Rok výroby:2002Typ motoru:1.9 turbodieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:78 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:21. 1. 2005
-2300km - Elektroinstalace - šíbr nereaguje na ovládání.
-cca 10000km - vůbec nesvítí přístrojová deska + středový panel.
-11550km - opět střešní okno nefunguje + el. ovládání zrcátek.
-18600km - potřetí střešní okno opět i zrcátka nefungují.
-20900km - zaseklý zámek řazení.
-21050km - opět zaseklý zámek řazení.
-25400km - veškerá palubní elektronika klekla, auto nelze otevřít na dálku, motor vůbec nelze spustit. Baterií to nebylo.
-42800 - nelze zavřít LZ dveře.
-44400km - naposledy střešní okno a zrcátka nefungují.
-52000km - Špatná váha vzduchu- auto vůbec netáhlo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jízdní vlastnosti nic moc - na silnici to nijak extra nedrží a nápravy jsou hlučné. Velmi hlučný motor, zejména na dálnici z toho může snadno rozbolet hlava.
Vynikající spotřeba.
Po všech těch časopisech obrovské zklamání ze zpracování - už v osmi tisících vrzalo sedadlo spolujezdce, pak se to stupňovalo do celé palubky.
Solidní osvětlení.
Za hodně věcí však podle mě může servis - nikdy nic neudělali pořádně - viz. výpis.
mam problem s w passat r.v. 2001 96 KW mam rozsvietenu kontrolku asr esp a auto je nepokojne....chveje sa cela karoseria...v neutrali to neroby iba ak pridavam...hroza sakra...neviem o aku zavadu by mohlo ist....pomoze niekto??dakujem...
05.02.2012 | 13:04:15 | tomas
| 85.248.68.*Reagovat
RE: porucha
Mohlo odísť čidlo ABS, kde je aj ESP, treba do dielne, nie je to nič strašné, nepíšeš, koľko to má km, ak viacej, tak to môže robiť aj dvojhmota, silentblok...., je toho viacej, treba kuknúť servis a nebáť sa. Nie je to až také drahé.
Čau,já mám taky VW 96kw,měl jsem s tím taky takové problémy.Mě to škubalo jen při určitých otáčkách.Zkoušel jsem měnit čidla na ABS a jiné s tím spojéné.Pak jsme to napojily na diagnostiku a tam to ukázalo,že jsou dva vstřiky v háji,a nakonec jsem je vyměnil.Od té doby je klid.
Mám Fiat Marea 1,9JTD 170tis., mnou najeto asi 1/2 a motor naprosto bez problémů, jenom 2xzamrzlá nafta AGIP. Nyní dávám pouze Vervu od Benziny. Sice to není "das auto", ale jenom FIAT. Podvozek sice celkově po GO, bohužel ježděno hlavně po cestách 3třídy. S autem se mi bude jednou těžko loučit, jediné co mi vadí, je nízká bezpečnost. Bohužel konstrukčně 15let staré auto. Další auto asi bude Alfa Romeo 159 2,4JTD 4x4 kombi, ale tak za 2roky, až budou ceny kolem 160tis., víc se mi do auta dávat nechce. Lidi kupujte Passaty a Oktávky, jsou to "super" auta a aspoň půjdou rychle dolů ceny mých oblíbených Italů.
2.0 TDI 125Kw Highline najeto 160000 -- nápravy super -- luxus dá se říci dobrý - motor katastrofa - výměna vstřiků včetně svazku 75000,- nespolehlivé auto podotýkám pravidelný servis -- nevím kde vw udělalo chybu ale v autě skoro za mega se bojím jezdit aby mě někde nenechalo. už od té doby co jsem si ho přivezl jen samé problémy - elektronika a podobně - ted to završily ty vstřiky jen čekám kdy mi odejde pumpa
Může mi někdo říct nebo poradit kde je chyba,když při volnoběhu jde z výfuku namodralý kouř?Motor šlape ale občas si cukne.Máte s tím někdo podobnou zkušenost.Díky Karlos
Ako mozno zo slusneho japonskeho auta spravit hruzu s madarskym motorom TDI. Skuste si sadnut do noveho outlandera s tymto " skvostnym " motorom a budete sa citit ako v dodavke Daewoo Lublin. Motor huci, cele auto strpa v celom rozsahu otacok. Vivat Hungaria Motor VW Gyor TDI!!!!
