Rok výroby:1999Typ motoru:1900Stav km při koupi:100 500 kmStav km nyní:129 300 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?18 měsícůPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:31. 1. 2009
Předchozí auto:Opel Astra Škoda Octavia Škoda Fabia
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Jediná známá věc VW a to oxidace na kontaktech plynového kabelu u PC, nepříjemná věc když svištíte po dálnici a zničeho nic vám motor zůstane na 1200otáčkách a ozve se motor do dílny:) a stačí otevřít vodě odolný kryt PC a pod ním vypojit kabel, očistit zoxidované ,,vidličky,, a frčíte dál.... Jinak vůbec nic.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je dovezeno z Německa, bylo lechce ťuklé u zadního kola, oprava za 5tis... Auto je plné technoligií ESP, ASR, dig.klima, mc radio+cd měnič,... a po prečtení německé servisky jsem nenarazil na žádné poruchy a to ani na mechanické, jako je často vytýkaná přední hliníková náprava a ani teď nemá nejmenší vůli, jen klasické výměny... Jedině co mi vadí je při výměnách oleje sundavání krytu motoru, je to na plastových ,,srubech,, které moc nedrží a po druhé výměně jsem ho nejspíš špatně upevnil a skončil na 9kusech i s krytem převodovky, takže následoval nový s novými sruby a pevnějšími kovovými podložkami a vypadá to dobře.... ale u octavie je 3dílnej a nedrží vůbec. S autem jezdím vše dálnice, město, okresky, nezpevněné cesty a nemůžu si stěžovat, jen teď v zimě je opět cítit silná nedotáčivost a chtíc jezdit pořád rovně... ale v létě na suchu R16 205ky si s přídí lechce poradí a auto poslušně slyší na každý povel volantu i plynu. Interier je krásně velký a při sklopených zadních sedačkách máte dvojlůžkovou postel:) a hodil jsem tam tří ramený volant, lépe se mi drží.. Exterier, zadní lampy jsem okamžitě vyměnil za B6 a hned to vypadá lépe, navíc jsem sehnal mojí vysněnou barvu a to grafitovou met. a má i chromy, takže paráda... Jinak dlouhodobá spotřeba po cca.15tis je 5,3litru a téměř nikdo mi nevěří :). Občas na to dupu a občas šetřím, jezdím podle nálady a ne podle cen nafty. Auto můžu doporučit, vyhnul bych se PD, sice to má trochu lepší zátah, ale čím víc kilometrů tím víc starostí a stoupá spotřeba, zkušenost z fabie, octavii jsem měl do 350tis a vše ok. Má ji teď známej a lítá s ní na ukrajinu a má na tachometru 630tis a nic na motoru nedělal... Passat variant b5 81kw, výborné auto.
180tis, porad bez problemu, jiz nazacatku zminovany konektor plynu byl odstrihnut a vse se naletovalo natvrdo, pote co mi ,,vypnul motor -1200o t./min,, pri predjizdeni kamionu. Na predni napravu, vahu vzduchu, turbo a ostatni veci ktere ostatni trapi, jsem nemusel ani sahnout a to poslednich 20 tis. km jezdim 80% Prahu pro služební účely. Koupě auta nelituji a neprodám dokud bude jezdit :) ...abych nezapomel mel jsem na cca 3tis km power-box auto svistilo lepe nez 96kw PD, prirovnatelne jak V6 110kw (podle zkusenosti z A4) diky 6ti kvaltu i 220km/h a spotreba 4,2 rikal jsem si zazrak, ale pri kontrole pocitani dle tankovani mi vyslo 6,7 tak jsem to hned vyhodil a jsem na svych 5 litrech...
Nevím proč tu tak ANONYM píše asi je pan zazobaný . Každý je spokojen se svou značkou a není to o nějakém koncernu ale o lidech. Věčně nespokojení a závistivci budou pořád hloupě mluvit ať si každý jezdí s čím chce třeba s trabantem je to jeho věc nesnáším když si někdo kompenzuje svoje problémy takto. PS: passat ne moc fajn auti.
