Rok výroby:1997Typ motoru:1,6i 74kWStav km při koupi:84 500 kmStav km nyní:101 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:23. 6. 2006
Po měsíci provozu nutná výměna jednoho zapalovacího kabelu - vyměněna celá sada za 800 Kč.
Hned nato vytlučená tyčka stabilizátoru na přední nápravě (1600 i s prací).
V červnu doplnění klima (už nechladilo) . To je zatím vše.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem s pašíkem velice spokojen. Závady které jsem zatím řešil nebyly finančně náročné. Vůz je velmi pohodlný i na zadních sedačkách a to měřím 192cm, tedy je pravda že u kámoše který má sedana je to vzadu nepoměrně horší díky střeše. Scháněl jsem původně 1,8i kvůli většímu výkonu ale nesehnal.
Takže jediné mínus je slabší motor vůči těžkému vozu. Musí se tedy víc vytáčet motor a tím pádem je to znát na spotřebě paliva. Mám dobrý pocit z nápravy co se týče jízdních vlastností - auto sedí dobře v zatáčkách i ve vyšších rychlostech.
Elektroinstalace a klima (tedy po naplnění) funguje naprosto perfektně. Interiér vozu mi přesně sedí - nic přeplácaného ale vše co má být. Je to hlavně velmi praktické auto - slušný kufr, na dovolenou prostě ideál.
Zdarec,jezdim s 1.6i v nejvyssi mozny vybave a se snad nejhezcim interierem, musim rict ze na nem nesetrim (provozni kapaliny,origo dily,benzin vubec). Mam levne,spolehlive a dost svizne auto na to abych nikomu nedelal brzdu ba naopak vetsinou jeste ja predjizdim. Musi se to umet s prevodovkou,spojkou a kdyz mu date co potrebuje da vam co chcete. Neni to zadny tahac ale kdyz do toho sednu sam nebo s mladou tak leti a oveze mi vetsinu veci co potrebuju. Naprosto skvele auto a nemuzu nez doporucit. Za svou cenu na ceskym trhu se opravdu vyplati. ( A s 1.9 a vys vas predjede kazdy maslo) Zdar
Další dement. Nenapíšeš, jak je starý, co má za motor, kolik má nelítáno, jak ho máš dlouho... jestli je to 1,6 benzín z roku 1997 tak Uďo, to je napuosto noumáuní puobuém. Při nájezdu 15 000 za rok po 23 letech má reálně 350 000 km, ve skutečnosti má jistě víc. Takže ano, je to normální. Ale holt máš passata, jsi king a do nějaký paštiky bys nešel - tak to užívej.
Mám 1.8T a po půl roce ježdění se mi zdá línější, než dříve. Na ten výkon (chip na 132kw) jsem si rychle zvykl a pod 100kw už bych nikdy nešel. 1.6 je podle mě lenoch s vysokou spotřebou kvůli váze vozu. Jel jsem s 1.8T s lehkou nohou po rovině asi 25 km a po příjedu domu mi palubák ukázal 6,1/100. O tom s u 1.6 nechte zdát.
S lehkou nohou po rovině kdyš to jen šimráš ti to žere přes 6 litrů?Nic moc když většinou ještě palubák podměřuje.To máš stále ještě středně těžkou nohu.
Jezdím s Passatem 1.6 a nezdá se mi, že by to bylo zrovna nejlínější, je pravda, že se musí vytáčet, stejně tak jako každý jiný benzínový motor. Bohužel oproti TDi apod. chybí krouťák. Podařilo se mi na této 1.6 udělat chip, zvedlo se to sice jen na 86kW, ale je to znát. A pokud tady má někdo řeči typu, že auto vůbec nejede, tak buď neví jak ten výkon z toho auta dostat a nebo potřebuje nějakou střelu a v tom případě mu nebude stačit 1.6 v žádném autě.
Jste vážně okurky. Povídáte tady o nějakém obhajování pruhu na dálnici...přesně povaha spoustu českých řidičů. To auto prostě musí tahat a rvát do sedaček abych mohl jak blbec předjíždět před horizontem a pod. U nás standartní záležitost. Tenhle motor k ničemu takovému určený není, stačí trochu použít kedlubnu a podívat se za jakou cenu se pořizovalo tohle vozidlo, většinou se soušl výbavou oproti TDI. Je to prostě užitkové auto s atmosferickým nízkoobsahovým motorem určený ke kratším přesunům do práce, aby odvezl spolehlivě rodinu a nějaký ten nákup dle rychlostního předpisu. Prostě jednoduchý spolehlivý motor, který je rychle zahřátý, který bez problému startuje v mrazech a nepotřebuje náročnou údržbu. Kamkoliv přijedu můžu ihned zdechnout motor, žádná potřeba dochlazování turba a pod., prostě popojíždění do práce. (I když spousta tdi-čkařů neví ani o čem povídám). Nechápu jak tenhle motor můžete srovnávat s 1.8T nebo TDI. Když budu chtít jezdit jak šulda tak se na 1.6i ani nepodívám. Ale jestliže potřebuji za pár peněz nějaké auto co mě ráno s rodinou odveze do práce, pak do obchodu a zase domů tak tenhle motor bohatě stačí. Kdo to srovnáváte s turbomotorem tak jste lívanci a já taky, že se vůbec tímhle zabývám.
