Rok výroby:2004Typ motoru:1.9TDI96kwStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:2. 6. 2009
Vůz byl přivezen z Německa jako 2,5 roku starý. Celkem slušně vybavený, abs, esp, 6 airbagu, aut. klima atd. Jízda s tímto vozem je excelentní. Zejména silný motor ve spojení s přesnou převodovkou, která může ostatní značky vozů učit, jak má vypadat přesné řazení, ostré brzdy. Vynikající dílenské zpracování a kvalita materialů ve vnitř vozu mluví sama za sebe. Mám možnost řídit i jiné vozy, třeba nové a vedle Passatu jsou to udělátka.
Nedavno jsem si ho nechal cipnout na 180koni a 410 nm.Spotreba sla dolu asi o0.4l .Takze jezdim za 5.5l s poradnym sadem koni pod pedalem.TDI PD 1.9 je spicka . Jen skoda , ze presli na comonrail,
Je to tak ze začátku CR s PD defakto soutěžily o větší vstřikovací tlak a nakonec s toho vyšel výtězně CR.Ale koupit ojetinu s CR kort Delphi je hotová sebevražda.
Common Rail vyvíjel Bosch splečně s MM na základě požadavku Fiatu. MM vyvíjel elektrické ovládání solenoidových vstřikovačů, Bosch měl na starosti mechanickou část systému. Pokud vím, tak MM je firmou, která se zabývá vývojem a výrobou součástí elektro a nikoli mechanickými čerpadly. To nic nemění na tom, že skutečně první Rail měl ke konci 90tých let ve svém voze FIAT a VW s ním přišel až po 10ti letech. VW se zhlédl v motorech nákladních vozů, kde se systém PD používá dodnes. Je jasné, že v té době žádný Rail na světě neuměl dosáhnot takových vstřikovacích tlaků jako PD. Ty dosahovaly tlak až 2 000 barů a Rail na začátku tak 1600 barů. Vývojem to došlo tak daleko, že Raily dnes dosahují obdobných tlaků. Pokud se budeme bavit o starších motorech, tak věř, že přechod od komůrkových k přímovstřikovým motorům neprovázelo žádné patentové řízení. U těchto motorů došlo pouze k záměně hlav válců, některým úpravám a jinému naladění a byl motor hotov, jedno jak jej výrobce nazval. Pokud je mi známo, tak VW dodával motory TDI ( turbo), tak i SDI (atmosférické). Naprosto identické motory co se mechaniky týče. Pouze jeden s turbem a druhý bez. Pokud budu brát auto jako celek, tak je otázkou, co si vybrat. Až na prvním místě jsou peníze, auto nové nebo ojetina? Mít tak 900 000,- , asi by to u mě vyhrála Honda 2,2. Mít o něco víc, MB nebo BMW? Jenže když s takovým autem přijedeš do servisu a pak následně odjíždíš, tak si myslíš, že na faktuře Ti připočítali i kus toho autoservisu. Nebo čtyřkolku? Z čeho vybrat? MB, BMW, Range Rover nebo Korejce? Finančně zvítězí korejec, je ale o tolik horší aby cena byla téměř o polovinu nižší? Navíc Hyunday Ix 55 nemá filtr pevných částic!!! Co vybrat z ojetin? Třeba podle tabulek spolehlivosti ADAC ? Soused si koupil ojetou Lagunu r.v. 94. Naprosto bez problémů. Bratranec si koupil ojetého Peugeota 307 SW. Jen samé problémy, ucpaný filtr, řídící jednotka motoru, dva vstřiky (a to je finanční palba) . Takže jaký celek si vybrat. Ojetina je taková, jak s ní zacházel minulý majitel. Můj Ford už má přes 200 a mimo běžné údržby nic nepotřebuje. Já svého Forda za humus nepovažuji!
Common rail PATENT KOUPIL Bosch. Pokud vím, tak tento systém spolu s Fiatem vytvářela firma Magnetti Marelli. Nevím, co na tom nechápeš. TDi je momentálně označení common railu v VW, ale více, jak 10let po všech ostatních. Tudíž jsem naivně žil v domění, že se bavím o starých motorech. Jinak do Fiatu zahleděný nejsem, ale měl jsem ho doma a byl naprosto v pohodě. Na dotažený vraky z bazaru se nedá brát zřetel. Měl jsem i BMW a nyní mám Toyotu. Ano, jsou to vozy jinde, ale jejich cena, jako nových je taky jinde. Měl jsem i koncern a rozhodně to bylo nejhorší auto, že všech aut, co jsem měl. Považuji auto za celek, čili v kombinaci cena, kvalita, výbava....bohužel.
System TDI není žádný system, ale patentovaný název přímovstřikového motoru VW. Takové motory proto označují jiné automobilky např. CRDi, TDCi a pod. Skutečností ale je , že první CR motor v roce 1998 přišel od Fiatu, s tím,že common railovou jednotku dodal BOSCH !!!!! Ještě jsem neviděl na dieslech Fiatu vstřikovací systém made in fiat. Všechny evropské automobilky používaly ve svých motorech vstřikovací systém firem BOSCH, LUCAS (dnes DELPHI) nebo SIEMENS - CONTINENTAL. Common railly následně začala vyrábět firma Delphi potom japonské DENSO a nakonec Siemens. Nejporuchovější byl systém delphi. Dnes Delphi dodává systémy s jiným vysokotlakým čerpadlem. To původní se zadíralo a špony zlikvidovaly celý systém, včetně vstřikovačů. Problémy zasáhly Ford (Mondeo) Renault (1,5 dCi) a nyní s ním zápasí Mercedes . Nevím Radku jestli jste se tak zahleděl do Fiatu, ale po revoluci se z plných autobazarů v Německu začaly tahat nejvíc právě Fiaty, následně Renaulty a potom escorty. Řekl bych, že to na něco poukazuje (cena, kvalita atd.)
Maš pravdu,ten motor byl v Cromě,označeni T i D,vykon 66 a snad ještě 69kw,musim na to někde kouknout na vlastni oči,jak to měli taliani zkonstruovany,každopadně motory TDi považuju za povedeny (mymo prvnich 2,0Tdi)
Fiat měl v Cromě TDi někdy v roce 1988 či 1989 označený, jako TDid nebo tak nějak. Vzhledem, že si commonrail u osobáků patentoval v roce 1994 a v roce 1997 uvedl do praxe JTD, takto jaksi nemělo smysl.
Moc se mi tomu nechce veřit,když vezmu že audi mělo prvni TDi někde kolem roku 92, VW kolem 93 a co měl v te době Fiat,komurkove kloktaky..Ale tim to nevyvracim,možny to je,ale proč by fiat prodal technologii někomu jinemu a sam montoval komurkače???
Systém TDi u VW je opravdu plod Fiatu u OSOBNÍCH vozů. Stejně tak je to u commonrailu, to bylo nejprve v nákladních vozech (Hino), v osobních vozech ho do fáze patentů vyplychtil opět Fiat a MM a od něj to koupil Bosch.
Systém TDI není žádný systém, ale pouze jen záměna hlavy válců z předkomůrkového systému na přímý vstřik do válců a jeho další úpravy a naladění!! Tento systém (přímý vstřik do válců) je znám u motorů nákladních automobilů a traktorů nejméně 60 let. V osobních vozech se používal předkomůrkový systém proto, že ve své době byl tišší a měl hladší chod. Se snižováním komprese však tento problém zmizel (vysoká hlučnost přímovstřikových motorů - VW!!!). Pokud chcete polemizovat kdo co vymyslel nebo ne, tak např. vstřikovací Common Rail od BOSCHe má i Vaše BMW stejně jako VW,FIAT, MB S 320CDI atd. Ovíkendu jsme si s kamarádem vyměnili vozy a jeli na hory. Já s jeho VW passat r.v. 2002 a on s mým fordem. Mohu konstatovat, že pašík je povedené auto. Nic tam nevrže, oproti fordu nic z venčí do vozu neproniká (hluk od kol apod.). Jeho výhodou je na dnešních vozovkách těžká příď, má lepší trakci. Ovšem jízdními vlastostmi na forda nemá! Passat je dotaženější a domyšlenější než ford.Ford mi přiapadá vedle něj jako konfekce. A to mám fordíka moc rád!!!