...165tis, rozvody, olej, filtry, spojka, a konecne vymena prevodovky za 6ti kvalt FRF... parada! motor to utahne hrave spotreba opet spadla o 0,4-0,5l
Vetsinou auto stoci novodobi vexláci (u mě spodina spol.) lidé co tahají auta z D, IT atd. V D je staceni trestny cin a ne kazdy ma zaludek na to stocit km vydelat par eur a pak se strachovat jestli nepujde za katr. To u nas je to jina kava, vymahatelnost prava - tak 10% a tak se vexloši snaží a mažou med kolem huby..... Proto jsem radeji koupil nove, sice Thalii, ale mam klid.
presne tak,kamarát kupoval v darexe min.týžden B6 passat s 86 tis. km,samozrejme serviska k tomu,je to rok 2004-skôr už 2005.,dovezený z D.nechal zálohu.a odporučil som mu návstevu autor.servisu,nech si overí km.Ma vysmial,že vážne zachovale atd,že to nemôže mať stočené km.,ale poslúchol ma a ochotne mu vytlačili celú historiu auta a čuduj sa -100 tis.km.takže 186 000 skutočných,zálohu mu nechceli vratiť,tak aspon zlavu vyjednal.Neviem prečo to už Darex nepreveril,ked už znáša zodpovednosť za predané vozidlo.Iba naivný slovák si môže myslieť,že nemec urobi za 4 roky 86 tis.km,možné to je,ale potom to auto je aj drahsie a nevýhodné na kúpu pre kšeftára.
Ja tu zijem clovece a hovorim ti, ze tu sa nove diesle kupuju na 20tkm rok minimalne ! Kvoli daniam a pod. Servisnu knizku ti vyrobi kadekto, pozri ebay. Ale nedivim sa ti a ani ta neodsudzujem. V tvojich rokoch som tiez veril kadecomu ... :-)
Servisku vyrobí kdekdo. Razítka za patřičný bakšiš též nejsou problém, čili serviska není vůbec nic. Rozhodující skutečný stav vozu, který i ve 200tkm může být perfektní, stačí se jen starat.
...ty kilometry nejsou stoceny aspon tomu napovida stav auta a hlevne nemecka servicka, ktera konci pri 91tis km, kontrola byla provedena 9mes pred koupi auta, pochybuji ze by za 9mes najezdilo pres 100tis km.... :)
Tak tojo,je jasny že kazdy auto ma něco pro a proti,ja měl před tim francouzsky auta a už bych nic takovyho nikdy nechtěl a servis tam byl taky fakt na hov...,takže v tom nejsi sam. V servisech je to jen o lidech,naraziš na debily,ale někde je to zase v pohodě.Ted už mam druhyho passata a fakt si nemužu stěžovat,jak na auto,tak na servis.Vim že v německu je technicka(TUV) mnohem přisnějši než u nas,ikdyž se ted taky dost zpřísnilo,ale jak pišeš,podplacet se pořad ještě da a stary sračky budou ještě dlouho jezdit..Přeju pevny nervy a at audinka slouži..
Ja sa nerozculujem nad TUV, chcel som povedat, ze ty by si s tvojim Prasatom cez TUV "urcite" presiel bez toho, aby si nemusel investovat do auta, ktore ma 270 tkm. Cez CZ/SK STK prejdem lavou zadnou za maly podmaz hocikedy. Rozculujem sa nad pristup servisu VW/AUDI a spol a hlavne ked citam aky je PASIK coooool .... je to len auto ... Napr. A4 2,0TFSI 200 PS zere olej - 1 L na 2000 km. Pritom je to podla VW OK. Bomba.
Na rozdiel od teba, vlastnim zazrak menom TDI (Audi) a zatial som vzdy presiel cez TUV (zijem v DE). Ovsem vidim, co do toho davam a co dostanem von z TUV ! Ten papier z TUV, ty v zivote neuvidis. Vsetci sa idu posrat z turbo zatahu (ano, je to vyhoda, spotreba je slusna ale nie 4-5 litrov), ale nevidia co je za tym. Chcel by som vidiet tvoje emisie z TUV a potrbne servisne ukony ako odporucanie z TUV. Ano VW patri medzi lepsie auta, ale nie je to ziadna modla (ma svoje +/-). Hlavne teraz, ked hadama aj repasuju pneu. Mna hlavne na .. li, ze mi nemecka centrala odmietla refundovat predny "tragslenker" pri Ruckrufe. Keby som to napisal do casaku, tak sa idu roztrhnut, inak si nula. No proste hrozny pristup. Uz si kupil tak vypadni.