16.01.2017 | 12:34:24 | Miguel
| 84.244.117.*Reagovat
motorizace passatu
ze zajímavosti koukám, co se nejvíce hodí do pssatu, i když sám mám vybráno.. jest to 2,8i V6 4x4..skýtá dynamiku, 1,6 74 kw, musí být opravdu přesláblé, protože již v oktávii to nejede, a ta je ještě lehčí..a jak je zde zmíněno...což když jedete ve 4 a s přívěsem, tak to asi žádná sláva
takže páni mam passat 1,6 74 kw 1,9 tdi 74 kw a 2,8 v6 4x4 132 kw takže každe j v niečom dobré a v niečom zlé 1,6 mestké približovadlo 1,9 to je taky sporko a 2,8 v6 je raketa s velkou spotrebov ale každe ma svoje viužitie a neda sa to porovnat ako možem porovnávať 1,6 a 2,8 to je blbost ja osobne som zo všetkymi spokojný ked ich rozumne vieš viužit.
Passat 1.6 74KW je fakt bída. Auto jede to ne že ne, ale maximálně na rovině, předjíždět v kopci nebo v kopci obhajovat pravý pruh na dálnici stímhle motorem nejde. Měl bych pochybnosti už i s částečně naloženým autem a třeba 1000kg příves(tahat může 1200kg) podle mě by to už nejelo. Už v základu to je podmotorovaný . Do Passata minimálně 1,8T . Nechápu , že to B6 dávali to stejný , i když s 1 KW navíc . to neni k ničemu.
hele passat o tomhle není.... a řekni mi jakej kokot by předjížděl do kopce ??? asi leda tak ty !! a comáš za auto ty ???? určitě nějáký přeturbovaný odporný monstrum co ??
Větší kokot (asi ty) by předjížděl z kopce :-) Ale vážně: Samozřejmě, že se předjíždí do kopce. Tam se totiž každá lemra projeví ještě lemrovatěji. Tak šup před ní...
Motor 1.6 74 kw je pro Pašíka Varianta bohužel opravdu málo. Je to lenochod, to je třeba si přiznat. Ale pokud v něm vozíte rodinu (jako já), stejně pojedete pomalu a co nejbezpečněji, takže vám to v tomto případě vadit nebude. Pokud si chcete pořídit bezpečný rodinný vůz za málo peněz a v odpovídající kvalitě, nemohu než tuto verzi doporučit. Motor je ve své jednoduchosti velice spolehlivý a nechtějte vědět, kolik jsem s ním už bez problému najezdil... Alternativou může být třeba Ford Escort 1.6 (levnější, ale v interiéru i jinde mnohem hůře provedený). Kdo chce silnější vůz, ať jde do 1.8t benzín či oblíbené 1.9 Tdi, tam už stylem jízdy můžete potěšit i sebe, když manželka usne :-)
Takze je videt ze jste asi v passatovi 1.6i nejeli!Je to naprosto skvely auto je pravda ze sice kdyz chcete odpich musite to vytocit ale ja snim jezdim 6.5-8.5l/100 coz je paradni spotreba..Auto neni lenosny ba naopak jede docela pekne!Tak laskave nepiste takove kokotiny jako 1.6i na passata slaba!!!
tak tebe bude žrat každy motor ja ho mám spotreba? 8,0 l je to super jazdenie motor čulí aj pri najazdení 460000 km a to je super spotreba oleja 0 takže neviem čo to tu trepete za koko.
Po 460 000 km spotřeba oleje 0 není nic dobrého. Jediným důvodem tohoto jevu je, že se vám do oleje dostává nafta. Nechci tady psát dlouhosáhlé elaboráty, jak a proč to je. Něco si o tom zjistěte sám.