Mám Passat V6 2,8 syncro. Svezeníčko jedne báseň. Má nalítáno 210000 km a bez problémů. Jasně,že sem tam se vždycky nějaká drobnost objeví, ale které auto je zcela bez chyb?! Co se týká jízdních vlastností ve své třídě bez konkurence. Pokud se týká těch 50 tis. za opravu přední nápravy nevím kde, ale mě to vyšlo na nějakých 17tis. a to jsem měnil komplt všechna ramena, kouče i destičky. No ono na těch našich parádních silnicích se není čemu divit. Jinak por německé cesty je ta náprava přímo komfort. O tom se nějakým japoncům může jenom zdát. U tohoto motoru je pravda trošku větší ta spotřeba, ale já zase říkám, že každého koníka je třeba nakrmit. A můj pašík jich má 193. Pokud bych znovu volil, volil bych zase VW.
Mam B6 130ps ale čiplou na 170ps.Musim řict že zatim bez problemu,až na spojku.Myslim že vydržela hodně na to že mam i s čipem nalitano 155tis.Sehnal jsem orig.sadu za 8500kč.Dvouhmotnostni setrvak ještě nevypadal tak zle.Nicmeně v brzke době mě asi jeho vyměna nemine.17000tis kč
Otec má ten samej motor v Oktávce Combi 1.9 TDI - PD 96kw/130k.A naprostá spokojenost,kromě špatného startéru a za jízdy blikající kontrolka žhavení bez poruchy.Kupoval jí v bazaru r.v.03 výbava ambiente z 53.000km,a teď už má 107.000km.Na trasy v pátek Vídeň - Praha, v pondělí Praha - Vídeň se hodí,je to rychlí a pohodlný auto.Takže "oktávu" můžu doporučit.Super auto.
No jistě Carina je suprový auto a kdo ji neskusil tak ať je radši zticha,Carina je jednoduchá na opravy a bezkonkurenčně kvalitní,Passat může jen závidět.
Já mám taky passata B6 130k. a souhlasím s většinou lidí tady.Je to velice silné,spolehlivé a pohodlné auto.Měl jsem vectru B 1,8 16V,pak mondeo 2.0Tddi r.v.02. Mám možnost jszdit s oktávkou1.8 20V a opravdu ten passat mi sedl do ruky nejlépe.Co se týče poruch ,tak na nějaké drobnosti jsem zatím nenarazil.Auto má naježděno 116000km a velké problémy nejsou,snad bych vzpoměl jen nefunkční cyklovač stěračů,vyhřívání pravého zrcádka ,výškové nastavování sedadla,nějaká ta žárovka a nyní se začíná ozývat homokynetický kloub.Je mi jasné,že každému se zamlouvat nemusí,sto lidí-sto chutí,ale já spokojený teda jsem.S klidným srdcem mohu říct,že tolik jsem od něj ani nečekal.
Vlastním varianta 96 kW koupený v DE kde předchozí majitel najedil po dálnicích za 4 roky 200.000 Km.Když jsem jej kupoval můžu říci že jednání velice solidní.Co se dá říci ohledně poruchovosti : pokud bylo auto servisováno (pokračuji se servisem v DE- cena nižší než v ČR) nejsou problémy.Optimální kola jsou dle mého názoru 16 " (viz.stav našich silnic).Spotřeba průměrná je vzhledem k hornatému terénu 6,8 l/100 Km.Při jízdě na delší trasy 5,6 l. Auto chce samozřejmě po prvním denním nastartování nechat běžet 2-3 minuty pro zahřátí motoru (lze řešit dálkovým stratem s autoalarmem Magicar - pro ty kterým se nechce ráno lézt do kosy).Během dne pak pohoda.Aby byly náklady na "naftu" co nejnižší je potřeba najezdit ca 30.000 Km za rok - tudíž není pro sváteční jezdce.A ještě jedna rada na konec " Jak se budete ke svému miláčkovi chovat Vy , tak se on bude chovat on k Vám !".
No nevím co někteří mají proti VW....naprosto skvělý koncern, mám s ním jen ty nelepší zkušenosti a nejen já, ale i lidé kolem mě. Takže sám jezdím ve VW Passat a už má najeto 180 000 a bez problémů, které by byly nad rámec najetým kilometrům. Jinak rozhodně bych jej nevyměnil, jízdní vlastnosti jsou skvělé...má výkon, pohodlí i sedí, hlavně pokud jsou gumy většiho rozměru a kvalitní. Dále motory TDi opět bezproblémové, výkoné i úsporné, skvělá kombinace...takže nevím co proti nim někdo má.
Nazdárek, nevím jak vy, ale má B6(96kw) má nalítáno 170tis. a musím říct že žádný problém, spotřeba 6l. při 160km/hod. max 210km/hod a jezdí jako čerstvě koupené.