Stočeny to bude 100% alespon o 100tis,ale to je jedno,tydle auta funguju i když maji 400tis a vubec se toho neboj,když se k němu budeš chovat,tak jak maš,budeš jezdit hoodně dlouho a takovy ty keci o turbu a předni napravě neposlouchej,mam už druhyho pašika,prvni měl nalitano 270tis a na druhym mam ted 160tis.Nikdy jsem turbo neměnil,na tom prvnim mi akorat odešel ventil N75 a na 140tis jsem měnil ramena(takže keci o tom,že se pořad dokola sere naprava si nechte).At ti slouži,hodně štastnych kilometru...
Čakal som komentár o aute ale zrejme vieš len to kďe sa lieva benzín alebo nafta.Mimochodom mal som prefotené doklady od "starého pána" a aj keby to nebola pravda viem posúdiť či je auto v poriadku alebo to je šerbel.
Dá sa povedať že konštrukčne jeto to isté podvozok aj motor.Tie kilometre ak sú skutočné ako aj tie poruchy tak to môže byť ale všetko raz príde ja mám 181 000 km a náprava zatiaľ OK aj keď neviem či jeto ešte originál lebo auto som kupoval z talianska od staršieho pána ktorý zrejme možno zapríčinil pridretie lopatiek turba (demontáž a vyčistenie potom OK)svojím štílom jazdy.inak som menil napínaciu kladku remena a iné spotrebné materiáli predné brzdové hadičky,žhaviče,rozvod,olej, filtre a pod.uvažujem o chipe ale stále sa neviem rozhodnúť.prajem veľa km bez porúch a nech slúži.
Nechcem ti brat iluzie, ale to auto ma stocene km min 100t. V Nemecku si nikto nekupuje diesel na brnkanie po meste. Pockame si, ked budes pisat o vahe vzduchu, prednej naprave, turbe a inych krasnych veciach :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
190tis,
filtry, olej , zadní tlumiče a to je vše na dalších 25tis :)
01.03.2011 | 19:02:28 | Jirka Reagovat
180tis, porad bez problemu, jiz nazacatku zminovany konektor plynu byl odstrihnut a vse se naletovalo natvrdo, pote co mi ,,vypnul motor -1200o t./min,, pri predjizdeni kamionu. Na predni napravu, vahu vzduchu, turbo a ostatni veci ktere ostatni trapi, jsem nemusel ani sahnout a to poslednich 20 tis. km jezdim 80% Prahu pro služební účely. Koupě auta nelituji a neprodám dokud bude jezdit :)
...abych nezapomel mel jsem na cca 3tis km power-box auto svistilo lepe nez 96kw PD, prirovnatelne jak V6 110kw (podle zkusenosti z A4) diky 6ti kvaltu i 220km/h a spotreba 4,2 rikal jsem si zazrak, ale pri kontrole pocitani dle tankovani mi vyslo 6,7 tak jsem to hned vyhodil a jsem na svych 5 litrech...
14.12.2010 | 17:13:38 | Jirka Reagovat
Nevím proč tu tak ANONYM píše asi je pan zazobaný .
Každý je spokojen se svou značkou a není to o nějakém koncernu ale o lidech.
Věčně nespokojení a závistivci budou pořád hloupě mluvit
ať si každý jezdí s čím chce třeba s trabantem je to jeho věc
nesnáším když si někdo kompenzuje svoje problémy takto.
PS: passat ne moc fajn auti.
19.11.2010 | 10:50:30 | jirka Reagovat
Nevím jak někdo může kupovat takové staré rozkodrcané nepohodlné sráče. Asi jenom asociální sponzoři jednoho nechutného koncernu..
18.05.2010 | 08:35:40 | Reagovat
Passaty jsou největší sračky, psali to ve Světě motorů.
17.05.2010 | 20:31:06 | Reagovat
165tis
...165tis, rozvody, olej, filtry, spojka, a konecne vymena prevodovky za 6ti kvalt FRF... parada! motor to utahne hrave spotreba opet spadla o 0,4-0,5l
17.05.2010 | 18:44:41 | Jirka Reagovat
...161tis, vymena cerpadla ESP - 2000kč...