Když už jsme pane Jirko tak dobrými přáteli, že mi tykáte, tak se budu jen kvůli vám obtěžovat: Obsah paliva v oleji je jednou z velmi důležitých vlastností motorových olejů. Pokud je u velkoobjemových vznětových motorů pravidelně diagnosticky sledován stav oleje, vyhodnocení obsahu paliva v oleji se vždy provádí. Nejčastěji se obsah paliva vyhodnocuje stanovením bodu vzplanutí oleje. Pokles bodu vzplanutí pod 180 - 190 °C u vznětových motorů znamená, že v oleji je již maximální přípustná koncentrace nafty. Pokud se takového stavu dosáhne na konci výměnného intervalu, stačí motorový olej vyměnit. Pokud je takový pokles bodu vzplanutí zaznamenán již např. v polovině výměnného intervalu, je už zapotřebí servisní zásah. Tyto základní informace by měl znát každý, kdo často přichází do styku s motory. Pokud je v oleji nafta, nestane se s ní téměř nic. Díky provozní teplotě oleje většinou kolem 100 °C se ani ty nejlehčí složky nafty nemohou odpařit a nafta, pokud se do oleje dostává, se v oleji pouze hromadí. S benzinem je to jiné. Při provozní teplotě oleje se z benzinu odpaří složky přibližně do oněch 100 °C, na objem to je přibližně polovina celého množství benzinu v oleji. Zbývající polovina benzinu s vyšším bodem varu zůstává v oleji a opět, stejně jako u nafty, se v oleji postupně hromadí. To však v ideálním případě, kdy je motor s olejem provozován při provozní teplotě. Jenže v dnešním provozu osobních automobilů převažuje provoz na krátké vzdálenosti, kdy se olejová náplň na provozní teplotu ani neohřeje. Za této situace zůstávají v oleji i hodně těkavé složky benzinu. Ty ovšem pouze dočasně, do doby, než řidič vyjede na delší cestu a udrží tak olejovou náplň delší dobu na provozní teplotě. Takže je v principu jedno, zda pán jezdí na benzín, nebo na naftu. Neklesá-li hladina oleje mezi ryskami - zvláště u takto "starého" motoru, tak zkrátka dochází k výše popsanému jevu. Něco si o tom přečtěte.
Tak už sis to konečně přečetl a vidíš,že to není to samí,protože benzìn se odpařuje a nafta ne.A nepíše nikde,že mu olej přibejvá,takže nevím co řešíš.
Přestože jste zjevně jednoduchý člověk, který ani neumí řádně číst, přeji Vám vše nejlepší nejen v Novém roce, ale i do nového roku. Rozumem už obdařen více nebudete, ale pevné zdraví, a trochu více slušnosti Vám přeji ze srdce. A též Vašim blízkým. S pozdravem prof. Kolmann
Na fórech se vždycky tyká a člověk,kterej nepozná rozdíl mezi naftou a benzínem je profesor možná půllitru.Nevím co to zkoušíš za žblepty,ale nevěřím ti ani slovo.
Tykají si pouze přátelé, soudruzi, anebo hlupáci. Pokud si vy hlupáku myslíte, že vzdělaný člověk nedokáže jinému, který překročil opakovaně meze, říci "jsi debil", pak vězte, že pro vás to platí rovněž. Jsi debil Jirko. A samozřejmě, že jsem to zkopíroval. Nebo si myslíte, že tady budu kvůli vám sedět celý večer a vysvětlovat vám to po lopatě? Ono je to a priori lhostejné, protože vy jste to nepochopil ani zkopírované, a nepochopil byste to ani v originále. Vím, že na těchto stránkách je mnoho hlupáků. Ke vší smůle jsou velmi aktivní, zpravidla přímo úměrně své hlouposti. Prosím vás do budoucna, nereagujte na moje příspěvky, pokud se neumíte chovat slušně.
To je místní guru a blázen,kterej se baví zahnojováním recenzí.Kdyby to byl ing nebo alespoň průměrně inteligentní člověk,kterej je schopnej logicky uvažovat nekopíroval by tu články z internetu a něco by k tématu rozdílu ředění oleje naftou vs benzínem kromě nadávek a urážení řekl.Jenže tehle člověk o autech bohužel nic neví,takže debaty s tímto individuem dopadají vždy takto.