Systém TDI není žádný systém, ale pouze jen záměna hlavy válců z předkomůrkového systému na přímý vstřik do válců a jeho další úpravy a naladění!! Tento systém (přímý vstřik do válců) je znám u motorů nákladních automobilů a traktorů nejméně 60 let. V osobních vozech se používal předkomůrkový systém proto, že ve své době byl tišší a měl hladší chod. Se snižováním komprese však tento problém zmizel (vysoká hlučnost přímovstřikových motorů - VW!!!). Pokud chcete polemizovat kdo co vymyslel nebo ne, tak např. vstřikovací Common Rail od BOSCHe má i Vaše BMW stejně jako VW,FIAT, MB S 320CDI atd. Ovíkendu jsme si s kamarádem vyměnili vozy a jeli na hory. Já s jeho VW passat r.v. 2002 a on s mým fordem. Mohu konstatovat, že pašík je povedené auto. Nic tam nevrže, oproti fordu nic z venčí do vozu neproniká (hluk od kol apod.). Jeho výhodou je na dnešních vozovkách těžká příď, má lepší trakci. Ovšem jízdními vlastostmi na forda nemá! Passat je dotaženější a domyšlenější než ford.Ford mi přiapadá vedle něj jako konfekce. A to mám fordíka moc rád!!!
Rád bych věděl od které automobilky koncern koupil licenci na diesely 1,9, 2,0, 2,5 5ti válec nebo 3,0 včetně 4,2 vše TDI. Dvanáctiválec je sice monstrozní, ale pokud vím, tak MB vyrábí pro Skládu osmiválec s podobným výkonem. Ale to bychom se jenom dohadovali kdo, co a jak. Až pojedete někdy v Německu okolo Wolfsburgu, zastavte se a podívejte se do jejich muzea. Možná tam najdete i odpověď kde se ty diesely v koncernu vzaly. Jak jsem již konstatoval, nejsem koncernista, vždyť se VW povedlo několik vskutku úletů, např. Phaeton, ale vůči objektivitě mi napište odkud podle Vás tyto motory pocházejí.
Nejsem sice koncernista, ale motor 1,9 TDI nemohu než chválit s tou výhradou pokud měly rotační čerpadlo. 1,9 TDI PD je skutečně krok do tmy, následně i 2,0 TDI PD. Tyto motory provází nejen hlučnost, ale i značná poruchovost nehledě na to, že s filtrem to je úplná katastrofa. Měl jsem Toledo 1,9 TDI 66 kW. Kupoval jsem jej nový a vyměnil jsem jej za Alhambru 81 kW. U obou vozů jsem najel téměř 150000 km bez jediné poruchy. Pokud na těchto stránkách chce někdo srovnávat motory 1,9 JTD a TDI, tak stoprocentně nemají nic společného. JTD má obsah 1910 a TDI 1896. Tudíž nemohou mít shodné vrtání válců ani zdvih. Motor JTD má naprosto jinak konstruovanou hlavu válců, kde je použita tzv. tunelová konstrukce vačkových hřídelí. Dále jsem překvapen, že někdo tvrdí, že koncern nedokáže nic vymyslet. Existuje AUDI Q7, kde si můžete objednat i motor 6,0 12 V TDI s výkonem 500 koní a kroutícím momentem 1 000 N.m. Ten si koncern asi vypůjčil od Trabanta !!!!!!Takovýto diesel žádná automobilka na světě do seriového vozu nenabízí a ani nevyrábí. Pokud se chcete svézt vozem kde je skutečně špičkový diesel, tak zkuste Hondu 2,2 i - CTDI. Jinak souhlasím, ať si každý jezdí s čím chce a pokud se mu to líbí, ať u toho zůstane. Závěrem bych chtěl dodat, je mi víc jak 60 a osobních aut jsem měl už neurekom (žiguli, škoda 120, Dacia 1300, Toledo, Alhambra,Citroen BX, Ford Escort atd). Jsem bývalý autobusák a po revoluci jsem projel celou Evropu a na kontě mám téměř 2 mio km. Všem řidičům přeji, aby se vždy vrátili domů, nemuseli řešit cestou poruchy svého miláčka a mnoho šťastných km.
Maš pravdu už tuhle službu neposkytuji ČD,nestačili jim vagony na ty vraky...měl jsem noveho fokuse(par let dozadu!!) po 20tis mi odešla poloosa,v zapěti po ni snimač plynu(novy plynovy pedal)to jsou snad věci co se nemužou pokazit proboha a když tak po 300tis..katastrofa. ANI VIDĚT FORDA.
pisal som recenziu na svojho passata vedla. nemienim sa tu bavit o mondeu ani o nicom inom, hadky tohto typu ma nezaujimaju. jedine co chcem povedat je, ze tento passat je najhorsie auto po stranke kvality, ake som kedy mal. a osobne nepredpokladam, ze ho nieco tromfne. aby sa auto (resp. nieco na nom) pokazilo kazde 2 mesiace je podla mna nemozne. co sa tyka jazdnych vlastnosti, neviam ako by som to povedal. jazdim skor pohodovo, aj ked rychejsie ako by sa mozno malo. ale ten rachot a nadhadzovanie auta si pre tuto kategoriu mohli odpustit. niekedy neviem, ci sa veziem na drevenom voze, alebo som prave stratil koleso. a to uz nehovorim o spotrebe. passat ma na celej ciare sklamal. v globalnom hodnoteni je to najhorsie auto mojho doterajsieho zivota. a to uz mam cosi za sebou.
U tebe asi platí:pěšky tam a na kole zpět.Když jede 2 a více cikánů na kole a za nima nima běží několik fandů,tak nejedou Giro,ale ukradli kola u kauflandu.Kam lidi na takový debiloviny chodí opravdu nevím a ty Veno si dej studenou sprchu a prolistuj si svět motorů,protože ten je velice objektivní.Bohužel jen pro někoho.
Zeby 407 bola az take "merde" ? Hmm. Neviezol som sa, nepoznam. Jazdil som firemnu 406 Coupe 3.0i a v 607 som bol vzdy vzadu, faktom je, ze ani jedno by som nekupil domov - za tie peniaze. Ale ta 607 bola aspon priestorna. 406 bola vcelku v pohode, co sa tyka poruch (aj ked sme do nej dost vrtali a testovali EMB systemy). 607 - neviem posudit.
No nasel jsem par solidnich Mondeii ale je tu jeden podstatni problem a to ten, ze chci dieselovy motor s vykonem alespon 110 kw.Ale mozna se premohu jak i predtim, pri koupi Passatu, a koupim opet benzin :-) Kazdopadne velice dekuji za radu :-)
U BMW si dej pozor na jednu podstatnou věc. Tato vozidla obvykle točí 50.000km a více za rok. Hlavně dehty. To je moje vlastní zkušenost. Já ho koupil se 160.000km jako 3 leté a prodal za další 2 roky s 270.000km na krku. Vozidlo bylo ve výborném stavu, taky bylo za 5 dní pryč za cenu 210.000kč. Tak si to vem, 5let staré a cca 300.000km. Ještě toho hodně najezdí, ale nad nabídkou bazarníků se můžu jen smát. Rozhodně doporučuji privátní inzerci a jen přímo od majitele, protože osobní setkání dost napoví, co je to za člověka a jaký má vztah k věcem. Osobně nevím, kolik do toho chceš vrazit, ale v cenové kategorii 150-200.000kč bych se kouknul jinam. Takový Mondeo s 2.5 V6 nabídne docela solidní svezení a komfort za podstatně nižší cenu. Šťastnou ruku.
