Recenze Volkswagen Passat Variant
“Průměrné auto.”

Autor recenze: Broon (27 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1.9 TDi 66KW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 5. 9. 2008

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissan Micra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Přestaly fungovat budíky,takže palubovka.Nová okolo
7000.Naštestí se mi povedlo sehnat z vrakoviště za 1000.

2x klika u zadních dveří.500 z vrakoviště

Někdy se mi kouří z volantu ale vše funguje,tak nevím co to je:-).

Teď blbne zadní stěrač,myslím že stačí jen pročistit.

Centrál

Občas blbne startování.Startér je v pohodě,hned naskočí,ale jakmile naskočí,tak hned zdechne, klidně i 10x zasebou.V servise jsem nebyl protože nakonec stejně vždy nastartuju.Kdyby někdo věděl čím to může být,rád uvítám radu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Klady:nesmírně prostorné auto.Můžu mít sedák i úplně v zadu,a v pohodě se za mě vejde i vysoký člověk.Velmi prostorný kufr,co jsme potřeboval,vždy jsem převezl.

Dobře rozfázované řazení.

Spotřeba

Výhled z auta.

Zápory:Chybí mi odkladací plocha na palubovce.

Co mi hodně vadí,jsou sedáky,při kterých se bojím že v zatáčkách vypadnu,doslova.Ještě že mám dveře:-).

Na můj vkus se auto moc houpe,někdy si připadám jak na lodi.

Velice slabé přední světla.I po koupi žárovek o 30% lepší svítivostí,tak pořád nic moc.

Hluk v autě od motoru.

Celkové zkušenosti:Jizdní vlastnosti moc komentovat nemůžu,protože na tachometru sice bylo nějakých 190 000 ale osobně si myslím že má aspoň 400 000.tudíž mototr už není tak silný,a dostat z něj rychlost 140-150 je na poměrně dlouhou dobu.Víc jsem z toho nevytáhl.
Předjíždět se dá do 4 rychlostního stupně ale pouze ve vyšších otáčkách.Takže nemůžu soudit jak je na tom auto po téhle stránce,protože je jasné že motor už nemůže vydat takový výkon při takovém počtu najetých km.
Nic méně myslím že ještě vydrží dlouho,i v servise říkali že je ještě zachovalý,akorát už bez výkonu jak míval.

Svezení je takové houpavé ale zase celkem pohodlné.
Náhradní díly řeším v náhradách nebo z vrakovišť.V náhradách je toho celkem hodně a na vrakovištích je jich taky dost.
Jezdím na bionaftu,takže provozní náklady jsou slušné.
Celkový dojem bych řekl že je průměrný,žádný zázrak ale kritizovat taky moc není co.Takže průměr.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

mam pasata variant uz dva roky sice jsem to neho nacpal dost penez ale co se tyce vykonu super ma najete 25000t.kma jede jako drak vubec neni problem 2vytocit na 100km a 3tlaci150jen tak jizdni vlastnosti to ma taky super na to ze to je kombik tak si s nim dost dovoluji a jeste se mi nestalo ze by mi ustrelil zadek,samozrejme ne v zime.jedna se o pasata2.0.16v.136kv

09.10.2008 | 00:10:46 | dubik Reagovat

Na diagnostice to bylo a nic

10.09.2008 | 22:46:46 | Broon Reagovat

Jediná rada je dát to na diagnostiku.

10.09.2008 | 19:34:16 | pavlík Reagovat

Kdyby to jelo jak má,tak bych ji tam nedával a dal tam normální naftu.
Pro Pavlík:To je fajn že mi tady píšeš kolik které auto ti kolik najelo a jak rychle jede,ale já bych radši uvítal nějakou radu

10.09.2008 | 19:24:57 | Broon Reagovat

Jedna z vašich chyb je ta bionafta, tu bych do auta nevzal ani omylem..šetření na nesprávném místě

10.09.2008 | 19:13:06 |  Reagovat

Kdosi

Ten kdosi je mechanik.A já autům nerozumím a co ho napadlo + ostatní kolem jsme udělali a nefunguje
Nic méně myslím že předchozí majitelé s ním nezáchazeli zrovna zázračně.a myslím že dlouho stálo než já jsem ho koupil.Takže kdo ví co to bylo zač.Dnes už bych takové auto nekoupil,ale každý se jedno spálí.Já můžu vzít jen za vděk že mně už se to snad nestane.

10.09.2008 | 17:05:02 | Broon Reagovat

Kdosi řekl, aha...To byl určitě nějaký chytrý člověk...Při správném zacházení by nájezd km a stáří auta na výkon a zrychlení auta mělo mít pramalý vliv....Jinak by asi 50% aut u nás sotva jelo...Laguna 412400 km, a valí tachometrových 220...