Paklize mas accorda, tak pocitam, ze pro tebe auto znamena aspon nakej pozitek z rizeni. Moje rada zni: vys.. se na lednicku vw a kup si auto. To znamena bud accorda nebo petkovy bmw. A pro cleny sekty TDíí. Dobre, mozna ze jezdíte za 6 litru. No ale jak se asi svezete?
A hoj chlapi , hádáte se tu jako malí,mám accorda z roku 1990 a jezdí dobře,ale už by chtělo měnit tlumiče stabylizátory a tak,má najeto přes 200tis. Passat se mi moc líbí a chci velké auto do 250000 kč. A co chcete jinýho pořídit Oktávku má každej,takže podle mě není moc na výběr,a tak ted radte !!!
Zle z niecoho sa pise so Z, nie so S. Je to 2.pad Okrem toho mam Passika Variant 4 rocneho, v plnej palbe, 110.000 km najazdenych. Velmi vela zalezi do toho, v akom stave auto kupite a ako s nim jazdite. U mna zatial bez poruch a skvely jazdny zazitok Nemec je Nemec...kazdi z Vas si moze hovorit co chce.
Pro všechny fandy VW, vy si pořád chválíte spotřebu, stejně jako Oktávisti, ale když si spočítáte že za ojetinu pasata kombi 2002 dáte okolo 280 000 a za 406 nebo mondeo stejného roku 230 000, tak těch 50 tis asi těžko ušetříte. A určitě ted se pustíte do mě s poruchovostí, ale přiznejte si samy, že VW taky není bez chyb, ba dokonce jich má hodně. To že vám je doporučují v každém servise je asi proto, že je tady hodně škodovek a ty mají asi podobný software jako VW, tak jim to šetří prachy a doporučují je. Kdyby měla škodovka něco společného s fiatem, tak by ted půlovina z vás vychvalovala Mareu
Ja mam passata Variant 1,8T 2003, najeto 105.000km, koupeno od 1.majitele-znameho, jezdeno a servisovano ve svycarsku, neborano. Za posledni 4 mesice jsem s nim najel 15.000 km, nechalo me to stat pro poruchu vodni pumpy, ukradli mi mlhovky, a novy alarm mi neustale houka. Ve znackovem servise si za opravu pumpy rekli 6000, naraznik namontovali nakrivo, ze vypada jako bourane a servis, co instaloval alarm se odvolava na poruchu komfortni jednotky, ktera jinak funguje dobre. Svezeni je prima, je krasne tiche, akorat se obcas rozsviti kontrolky ABS a ESP uplne bezduvodne. Mel jsem predtim Mazdu 323, najel jsem na ni 90.000 km (dal jsem ji zene pri 160.000) a lil jsem do ni pouze benzin a nikdy me nikde nenechala a v servise vzdycky udelali vsechno jak slibili a stalo to polovinu (350/h - mazda usti).Ve VW si rikaji 850.... Uplne uprimne kdyz se nemuzu na auto spolehnout, tak mam vztek.
Páni nie je lepšie podeliť sa so svojimi skúsenosťami - ako nadávať niekomu, že ich napísal. A čo sa týka tých mojich - ešte pred polrokom som mal aj Passata (5 rokov) aj Hondu (1 rok) - a lúčilo sa mi s oboma veľmi ťažko ( potreboval som štvorkolku). Passat - pohodlné auto s vynikajúcim motorom, kvalitným dielenským spracovaním, sediace slušne na ceste a dokonale v ruke -radosť šoférovať, ale pomerne často v servise a raz ma nechal stáť na dovolenke v Prahe a ešte v kolóne, ale to som mu po čase odpustil, vynahradil to rokmi výbornej služby. A Honda Jazz - tak tú som nemal predať -Džezík - to bol rodinný miláčik a klobúk dole pred Japoncami - ale musí byť aj vyrobené v Japonsku. Na nadávanie som mal pred rokmi Peugeota 405-ku - ale aj tie si niekto pochvaľoval a posledný otras bola nová Kia Sportage - úžas !!! Zlatý Passat.
No majitel buď narazil na špatný kousek a nebo píše nesmysly! A zdá se mi ,že si myslí že toyota carina je asi nejlepší ,co člověk může mít! Já osobně bych šel taky do Passata!!
Nabehal som na 2 Passatoch cca 380 tis. km, takze asi tolko : Kym "slape", tak : pohodlne, seriozne, bezpecne, usporne. Ked nie, tak DRAHE, napr. na vymenu xenonovej vybojky sa musi zhadzovat predny naraznik a to trva par hodin x kopa penazi. Prveho Passata som predaval s 3. sadou prednych ramien=trosku drahy spotrebny tovar (cca 50 tis. Sk za sadu). Aj na Slovensku, aj v Cechach. Takze KLIIIDEK.... A jazdim aj na Japoncoch - su fajn.