Co měli Němci na TDi chápat? Jen ten motor upravovali, aby byl v daném čase vůbec konkurence schopný. Ale jinak nedělali nic. Je rok 2009, Fiat ho měl v autech před 20lety, koncern ho má dodnes, commonrail Fiat v roce 1998, koncern v roce 2009. Je to o schopnostech mozků automobilky vymyslet nějakou novinku tzn. know-how. U koncernu nevymysleli nic. Vlastně ano, amputace jednoho a více válců a tím udělat další motor do nabídky. To je ta vaše modla... .
Mas pravdu,dnes je provazanost takova ze ze koupis Micubishi Lancer s TDI sice to byl Italsky pocin konce80let nemci ,ktereho se chopili nemci a dotahli ho.Je pravda ze jizdnich vlastnosti BMVnedosahuje zadni nahon masve klady i zapory ve spojeni s motorem v predu a jizdou na snehu.no jeste k Mikimanovy Facko...myslel jsem 407 2.0HDI atd kdyz srovnavam tak sobe rovne vozy aspon ve tride.Nemuzes srovnavat jabka s hruskama
No je to mozny.Asi mas pravdu a co se tyce autoelektriky BOSCH asi nebude to prave.A jeste ku koncernu.Zatim jsem vlastnil jenom vozy z kocernu VW (krome starych skodovek) a opravdu jsem docela spokojeny.Auta jsou to spolehlive (alespon ty starsi co mam, nebo jsem mel ja).Ale uz jsem se ohlizel po bazarech a cetl recenze, protoze jsem chtel Passata prodat.Libilo se mi vice aut treba Jeep,Mercedes,Audi,BMW,Volvo...Nakonec jsem to zuzil na BMW protoze se mi to videlo jak nejvhodnejsi alternativa...Avsak bude to muset pockat, protoze mam i jine vydavky a ty jsou mi ted prednejsi.Chci tim rict, ze i kdyz jsem "koncernista", hledam i jine cesty a chci najit neco lepsiho.Mozna jsem vjel do slepe ulicky, ale neusoudil jsem, ze i ostatni cesty nikam nevedou ! Hledam i jine, lepsi alternativy, za dobre penize.A kdyz si nejaky majitel koncernovyho vozidla mysli, ze nic lepsiho uz neexistuje, pripadne, ze vsechny znacky jsou horsi nez ten jejich koncernovy vuz, tak se velice myli ! BMW jsem uz ridil a myslim, ze jejich hlavni devizou jsou predevsim vyborne jizdni vlastnosti.Podvozek je proste dobry, muj Passat se ani z daleka nechyta a ani zadne jine koncernove auto !
Kobyla: Neviem preco nechapes moje reakcie ... proste uz nie som fanda ziadnej znacky (dokonca ani koncertu VW - uz ma raz na...li). Vzdy porovnavam konretny model v danom case. Chcel som len povedat, ze kazdemu vyhovuje nieco ine - je to relativne. Ak niekto presadne z Facka do PASSATu, tak si urcite polepsi a bude happy. Dnes su si auta technicky dost podobne (cena za globalizaciu) a tak sa pozeram aj na nieco ine, ako ci sa podvozok otrhne pri teste pri 60 km/h alebo 72 km/h. Ano, je to vyhoda. Ovsem ked jazdim 90% cez zapchate mesto, tak mi je to na prd. Okrem toho stylom jazdy mozem vela veci eliminovat. Alebo si myslis, ze PASSATy maju vyssiu nehodovost kvoli podvzoku ??? (Skor drahsi servis :-( ) Zhrnutie: Rozny ludia jazdiaci v roznych podmienkach vyberaju auto podla viacerych vlastnosti (nielen podla podvozku) v danom case a preto sa vyrabaju a predavaju rozne modely. Obe auta su mainstream a kazde ma svoje muchy. VW kupuje motory tak isto ako FORD. VW - FSI (Mitsubishi), TDI (FIAT), TDI CR(BOSCH). FORD - VCT (BMW), TDCI (PSA), ST(Volvo). Nemam ani jedno (ani neplanujem).
De Walt a jsem velice spokojený.Bosch jsem měl a je to třída Black+Decker.Jo Denso a Hitachi jsou opravdu ok.Sakra Radku,jsi docela dobrý týpek a to jezdíš nějaký BMW.Každý rozumě smýšlející jouda hobluje VW.Ještě je čeká móóc dlouhá cesta,aby zjistili poměr cena,výkon a kvalita.Na úžasný slícování,spáry a tapecírunk auto nejezdí do servisu.
Nehodnotím jiné typy výrobků této firmy, ale co se týká autoelektriky, tak je to odpad. Co se týká nářadí, používám právě Hitachi nebo Makita. Ale to sem nepatří... .
sice to nema s auty nic spolecneho, ale v praci pouzivam vyrobky znacky BOSCH (jelikoz jsem stolar) a muzu rict, ze naradi je to kvalitni.Je to sice drazsi nez jine znacky (DeWalt a pod.), ale co se tyce kvality, nemuzu rict krivy slovo ! Ale i to HITACHI, co jsi napsal, taky neni spatne (jako znacka).
že jazda s týmto W je excelentná..., tak to sa asi treba zhuliť.... Nepresné riadenie, jednoduchá zadná náprava, náklony ako stará amerika...Akurát priestorovo je na špičke triedy, to je fakt. A posledný ako tak súci motor. A radiaca páka, tá ide celkom OK. Ale stačí si vyskúšať takú Hondu a ste v depresii.... . Aj keď oproti takej 406 je o generáciu vpred. Ale jazdne na Mondeo nemá. Ani na 406.
Řekne mi někdo, která elektrika je tedy lepší než Bosch? Snad ne Sagem, Magneti-Marelli, nebo Valeo? To, že špatná součástka je od Bosche neznamená, že jsou výrobky Bosch tak špatné, ale protože je jich tolik, tak i procento (nebo spíš promile) závad je vyšší- Když z milionu relátek Bosch se 25 ks posere, je to 0,025 procent, jestli se nepletu. Když se posere 250 ks, je to pořád jen 0,25 procent. Takže je potřeba to brát vzhledem k množství. Nebo jinak. Když bude všechnu elektriku vyrábět Novák, a nějaká se podělá, budem říkat: Vždycky když se posere elktrika, je to Novák. Kapisko?
je opravdu německá firma,která vyrábí komponenty pro skoro všechny firmy v evropě a paradox je,že nejvíc odchází u francouzů.Jenže comr i tdi není vynalez VW.
Kozel je evidentně další zabedněný koncernista, který ví o aute a motorech úplný hovno. Italské JTD je jeden z nejlepších dehtů a co se týká trakce BMW v zimě, tak to není problém, pokud máš slušný pneu a za volantem nesedí kretén. Osobně mám na BMW najeto celkem dost, chalupu mám v Jeseníkách a vždycky jsem vyjel na sedlo i ve 30cm sněhu. P.S. TDi je italský motor blbe.
dokonca by som si trufol, povedat ze novy passat je na tom horsi s komfortom jazdy ako mondeo od r.v 2004, sam som sa na tom vozil a bol sem velmi prekvapeny, lebo som chcel kupit noveho passata. Ale jedine nove modeo, ceny si cca rovnake u noveho auta a zu passata sa stale muozem bat ze mi ho niekto udrbe
Bosh je snad nemecka firma,nebo ne a italske motory jsou mozna vykonne , ale jinak stoji za prd.auto seti rozsipe driv neznajedes100000, jo BMV je super ,ale po prvni zime te nadseni velice rychle prejde
Pokud hobluješ Es kládu,tak nechápu tvé reakce na traktory od VW a Ford i když ten tdci je ještě dobrý.Pokud porovnám pohodlí a jízdu,tak Mondeo je jasný vítěz a není to žádný kostitřas Fokus st atd.Svezte se v nich a pak porovnávejte,na kecy nějakýho Franty v hospodě bych v žádným případě nespolihal.Je fakt,že VW si muselo nějaký motorizace koupit tdi i comr.Nemám ani jedno z nich a netoužím po nich i když nový Mondeo je ok.
