Rok výroby:1999Typ motoru:2,5 TDiStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:135 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:6. 5. 2005
Značku už neměním, mám s Passatem velmi dobré zkušenosti. Je to prostě super auto. Je to pohodlné rodinné auto a oproti Fordu Mondeo je uvňitř velmi prostorný a pohodlný. Už se těším na Bé sedmičku.
U 2,5 mě potěšila síla vozu, se svými 150 PS je to velice silný rodinný vůz.
A též Tiptronic je velice dobrá věc, je to kompromis mezi automatem a sekvenčním řazením.
Takže může ho vlastně řídit kdokoliv, ale začátečníkům bych doporučil spíše normální jízdu a ne sportovní vyžití.
Zase tady komentují negativně ti, kteří V6 2,5 TDi neměli... Pokud je majitel normální a ne hovado, tak se mu motor ani čerpadlo nevysere. Je to taky o tankování kvalitní nafty nejlépe s vifem. Olej měnit max. 15 000 ideál 10 až 12 000 km spec. 5W40. Nedávat tomu knedlík když není motor zahřátý na provozní teplotu! Pokud jedu pilu, tak zase logicky dochlazovat... Co se týká vaček, tak je to právě zanedbanou údržbou a longlife intervalem. Holt V6 potřebuje kapku větší péči než blbuvzdorná 1,9 TDi .-)
02.02.2020 | 19:55:02 | david
| 94.113.203.*Reagovat
Passat 2.5 tdi 4motion 110kw
Zdravim . Vydim ze tu ludia ociernuju 110kw ale to su len ty co menia olej kedy sa im zachce . Mam 110 kw 4x4 a naprosto super ! Rocne snim prejdem 70000 km naco pracukem v zahranici a jazdim snim uz dva roky a mozem povedat ze ma nikdy nesklamalo. Po nemeckych cestach ho mam odskusany a ma super tah . Na zrychleni je sice pomalsie ale na dialnici som to rozsuchtal do 250 za hodinu a spotreba pri 250 bola 9.2 coz ai myslim ze neni vela pri takejto rychlosti a vahe vozidla .stymto autom som max spokojny a v zime sa smejem frajerom co ai kupia sportove auta a nemozu vyjst ano z dvora . Takze co ktomu viac dodat , ludia ktoei hania toto aito by mali robit servis kazdych 10000km . Ja snim jazdim denne a auto slape ako svajciarske hodinky a to uz ma 355000 nalietano .
28.05.2017 | 19:02:13 | Janko
| 85.237.234.*Reagovat
Wv passat 4X4 2.5 TDI r.v 2003
Zduř lidičky,jaké máte zkušenosti s automatickou převodovkou.Bohužel mi klekla a vezu už to do třetího servisu a neví si tam rady.Při rozjezdu,to nereaguje na nic.Až po delší době mi zabere a pak se až rozjede.Děkuji za každou radu na email....zeltrans@email.cz
25.09.2012 | 00:19:48 | Michal
| 46.135.89.*Reagovat
For Džard
Ak je 2.5 TDI 120 (132) kw najspoľahlivejší motor sveta, tak zožeriem mydlo.
2.5 tdi V6 ve verzi 110 - 114 kw je naprostý shit, nejhorší motor v historii dieslů, verze 120 a 132 je pravý opak, ale můžete si koupit nejspolehlivější motor světa a stejně se může rozsypat
Užívám passat 2,5 TDi, 4x4 s tiptronic cca. 4 roky a mám s ním velmi pozitivní zkušenosti. Velice pohodový, komfortní a tichý vůz. Náklady na běžnou údržbu nijak nepřevyšují ty na Škoda Octavia, výměny rozvodů nebo větší opravy jsou srovnatelné s jakýmkoliv jiným vozem stejné kubatury a vybavení. Spotřeba v mém případě odpovídá a nijak se nevymyká použité technologii ( tiptronic, 4x4). Kromě vhodnosti spíše na delší trasy než každodenní městské pojíždění do 5 km, což je problém asi všech "silnějších" dieslů, zatím jednoznačně převládají klady.
Nie je nejak extremne silny, motor patri medzi lenivejsie, ale nie je to ani zle. Ma totiz dost velku turbodieru a taha az od vyssich otacok. Spotreba je vzhladom na vahu a tiptronic uspokojiva. Horsie je to s vyssimi nakladmi na udrzbu, napr vymena rozvodov cca 20-25tis SK, problemy s vackami u motor kde bol pouzivany longlife olej, predna naprava casto potrebuje vymenu ramien.... Celkovo vsak pomerne zvladnutelne, odporucam, ale treba pamatat na o nieco drahsiu udrzbu oproti 4-valcom.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
2,5 V6
Zase tady komentují negativně ti, kteří V6 2,5 TDi neměli...