Ja mam zkusenost uplne jinou. Mam stejny model ale ze zacatku roku 2005 6-ti rychlostni (posledni rada vyrobenych Passatu pred novym modelem), mam najeto 55.000 km a do toho auta "leju jen naftu". Hlucnejsi motor je, to je pravda ale spotreba vs. vykon nema na trhu konkurenci. Zadne problemy jsem s tim autem vubec nemel a pouzivam ho denne.
Povazuji tento model za velmi spolehlivy, prakticky, robustni a neutralni co se tyce vzhledu. Nehledat v nem sportovni rysy ci "stabiliutu v ostrych zatackach" - neni to sportovne zamereny auto.
Na dalnici vynikajici stabilita (geometrii nechavam serizovat velmi pravidelne), postacujici vykon a tocivy moment pro normalni pouziti, v teto kategorii motoru (1.9 tdi - 130k) tento vuz nema konkurenci co se tyce ucinnosti momentu (tahu) v nizkych otackach. Proto se muze zdat, ze razeni je spatne "etazovane".
Niet nad VW toto milujem ked niekto vypustí z huby. Najlepsie, najspoľahlivejšie, najkrajšie... no grc. Ty si tymto hovadinam uveril a tak ti treba MAL SI OSTAŤ PRI JEPONCOCH. Ja mam Primeru a najazdené 193 000Km. Dúfam že to nezakríknem ale okrem pravidelnej údržby sa mi este nic neodsralo a naviac nejeden Passatista váľal očami keď som mu s mojou Primerou ušiel. Hlavne v zatáčkach tam sa Passsat absolútne nechytá. ZDRAVíM VŠETKÝCH VOLKSWAGENISTOV mate "super auta" . V živote by som si ho nekúpil.
Tak to nevím o čem mluvíte.Mám Passata 1.8T 20V 110kW z roku 2002 a jsem nadmíru spokojen.Používám ho hlavně na dálkové trasy do holandska (Utrecht,Rotterdam) a pohodlí i spotřeba výborna.Možná jste měl dnes špatný den že vám je zle, jinak si to totiž neumím vysvětlit.Pokud máte konkrétní argumenty proti pašíkovi ocenil bych, kdyby jste je zde napsal.pokud né klidně mi je pošlete na můj email triangl@inmail.cz rád si na vás udělám čas.
25.09.2011 | 10:05:32 | Jakub
| 217.66.169.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
porucha
mam problem s w passat r.v. 2001 96 KW mam rozsvietenu kontrolku asr esp a auto je nepokojne....chveje sa cela karoseria...v neutrali to neroby iba ak pridavam...hroza sakra...neviem o aku zavadu by mohlo ist....pomoze niekto??dakujem...
05.02.2012 | 13:04:15 | tomas | 85.248.68.* Reagovat
RE: porucha
Mohlo odísť čidlo ABS, kde je aj ESP, treba do dielne, nie je to nič strašné, nepíšeš, koľko to má km, ak viacej, tak to môže robiť aj dvojhmota, silentblok...., je toho viacej, treba kuknúť servis a nebáť sa. Nie je to až také drahé.
05.02.2012 | 20:45:47 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: porucha
Čau,já mám taky VW 96kw,měl jsem s tím taky takové problémy.Mě to škubalo jen při určitých otáčkách.Zkoušel jsem měnit čidla na ABS a jiné s tím spojéné.Pak jsme to napojily na diagnostiku a tam to ukázalo,že jsou dva vstřiky v háji,a nakonec jsem je vyměnil.Od té doby je klid.
10.04.2012 | 19:05:44 | hyn2 | 213.192.26.* Reagovat
Fiat Marea
Mám Fiat Marea 1,9JTD 170tis., mnou najeto asi 1/2 a motor naprosto bez problémů, jenom 2xzamrzlá nafta AGIP. Nyní dávám pouze Vervu od Benziny. Sice to není "das auto", ale jenom FIAT. Podvozek sice celkově po GO, bohužel ježděno hlavně po cestách 3třídy. S autem se mi bude jednou těžko loučit, jediné co mi vadí, je nízká bezpečnost. Bohužel konstrukčně 15let staré auto. Další auto asi bude Alfa Romeo 159 2,4JTD 4x4 kombi, ale tak za 2roky, až budou ceny kolem 160tis., víc se mi do auta dávat nechce. Lidi kupujte Passaty a Oktávky, jsou to "super" auta a aspoň půjdou rychle dolů ceny mých oblíbených Italů.