Ale, ale, to je opravdu úroveň. Nestačím se divit. Inu, věc se má asi takhle: Pokud si někdo myslí, že mu motor s najetými téměř 400 000 km "nežere" olej, protože mu neubývá, pak mi zkušenost a povědomost nedá, abych jej neupozornil na možnost, že tomu tak není. A to proto, že mu do oleje vniká palivo. Protože motor olej samozřejmě "žere", tak nepřibývá jako v hrnečku vař, ale jeho přibývání je eliminováno jeho spotřebou. Benzín se odpaří (v případě, že je motor po delší dobu zahřátý na provozní teplotu, což není v tomto případě jisté. Nevíme ani, zda onen pán jezdí na naftu či na benzin. Recenze je na benzínovou verzi, přispěvatel ale mohl mluvit o dieselové verzi). Pokud tento můj názor, jistě nepochopený, způsobil vám, Jirko, nějaký druh agrese, pak se omlouvám. Osobně se diskusí s agresivními jedinci neúčastním, toto si však dovoluji vysvětlit. Více k vám nemám. Popravdě, je velice úsměvné, když mne opravuje jazyk český osoba, která nezná vyjmenovaná slova, a sama se dopouští úplně školáckých chyb.
Do debilů tu opět nadáváš ty,tak nedělej ublíženýho Standíku.Kup si lepší sčot,kterej ti vygooglí něco jinýho,než marketingový kecy od prodejce olejů,který tu znova cituješ.Že ti kolínský prdítko žere olej od nova,neznamená že pořádný auto musí žrát po pár set tisících hektolitry oleje.Je to naprosto normální na rozdíl od tvojeho chápání.
Vy jste Jirko skutečný hlupák. Pokud tedy vaše zmatená reakce patřila mě. Tímto rozhovor s vámi končím, nemám zapotřebí se nechat ponižovat agresivním primitivem, který vůbec neví, s kým vlastně ve skutečnosti hovoří. Tykáte mi, přes moji výtku, přiřazujete mi jména a jakási prdítka... toto skutečně není diskuse hodná dospělých mužů.
Dunčo nevím co to tu zkoušíš s tím vykáním,ale jedinej dunča,kterej používá tohle slovo jsi ty Stando s kolínětem.Jestli to někoho bude zajímat neb by mu přišla tahle debata jaksi divná ,můžu sem hodit důkaz,že nekecám a že tvůj normální slovník je jaksi pátá cenová a ne ten za koho se tu vydáváš Dunčo.
Celkově nulová spotřeba oleje je dle mě kravina spíše jde o to jestli je potřeba dolít olej v intervalu výměny a pravdou je to že 1.9 66KW Passat s podobným nájezdem vezme 0.5L na deset tisíc kilometrů někomu to zase vezme litr na 1000 tisíc jde o to v jakým je motor stavu navíc záleží na typu motoru a nevím ještě čím každopádně spotřeba 0 je blbost.
Jde o to jestli je nutné dolívat olej v intervalu výměny můj motor měl jako nový spotřebu oleje 0.5L na 10 000 Km po 18 letech si vezme plus mínus max 1-1.2 litr na 10 000 Km takže v intervalu olej dolévám.
Ahoj, měl jsem 1.6 v Escortu a bylo to na hranici (byl jen 66kW, ve Focusu je 1.6 77kW a to už je lepší). Teď mám 1.8 92kW v Mondeu a i to je na hranici. Myslím, že Paasat je nejlepší s TDI buď 66kW nebo 81kW a přečipovat.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
1.6i
Zdarec,jezdim s 1.6i v nejvyssi mozny vybave a se snad nejhezcim interierem, musim rict ze na nem nesetrim (provozni kapaliny,origo dily,benzin vubec). Mam levne,spolehlive a dost svizne auto na to abych nikomu nedelal brzdu ba naopak vetsinou jeste ja predjizdim. Musi se to umet s prevodovkou,spojkou a kdyz mu date co potrebuje da vam co chcete. Neni to zadny tahac ale kdyz do toho sednu sam nebo s mladou tak leti a oveze mi vetsinu veci co potrebuju. Naprosto skvele auto a nemuzu nez doporucit. Za svou cenu na ceskym trhu se opravdu vyplati. ( A s 1.9 a vys vas predjede kazdy maslo) Zdar
23.06.2016 | 21:17:14 | Passat | 77.104.240.* Reagovat
RE: 1.6i
Dobrý den chci se zeptat jeslí je to normální že můj passat má spotřebu 12/100 litrů až 15/100litru po městě dekuji
08.06.2020 | 10:36:48 | 1.6i | 37.48.27.* Reagovat
RE: 1.6i
Další dement. Nenapíšeš, jak je starý, co má za motor, kolik má nelítáno, jak ho máš dlouho... jestli je to 1,6 benzín z roku 1997 tak Uďo, to je napuosto noumáuní puobuém. Při nájezdu 15 000 za rok po 23 letech má reálně 350 000 km, ve skutečnosti má jistě víc. Takže ano, je to normální. Ale holt máš passata, jsi king a do nějaký paštiky bys nešel - tak to užívej.