06.04.2010 | 19:35:48 | Jirka Reagovat
...153tis a porad skvele slape, bez problemu... jinak thalii bych si vazne nekopupil:)
02.12.2009 | 12:51:46 | Jirka Reagovat
Vetsinou auto stoci novodobi vexláci (u mě spodina spol.) lidé co tahají auta z D, IT atd. V D je staceni trestny cin a ne kazdy ma zaludek na to stocit km vydelat par eur a pak se strachovat jestli nepujde za katr. To u nas je to jina kava, vymahatelnost prava - tak 10% a tak se vexloši snaží a mažou med kolem huby..... Proto jsem radeji koupil nove, sice Thalii, ale mam klid.
17.09.2009 | 08:45:36 | Honza Reagovat
Ja jsem Passata kupoval jako 10 let stareho se SKUTOCNYMI 108 000 km.Ted ma 172 000 a slape jak svycarske hodinky, pravda koupeny od kamarada :-)
13.06.2009 | 13:02:11 | jamieson Reagovat
....tak uz tam 136tis menil jsem zamek 5tych dveri 300kc a ztrouchnively hadicky ostrikovacu(radejo vsechny) 600kc a jezdi se dal...
10.05.2009 | 09:47:18 | jirka Reagovat
serviska
presne tak,kamarát kupoval v darexe min.týžden B6 passat s 86 tis. km,samozrejme serviska k tomu,je to rok 2004-skôr už 2005.,dovezený z D.nechal zálohu.a odporučil som mu návstevu autor.servisu,nech si overí km.Ma vysmial,že vážne zachovale atd,že to nemôže mať stočené km.,ale poslúchol ma a ochotne mu vytlačili celú historiu auta a čuduj sa -100 tis.km.takže 186 000 skutočných,zálohu mu nechceli vratiť,tak aspon zlavu vyjednal.Neviem prečo to už Darex nepreveril,ked už znáša zodpovednosť za predané vozidlo.Iba naivný slovák si môže myslieť,že nemec urobi za 4 roky 86 tis.km,možné to je,ale potom to auto je aj drahsie a nevýhodné na kúpu pre kšeftára.
05.02.2009 | 15:37:47 | buggy Reagovat
KM
Ja tu zijem clovece a hovorim ti, ze tu sa nove diesle kupuju na 20tkm rok minimalne ! Kvoli daniam a pod. Servisnu knizku ti vyrobi kadekto, pozri ebay. Ale nedivim sa ti a ani ta neodsudzujem. V tvojich rokoch som tiez veril kadecomu ... :-)
05.02.2009 | 14:00:18 | MickeyMon Reagovat
Servisku vyrobí kdekdo. Razítka za patřičný bakšiš též nejsou problém, čili serviska není vůbec nic. Rozhodující skutečný stav vozu, který i ve 200tkm může být perfektní, stačí se jen starat.
04.02.2009 | 21:22:26 | Radek Reagovat
KM
...ty kilometry nejsou stoceny aspon tomu napovida stav auta a hlevne nemecka servicka, ktera konci pri 91tis km, kontrola byla provedena 9mes pred koupi auta, pochybuji ze by za 9mes najezdilo pres 100tis km.... :)
04.02.2009 | 21:05:07 | Jirka Reagovat
MickeyMon
Tak tojo,je jasny že kazdy auto ma něco pro a proti,ja měl před tim francouzsky auta a už bych nic takovyho nikdy nechtěl a servis tam byl taky fakt na hov...,takže v tom nejsi sam. V servisech je to jen o lidech,naraziš na debily,ale někde je to zase v pohodě.Ted už mam druhyho passata a fakt si nemužu stěžovat,jak na auto,tak na servis.Vim že v německu je technicka(TUV) mnohem přisnějši než u nas,ikdyž se ted taky dost zpřísnilo,ale jak pišeš,podplacet se pořad ještě da a stary sračky budou ještě dlouho jezdit..Přeju pevny nervy a at audinka slouži..
03.02.2009 | 19:43:46 | Reagovat
servis
Ja sa nerozculujem nad TUV, chcel som povedat, ze ty by si s tvojim Prasatom cez TUV "urcite" presiel bez toho, aby si nemusel investovat do auta, ktore ma 270 tkm. Cez CZ/SK STK prejdem lavou zadnou za maly podmaz hocikedy. Rozculujem sa nad pristup servisu VW/AUDI a spol a hlavne ked citam aky je PASIK coooool .... je to len auto ... Napr. A4 2,0TFSI 200 PS zere olej - 1 L na 2000 km. Pritom je to podla VW OK. Bomba.