Recenzent je nadšen vozem, chápu, ale nic to nemění na faktu, že podvozek má Mondeo lepší nejméně o třídu. O BMW ani nemluvě. A motory? 1.9TDi na x způsobů, to je obehraná píseň koncernu. Jakýkoli nový motor vlastní kontrukce je problém, ať už benzín nebo nafta. KOncernisti by měli vyzkoušet benzíny od BMW a italské nafty JTD, aby konečně poznali, jak má vypadat motor. Pravda je, že Němci si to TDi taky museli koupit, protože by sami nic takového nevymysleli. U common railu to dopadne stejně, jestli už to náhodou neproběhlo. :-))
jak nekdo muze srovnavat,Passata s Mondeem vzdyt je Pasik minimalne o tridu vys co se tyce kvality dilenskeho zptracovani, spolehlivosti atd.jasne tento vuz je spis pohodlny na dalnici ,samozrejme si kazdy chvali to sve,ale passat je passat Kozel
Kobyla: kvalitny podvozok v com ? Mne osobne vyhovuje viac auto co filtruje nerovnosti (napr. S Klasse) ako sportovy trasorit. Faktom je, ze uz nemam 20 (bohuzial) ... kazdemu co chce. Tie udelatka asi myslel FOBIU, co maju v praci.
proc tu zrovnavate benzin s dieselem? Tiez tu nepisem o mondeu ST. Ako som uz pisal, ja nehovorim ze je passat spatny ani nechcem nejako vydvihovat mondeo, ale zda sa mi tato recenzia uplne trapna a pripada mi to skorej ako nadsenie z noveho auta a ako keby pisatel presedol do pasatu z feliicie a ked napisal ze ine auta su udělátka, tak to ma nadvihlo.
Po BMW a Subaru má Ford Mondeo společně s Mazdou 6 velice kvalitní podvozek.S Mondeem se nějaký Passat s těžkým předkem nemůže rovnat a s motorama je to celkem stejný.Nebo snad tdi či vr6 je něco nedostižnýho?Už dávno to není pravda o problémech u tdci.2,0tdi je opět problém a jen comr. je záchrana a světlo na konci tunelu pro VW.Kdybych si měl vybrat,tak Ford.
Vis vubec co rikas Anonyme ? Kamarad ma toho samyho Passata jak ma recenzent (jen motor 1,8T) a Mondeo na nej jiste nema ! Ja vlastnim Passat 97, a troufnu si rict, ze Mondeo na nej taky asi nema.Mimochodem dalsi kamarad vlastni Mondeo z roku 2003 a neni vubec spokojenej ! Pekac prvni tridy, ktery je nepretrzite u servisu ! Mozna kapl, na spatnej kus, je to mozny, ale radeji Passata nez Mondeo.To se netyka Passata B7, ktery je hoodne poruchovy, to beru :-)
Ty si proste skusny frajer, ktory vlastnil MONDEO a vrhal sa do zakrut ako Schumacher a kamaratov PASSAT to nedokazal. Kazdy preferuje nieco ine, ak to nedokazes pochopit ty, tak je to fakt zbytocne. To, ze ma PASSAT hlucny motor (PD), je zname. Aj to, ze je to fleetova limuzina s tazkym predkom a ze je nedotacavy atd. Tak skus 1,8T a bude po rachote ... no. Keby som chcel sportovejsie auto, tak si ale urcite ani MONDEO nekupim. A ako limuzina ma MONDEO dost hlucny podvozok. A ked sa pozriem na cenu, tak som zasa niekde inde. Takze tak. To, ze sa nepodpisujes tiez nieco hovori.
Nepodcenuj sa, ja si myslim ze pochopis ze ti pisem ja, aj ked sa nepodpisem. Ked nevies cim, tak to je zbytocne sa tu otom stebou bavit, co tak podvozok, u pasatu stary motor ktory je urcite dobry ale ten zvuk. A netvrdim o interiery, to je ozaj ako keby som presedol o 10 rokou starsieho auta. Samozrejme netvrdim ze je pasat zle auto,ale urcite tvrdit ze ine auta vedla neho su udělátka je velmi odvazne. Urcite by som aj skusil mazdu 6 ....
Uz dlhsi cas nepreferujem ziadnu znacku, ale tvrdit, ze MONDEO 2004 je ovela lepsie ako PASSAT B6 ... hm ... zalezi v com, ze ... PS Podpisujte sa lenivi ANONYMI ! Ako mam vediet s kym prave meliem.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Nedavno jsem si ho nechal cipnout na 180koni a 410 nm.Spotreba sla dolu asi o0.4l .Takze jezdim za 5.5l s poradnym sadem koni pod pedalem.TDI PD 1.9 je spicka . Jen skoda , ze presli na comonrail,
09.05.2010 | 10:28:19 | mako33 Reagovat
Je to tak ze začátku CR s PD defakto soutěžily o větší vstřikovací tlak a nakonec s toho vyšel výtězně CR.Ale
koupit ojetinu s CR kort Delphi je hotová sebevražda.
09.02.2010 | 13:38:23 | Jirka Reagovat
to Radek
Common Rail vyvíjel Bosch splečně s MM na základě požadavku Fiatu. MM vyvíjel elektrické ovládání solenoidových vstřikovačů, Bosch měl na starosti mechanickou část systému. Pokud vím, tak MM je firmou, která se zabývá vývojem a výrobou součástí elektro a nikoli mechanickými čerpadly. To nic nemění na tom, že skutečně první Rail měl ke konci 90tých let ve svém voze FIAT a VW s ním přišel až po 10ti letech. VW se zhlédl v motorech nákladních vozů, kde se systém PD používá dodnes. Je jasné, že v té době žádný Rail na světě neuměl dosáhnot takových vstřikovacích tlaků jako PD. Ty dosahovaly tlak až 2 000 barů a Rail na začátku tak 1600 barů. Vývojem to došlo tak daleko, že Raily dnes dosahují obdobných tlaků. Pokud se budeme bavit o starších motorech, tak věř, že přechod od komůrkových k přímovstřikovým motorům neprovázelo žádné patentové řízení. U těchto motorů došlo pouze k záměně hlav válců, některým úpravám a jinému naladění a byl motor hotov, jedno jak jej výrobce nazval. Pokud je mi známo, tak VW dodával motory TDI ( turbo), tak i SDI (atmosférické). Naprosto identické motory co se mechaniky týče. Pouze jeden s turbem a druhý bez. Pokud budu brát auto jako celek, tak je otázkou, co si vybrat. Až na prvním místě jsou peníze, auto nové nebo ojetina? Mít tak 900 000,- , asi by to u mě vyhrála Honda 2,2. Mít o něco víc, MB nebo BMW? Jenže když s takovým autem přijedeš do servisu a pak následně odjíždíš, tak si myslíš, že na faktuře Ti připočítali i kus toho autoservisu. Nebo čtyřkolku? Z čeho vybrat? MB, BMW, Range Rover nebo Korejce? Finančně zvítězí korejec, je ale o tolik horší aby cena byla téměř o polovinu nižší? Navíc Hyunday Ix 55 nemá filtr pevných částic!!! Co vybrat z ojetin? Třeba podle tabulek spolehlivosti ADAC ? Soused si koupil ojetou Lagunu r.v. 94. Naprosto bez problémů. Bratranec si koupil ojetého Peugeota 307 SW. Jen samé problémy, ucpaný filtr, řídící jednotka motoru, dva vstřiky (a to je finanční palba) . Takže jaký celek si vybrat. Ojetina je taková, jak s ní zacházel minulý majitel. Můj Ford už má přes 200 a mimo běžné údržby nic nepotřebuje. Já svého Forda za humus nepovažuji!