08.06.2020 | 19:42:53 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: 1.6i
Lepší starej pašík než nová francouzská paštika viď Stando a to má rálně min půl míče na hrbu ⚽🐌🐸😄
08.06.2020 | 21:46:31 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: 1.6i
Nevím, ve francouzkejch paštikách se nevyznám, poslední snad bylo Saxo nebo P 106 ? Ale hlavně že máš přehled ty, to je důležitější. Co dělá Hurvínek?
09.06.2020 | 06:16:00 | | 89.176.46.* Reagovat
JE TO SLABÝ!!!
Mám 1.8T a po půl roce ježdění se mi zdá línější, než dříve. Na ten výkon (chip na 132kw) jsem si rychle zvykl a pod 100kw už bych nikdy nešel. 1.6 je podle mě lenoch s vysokou spotřebou kvůli váze vozu. Jel jsem s 1.8T s lehkou nohou po rovině asi 25 km a po příjedu domu mi palubák ukázal 6,1/100. O tom s u 1.6 nechte zdát.
17.09.2014 | 03:11:38 | Yendaa | 81.30.227.* Reagovat
RE: JE TO SLABÝ!!!
S lehkou nohou po rovině kdyš to jen šimráš ti to žere přes 6 litrů?Nic moc když většinou ještě palubák podměřuje.To máš stále ještě středně těžkou nohu.
17.09.2014 | 07:20:39 | | 88.100.179.* Reagovat
Passat 1.6 74kW
Jezdím s Passatem 1.6 a nezdá se mi, že by to bylo zrovna nejlínější, je pravda, že se musí vytáčet, stejně tak jako každý jiný benzínový motor. Bohužel oproti TDi apod. chybí krouťák. Podařilo se mi na této 1.6 udělat chip, zvedlo se to sice jen na 86kW, ale je to znát. A pokud tady má někdo řeči typu, že auto vůbec nejede, tak buď neví jak ten výkon z toho auta dostat a nebo potřebuje nějakou střelu a v tom případě mu nebude stačit 1.6 v žádném autě.
08.12.2013 | 09:18:33 | | 90.178.99.* Reagovat
motor 1.6 74kw
Jste vážně okurky. Povídáte tady o nějakém obhajování pruhu na dálnici...přesně povaha spoustu českých řidičů. To auto prostě musí tahat a rvát do sedaček abych mohl jak blbec předjíždět před horizontem a pod. U nás standartní záležitost. Tenhle motor k ničemu takovému určený není, stačí trochu použít kedlubnu a podívat se za jakou cenu se pořizovalo tohle vozidlo, většinou se soušl výbavou oproti TDI. Je to prostě užitkové auto s atmosferickým nízkoobsahovým motorem určený ke kratším přesunům do práce, aby odvezl spolehlivě rodinu a nějaký ten nákup dle rychlostního předpisu. Prostě jednoduchý spolehlivý motor, který je rychle zahřátý, který bez problému startuje v mrazech a nepotřebuje náročnou údržbu. Kamkoliv přijedu můžu ihned zdechnout motor, žádná potřeba dochlazování turba a pod., prostě popojíždění do práce. (I když spousta tdi-čkařů neví ani o čem povídám). Nechápu jak tenhle motor můžete srovnávat s 1.8T nebo TDI. Když budu chtít jezdit jak šulda tak se na 1.6i ani nepodívám. Ale jestliže potřebuji za pár peněz nějaké auto co mě ráno s rodinou odveze do práce, pak do obchodu a zase domů tak tenhle motor bohatě stačí. Kdo to srovnáváte s turbomotorem tak jste lívanci a já taky, že se vůbec tímhle zabývám.
07.11.2013 | 10:17:10 | Passat 1.6 74kw | 37.188.227.* Reagovat
RE: motor 1.6 74kw
Nadherně napsáno...Souhlasím s každým slovem...
16.01.2017 | 12:34:24 | Miguel | 84.244.117.* Reagovat
motorizace passatu
ze zajímavosti koukám, co se nejvíce hodí do pssatu, i když sám mám vybráno.. jest to 2,8i V6 4x4..skýtá dynamiku, 1,6 74 kw, musí být opravdu přesláblé, protože již v oktávii to nejede, a ta je ještě lehčí..a jak je zde zmíněno...což když jedete ve 4 a s přívěsem, tak to asi žádná sláva
03.01.2011 | 19:53:32 | fojtis Reagovat
RE: motorizace passatu
takže páni mam passat 1,6 74 kw 1,9 tdi 74 kw a 2,8 v6 4x4 132 kw takže každe j v niečom dobré a v niečom zlé 1,6 mestké približovadlo 1,9 to je taky sporko a 2,8 v6 je raketa s velkou spotrebov ale každe ma svoje viužitie a neda sa to porovnat ako možem porovnávať 1,6 a 2,8 to je blbost ja osobne som zo všetkymi spokojný ked ich rozumne vieš viužit.
