Recenze Volkswagen Passat 1,9 TDI, 74kW
“Solidní auto nesolidní ceny ND.”

Autor recenze: Petr (36 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1,9 / AVB Stav km při koupi:65 000 km Stav km nyní:70 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 27. 8. 2006

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

V zimním období se stalo, že po krátké době jízdy (při studeném motoru) při "vytočení na vyšší otáčky" auto v podstatě nereagovalo na přidání plynu, pouze velmi pomalu se zvyšovala rychlost. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše v pořádku. V servisu mi řekl, že řídicí jednotka zablokovala funkci turba (nejspíše porucha podtlakového ventilu).

Nyní se rozsvítila kontrolka poruchy ESP.

Jinak žádné závady.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to prostorné, pohodlné auto. Jízdní vlastnosti na dobré úrovni. Akorát 74kW je na toto auto málo. Chce to alespoň 96kW v dieslu.

Spotřeba solidní.

ND značně předražené, to platí i o značkových servisech.

U studeného motoru nedoporučuji šlapat příliš na plyn. Nové turbo cca 40.000,- Kč repase cca 25.000,- Kč. Bez práce.

Uvítal bych, pokud někdo měl problémy s ESP, jakéhokoliv charakteru, aby napsal jaké byly závady a co stála případně oprava.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

dmnt

"U studeného motoru nedoporučuji šlapat příliš na plyn. Nové turbo cca 40.000,- Kč repase cca 25.000,- Kč"
Čo sa vlastne čudujes, ze si vsetko odchadza, ked jazdis jak nekulturne hovado?

07.05.2012 | 13:39:49 | panic  | 78.98.102.* Reagovat

km

Ty kilometry to je nějaká blbost 65 000 za 7 let s dieslem?
Ten bude mít min. přes 200 000 km.

17.01.2010 | 17:46:01 | Jirka Reagovat

for stenly

Buď jazdíš ako prasa, alebo máš niečo v prdeli.Skús skontrolovať trebárs lambda sondu.

17.01.2010 | 16:20:41 | Matúš Reagovat

nemam smyšlene udaje.žere mi 9.8l. na 100km a nevim proč.najedu na 70L. 700km.co s tim čim to je že tak žere.

17.01.2010 | 15:52:17 | stenly Reagovat

Nové turbo za 4.000 ,-???,

Okamžite kúpim VŠETKY, ktoré budete mať. Samozrejme s jasným pôvodom a zárukou.
P.S. Pridám ešte 50% navrch.
Aspoň netárajte somariny...

17.01.2010 | 14:43:30 | ľuboš Reagovat

Prosím přestaňte tu psát smyšlené informace o poruchách passatu TDI, jeho nesmyslné spotřebě(pokud teda těch 10litrů není počítáno na 200km)

17.01.2010 | 14:22:53 |  Reagovat

mam problem nevite proč mi pasat 74kw žere skoro 10l?.dik

17.01.2010 | 13:26:42 | stenly Reagovat

ESP

Když se u mého VW rozsvítilo ESP byl vadný vstřik. Oprava cca. 8000

24.09.2008 | 14:30:53 | Ludek Reagovat

když tedy ne v autorizovaném servisu tak kde jinde? na vrakovišti?

27.02.2007 | 20:50:35 | rex Reagovat

nove turbo a oprava

Nove turbo 40.000 ? A nejaky paranoik tu pisal ze oprava podtlakovych hadiciek 70.000 ? To bude zas nejaky expert na sirenie poplasnych sprav ktory ma pred barakom zaparkovanu 105 tku a mudruje. Podtlakove hadicky Ti pozru a prefuknu za 3-5 tisic korun ak je problem v tom.

16.02.2007 | 09:46:03 | Cobretti Reagovat

Oprava stojí kolem 70 000kč.To se dá

28.08.2006 | 16:17:23 |  Reagovat

U studeneho motoru by som celkovo nedoporucoval slapat moc na plyn, u TURBA zvlast.

27.08.2006 | 23:44:15 | igi69 Reagovat