09.02.2010 | 10:12:57 | Václav Reagovat
Václav
Common rail PATENT KOUPIL Bosch. Pokud vím, tak tento systém spolu s Fiatem vytvářela firma Magnetti Marelli. Nevím, co na tom nechápeš. TDi je momentálně označení common railu v VW, ale více, jak 10let po všech ostatních. Tudíž jsem naivně žil v domění, že se bavím o starých motorech. Jinak do Fiatu zahleděný nejsem, ale měl jsem ho doma a byl naprosto v pohodě. Na dotažený vraky z bazaru se nedá brát zřetel. Měl jsem i BMW a nyní mám Toyotu. Ano, jsou to vozy jinde, ale jejich cena, jako nových je taky jinde. Měl jsem i koncern a rozhodně to bylo nejhorší auto, že všech aut, co jsem měl. Považuji auto za celek, čili v kombinaci cena, kvalita, výbava....bohužel.
08.02.2010 | 20:49:32 | Radek Reagovat
Anonyme!!Aspon v něčem se shodnem.Ford = humus.
08.02.2010 | 20:13:36 | tamperee Reagovat
to Radek
System TDI není žádný system, ale patentovaný název přímovstřikového motoru VW. Takové motory proto označují jiné automobilky např. CRDi, TDCi a pod. Skutečností ale je , že první CR motor v roce 1998 přišel od Fiatu, s tím,že common railovou jednotku dodal BOSCH !!!!! Ještě jsem neviděl na dieslech Fiatu vstřikovací systém made in fiat. Všechny evropské automobilky používaly ve svých motorech vstřikovací systém firem BOSCH, LUCAS (dnes DELPHI) nebo SIEMENS - CONTINENTAL. Common railly následně začala vyrábět firma Delphi potom japonské DENSO a nakonec Siemens. Nejporuchovější byl systém delphi. Dnes Delphi dodává systémy s jiným vysokotlakým čerpadlem. To původní se zadíralo a špony zlikvidovaly celý systém, včetně vstřikovačů. Problémy zasáhly Ford (Mondeo) Renault (1,5 dCi) a nyní s ním zápasí Mercedes . Nevím Radku jestli jste se tak zahleděl do Fiatu, ale po revoluci se z plných autobazarů v Německu začaly tahat nejvíc právě Fiaty, následně Renaulty a potom escorty. Řekl bych, že to na něco poukazuje (cena, kvalita atd.)
08.02.2010 | 20:02:01 | Václav Reagovat
Radek
Maš pravdu,ten motor byl v Cromě,označeni T i D,vykon 66 a snad ještě 69kw,musim na to někde kouknout na vlastni oči,jak to měli taliani zkonstruovany,každopadně motory TDi považuju za povedeny (mymo prvnich 2,0Tdi)
08.02.2010 | 19:42:47 | david Reagovat
David
Fiat měl v Cromě TDi někdy v roce 1988 či 1989 označený, jako TDid nebo tak nějak. Vzhledem, že si commonrail u osobáků patentoval v roce 1994 a v roce 1997 uvedl do praxe JTD, takto jaksi nemělo smysl.
08.02.2010 | 19:20:46 | Radek Reagovat
??
Moc se mi tomu nechce veřit,když vezmu že audi mělo prvni TDi někde kolem roku 92, VW kolem 93 a co měl v te době Fiat,komurkove kloktaky..Ale tim to nevyvracim,možny to je,ale proč by fiat prodal technologii někomu jinemu a sam montoval komurkače???
08.02.2010 | 17:26:45 | david Reagovat
Václav
Systém TDi u VW je opravdu plod Fiatu u OSOBNÍCH vozů. Stejně tak je to u commonrailu, to bylo nejprve v nákladních vozech (Hino), v osobních vozech ho do fáze patentů vyplychtil opět Fiat a MM a od něj to koupil Bosch.
08.02.2010 | 16:30:52 | Radek Reagovat
Tampere
Ford je spotřebák. A začíná se dost podobat kvalitou Renaultu. Je to fujka!
08.02.2010 | 16:22:12 | Reagovat
Pro Vaclav
Maš pravdu ve všem co jsi tu psal!!!Taky jsem měl forda ale s VW se to neda vubec srovnavat....hodně mě ten ford zklamal.
08.02.2010 | 16:07:59 | Anonym Reagovat
to Radek
Systém TDI není žádný systém, ale pouze jen záměna hlavy válců z předkomůrkového systému na přímý vstřik do válců a jeho další úpravy a naladění!! Tento systém (přímý vstřik do válců) je znám u motorů nákladních automobilů a traktorů nejméně 60 let. V osobních vozech se používal předkomůrkový systém proto, že ve své době byl tišší a měl hladší chod. Se snižováním komprese však tento problém zmizel (vysoká hlučnost přímovstřikových motorů - VW!!!). Pokud chcete polemizovat kdo co vymyslel nebo ne, tak např. vstřikovací Common Rail od BOSCHe má i Vaše BMW stejně jako VW,FIAT, MB S 320CDI atd. Ovíkendu jsme si s kamarádem vyměnili vozy a jeli na hory. Já s jeho VW passat r.v. 2002 a on s mým fordem. Mohu konstatovat, že pašík je povedené auto. Nic tam nevrže, oproti fordu nic z venčí do vozu neproniká (hluk od kol apod.). Jeho výhodou je na dnešních vozovkách těžká příď, má lepší trakci. Ovšem jízdními vlastostmi na forda nemá! Passat je dotaženější a domyšlenější než ford.Ford mi přiapadá vedle něj jako konfekce. A to mám fordíka moc rád!!!
08.02.2010 | 12:33:11 | Václav Reagovat
to Radek
Systém TDI není žádný systém, ale pouze jen záměna hlavy válců z předkomůrkového systému na přímý vstřik do válců a jeho další úpravy a naladění!! Tento systém (přímý vstřik do válců) je znám u motorů nákladních automobilů a traktorů nejméně 60 let. V osobních vozech se používal předkomůrkový systém proto, že ve své době byl tišší a měl hladší chod. Se snižováním komprese však tento problém zmizel (vysoká hlučnost přímovstřikových motorů - VW!!!). Pokud chcete polemizovat kdo co vymyslel nebo ne, tak např. vstřikovací Common Rail od BOSCHe má i Vaše BMW stejně jako VW,FIAT, MB S 320CDI atd. Ovíkendu jsme si s kamarádem vyměnili vozy a jeli na hory. Já s jeho VW passat r.v. 2002 a on s mým fordem. Mohu konstatovat, že pašík je povedené auto. Nic tam nevrže, oproti fordu nic z venčí do vozu neproniká (hluk od kol apod.). Jeho výhodou je na dnešních vozovkách těžká příď, má lepší trakci. Ovšem jízdními vlastostmi na forda nemá! Passat je dotaženější a domyšlenější než ford.Ford mi přiapadá vedle něj jako konfekce. A to mám fordíka moc rád!!!
08.02.2010 | 12:32:56 | Václav Reagovat
Václav
Systém TDi koupil Volkswagen od Fiatu. Sám vymyslel jen 1.9TD 55kw a hodně daleko v minulosti solidní 1.6TD.
06.02.2010 | 22:17:40 | Radek Reagovat
to Radek
Rád bych věděl od které automobilky koncern koupil licenci na diesely 1,9, 2,0, 2,5 5ti válec nebo 3,0 včetně 4,2 vše TDI. Dvanáctiválec je sice monstrozní, ale pokud vím, tak MB vyrábí pro Skládu osmiválec s podobným výkonem. Ale to bychom se jenom dohadovali kdo, co a jak. Až pojedete někdy v Německu okolo Wolfsburgu, zastavte se a podívejte se do jejich muzea. Možná tam najdete i odpověď kde se ty diesely v koncernu vzaly. Jak jsem již konstatoval, nejsem koncernista, vždyť se VW povedlo několik vskutku úletů, např. Phaeton, ale vůči objektivitě mi napište odkud podle Vás tyto motory pocházejí.