Pokud je majitel normální a ne hovado, tak se mu motor ani čerpadlo nevysere. Je to taky o tankování kvalitní nafty nejlépe s vifem. Olej měnit max. 15 000 ideál 10 až 12 000 km spec. 5W40. Nedávat tomu knedlík když není motor zahřátý na provozní teplotu! Pokud jedu pilu, tak zase logicky dochlazovat... Co se týká vaček, tak je to právě zanedbanou údržbou a longlife intervalem. Holt V6 potřebuje kapku větší péči než blbuvzdorná 1,9 TDi .-)
02.02.2020 | 19:55:02 | david | 94.113.203.* Reagovat
Passat 2.5 tdi 4motion 110kw
Zdravim . Vydim ze tu ludia ociernuju 110kw ale to su len ty co menia olej kedy sa im zachce . Mam 110 kw 4x4 a naprosto super ! Rocne snim prejdem 70000 km naco pracukem v zahranici a jazdim snim uz dva roky a mozem povedat ze ma nikdy nesklamalo. Po nemeckych cestach ho mam odskusany a ma super tah . Na zrychleni je sice pomalsie ale na dialnici som to rozsuchtal do 250 za hodinu a spotreba pri 250 bola 9.2 coz ai myslim ze neni vela pri takejto rychlosti a vahe vozidla .stymto autom som max spokojny a v zime sa smejem frajerom co ai kupia sportove auta a nemozu vyjst ano z dvora . Takze co ktomu viac dodat , ludia ktoei hania toto aito by mali robit servis kazdych 10000km . Ja snim jazdim denne a auto slape ako svajciarske hodinky a to uz ma 355000 nalietano .
28.05.2017 | 19:02:13 | Janko | 85.237.234.* Reagovat
Wv passat 4X4 2.5 TDI r.v 2003
Zduř lidičky,jaké máte zkušenosti s automatickou převodovkou.Bohužel mi klekla a vezu už to do třetího servisu a neví si tam rady.Při rozjezdu,to nereaguje na nic.Až po delší době mi zabere a pak se až rozjede.Děkuji za každou radu na email....zeltrans@email.cz
25.09.2012 | 00:19:48 | Michal | 46.135.89.* Reagovat
For Džard
Ak je 2.5 TDI 120 (132) kw najspoľahlivejší motor sveta, tak zožeriem mydlo.
04.06.2010 | 09:13:02 | Matúš Reagovat
110 KW SHIT
2.5 tdi V6 ve verzi 110 - 114 kw je naprostý shit, nejhorší motor v historii dieslů, verze 120 a 132 je pravý opak, ale můžete si koupit nejspolehlivější motor světa a stejně se může rozsypat
03.06.2010 | 21:22:08 | Džard Reagovat
Nemá chybu
Užívám passat 2,5 TDi, 4x4 s tiptronic cca. 4 roky a mám s ním velmi pozitivní zkušenosti. Velice pohodový, komfortní a tichý vůz. Náklady na běžnou údržbu nijak nepřevyšují ty na Škoda Octavia, výměny rozvodů nebo větší opravy jsou srovnatelné s jakýmkoliv jiným vozem stejné kubatury a vybavení. Spotřeba v mém případě odpovídá a nijak se nevymyká použité technologii ( tiptronic, 4x4). Kromě vhodnosti spíše na delší trasy než každodenní městské pojíždění do 5 km, což je problém asi všech "silnějších" dieslů, zatím jednoznačně převládají klady.
03.09.2007 | 13:29:26 | uživatel Reagovat
celkom dobra kara
Nie je nejak extremne silny, motor patri medzi lenivejsie, ale nie je to ani zle. Ma totiz dost velku turbodieru a taha az od vyssich otacok. Spotreba je vzhladom na vahu a tiptronic uspokojiva. Horsie je to s vyssimi nakladmi na udrzbu, napr vymena rozvodov cca 20-25tis SK, problemy s vackami u motor kde bol pouzivany longlife olej, predna naprava casto potrebuje vymenu ramien.... Celkovo vsak pomerne zvladnutelne, odporucam, ale treba pamatat na o nieco drahsiu udrzbu oproti 4-valcom.
07.03.2007 | 23:18:55 | airbone Reagovat
2.5 tdi NEBRAT
auž vůbec né v kombinaci s tiptronikem
13.01.2007 | 16:31:05 | Hanousek Reagovat
Vstřik.čerpadlo II
Ruce pryč od 2,5tdi.
15.04.2006 | 18:14:38 | Reagovat
čerpadlo
počkej až ti odejde čerpadlo, což u 2,5 tdi je normální
16.03.2006 | 18:06:25 | Reagovat
naprosto souhlasim
K tomu neni co dodat, Passat 2,5 TDI je proste dokonaly!
01.08.2005 | 08:16:28 | L.K Reagovat
RE: naprosto souhlasim
Kecalek
30.03.2012 | 10:42:45 | ico | 217.12.62.* Reagovat