25.02.2011 | 15:38:51 | zdenek Reagovat
Miluju svého Fiata s JTD motorem.takovéto závady neznám.Pouze olej a nafta.
25.02.2011 | 11:26:24 | Reagovat
nejlepší a nejspolehlivější jsou francouzská auta renault
25.02.2011 | 09:44:43 | Reagovat
B6 160000km
2.0 TDI 125Kw Highline najeto 160000 -- nápravy super -- luxus dá se říci dobrý - motor katastrofa - výměna vstřiků včetně svazku 75000,- nespolehlivé auto podotýkám pravidelný servis -- nevím kde vw udělalo chybu ale v autě skoro za mega se bojím jezdit aby mě někde nenechalo. už od té doby co jsem si ho přivezl jen samé problémy - elektronika a podobně - ted to završily ty vstřiky jen čekám kdy mi odejde pumpa
13.11.2010 | 00:30:23 | pavko Reagovat
mazda 6,ma takovou predni napravu,o ktere se vw passatu muze zdat ,jak spolehlivosti.tak vlastnostmi.
13.08.2008 | 20:07:58 | subo Reagovat
Sledujes ubytky oleje?
28.02.2008 | 14:02:36 | diego Reagovat
Modrý kouř
Modrý kouř signalizuje spalování oleje.:-((
28.02.2008 | 06:14:10 | Radek Reagovat
Passat B6 namodralý kouř
Může mi někdo říct nebo poradit kde je chyba,když při volnoběhu jde z výfuku namodralý kouř?Motor šlape ale občas si cukne.Máte s tím někdo podobnou zkušenost.Díky Karlos
27.02.2008 | 23:00:19 | Karlos Reagovat
Sekte TDI:
Ako mozno zo slusneho japonskeho auta spravit hruzu s madarskym motorom TDI. Skuste si sadnut do noveho outlandera s tymto " skvostnym " motorom a budete sa citit ako v dodavke Daewoo Lublin. Motor huci, cele auto strpa v celom rozsahu otacok. Vivat Hungaria Motor VW Gyor TDI!!!!
08.02.2008 | 18:36:58 | Andy88 Reagovat
to kaad
Vyjmenuj v jakem japonskem voze srovnatelne starem a stejne tridy jsi jel a s jakymi chces passata srovnavat..
30.01.2008 | 13:48:17 | diego Reagovat
Mám Passat V6 2,8 syncro. Svezeníčko jedne báseň. Má nalítáno 210000 km a bez problémů. Jasně,že sem tam se vždycky nějaká drobnost objeví, ale které auto je zcela bez chyb?! Co se týká jízdních vlastností ve své třídě bez konkurence. Pokud se týká těch 50 tis. za opravu přední nápravy nevím kde, ale mě to vyšlo na nějakých 17tis. a to jsem měnil komplt všechna ramena, kouče i destičky. No ono na těch našich parádních silnicích se není čemu divit. Jinak por německé cesty je ta náprava přímo komfort. O tom se nějakým japoncům může jenom zdát. U tohoto motoru je pravda trošku větší ta spotřeba, ale já zase říkám, že každého koníka je třeba nakrmit. A můj pašík jich má 193. Pokud bych znovu volil, volil bych zase VW.
30.01.2008 | 13:38:02 | kaad Reagovat
Dvouhmotak
Mam B6 130ps ale čiplou na 170ps.Musim řict že zatim bez problemu,až na spojku.Myslim že vydržela hodně na to že mam i s čipem nalitano 155tis.Sehnal jsem orig.sadu za 8500kč.Dvouhmotnostni setrvak ještě nevypadal tak zle.Nicmeně v brzke době mě asi jeho vyměna nemine.17000tis kč
21.12.2007 | 15:14:39 | hanes Reagovat
Otec má ten samej motor v Oktávce Combi 1.9 TDI - PD 96kw/130k.A naprostá spokojenost,kromě špatného startéru a za jízdy blikající kontrolka žhavení bez poruchy.Kupoval jí v bazaru r.v.03 výbava ambiente z 53.000km,a teď už má 107.000km.Na trasy v pátek Vídeň - Praha, v pondělí Praha - Vídeň se hodí,je to rychlí a pohodlný auto.Takže "oktávu" můžu doporučit.Super auto.
09.12.2007 | 11:47:42 | Kuba Reagovat
Přesně, jak píšeš. Němci, ať si dou dělat autíčka na dálkový ovládání a japonci auta jako auta.