06.02.2010 | 20:30:40 | Václav Reagovat
Václav
Vymyslet neznamená vyrobit monstrózní motor, ale dokázat použit novou techniku, nikoli tu, co si licenčně koupí, jako TDi. A to koncern neumí.
06.02.2010 | 19:34:59 | Radek Reagovat
to Radek
Nejsem sice koncernista, ale motor 1,9 TDI nemohu než chválit s tou výhradou pokud měly rotační čerpadlo. 1,9 TDI PD je skutečně krok do tmy, následně i 2,0 TDI PD. Tyto motory provází nejen hlučnost, ale i značná poruchovost nehledě na to, že s filtrem to je úplná katastrofa. Měl jsem Toledo 1,9 TDI 66 kW. Kupoval jsem jej nový a vyměnil jsem jej za Alhambru 81 kW. U obou vozů jsem najel téměř 150000 km bez jediné poruchy. Pokud na těchto stránkách chce někdo srovnávat motory 1,9 JTD a TDI, tak stoprocentně nemají nic společného. JTD má obsah 1910 a TDI 1896. Tudíž nemohou mít shodné vrtání válců ani zdvih.
Motor JTD má naprosto jinak konstruovanou hlavu válců, kde je použita tzv. tunelová konstrukce vačkových hřídelí. Dále jsem překvapen, že někdo tvrdí, že koncern nedokáže nic vymyslet. Existuje AUDI Q7, kde si můžete objednat i motor 6,0 12 V TDI s výkonem 500 koní a kroutícím momentem 1 000 N.m. Ten si koncern asi vypůjčil od Trabanta !!!!!!Takovýto diesel žádná automobilka na světě do seriového vozu nenabízí a ani nevyrábí. Pokud se chcete svézt vozem kde je skutečně špičkový diesel, tak zkuste Hondu 2,2 i - CTDI. Jinak souhlasím, ať si každý jezdí s čím chce a pokud se mu to líbí, ať u toho zůstane. Závěrem bych chtěl dodat, je mi víc jak 60 a osobních aut jsem měl už neurekom (žiguli, škoda 120, Dacia 1300, Toledo, Alhambra,Citroen BX, Ford Escort atd). Jsem bývalý autobusák a po revoluci jsem projel celou Evropu a na kontě mám téměř 2 mio km. Všem řidičům přeji, aby se vždy vrátili domů, nemuseli řešit cestou poruchy svého miláčka a mnoho šťastných km.
06.02.2010 | 18:00:52 | Václav Reagovat
Jedine co jsem na aute do ted menil ,jsou manzety na predni naprave,jasne ze kazde auto ma sve mouchy.Nemenil bych .mako33
29.01.2010 | 17:38:40 | mako33 Reagovat
prosim poví mi někdo kolik by měl mít spotřebu pasat b6 74kw.mě žere 9.8l.a nevim co s tim.jinak super auto.dik Stenly
17.01.2010 | 13:13:31 | stenly Reagovat
ČD
Maš pravdu už tuhle službu neposkytuji ČD,nestačili jim vagony na ty vraky...měl jsem noveho fokuse(par let dozadu!!) po 20tis mi odešla poloosa,v zapěti po ni snimač plynu(novy plynovy pedal)to jsou snad věci co se nemužou pokazit proboha a když tak po 300tis..katastrofa. ANI VIDĚT FORDA.
10.01.2010 | 12:11:41 | tampere Reagovat
Fordem tam a vlakem zpátky?
To je nějaká nová služba ČD? Myslím, že to už pár let neplatí, ale spi sladce dál :-)
13.08.2009 | 21:01:29 | r Reagovat
porovnavka
Hej vsevedi tak povedzte co je lepsie VW B6 Variant 131PS , alebo Mazda 6 Wagon 136 PS. Napiste ale k veci nie iba asi, alebo mozno
13.08.2009 | 20:25:40 | jaro Reagovat
pro Radka
Ukaž mi tdi s 300ps a spotřebou 4L a jdu ho koupit.Jedna věc je jista fordem tam a vlakem zpatky.mluvim s vlastni zkušenosti....
17.07.2009 | 08:20:28 | HANES Reagovat
to SittingBull
Tak to si bud koupil utopenej shit, nebo B7, jinak si to neumim vysvetlit :-).Ja mam B5 1,8 T a je to solidni auto.Mohu jen doporucit.
29.06.2009 | 15:34:54 | jamieson Reagovat
passat
pisal som recenziu na svojho passata vedla. nemienim sa tu bavit o mondeu ani o nicom inom, hadky tohto typu ma nezaujimaju.
jedine co chcem povedat je, ze tento passat je najhorsie auto po stranke kvality, ake som kedy mal. a osobne nepredpokladam, ze ho nieco tromfne. aby sa auto (resp. nieco na nom) pokazilo kazde 2 mesiace je podla mna nemozne.
co sa tyka jazdnych vlastnosti, neviam ako by som to povedal. jazdim skor pohodovo, aj ked rychejsie ako by sa mozno malo. ale ten rachot a nadhadzovanie auta si pre tuto kategoriu mohli odpustit. niekedy neviem, ci sa veziem na drevenom voze, alebo som prave stratil koleso.
a to uz nehovorim o spotrebe.
passat ma na celej ciare sklamal. v globalnom hodnoteni je to najhorsie auto mojho doterajsieho zivota. a to uz mam cosi za sebou.
29.06.2009 | 12:16:46 | SittingBull Reagovat
To Veny
Až vyzkoušiš i jiný auta, tak změníš názor. Osobně Mondeo 2.5 V6 by mi nečinilo problém. Pochopitelně to není TDi se 300PS a spotřebou 4L.
11.06.2009 | 20:48:41 | Radek Reagovat
vw
Když chceš kvalitní a bezpečný vůz,musíš zvolit jedině VW.
11.06.2009 | 20:43:47 | veny Reagovat
Veny
U tebe asi platí:pěšky tam a na kole zpět.Když jede 2 a více cikánů na kole a za nima nima běží několik fandů,tak nejedou Giro,ale ukradli kola u kauflandu.Kam lidi na takový debiloviny chodí opravdu nevím a ty Veno si dej studenou sprchu a prolistuj si svět motorů,protože ten je velice objektivní.Bohužel jen pro někoho.
10.06.2009 | 20:23:07 | Kobyla Reagovat
to veny
2,5 V6 jsou prej celkem spolehlivy, to se ale o 2,0 TDCI a 2,2 TDCI rict neda.Ale myslim, ze 2,5 V6 je na tom spolehlivosti OK.
10.06.2009 | 20:15:56 | jamieson Reagovat
FORD
Fordem tam a vlakem zpátky,,,,,,,,,,
10.06.2009 | 18:56:59 | veny Reagovat
mako33
Zeby 407 bola az take "merde" ? Hmm. Neviezol som sa, nepoznam. Jazdil som firemnu 406 Coupe 3.0i a v 607 som bol vzdy vzadu, faktom je, ze ani jedno by som nekupil domov - za tie peniaze. Ale ta 607 bola aspon priestorna. 406 bola vcelku v pohode, co sa tyka poruch (aj ked sme do nej dost vrtali a testovali EMB systemy). 607 - neviem posudit.
08.06.2009 | 14:10:29 | Mikiman Reagovat
to Radek
No nasel jsem par solidnich Mondeii ale je tu jeden podstatni problem a to ten, ze chci dieselovy motor s vykonem alespon 110 kw.Ale mozna se premohu jak i predtim, pri koupi Passatu, a koupim opet benzin :-) Kazdopadne velice dekuji za radu :-)
07.06.2009 | 19:13:12 | jamieson Reagovat
To Jamieson
U BMW si dej pozor na jednu podstatnou věc. Tato vozidla obvykle točí 50.000km a více za rok. Hlavně dehty. To je moje vlastní zkušenost. Já ho koupil se 160.000km jako 3 leté a prodal za další 2 roky s 270.000km na krku. Vozidlo bylo ve výborném stavu, taky bylo za 5 dní pryč za cenu 210.000kč. Tak si to vem, 5let staré a cca 300.000km. Ještě toho hodně najezdí, ale nad nabídkou bazarníků se můžu jen smát. Rozhodně doporučuji privátní inzerci a jen přímo od majitele, protože osobní setkání dost napoví, co je to za člověka a jaký má vztah k věcem. Osobně nevím, kolik do toho chceš vrazit, ale v cenové kategorii 150-200.000kč bych se kouknul jinam. Takový Mondeo s 2.5 V6 nabídne docela solidní svezení a komfort za podstatně nižší cenu. Šťastnou ruku.
