Rok výroby:2004Typ motoru:2500Stav km při koupi:40 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:29. 8. 2007
Co jsem auto koupil, měnil jsem rozvody, trochu zlobila navigace, odešla mi váha vzduchu a měnil vačkové hřídele. Jinak vše okey. Jednu dobu jsem uvažoval o prodeji, ale nakonec sem se rozhodl ho nechat. poté přišel na řadu čip, kteréého opravdu nelituji...Auto má nyní na passata téměř "dokonalé" jízdní vlastnosti..co se tdi motoru týče...tím je myšlen tak motoru, které je od 1200-4000ot/min naprosto perfektní. Tím nechci urazit nikoho, ale tdi,čip,4kolka dělá opravdu svéé...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je má vynikající jízdní vlastnosti.Mám V6 TDi s nejsilnějším motorem a pohonem 4motion. Po čipu ze 132kW má rovných 240koní. S auty jako audi či bmw 530d nemám problém. spotřeba při normálním zacházení cca 9l/100km..při rychlejším ježdění cca 12-15l.
Auto má výborný tah, 520Nm dělá své...Max. 260km/h v německu. Passat sice dokonalý není, ale když se o něj budete starat, tak se Vám odvděčí.Jen doufám,že mi neodejte turbo anebo čerpadlo,u tohoto motoru se to dá čekat, obvzlášt,když je po čipu..ale tak byl bych vděčnejkdybych nemusel do servisu. Nebyl jsem tam mockrát, ale každá blbost něco stojí...u v6 celkem dost..:-(
Podvozek dobrý, na zimu super, na léto průměr. ale na léto uvažuju koupit nákou pěknou hondičku..starší..civic vti a dát do ní turbo..anebo bmw 330d..poradíte někdo co vybrat...........????????
Popravde som troska prekvapeny zo spotreby paliva pri tomto motore. 9-10l / 100km sa mne osobne zdá vela na TDI... Môžem to objektívne porovnat z vw passat 4,0 W8 kde je priemer okolo 13l / 100km a bez akychkolvek úprav má auto 202kW a je tiché, svižné a hlavne bez obáv z výmeny drahých naftových čerpadiel a pod. A ceny takehoto auta su ovela nižšie ako u Tdi...
čau určitě maš silu pod kapotu a věřim že to jede ale horši motor sis vybrat nemohl.že ti odejde turbo s tim mužeš počitat,taky mezi časte zavady patři unik oleje,oholene vačky,musiš častěji měnit olej a hlavně kvalitni.Jak mam napsano ve sve recenzi,jak se o auto staraš,tak ti pojede.
Mam Passata Varianta z roku 03.1.9TDI 130PS je čipli na 170PS hned jak se koupil,ted je tam 160tis a šlape jak hodinky.Je tam čip od BITPOWERU v orig.servise.U 150tis sem měnil spojku cca 8500kč orig.a setrvak mě taky čeka.Myslim ale že i tak to vydrželo hodně.Rozhodně bych ale na čipu nešetřil,když už mate na to koupit si passata tak si 5tis připlatte.
Zdravím, co se týče chiptuningu..čipoval jsem to, když auto mělo najeto cca 90.000km..není to orig. čip, ale známý mi dal po domluvě "záruku"..jinak, jasné..negativa to má: -větší spotřeba, kouřivost, musím měnit často olej..cca co 12.000km a to nenajezdím kdo ví co, ale byl jsem s tím tak trochu obeznámen, cca co 50.000km měním i olej v tiptronicu...Auto má sice čip na hranici, možná trošku za, ale nejsem typ řidiče, co s naftou valí co se dá a na max. Snažím se dodržovat předpisy, jinak někdy se třeba proletím..ale není to často.. Na takovýto radovánky bych asik volil nějakej silnej benzin.
Jeste v komentarich k SEATum LEON se dost diskutuje o CHPtuningu. Chtel bych se tedy zeptat Charlyho, jestli uz narazil na negativa. Po 120 000 km uz byste mel mit celkem dost zkusenosti? Dekuji. H.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
....
Popravde som troska prekvapeny zo spotreby paliva pri tomto motore. 9-10l / 100km sa mne osobne zdá vela na TDI... Môžem to objektívne porovnat z vw passat 4,0 W8 kde je priemer okolo 13l / 100km a bez akychkolvek úprav má auto 202kW a je tiché, svižné a hlavne bez obáv z výmeny drahých naftových čerpadiel a pod. A ceny takehoto auta su ovela nižšie ako u Tdi...
23.12.2009 | 10:26:59 | Reagovat
pro charli
čau určitě maš silu pod kapotu a věřim že to jede ale horši motor sis vybrat nemohl.že ti odejde turbo s tim mužeš počitat,taky mezi časte zavady patři unik oleje,oholene vačky,musiš častěji měnit olej a hlavně kvalitni.Jak mam napsano ve sve recenzi,jak se o auto staraš,tak ti pojede.
06.05.2008 | 19:00:03 | hanes Reagovat
čip
Mam Passata Varianta z roku 03.1.9TDI 130PS je čipli na 170PS hned jak se koupil,ted je tam 160tis a šlape jak hodinky.Je tam čip od BITPOWERU v orig.servise.U 150tis sem měnil spojku cca 8500kč orig.a setrvak mě taky čeka.Myslim ale že i tak to vydrželo hodně.Rozhodně bych ale na čipu nešetřil,když už mate na to koupit si passata tak si 5tis připlatte.
06.05.2008 | 18:54:51 | hanes Reagovat
chip
Zdravím, co se týče chiptuningu..čipoval jsem to, když auto mělo najeto cca 90.000km..není to orig. čip, ale známý mi dal po domluvě "záruku"..jinak, jasné..negativa to má:
-větší spotřeba, kouřivost, musím měnit často olej..cca co 12.000km a to nenajezdím kdo ví co, ale byl jsem s tím tak trochu obeznámen, cca co 50.000km měním i olej v tiptronicu...Auto má sice čip na hranici, možná trošku za, ale nejsem typ řidiče, co s naftou valí co se dá a na max. Snažím se dodržovat předpisy, jinak někdy se třeba proletím..ale není to často.. Na takovýto radovánky bych asik volil nějakej silnej benzin.
03.09.2007 | 21:27:30 | charly Reagovat
CHIP
Jeste v komentarich k SEATum LEON se dost diskutuje o CHPtuningu. Chtel bych se tedy zeptat Charlyho, jestli uz narazil na negativa. Po 120 000 km uz byste mel mit celkem dost zkusenosti? Dekuji. H.
03.09.2007 | 08:33:10 | Honza Reagovat
Začne to spojkou,pak setrvačník...atd.Ale svezení to může být pěkný.
02.09.2007 | 12:22:05 | REST Reagovat
Já bych si vzal 330d kvůli zandímu náhonu.
31.08.2007 | 16:22:45 | Reagovat
to jsem zvedavej, jak dlouho motor vydrzi bejt OK, po nacipovani 240PS je opravdu dost... mel bych obavy..
31.08.2007 | 13:32:01 | krakatit Reagovat