10.09.2008 | 16:56:55 | pavlík Reagovat

Váha vzduchu byla měněna

Váhu vzduchu jsem zkoušel,tou to nebylo.Mechanik zkoušel i jakési sání či co,tím to taky nebylo.Pak jsme si všimli že hadičky od turba všechny ty co nima jde vzduch jsou střelé a díravé.Všechny jsem dali nové,taky nic.Takže jako fakt nevím kde je chyba
Pak mi kdosi řekl,už je to staré no,ztratilo to výkon,tak jsem se s tím smířil
Ano,je 140 málo,ale já s tím nic víc neudělám když to nejede.


10.09.2008 | 16:50:57 | Broon Reagovat

Pavlík tady ale vyjmenoval zrovna ty motory, které jsou osvědčené a nezničitelné...Kromě laguny dvoulitr osmiventil(neslyšel jsem že by tenhle motor kdy dělal problémy) to jsou same hladké diesly, nezničitelný, až na přeplňovanou cromu, 2,5 TD je motor kerej byl v ducátu, kdyby to byl třeba TDi-d nebo 2.0 turbo i.e., tak by už šel do kytek, stejně tak jako kdyby ta laguna byla v 16V volvo, nebo 205 1.1 v benzínu, nebo vento v předpotopním benzínu nebo TDI...Jako kdybych tady napsal že autobus SOR B9,5 metru lili(osobní zkušenost)ujede milion a víc.Ujede, ale je na to stavěnej..chtěl bych třeba vidět např fabii HTP najeto půl milionu...

10.09.2008 | 13:43:39 | Horyna Reagovat

To: Horyna:

Prečo posudzujete autá podľa km? To je to posledné, čím sa riadim. Auto s 500.000 km môže byť v oveľa lepšom stave, než zánovné s 80.000 km, keď majiteľ bol trúba a nedal autu, čo mu patrí.... Keď sa staráte a priebežne meníte opotrebované veci, nemal by byť problém navrčať 800.000 km bez generálky. Alebo si myslíte, že novému autu sa vyhýba opotrebovanie dielcov? Na to vyhadzovanie a neváženie si vecí momentálne západný svet a USA neuveriteľne dopláca... a verte, niektorí budú veľmi radi sa voziť vo "vrakoch" s 300.000 km, čo je cca 5.000 motohodín, veď to je smiešne. Máme nákladné stroje s 12-15.000 motohodinami, stále v plnom zaťažení... a nič. Servis, údržba a idú ďalej. Niektoré sú podstatne zložitejšie než osobné auto. Nehovoriac o teréne.

10.09.2008 | 12:14:18 | ľuboš Reagovat

tu Pavlík

Pane, jen teď víme, že jste měl pouze samé krámy:DV Německu by to dávno leželo na šroťáčku:DNejvíc mě vzrušuje to vento, 1,9v Dieselu, že by bílé haha:Dpročpak má asi tak málo najeto:D

10.09.2008 | 11:16:50 | Horyna Reagovat

km

Nevím, co furt máte, třeba 375 tisíc najeto není vůbec moc...Mám už sedmé auto( je mi 26) a pouze jedno z těchto aut mělo najeto méně než 300 tisíc..Nyní-laguna 2,0 osmiventil RXE benzín, rok 1997, najeto?412 tisíc, a jde v pohodě, motor je tichý, olej nežere(byly měněny gufera ventilů), dále např. VW vento 1,9D 644!tis.,fiat croma 2,5 TD, najeto při prodeji 498 tisíc, peugeot 205 1,8D určitě přes půl mega,pouze R19 II 1,9D měl najeto 276 tisíc..samozřejmě, bez údržby to nejde, ale nechápu, jak můžete odepisovat auta po najetí ,,pár" km..Stačí si spočítat roční nájezd, a auta by byla po 10 letech na vyhození..

10.09.2008 | 10:44:30 | pavlík Reagovat

hm, stav zodpoveda beznemu opotrebeniu. Pocitajme prvych 5 rokov cca 40tkm rocne a potom cca 25 tkm rocne - vysledok je cca 375 zkm - po takom najazde je zazrak, ze to este ide. V kazdom pripade, asi by som sa to snazil predat a kupit nieco novsie. VW si drzi cenu aj ked je to vrak - o to lepsia prilezitost kupit zachovalejsie auto.

BTW: 150 kmh ako maximalka je dost malo - nebude to slavna vyha vzduchu??