07.06.2009 | 16:12:32 | Radek Reagovat
Co měli Němci na TDi chápat? Jen ten motor upravovali, aby byl v daném čase vůbec konkurence schopný. Ale jinak nedělali nic. Je rok 2009, Fiat ho měl v autech před 20lety, koncern ho má dodnes, commonrail Fiat v roce 1998, koncern v roce 2009. Je to o schopnostech mozků automobilky vymyslet nějakou novinku tzn. know-how. U koncernu nevymysleli nic. Vlastně ano, amputace jednoho a více válců a tím udělat další motor do nabídky. To je ta vaše modla... .
07.06.2009 | 16:03:31 | Radek Reagovat
Mas pravdu,dnes je provazanost takova ze ze koupis Micubishi Lancer s TDI sice to byl Italsky pocin konce80let nemci ,ktereho se chopili nemci a dotahli ho.Je pravda ze jizdnich vlastnosti BMVnedosahuje zadni nahon masve klady i zapory ve spojeni s motorem v predu a jizdou na snehu.no jeste k Mikimanovy Facko...myslel jsem 407 2.0HDI atd kdyz srovnavam tak sobe rovne vozy aspon ve tride.Nemuzes srovnavat jabka s hruskama
06.06.2009 | 07:04:54 | mako33 Reagovat
to Radek
No je to mozny.Asi mas pravdu a co se tyce autoelektriky BOSCH asi nebude to prave.A jeste ku koncernu.Zatim jsem vlastnil jenom vozy z kocernu VW (krome starych skodovek) a opravdu jsem docela spokojeny.Auta jsou to spolehlive (alespon ty starsi co mam, nebo jsem mel ja).Ale uz jsem se ohlizel po bazarech a cetl recenze, protoze jsem chtel Passata prodat.Libilo se mi vice aut treba Jeep,Mercedes,Audi,BMW,Volvo...Nakonec jsem to zuzil na BMW protoze se mi to videlo jak nejvhodnejsi alternativa...Avsak bude to muset pockat, protoze mam i jine vydavky a ty jsou mi ted prednejsi.Chci tim rict, ze i kdyz jsem "koncernista", hledam i jine cesty a chci najit neco lepsiho.Mozna jsem vjel do slepe ulicky, ale neusoudil jsem, ze i ostatni cesty nikam nevedou ! Hledam i jine, lepsi alternativy, za dobre penize.A kdyz si nejaky majitel koncernovyho vozidla mysli, ze nic lepsiho uz neexistuje, pripadne, ze vsechny znacky jsou horsi nez ten jejich koncernovy vuz, tak se velice myli ! BMW jsem uz ridil a myslim, ze jejich hlavni devizou jsou predevsim vyborne jizdni vlastnosti.Podvozek je proste dobry, muj Passat se ani z daleka nechyta a ani zadne jine koncernove auto !
05.06.2009 | 14:26:31 | jamieson Reagovat
Koncern
Kobyla:
Neviem preco nechapes moje reakcie ... proste uz nie som fanda ziadnej znacky (dokonca ani koncertu VW - uz ma raz na...li). Vzdy porovnavam konretny model v danom case. Chcel som len povedat, ze kazdemu vyhovuje nieco ine - je to relativne. Ak niekto presadne z Facka do PASSATu, tak si urcite polepsi a bude happy. Dnes su si auta technicky dost podobne (cena za globalizaciu) a tak sa pozeram aj na nieco ine, ako ci sa podvozok otrhne pri teste pri 60 km/h alebo 72 km/h. Ano, je to vyhoda. Ovsem ked jazdim 90% cez zapchate mesto, tak mi je to na prd. Okrem toho stylom jazdy mozem vela veci eliminovat. Alebo si myslis, ze PASSATy maju vyssiu nehodovost kvoli podvzoku ??? (Skor drahsi servis :-( )
Zhrnutie: Rozny ludia jazdiaci v roznych podmienkach vyberaju auto podla viacerych vlastnosti (nielen podla podvozku) v danom case a preto sa vyrabaju a predavaju rozne modely. Obe auta su mainstream a kazde ma svoje muchy. VW kupuje motory tak isto ako FORD. VW - FSI (Mitsubishi), TDI (FIAT), TDI CR(BOSCH). FORD - VCT (BMW), TDCI (PSA), ST(Volvo). Nemam ani jedno (ani neplanujem).
05.06.2009 | 14:02:48 | "Mikiman" Reagovat
Právě naopak. Koncernisty nečeká cesta nikam, protože vjeli do slepé uličky, tudíž usoudili, že i ostatní cesty nikam nevedou.
04.06.2009 | 21:59:10 | Radek Reagovat
A já používám
De Walt a jsem velice spokojený.Bosch jsem měl a je to třída Black+Decker.Jo Denso a Hitachi jsou opravdu ok.Sakra Radku,jsi docela dobrý týpek a to jezdíš nějaký BMW.Každý rozumě smýšlející jouda hobluje VW.Ještě je čeká móóc dlouhá cesta,aby zjistili poměr cena,výkon a kvalita.Na úžasný slícování,spáry a tapecírunk auto nejezdí do servisu.
04.06.2009 | 21:06:33 | Kobyla Reagovat
Nehodnotím jiné typy výrobků této firmy, ale co se týká autoelektriky, tak je to odpad. Co se týká nářadí, používám právě Hitachi nebo Makita. Ale to sem nepatří... .
04.06.2009 | 20:28:22 | Radek Reagovat
Radku,
sice to nema s auty nic spolecneho, ale v praci pouzivam vyrobky znacky BOSCH (jelikoz jsem stolar) a muzu rict, ze naradi je to kvalitni.Je to sice drazsi nez jine znacky (DeWalt a pod.), ale co se tyce kvality, nemuzu rict krivy slovo ! Ale i to HITACHI, co jsi napsal, taky neni spatne (jako znacka).
04.06.2009 | 20:12:47 | jamieson Reagovat
No teda neviem, ale napísať,
že jazda s týmto W je excelentná..., tak to sa asi treba zhuliť.... Nepresné riadenie, jednoduchá zadná náprava, náklony ako stará amerika...Akurát priestorovo je na špičke triedy, to je fakt. A posledný ako tak súci motor. A radiaca páka, tá ide celkom OK. Ale stačí si vyskúšať takú Hondu a ste v depresii.... . Aj keď oproti takej 406 je o generáciu vpred. Ale jazdne na Mondeo nemá. Ani na 406.
04.06.2009 | 20:09:34 | ľuboš Reagovat
Třeba Hitachi, Denso,.... .
04.06.2009 | 20:05:01 | Radek Reagovat
Řekne mi někdo, která elektrika je tedy lepší než Bosch? Snad ne Sagem, Magneti-Marelli, nebo Valeo? To, že špatná součástka je od Bosche neznamená, že jsou výrobky Bosch tak špatné, ale protože je jich tolik, tak i procento (nebo spíš promile) závad je vyšší- Když z milionu relátek Bosch se 25 ks posere, je to 0,025 procent, jestli se nepletu. Když se posere 250 ks, je to pořád jen 0,25 procent. Takže je potřeba to brát vzhledem k množství. Nebo jinak. Když bude všechnu elektriku vyrábět Novák, a nějaká se podělá, budem říkat: Vždycky když se posere elktrika, je to Novák. Kapisko?
04.06.2009 | 19:56:08 | Reagovat
Když se ti na autě vysere elektrika, tak problematická součástka má na sobě vylysováno BOSCH. Takže si dej obklad.