03.02.2009 | 19:26:41 | MickeyMon Reagovat
MickeyMon
Jak jsem psal mam pašu TDi 96kw,nechapu nad čim se rozčiluješ,tak napiš co za tim všim stoji(jak pišeš)Jinak nechapu proč se rozčiluješ nad TUV..
03.02.2009 | 18:15:33 | Reagovat
Anonym
Na rozdiel od teba, vlastnim zazrak menom TDI (Audi) a zatial som vzdy presiel cez TUV (zijem v DE). Ovsem vidim, co do toho davam a co dostanem von z TUV ! Ten papier z TUV, ty v zivote neuvidis. Vsetci sa idu posrat z turbo zatahu (ano, je to vyhoda, spotreba je slusna ale nie 4-5 litrov), ale nevidia co je za tym. Chcel by som vidiet tvoje emisie z TUV a potrbne servisne ukony ako odporucanie z TUV. Ano VW patri medzi lepsie auta, ale nie je to ziadna modla (ma svoje +/-). Hlavne teraz, ked hadama aj repasuju pneu. Mna hlavne na .. li, ze mi nemecka centrala odmietla refundovat predny "tragslenker" pri Ruckrufe. Keby som to napisal do casaku, tak sa idu roztrhnut, inak si nula. No proste hrozny pristup. Uz si kupil tak vypadni.
03.02.2009 | 16:58:31 | MickeyMon Reagovat
mickeymon
Nebud tak zakomplexovanej,a myslim si že pro moje auto TUV neni problem,ale ty by jsi asi neprošel,vid a to tě žere,nahod co maš za kočar ty..
03.02.2009 | 16:44:35 | Reagovat
400 tkm
Kazde auto bude fungovat 400 tkm, ked budem do toho rvat prachy. Chcel by som vidiet tvoje auto na TUV ...
03.02.2009 | 13:08:52 | MickeyMon Reagovat
Stočeny to bude 100% alespon o 100tis,ale to je jedno,tydle auta funguju i když maji 400tis a vubec se toho neboj,když se k němu budeš chovat,tak jak maš,budeš jezdit hoodně dlouho a takovy ty keci o turbu a předni napravě neposlouchej,mam už druhyho pašika,prvni měl nalitano 270tis a na druhym mam ted 160tis.Nikdy jsem turbo neměnil,na tom prvnim mi akorat odešel ventil N75 a na 140tis jsem měnil ramena(takže keci o tom,že se pořad dokola sere naprava si nechte).At ti slouži,hodně štastnych kilometru...
02.02.2009 | 20:09:49 | Reagovat
cico
Čakal som komentár o aute ale zrejme vieš len to kďe sa lieva benzín alebo nafta.Mimochodom mal som prefotené doklady od "starého pána" a aj keby to nebola pravda viem posúdiť či je auto v poriadku alebo to je šerbel.
02.02.2009 | 20:08:21 | gugo Reagovat
Starý pán Talian
Slovné spojenie"auto kúpené od starého pána z Talianska,Nemecka...."ma ešte stále dokáže pobaviť.Na svete hádam ani nie je toľko starých pánov....
02.02.2009 | 16:47:10 | 07 Reagovat
Audi A4 1,9TDI 81kw
Dá sa povedať že konštrukčne jeto to isté podvozok aj motor.Tie kilometre ak sú skutočné ako aj tie poruchy tak to môže byť ale všetko raz príde ja mám 181 000 km a náprava zatiaľ OK aj keď neviem či jeto ešte originál lebo auto som kupoval z talianska od staršieho pána ktorý zrejme možno zapríčinil pridretie lopatiek turba (demontáž a vyčistenie potom OK)svojím štílom jazdy.inak som menil napínaciu kladku remena a iné spotrebné materiáli predné brzdové hadičky,žhaviče,rozvod,olej, filtre a pod.uvažujem o chipe ale stále sa neviem rozhodnúť.prajem veľa km bez porúch a nech slúži.
02.02.2009 | 15:40:20 | gugo Reagovat
KM
Nechcem ti brat iluzie, ale to auto ma stocene km min 100t. V Nemecku si nikto nekupuje diesel na brnkanie po meste. Pockame si, ked budes pisat o vahe vzduchu, prednej naprave, turbe a inych krasnych veciach :-)
02.02.2009 | 13:52:37 | MickeyMon Reagovat