24.12.2015 | 09:24:22 | miro168 | 81.161.61.* Reagovat
Nejsem hlupák
Passat 1.6 74KW je fakt bída. Auto jede to ne že ne, ale maximálně na rovině, předjíždět v kopci nebo v kopci obhajovat pravý pruh na dálnici stímhle motorem nejde. Měl bych pochybnosti už i s částečně naloženým autem a třeba 1000kg příves(tahat může 1200kg) podle mě by to už nejelo. Už v základu to je podmotorovaný . Do Passata minimálně 1,8T . Nechápu , že to B6 dávali to stejný , i když s 1 KW navíc . to neni k ničemu.
21.12.2008 | 21:25:03 | Petrolejář Reagovat
RE: Nejsem hlupák
hele passat o tomhle není.... a řekni mi jakej kokot by předjížděl do kopce ??? asi leda tak ty !! a comáš za auto ty ???? určitě nějáký přeturbovaný odporný monstrum co ??
13.11.2015 | 16:40:04 | | 83.208.238.* Reagovat
RE: Nejsem hlupák
To na cestách máme jen rovinky ? :D
13.11.2015 | 18:00:30 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Nejsem hlupák
Větší kokot (asi ty) by předjížděl z kopce :-) Ale vážně: Samozřejmě, že se předjíždí do kopce. Tam se totiž každá lemra projeví ještě lemrovatěji. Tak šup před ní...
16.06.2020 | 20:55:33 | | 89.176.46.* Reagovat
Motor 1.6 74 kw je pro Pašíka Varianta bohužel opravdu málo. Je to lenochod, to je třeba si přiznat. Ale pokud v něm vozíte rodinu (jako já), stejně pojedete pomalu a co nejbezpečněji, takže vám to v tomto případě vadit nebude. Pokud si chcete pořídit bezpečný rodinný vůz za málo peněz a v odpovídající kvalitě, nemohu než tuto verzi doporučit. Motor je ve své jednoduchosti velice spolehlivý a nechtějte vědět, kolik jsem s ním už bez problému najezdil... Alternativou může být třeba Ford Escort 1.6 (levnější, ale v interiéru i jinde mnohem hůře provedený). Kdo chce silnější vůz, ať jde do 1.8t benzín či oblíbené 1.9 Tdi, tam už stylem jízdy můžete potěšit i sebe, když manželka usne :-)
29.02.2008 | 22:56:51 | rumcajz Reagovat
Hlupaci!
Takze je videt ze jste asi v passatovi 1.6i nejeli!Je to naprosto skvely auto je pravda ze sice kdyz chcete odpich musite to vytocit ale ja snim jezdim 6.5-8.5l/100 coz je paradni spotreba..Auto neni lenosny ba naopak jede docela pekne!Tak laskave nepiste takove kokotiny jako 1.6i na passata slaba!!!
31.03.2007 | 23:43:53 | Ljuk Reagovat
Super motor. Žere jak prasa, vôbec nejde. Nechápem ako do tejto veľkej kravy mohli dať taký motor.
26.06.2006 | 10:53:48 | Reagovat
RE:
tak tebe bude žrat každy motor ja ho mám spotreba? 8,0 l je to super jazdenie motor čulí aj pri najazdení 460000 km a to je super spotreba oleja 0 takže neviem čo to tu trepete za koko.
24.12.2015 | 09:59:06 | miro168 | 81.161.61.* Reagovat
RE:
Po 460 000 km spotřeba oleje 0 není nic dobrého. Jediným důvodem tohoto jevu je, že se vám do oleje dostává nafta. Nechci tady psát dlouhosáhlé elaboráty, jak a proč to je. Něco si o tom zjistěte sám.
25.12.2015 | 16:27:00 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Teda pardon, benzin. Ono je to jedno, princip je stejný.
25.12.2015 | 16:27:48 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Není.Něco si o tom přečti.