09.12.2007 | 07:37:02 | Hynek Reagovat
No jistě Carina je suprový auto a kdo ji neskusil tak ať je radši zticha,Carina je jednoduchá na opravy a bezkonkurenčně kvalitní,Passat může jen závidět.
09.12.2007 | 02:32:09 | Tomík Reagovat
Spokejenost !!!
Já mám taky passata B6 130k. a souhlasím s většinou lidí tady.Je to velice silné,spolehlivé a pohodlné auto.Měl jsem vectru B 1,8 16V,pak mondeo 2.0Tddi r.v.02. Mám možnost jszdit s oktávkou1.8 20V a opravdu ten passat mi sedl do ruky nejlépe.Co se týče poruch ,tak na nějaké drobnosti jsem zatím nenarazil.Auto má naježděno 116000km a velké problémy nejsou,snad bych vzpoměl jen nefunkční cyklovač stěračů,vyhřívání pravého zrcádka ,výškové nastavování sedadla,nějaká ta žárovka a nyní se začíná ozývat homokynetický kloub.Je mi jasné,že každému se zamlouvat nemusí,sto lidí-sto chutí,ale já spokojený teda jsem.S klidným srdcem mohu říct,že tolik jsem od něj ani nečekal.
08.12.2007 | 23:52:54 | rtkipikiB6 Reagovat
Vlastním varianta 96 kW koupený v DE kde předchozí majitel najedil po dálnicích za 4 roky 200.000 Km.Když jsem jej kupoval můžu říci že jednání velice solidní.Co se dá říci ohledně poruchovosti : pokud bylo auto servisováno (pokračuji se servisem v DE- cena nižší než v ČR) nejsou problémy.Optimální kola jsou dle mého názoru 16 " (viz.stav našich silnic).Spotřeba průměrná je vzhledem k hornatému terénu 6,8 l/100 Km.Při jízdě na delší trasy 5,6 l. Auto chce samozřejmě po prvním denním nastartování nechat běžet 2-3 minuty pro zahřátí motoru (lze řešit dálkovým stratem s autoalarmem Magicar - pro ty kterým se nechce ráno lézt do kosy).Během dne pak pohoda.Aby byly náklady na "naftu" co nejnižší je potřeba najezdit ca 30.000 Km za rok - tudíž není pro sváteční jezdce.A ještě jedna rada na konec " Jak se budete ke svému miláčkovi chovat Vy , tak se on bude chovat on k Vám !".
12.09.2007 | 09:57:39 | Drtič Reagovat
Nemůžete srovnávat spolehlivostně Carinu E a Vw Pasata. Jelikož Carina E je na nejvyšším stupínku! co se týče spolehlivosti. A Passat je kde???
21.08.2007 | 16:19:45 | Tomáš Reagovat
VW supr
No nevím co někteří mají proti VW....naprosto skvělý koncern, mám s ním jen ty nelepší zkušenosti a nejen já, ale i lidé kolem mě. Takže sám jezdím ve VW Passat a už má najeto 180 000 a bez problémů, které by byly nad rámec najetým kilometrům. Jinak rozhodně bych jej nevyměnil, jízdní vlastnosti jsou skvělé...má výkon, pohodlí i sedí, hlavně pokud jsou gumy většiho rozměru a kvalitní. Dále motory TDi opět bezproblémové, výkoné i úsporné, skvělá kombinace...takže nevím co proti nim někdo má.
02.07.2007 | 00:27:46 | Docker Reagovat
B6 2004
Nazdárek, nevím jak vy, ale má B6(96kw) má nalítáno 170tis. a musím říct že žádný problém, spotřeba 6l. při 160km/hod. max 210km/hod a jezdí jako čerstvě koupené.
01.06.2007 | 22:47:00 | hanz Reagovat
nevíte co píete
Ten kdo doporučuje hondu forda a fiata by se měl jít léčit
17.05.2007 | 19:21:50 | g Reagovat
Paklize mas accorda, tak pocitam, ze pro tebe auto znamena aspon nakej pozitek z rizeni. Moje rada zni: vys.. se na lednicku vw a kup si auto. To znamena bud accorda nebo petkovy bmw.
A pro cleny sekty TDíí. Dobre, mozna ze jezdíte za 6 litru. No ale jak se asi svezete?
04.05.2007 | 09:57:04 | reihensechszylinder Reagovat
To já socka se škodárnou se divím.proč dávat za opravu nápravy 50000,když si za to koupíte auto?