04.06.2009 | 19:15:05 | Radek Reagovat
Bosch -výrobce praček
je opravdu německá firma,která vyrábí komponenty pro skoro všechny firmy v evropě a paradox je,že nejvíc odchází u francouzů.Jenže comr i tdi není vynalez VW.
04.06.2009 | 19:14:09 | Kobyla Reagovat
Kozel je evidentně další zabedněný koncernista, který ví o aute a motorech úplný hovno. Italské JTD je jeden z nejlepších dehtů a co se týká trakce BMW v zimě, tak to není problém, pokud máš slušný pneu a za volantem nesedí kretén. Osobně mám na BMW najeto celkem dost, chalupu mám v Jeseníkách a vždycky jsem vyjel na sedlo i ve 30cm sněhu. P.S. TDi je italský motor blbe.
04.06.2009 | 19:13:39 | Radek Reagovat
dokonca by som si trufol, povedat ze novy passat je na tom horsi s komfortom jazdy ako mondeo od r.v 2004, sam som sa na tom vozil a bol sem velmi prekvapeny, lebo som chcel kupit noveho passata. Ale jedine nove modeo, ceny si cca rovnake u noveho auta a zu passata sa stale muozem bat ze mi ho niekto udrbe
04.06.2009 | 18:59:24 | Reagovat
Bosh je snad nemecka firma,nebo ne a italske motory jsou mozna vykonne , ale jinak stoji za prd.auto seti rozsipe driv neznajedes100000, jo BMV je super ,ale po prvni zime te nadseni velice rychle prejde
04.06.2009 | 18:50:07 | kozel Reagovat
Es kláda a Mikiman
Pokud hobluješ Es kládu,tak nechápu tvé reakce na traktory od VW a Ford i když ten tdci je ještě dobrý.Pokud porovnám pohodlí a jízdu,tak Mondeo je jasný vítěz a není to žádný kostitřas Fokus st atd.Svezte se v nich a pak porovnávejte,na kecy nějakýho Franty v hospodě bych v žádným případě nespolihal.Je fakt,že VW si muselo nějaký motorizace koupit tdi i comr.Nemám ani jedno z nich a netoužím po nich i když nový Mondeo je ok.
04.06.2009 | 18:38:07 | Kobyla Reagovat
Za to koncern koupím o 100.000kč dráž, který stojí stejně za hovno.
04.06.2009 | 18:35:04 | Radek Reagovat
no jo Mondeo koupim o100000levnej,co se da delat za kvalitu se plati
04.06.2009 | 18:29:50 | kozel Reagovat
Recenzent je nadšen vozem, chápu, ale nic to nemění na faktu, že podvozek má Mondeo lepší nejméně o třídu. O BMW ani nemluvě. A motory? 1.9TDi na x způsobů, to je obehraná píseň koncernu. Jakýkoli nový motor vlastní kontrukce je problém, ať už benzín nebo nafta. KOncernisti by měli vyzkoušet benzíny od BMW a italské nafty JTD, aby konečně poznali, jak má vypadat motor. Pravda je, že Němci si to TDi taky museli koupit, protože by sami nic takového nevymysleli. U common railu to dopadne stejně, jestli už to náhodou neproběhlo. :-))
04.06.2009 | 18:25:48 | Radek Reagovat
tak si pozri passat 2004 a mondeo 2004, neplet si to s rocnikom 2001.
04.06.2009 | 18:12:55 | Reagovat
jak nekdo muze srovnavat,Passata s Mondeem vzdyt je Pasik minimalne o tridu vys co se tyce kvality dilenskeho zptracovani, spolehlivosti atd.jasne tento vuz je spis pohodlny na dalnici ,samozrejme si kazdy chvali to sve,ale passat je passat Kozel
04.06.2009 | 17:57:43 | kozel Reagovat
Podvozok
Kobyla: kvalitny podvozok v com ? Mne osobne vyhovuje viac auto co filtruje nerovnosti (napr. S Klasse) ako sportovy trasorit. Faktom je, ze uz nemam 20 (bohuzial) ... kazdemu co chce.
Tie udelatka asi myslel FOBIU, co maju v praci.
04.06.2009 | 15:09:34 | MickeyMon Reagovat
proc tu zrovnavate benzin s dieselem? Tiez tu nepisem o mondeu ST. Ako som uz pisal, ja nehovorim ze je passat spatny ani nechcem nejako vydvihovat mondeo, ale zda sa mi tato recenzia uplne trapna a pripada mi to skorej ako nadsenie z noveho auta a ako keby pisatel presedol do pasatu z feliicie a ked napisal ze ine auta su udělátka, tak to ma nadvihlo.
04.06.2009 | 14:56:18 | Reagovat
Ford a zbytek
Po BMW a Subaru má Ford Mondeo společně s Mazdou 6 velice kvalitní podvozek.S Mondeem se nějaký Passat s těžkým předkem nemůže rovnat a s motorama je to celkem stejný.Nebo snad tdi či vr6 je něco nedostižnýho?Už dávno to není pravda o problémech u tdci.2,0tdi je opět problém a jen comr. je záchrana a světlo na konci tunelu pro VW.Kdybych si měl vybrat,tak Ford.
04.06.2009 | 14:56:05 | Kobyla Reagovat
Vis vubec co rikas Anonyme ? Kamarad ma toho samyho Passata jak ma recenzent (jen motor 1,8T) a Mondeo na nej jiste nema ! Ja vlastnim Passat 97, a troufnu si rict, ze Mondeo na nej taky asi nema.Mimochodem dalsi kamarad vlastni Mondeo z roku 2003 a neni vubec spokojenej ! Pekac prvni tridy, ktery je nepretrzite u servisu ! Mozna kapl, na spatnej kus, je to mozny, ale radeji Passata nez Mondeo.To se netyka Passata B7, ktery je hoodne poruchovy, to beru :-)
04.06.2009 | 14:19:04 | jamieson Reagovat
frajer no
Ty si proste skusny frajer, ktory vlastnil MONDEO a vrhal sa do zakrut ako Schumacher a kamaratov PASSAT to nedokazal. Kazdy preferuje nieco ine, ak to nedokazes pochopit ty, tak je to fakt zbytocne. To, ze ma PASSAT hlucny motor (PD), je zname. Aj to, ze je to fleetova limuzina s tazkym predkom a ze je nedotacavy atd. Tak skus 1,8T a bude po rachote ... no. Keby som chcel sportovejsie auto, tak si ale urcite ani MONDEO nekupim. A ako limuzina ma MONDEO dost hlucny podvozok. A ked sa pozriem na cenu, tak som zasa niekde inde. Takze tak.
To, ze sa nepodpisujes tiez nieco hovori.
04.06.2009 | 13:56:16 | MickeyMon Reagovat
Nepodcenuj sa, ja si myslim ze pochopis ze ti pisem ja, aj ked sa nepodpisem. Ked nevies cim, tak to je zbytocne sa tu otom stebou bavit, co tak podvozok, u pasatu stary motor ktory je urcite dobry ale ten zvuk. A netvrdim o interiery, to je ozaj ako keby som presedol o 10 rokou starsieho auta. Samozrejme netvrdim ze je pasat zle auto,ale urcite tvrdit ze ine auta vedla neho su udělátka je velmi odvazne. Urcite by som aj skusil mazdu 6 ....
03.06.2009 | 17:44:31 | Reagovat
Mondeo
Uz dlhsi cas nepreferujem ziadnu znacku, ale tvrdit, ze MONDEO 2004 je ovela lepsie ako PASSAT B6 ... hm ... zalezi v com, ze ... PS Podpisujte sa lenivi ANONYMI ! Ako mam vediet s kym prave meliem.
03.06.2009 | 14:29:12 | MickeyMon Reagovat
Tak si skus sednut do mondea 2004 a hnet ta to nadsenie prejde
03.06.2009 | 13:38:11 | Reagovat