25.12.2015 | 16:58:37 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Když už jsme pane Jirko tak dobrými přáteli, že mi tykáte, tak se budu jen kvůli vám obtěžovat:
Obsah paliva v oleji je jednou z velmi důležitých vlastností motorových olejů. Pokud je u velkoobjemových vznětových motorů pravidelně diagnosticky sledován stav oleje, vyhodnocení obsahu paliva v oleji se vždy provádí. Nejčastěji se obsah paliva vyhodnocuje stanovením bodu vzplanutí oleje. Pokles bodu vzplanutí pod 180 - 190 °C u vznětových motorů znamená, že v oleji je již maximální přípustná koncentrace nafty. Pokud se takového stavu dosáhne na konci výměnného intervalu, stačí motorový olej vyměnit. Pokud je takový pokles bodu vzplanutí zaznamenán již např. v polovině výměnného intervalu, je už zapotřebí servisní zásah. Tyto základní informace by měl znát každý, kdo často přichází do styku s motory. Pokud je v oleji nafta, nestane se s ní téměř nic. Díky provozní teplotě oleje většinou kolem 100 °C se ani ty nejlehčí složky nafty nemohou odpařit a nafta, pokud se do oleje dostává, se v oleji pouze hromadí. S benzinem je to jiné. Při provozní teplotě oleje se z benzinu odpaří složky přibližně do oněch 100 °C, na objem to je přibližně polovina celého množství benzinu v oleji. Zbývající polovina benzinu s vyšším bodem varu zůstává v oleji a opět, stejně jako u nafty, se v oleji postupně hromadí. To však v ideálním případě, kdy je motor s olejem provozován při provozní teplotě. Jenže v dnešním provozu osobních automobilů převažuje provoz na krátké vzdálenosti, kdy se olejová náplň na provozní teplotu ani neohřeje. Za této situace zůstávají v oleji i hodně těkavé složky benzinu. Ty ovšem pouze dočasně, do doby, než řidič vyjede na delší cestu a udrží tak olejovou náplň delší dobu na provozní teplotě.
Takže je v principu jedno, zda pán jezdí na benzín, nebo na naftu. Neklesá-li hladina oleje mezi ryskami - zvláště u takto "starého" motoru, tak zkrátka dochází k výše popsanému jevu. Něco si o tom přečtěte.
26.12.2015 | 15:31:16 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Tak už sis to konečně přečetl a vidíš,že to není to samí,protože benzìn se odpařuje a nafta ne.A nepíše nikde,že mu olej přibejvá,takže nevím co řešíš.
26.12.2015 | 15:58:20 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Přestože jste zjevně jednoduchý člověk, který ani neumí řádně číst, přeji Vám vše nejlepší nejen v Novém roce, ale i do nového roku. Rozumem už obdařen více nebudete, ale pevné zdraví, a trochu více slušnosti Vám přeji ze srdce. A též Vašim blízkým. S pozdravem
prof. Kolmann
26.12.2015 | 16:39:07 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Na fórech se vždycky tyká a člověk,kterej nepozná rozdíl mezi naftou a benzínem je profesor možná půllitru.Nevím co to zkoušíš za žblepty,ale nevěřím ti ani slovo.
26.12.2015 | 16:50:30 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Jsem si říkal,že ta tvoje ip adresa je mi povědomá trapáku,ale odhadl jsem tě dobře.
RE: Milionár
Jsi debil, Dunčo.
16.06.2015 | 15:16:04 | | 89.176.46.*
26.12.2015 | 17:10:23 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
To je tvůj nedávnej přízpěvek.
26.12.2015 | 17:11:31 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
A odtuď jsi ten článek zkopíroval ubožáčku Standíčku.
www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti-motorovych-oleju---Palivo-v-oleji
26.12.2015 | 17:37:06 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Tykají si pouze přátelé, soudruzi, anebo hlupáci. Pokud si vy hlupáku myslíte, že vzdělaný člověk nedokáže jinému, který překročil opakovaně meze, říci "jsi debil", pak vězte, že pro vás to platí rovněž. Jsi debil Jirko. A samozřejmě, že jsem to zkopíroval. Nebo si myslíte, že tady budu kvůli vám sedět celý večer a vysvětlovat vám to po lopatě? Ono je to a priori lhostejné, protože vy jste to nepochopil ani zkopírované, a nepochopil byste to ani v originále. Vím, že na těchto stránkách je mnoho hlupáků. Ke vší smůle jsou velmi aktivní, zpravidla přímo úměrně své hlouposti. Prosím vás do budoucna, nereagujte na moje příspěvky, pokud se neumíte chovat slušně.
26.12.2015 | 18:18:54 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
A teď tu o Karkůlce blázne.
26.12.2015 | 23:54:17 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Jo a píše se polopatě ty lopato.
27.12.2015 | 00:19:34 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
...že to není to samí,.Co to je?měké,tvrdé i,y ti dělá takový problém?
27.12.2015 | 08:05:25 | | 88.100.179.* Reagovat
RE:
A ty jseš kterej? Ten co napíše kdyš tady nahoře a mě bude opravovat?