25.02.2007 | 19:21:31 | Milan Reagovat
Passat
A hoj chlapi , hádáte se tu jako malí,mám accorda z roku 1990 a jezdí dobře,ale už by chtělo měnit tlumiče stabylizátory a tak,má najeto přes 200tis. Passat se mi moc líbí a chci velké auto do 250000 kč. A co chcete jinýho pořídit Oktávku má každej,takže podle mě není moc na výběr,a tak ted radte !!!
21.02.2007 | 13:11:01 | roman Reagovat
to xx@xx
Zle z niecoho sa pise so Z, nie so S. Je to 2.pad Okrem toho mam Passika Variant 4 rocneho, v plnej palbe, 110.000 km najazdenych. Velmi vela zalezi do toho, v akom stave auto kupite a ako s nim jazdite. U mna zatial bez poruch a skvely jazdny zazitok Nemec je Nemec...kazdi z Vas si moze hovorit co chce.
18.01.2007 | 16:46:05 | Cobretti Reagovat
Spotřeba vs Cena
Pro všechny fandy VW, vy si pořád chválíte spotřebu, stejně jako Oktávisti, ale když si spočítáte že za ojetinu pasata kombi 2002 dáte okolo 280 000 a za 406 nebo mondeo stejného roku 230 000, tak těch 50 tis asi těžko ušetříte. A určitě ted se pustíte do mě s poruchovostí, ale přiznejte si samy, že VW taky není bez chyb, ba dokonce jich má hodně. To že vám je doporučují v každém servise je asi proto, že je tady hodně škodovek a ty mají asi podobný software jako VW, tak jim to šetří prachy a doporučují je. Kdyby měla škodovka něco společného s fiatem, tak by ted půlovina z vás vychvalovala Mareu
27.12.2006 | 19:22:06 | Pfanner Reagovat
Ja mam passata Variant 1,8T 2003, najeto 105.000km, koupeno od 1.majitele-znameho, jezdeno a servisovano ve svycarsku, neborano. Za posledni 4 mesice jsem s nim najel 15.000 km, nechalo me to stat pro poruchu vodni pumpy, ukradli mi mlhovky, a novy alarm mi neustale houka. Ve znackovem servise si za opravu pumpy rekli 6000, naraznik namontovali nakrivo, ze vypada jako bourane a servis, co instaloval alarm se odvolava na poruchu komfortni jednotky, ktera jinak funguje dobre.
Svezeni je prima, je krasne tiche, akorat se obcas rozsviti kontrolky ABS a ESP uplne bezduvodne.
Mel jsem predtim Mazdu 323, najel jsem na ni 90.000 km (dal jsem ji zene pri 160.000) a lil jsem do ni pouze benzin a nikdy me nikde nenechala a v servise vzdycky udelali vsechno jak slibili a stalo to polovinu (350/h - mazda usti).Ve VW si rikaji 850.... Uplne uprimne kdyz se nemuzu na auto spolehnout, tak mam vztek.
15.08.2006 | 12:55:02 | Dr.C. Reagovat
Moje skúsenosti
Páni nie je lepšie podeliť sa so svojimi skúsenosťami - ako nadávať niekomu, že ich napísal. A čo sa týka tých mojich - ešte pred polrokom som mal aj Passata (5 rokov) aj Hondu (1 rok) - a lúčilo sa mi s oboma veľmi ťažko ( potreboval som štvorkolku). Passat - pohodlné auto s vynikajúcim motorom, kvalitným dielenským spracovaním, sediace slušne na ceste a dokonale v ruke -radosť šoférovať, ale pomerne často v servise a raz ma nechal stáť na dovolenke v Prahe a ešte v kolóne, ale to som mu po čase odpustil, vynahradil to rokmi výbornej služby. A Honda Jazz - tak tú som nemal predať -Džezík - to bol rodinný miláčik a klobúk dole pred Japoncami - ale musí byť aj vyrobené v Japonsku. Na nadávanie som mal pred rokmi Peugeota 405-ku - ale aj tie si niekto pochvaľoval a posledný otras bola nová Kia Sportage - úžas !!! Zlatý Passat.
01.08.2006 | 04:32:52 | DADO Reagovat
Pro Golfise
Tak od tebe ta poznámka sedí fakt dokonale. Podle tebe je zase VW to nejlepší na světě, tak nevím, co to tady píšeš???
24.07.2006 | 17:02:54 | Zdenda Reagovat
No majitel buď narazil na špatný kousek a nebo píše nesmysly! A zdá se mi ,že si myslí že toyota carina je asi nejlepší ,co člověk může mít! Já osobně bych šel taky do Passata!!
25.05.2006 | 12:06:40 | Golfis Reagovat
B6/2002 sedan 65tis.km
skvele auto!Vrele doporucuji,zadna porucha!vyborny vykon a mala spotreba!!!
