mít nalítáno. Kdyby ti třeba přední náprava měla vydržet 350tis km, to by si musel jezdit jen po letišti
Milý antivire, zajímalo by mne jak vlástní vinou, běžným jezděním můžeš odrovnat třeba alternátor. Nevím jaký jsi ty řidič, ale "chytrej" jsi dost. Až budeš najíždět po Praze měsíčně 5000km, tak se teprve můžeme spolu opravdu bavit o tom, jaké má tvůj pašík závady.
Tato hliníková náprava opravdu není stavěna na České silnice, VW ji vyměnil za starou dobrou ocel. Motor 1,9 66kw, není žihadlo, už se nevyrábí, ale já tvrdím, že to je nejlepší Tdi, jaký kdy VW vyrobil-naprostá spolehlivost, není problém 700 000km.
Mám Passata taky a takové problémy rozhodně nemám, nejspíš to vypráví o tobě, jaký si řídič. Tolik věcí odrovnat, to jsi teda frajer.Začni ho raději šetřit nebo se pak nedoplatíš za náhradní díly a mohu ti poradit, nekupuj žádné levné napodobeniny, mluvím z vlastní zkušenosti se síťkou před kaťákem, po pár tisících jsem ji měnil znovu.Jinač si ho užij
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
ted ji menim
koupil jsem 1.9 Tdi 85kw rv.2000 , před 1a1/2 rokem najeto 263000 km apo 1.majiteli +serviska .ted ma najeto295000 .Spotrebu mam mimo mesto 5.5l.Vse je o.k jen menim tu napravu :-( .Zatim to mam spočitaný na16000,- a budu menit ten jakýsi přepouštecí venti (při 3000ot za min se kousne a pasik jakoby nemel turbo je znej traktor ,blbé je když zrovna předjíždím.) Lepši autak jsem zatim nemel.Určite nadrndim tak 400000km. JO a nekupujte bývale dročky maj tak 700000až 1 000 000.
04.01.2011 | 08:32:30 | lobo Reagovat
spojka
S tim spojkovim valcem te asi natahli.Ja ho měnil taky a stal 1700kč orig.Jinak mam 96KW PD najeto 160000tis a v pohode.Vyměnil jsem tlumiče,par drobnosti a pašik funguje na 100pro.
25.01.2008 | 12:57:51 | hanes Reagovat
najezdim daleko vic po praze a okoli a takove zavady opravdu nemam, V Praze jsou opravdu hrozné cesty ale takove zavady, to nní možné, prostě se mi to nezdá, to vypovída, že má najeto alespoň 350000 až 400000 km, jinač to není možné, zase se ty věci tak rychle neopotřebují. Můj pašík je v poho a vážím si ho, ikdyž mu někdy dávám opravdu nafrak a staram se o něho a to mluví za vše, tak se o něho lépe starej a tolik věcí ti nebude odcházet. A ještě jedna věc, koupil jsem ho taky ojetý, zkrátka jsi narazil na nějakého šmejda, to bude nejspíš ono
13.01.2008 | 23:00:41 | anonym Reagovat
Altik
to Vena: mam A4 TDI a prve co odislo, bol altik od VALEO - to bol original. Teraz mam BOSCH (tiez crep).
07.01.2008 | 15:06:38 | Mickey Reagovat
Pro anonyma
Netvrdím, že to auto má opravdových cca 160tis km, napsal sem, co ukazuje budík. Ani nechci vědět kolik to doopravdy může mít nalítáno. Kdyby ti třeba přední náprava měla vydržet 350tis km, to by si musel jezdit jen po letišti
07.01.2008 | 14:23:17 | Véna Reagovat
pro anti vira
Milý antivire, zajímalo by mne jak vlástní vinou, běžným jezděním můžeš odrovnat třeba alternátor. Nevím jaký jsi ty řidič, ale "chytrej" jsi dost. Až budeš najíždět po Praze měsíčně 5000km, tak se teprve můžeme spolu opravdu bavit o tom, jaké má tvůj pašík závady.
07.01.2008 | 14:04:47 | Véna Reagovat
Pro antivirus-vy ste si nevšiml , že auto bylo koupeno ojeté? tak co se navážíš do způsobu řízení?
06.01.2008 | 08:29:19 | Reagovat
Tato hliníková náprava opravdu není stavěna na České silnice, VW ji vyměnil za starou dobrou ocel. Motor 1,9 66kw, není žihadlo, už se nevyrábí, ale já tvrdím, že to je nejlepší Tdi, jaký kdy VW vyrobil-naprostá spolehlivost, není problém 700 000km.
05.01.2008 | 23:43:55 | Simon Reagovat
Mám Passata taky a takové problémy rozhodně nemám, nejspíš to vypráví o tobě, jaký si řídič. Tolik věcí odrovnat, to jsi teda frajer.Začni ho raději šetřit nebo se pak nedoplatíš za náhradní díly a mohu ti poradit, nekupuj žádné levné napodobeniny, mluvím z vlastní zkušenosti se síťkou před kaťákem, po pár tisících jsem ji měnil znovu.Jinač si ho užij
05.01.2008 | 20:31:47 | antivirus Reagovat
Poruchy které zde uvádíš odpovídají 350 000 km.
05.01.2008 | 12:06:37 | Reagovat