27.12.2015 | 08:24:47 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Mno, na netu jaksi není poznat, že jsi inženýr profesore, tady si všivhni tykají a neoslovují se pane doktore :-), ovšem, můžeš to vyžadovat :-)
27.12.2015 | 12:09:25 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE:
To je místní guru a blázen,kterej se baví zahnojováním recenzí.Kdyby to byl ing nebo alespoň průměrně inteligentní člověk,kterej je schopnej logicky uvažovat nekopíroval by tu články z internetu a něco by k tématu rozdílu ředění oleje naftou vs benzínem kromě nadávek a urážení řekl.Jenže tehle člověk o autech bohužel nic neví,takže debaty s tímto individuem dopadají vždy takto.
27.12.2015 | 12:41:41 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Ale, ale, to je opravdu úroveň. Nestačím se divit. Inu, věc se má asi takhle: Pokud si někdo myslí, že mu motor s najetými téměř 400 000 km "nežere" olej, protože mu neubývá, pak mi zkušenost a povědomost nedá, abych jej neupozornil na možnost, že tomu tak není. A to proto, že mu do oleje vniká palivo. Protože motor olej samozřejmě "žere", tak nepřibývá jako v hrnečku vař, ale jeho přibývání je eliminováno jeho spotřebou. Benzín se odpaří (v případě, že je motor po delší dobu zahřátý na provozní teplotu, což není v tomto případě jisté. Nevíme ani, zda onen pán jezdí na naftu či na benzin. Recenze je na benzínovou verzi, přispěvatel ale mohl mluvit o dieselové verzi). Pokud tento můj názor, jistě nepochopený, způsobil vám, Jirko, nějaký druh agrese, pak se omlouvám. Osobně se diskusí s agresivními jedinci neúčastním, toto si však dovoluji vysvětlit. Více k vám nemám. Popravdě, je velice úsměvné, když mne opravuje jazyk český osoba, která nezná vyjmenovaná slova, a sama se dopouští úplně školáckých chyb.
27.12.2015 | 16:45:13 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Do debilů tu opět nadáváš ty,tak nedělej ublíženýho Standíku.Kup si lepší sčot,kterej ti vygooglí něco jinýho,než marketingový kecy od prodejce olejů,který tu znova cituješ.Že ti kolínský prdítko žere olej od nova,neznamená že pořádný auto musí žrát po pár set tisících hektolitry oleje.Je to naprosto normální na rozdíl od tvojeho chápání.
27.12.2015 | 17:16:21 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Vy jste Jirko skutečný hlupák. Pokud tedy vaše zmatená reakce patřila mě. Tímto rozhovor s vámi končím, nemám zapotřebí se nechat ponižovat agresivním primitivem, který vůbec neví, s kým vlastně ve skutečnosti hovoří. Tykáte mi, přes moji výtku, přiřazujete mi jména a jakási prdítka... toto skutečně není diskuse hodná dospělých mužů.
27.12.2015 | 17:54:26 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Dunčo nevím co to tu zkoušíš s tím vykáním,ale jedinej dunča,kterej používá tohle slovo jsi ty Stando s kolínětem.Jestli to někoho bude zajímat neb by mu přišla tahle debata jaksi divná ,můžu sem hodit důkaz,že nekecám a že tvůj normální slovník je jaksi pátá cenová a ne ten za koho se tu vydáváš Dunčo.
27.12.2015 | 18:25:28 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Celkově nulová spotřeba oleje je dle mě kravina spíše jde o to jestli je potřeba dolít olej v intervalu výměny a pravdou je to že 1.9 66KW Passat s podobným nájezdem vezme 0.5L na deset tisíc kilometrů někomu to zase vezme litr na 1000 tisíc jde o to v jakým je motor stavu navíc záleží na typu motoru a nevím ještě čím každopádně spotřeba 0 je blbost.
Jde o to jestli je nutné dolívat olej v intervalu výměny můj motor měl jako nový spotřebu oleje 0.5L na 10 000 Km po 18 letech si vezme plus mínus max 1-1.2 litr na 10 000 Km takže v intervalu olej dolévám.
27.12.2015 | 20:03:38 | | 89.176.3.* Reagovat
Moc slabý motor
Ahoj, měl jsem 1.6 v Escortu a bylo to na hranici (byl jen 66kW, ve Focusu je 1.6 77kW a to už je lepší). Teď mám 1.8 92kW v Mondeu a i to je na hranici. Myslím, že Paasat je nejlepší s TDI buď 66kW nebo 81kW a přečipovat.
26.06.2006 | 10:00:36 | kutil Reagovat