05.03.2006 | 21:25:01 | Reagovat
re:
Nevím,co jsi teda měl za vůz,ale já mám VW Passat B6/2003 a žádný podobný problémy jsem teda neměl.A neříkej mi,že jsi byl spokjenější s Toyota CARINA
16.02.2006 | 07:34:25 | Vally Reagovat
PASSAT B6 1,9 TDI PD 96 kw
90000 km odešlo čidlo na váze vzduchu 1700 Kč, 95000 km kotva v alternátoru 4000Kč
Jinač jsem naprosto spokojen, hlavně se spotřebou
07.02.2006 | 07:47:11 | petrhhk Reagovat
No taaak !
Nabehal som na 2 Passatoch cca 380 tis. km, takze asi tolko :
Kym "slape", tak : pohodlne, seriozne, bezpecne, usporne.
Ked nie, tak DRAHE, napr. na vymenu xenonovej vybojky sa musi zhadzovat predny naraznik a to trva par hodin x kopa penazi.
Prveho Passata som predaval s 3. sadou prednych ramien=trosku drahy spotrebny tovar (cca 50 tis. Sk za sadu).
Aj na Slovensku, aj v Cechach.
Takze KLIIIDEK....
A jazdim aj na Japoncoch - su fajn.
05.02.2006 | 17:43:22 | mtzracing Reagovat
blabol!!!
27.12.2005 | 22:07:46 | nick nezjisten Reagovat
Bratr Čech
Nazdar, co nerozumieš po slovensky? Asi som urazil tvojho Passata TAK SORY. Držím palce v zatáčkach. Neže z nich odplaveš do poľa.
24.12.2005 | 10:01:03 | Šofi Reagovat
To se divim
No asi tak : co clovek to zkusenost.
Ja mam zkusenost uplne jinou. Mam stejny model ale ze zacatku roku 2005 6-ti rychlostni (posledni rada vyrobenych Passatu pred novym modelem), mam najeto 55.000 km a do toho auta "leju jen naftu".
Hlucnejsi motor je, to je pravda ale spotreba vs. vykon nema na trhu konkurenci. Zadne problemy jsem s tim autem vubec nemel a pouzivam ho denne.
Povazuji tento model za velmi spolehlivy, prakticky, robustni a neutralni co se tyce vzhledu. Nehledat v nem sportovni rysy ci "stabiliutu v ostrych zatackach" - neni to sportovne zamereny auto.
Na dalnici vynikajici stabilita (geometrii nechavam serizovat velmi pravidelne), postacujici vykon a tocivy moment pro normalni pouziti, v teto kategorii motoru (1.9 tdi - 130k) tento vuz nema konkurenci co se tyce ucinnosti momentu (tahu) v nizkych otackach. Proto se muze zdat, ze razeni je spatne "etazovane".
Jsem s timhle vozem velmi spokojeny.
20.12.2005 | 01:17:30 | Phileas Reagovat
podle mě za to nemůže auto,ale spíš ruce,mám jiné zkušenosti!!
15.12.2005 | 15:23:45 | Reagovat
Je mi zle s VW
Niet nad VW toto milujem ked niekto vypustí z huby. Najlepsie, najspoľahlivejšie, najkrajšie... no grc. Ty si tymto hovadinam uveril a tak ti treba MAL SI OSTAŤ PRI JEPONCOCH. Ja mam Primeru a najazdené 193 000Km. Dúfam že to nezakríknem ale okrem pravidelnej údržby sa mi este nic neodsralo a naviac nejeden Passatista váľal očami keď som mu s mojou Primerou ušiel. Hlavne v zatáčkach tam sa Passsat absolútne nechytá. ZDRAVíM VŠETKÝCH VOLKSWAGENISTOV mate "super auta" . V živote by som si ho nekúpil.
09.12.2005 | 14:54:20 | Šofi Reagovat
RE:Je mi zle s VW
Tak to nevím o čem mluvíte.Mám Passata 1.8T 20V 110kW z roku 2002 a jsem nadmíru spokojen.Používám ho hlavně na dálkové trasy do holandska (Utrecht,Rotterdam) a pohodlí i spotřeba výborna.Možná jste měl dnes špatný den že vám je zle, jinak si to totiž neumím vysvětlit.Pokud máte konkrétní argumenty proti pašíkovi ocenil bych, kdyby jste je zde napsal.pokud né klidně mi je pošlete na můj email triangl@inmail.cz rád si na vás udělám čas.
25.09.2011 | 10:05:32 | Jakub | 217.66.169.* Reagovat