10.09.2008 | 09:09:08 |  Reagovat

Ste nejako vsetci moc mudry, ja som nar. este neviedel, ze by acord z 96 bol zhnity. Mozno ten co bol celych 12 rokov v rakusku. A ze by VW bol nejaky zazrak. No ked myslite tak kupujte tie predrazene auticka z nemecka....

09.09.2008 | 21:16:46 | lakas Reagovat

ale naozaj Lukáš si tu o aute alebo autách zatial nič nenapísal,to ťa tak baví blúdiť po kadejakých forach a urážať ľudí?lebo za chudáka si tu asi zatiaľ ty,sa na mna nehnevaj,pripadáš mi ako 15 ročný lajo

09.09.2008 | 20:28:58 | julo Reagovat

buggy, buggy, buggy

Si inteligent. Prepac ze som dnes vobec zapal PC. Ved ty si uplny boh, si asi studoval povrchovu upravu kovov, si asi navrhoval pre automobilby PT-ED linky. Ved to je nenormalne aky si ty znalec. Ty si ozaj velky....

09.09.2008 | 20:03:41 | lukas Reagovat

Ten vypinajici motor po nastartovavi signalizuje nejspis poruchu imobilizeru,mela by to signalizovat i nejaka kontrolka ihned po otoceni klicem v zapalovani...

09.09.2008 | 17:49:19 | jirka Reagovat

Bežte niektorí naozaj

niekam inam. Chlap nám poctivo a nezaujato napíše pravdu, vyloží svoju mienku. Mali by sme mu byť vďační, že sa nejde za značku biť do bezvedomia... a vlastne nás poučí. Tiež mohol napísať báchorky a niekto z nás by si podobné auto utekal kúpiť...takže dík za objektívny názor, nech sa Vám darí. Nabudúce viacej šťastia a veľa km bez nehody!

09.09.2008 | 10:57:32 | ľuboš Reagovat

lukaš

lukaš- hovor k veci alebo bež na nejaký iný napr.erotický server,ked ťa tak zaujíma čo mam v trenkách chlapček milučký

09.09.2008 | 05:47:14 | buggy Reagovat

nevím, proč by mělo auto mít při najetí 400000 km ztrátu výkonu...Měl jsem sierru combi ghia 2,0 DOHC, najeto 580 tisíc, a jela jak šlak...Teď mám lagunu (102 kW), a sierra nebyla žádné béčko...

08.09.2008 | 22:59:49 |  Reagovat

Vim co je B4 a co B5 Passat B5 má perfektní přední nápravu,že 9 z 10 ji má v háji.Tady maš typický príklad,v čem jsou japonci lepši než němci.Japonci,když dají neco do výroby,tak se přesvědčí,jestli je vše o.k. zato němci se přesvedčí,až na tvojí peněžence,když platiš,hlavně že maš vw.S tou korozi je accord na tom hůř to je pravda.Musiš vybírat a ne koupit první shnilou latu.

08.09.2008 | 22:30:13 | subo Reagovat

Buggy

A nemas nahodou ty hnilobu v trenkach???

08.09.2008 | 21:22:48 | Lukas Reagovat

HONDA ?

Udelá stejnou službu ako zhnitý Acord,Honda Acord z r.96 je už dávno zhnitá a chodiš s nou jak Flinstoun,nohy vonku,motoricky su japonci v pohode,ale karoserie su hniloby,recenzent nepiše o stave karoserie,ja mam tiež B4 v benzinu,r.96.a je absolutne bez korozie,a to som fakt chcel isť do japonca,chcel som Almeru,Primeru,Civic podobneho roku,r.98 Nisany vsetko rozkvetájúce hnilobou,nakoniec som narazil na tento Passat,bol a je stále ako nový,žiadna ale fakt žiadna korozia,lak v metle stále ako nový,je to origo po 1. majitelovy,najviac ma vie rozčuliť na aute korozia,Japonci sú spolahlivejší,to uznávam,ale hlavne motory sú dosť haklivé na udržbu,hlavne na olej a jeho kvalitu,kto mi zaručí ako sa choval predošlý majitel,alebo majitelia?pritom VW znesie aj hrubšie zachádzanie ,je to este jednoducha konštrukcia jak motora tak náprav,vsetko robustné a osvedčené,možno posledný podctivý Passat,už B5 je o inom,modernejsie ale poruchovejsie,inak neviem či vieš,o akom type je tu vôbec reč........

08.09.2008 | 21:10:26 | buggy Reagovat

Maš auto,na které se nedá spolehnout.Rychle se ho zbav a kup si japonce,je to vyjetý volkswagen se stočeným tachometrem,typická nemecká ojetá pokladnička.Napřiklad honda accord,ti udelá lepší službu,než tenhleten německý krám.

08.09.2008 | 19:27:46 | subo Reagovat