Rok výroby:2003Typ motoru:1,9TDi PD 96kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:20. 4. 2008
Auto jede i přes to, že má najezdených 150 000km, skvěle. Řízení a řazení je přesné a auto sedí na silnici jako motokára.
Pravdou je ale, že má kvalitní obutí. 235/45 R17 takže není problém. Trošku mě ale zarazilo, že vyhřívané sedadlá se mi přepálili. Mám velurový potah, takže to je tím. Tak radeji vyhřívání nepoužívám. Je to 6qualt, takže maximálka je o neco vyšší. Tah má supr na všech převodových stupních a brzdy odpovídají váze vozu. Ja jsem s tímhle autem spokojený.
S highline výbavou přichází i chromové lišty okolo celého vozu a přidáva to body na celkovém dojmu. Uvnitř vozu je vše jak má být. Přístrojová deska svítí a nejsou s ní žádné potíže. Koža okolo řídící páky je po 150 000km poměrne zdřetá. Co se týče motoru je všechno OK. Až na rozvody jsem na motoru měnil akorát tak vzduchový filtr za športový. Váha vzduchu i čerpadlo je v pořádku.
Startovaní bezchybné i v zimě. Tohle auto je skvělé pro rodinu, ale i pro podnikatele. Ve Variantu je spousta místa. Ja mám Limuzinu, ale taky je tam dost místa a Limuzina má ješte více místa pro pasažery vzadu ako Variant.
dal som to na pocitac a vypisalo klapku v turbe vraj je to nejak nastavitelne ak ste to mali niekto rozobrate ako alebo co sa stym da robit pripadne nejake foto
ahojte mam problem pi prudkej akceeracii auta nejde do vykonu ale tak ako keby zaplo nejky obmedzovac na pristrojovke svieti kontrolka motora a pise emisie co mi poradite mate stym nejkaku skusenost ? diky
Jo s tím souhlasím, byli jsme jedna země a jazykům svých kmenů rozumíme. Ať si každý píše svým rodným jazykem, než aby sem zbytečně patlal nesmysly. A kdo s tím má problém, ať to nečte...
Vždy ma pobavia aj troška naserú Slováci ktorí píšu alebo rozprávajú česky a narobia tam chyby. Vznikne hatlanina ktorá sa nedá počúvať resp. čítať. Ostali nepreložené - koža a športový.... proste píšme si po svojom, väčšina rozumie a kto nie ten sa naučí.... nič v zlom... majte sa
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
SK-CZ
no hej-servis
16.01.2010 | 19:18:01 | olino Reagovat
Osobně doporučuji nějaký turbo servis. Na koleni toho víc zkazíš než vylepšíš.
16.01.2010 | 18:41:05 | Radek Reagovat
SK-CZ
dal som to na pocitac a vypisalo klapku v turbe vraj je to nejak nastavitelne ak ste to mali niekto rozobrate ako alebo co sa stym da robit pripadne nejake foto
16.01.2010 | 18:38:47 | olino Reagovat
for olino
Daj to na diagnostiku a mal by si zistiť, čo s tým je.
15.01.2010 | 18:32:49 | Matúš Reagovat
Váha vzduchu v lepším případě.
15.01.2010 | 18:31:51 | Radek Reagovat
VolkswagenPASSAT B6 confortline
ahojte mam problem pi prudkej akceeracii auta nejde do vykonu ale tak ako keby zaplo nejky obmedzovac na pristrojovke svieti kontrolka motora a pise emisie co mi poradite mate stym nejkaku skusenost ? diky
15.01.2010 | 18:29:54 | olino Reagovat
CZ a SK
Jo s tím souhlasím, byli jsme jedna země a jazykům svých kmenů rozumíme. Ať si každý píše svým rodným jazykem, než aby sem zbytečně patlal nesmysly. A kdo s tím má problém, ať to nečte...
21.04.2008 | 16:26:26 | Master Reagovat
CZ vs SK
Vždy ma pobavia aj troška naserú Slováci ktorí píšu alebo rozprávajú česky a narobia tam chyby. Vznikne hatlanina ktorá sa nedá počúvať resp. čítať. Ostali nepreložené - koža a športový.... proste píšme si po svojom, väčšina rozumie a kto nie ten sa naučí.... nič v zlom... majte sa
21.04.2008 | 14:17:13 | miki Reagovat