Rok výroby:1995Typ motoru:1.4 AEXStav km při koupi:104 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:25. 6. 2007
Motor 1.4 má 44kW a je to opravdu málo, když jedu sám tak to jde ale 3 - 4 osoby na palubě = katastrofa. Do 100km/h poměrně živé auto, 110 a více km/h mrtvola... Předjíždění ve vyšších rychlostech je běh na dlouhou trať a většinou vás bude stát nervy a nějaké ty kapky potu... Jinak motor je naprosto spolehlivý, pouze běžná údržba. Řízení bez posilovače je neskutečný mord, jde velmi ztuha!
Auto je vhodné tak do města, či na kratší vzdálenosti. Jízdu po dálnici jsem s tímto autem absolvoval jen párkrát a není to vůbec příjemný zážitek! Při 140km/h velmi vysoká spotřeba, spousta hluku v kabině, plave na cestě...
Mimo město při klidné jízdě spotřeba naprosto perfektní.
Interiér je zpracovaný na takové střední úrovni, palubní deska má několik choulostivých míst, které rády praskají, sedačky poměrně pohodlné. Vzadu u 3dvéř. dosti málo místa. Kufr prakticky nepoužitelný....
Karoserie je ze španělska narozdíl od většiny VW a jde to poznat, neskutečně měkká, lak velmi špatný a křehký, sebemenší přejetí např. větví ihned škrábanec, jakýkoliv ťukanec = ihned promáčklý plech.
Zhodnocení: S autem jsem spokojen co se týče spolehlivosti naprosto, jízdní vlastnosti a zpracování interiéru jsou úměrné třídě tohoto auta. Co je naprostá katastrofa je ale řízení bez posilovače a zpracování karoserie... ( karoserii srovnávám s předchozím VW Golf III )
Verdikt: Auto vhodné pro nenáročné řidiče či řidičky, na spíše kratší trasy či naprosto ideální do městského provozu.
A ty budes zrejme rozkurovac afghanskych milici. Tak zase rikam ja lidem, kteri nedokazou pochopit ,ze si kazdej koupi auto jake chce. Ale beru te s rezervou, ty jsi ani v jednom ze zminovanych aut snad ani nesedel. Tebe bych tak tipoval na 16 leteho smrada ,kterej chodi vracet do kaufu lahve aby mel na startky a litr jabcaku. Jinak samozrejme nic ve zlem...
Anonym píše, že lidi kteří kupujou menší auta typu megane nebo polo jsou blbci.A pak, že sám má megana 1.616V.Takže vlastně autor je blbec:o)))A asi dvě třetiny majitelů aut jsou blbci...
Práve preto, že som ho mal, tak som nerozumel tvojej narážke. Vďaka sedadlám a mäkkému odpruženiu sa mi zdalo pohodlné dosť. Vďaka rázvoru, aký má teraz Octávia II, sa mi zdalo aj dosť priestranné a to hovorím o prvej generácii. Takže preto neviem, v čom je problém. Ďalej neviem, prečo by ľudia, ktorý si kúpia menšie auto, napr. zmieňované Polo, boli blbci. Veď niekomu to stačí. A k tomu tvojmu výberu. Neťahaj tam prosím ťa Superb. Možno nová generácia bude o inom, ale pokiaľ sa máme baviť o súčasnej, ktorá bola ako som už niekde písal, 10 rokov pred tým, ako dostala názov Superb, vyrábaná v Číne ako licenčný Passat na predĺženom rázvore, tak ďakujem stačilo. Na svoju dĺžku by mal pribrať 10 cm na šírku, potom nebude vyzerať tak komicky.
Niekto tu v Mégane ešte očividne nesedel, respektívne asi v ničom. A ktoré autá, ak nie francúzi, sú pohodlné? A k tej veľkosti. Aké veľké auto potrebuješ?
Tak tahle recenzička mi přišla docela mimo. Recenzenta bych spíše viděl v nějakém Oplu Omega s 3litrem. Otázka zní, proč pak jezdí ve Volkswagenu? Tomu trochu nerozumím. Pokud budu mít rodinu, nebudu mít přeci malý Polo do města, který je pro to určený. Sám toto auto mám, po městě je to bomba, malá spotřeba, na dálku ve 4 lidech je to horší, ale dá se to. Auto mám protože nemám rodinu a prozatím mi tohle auto bohatě stačí. Pokud bych měl rodinu, dvě děti tak rozhodně nebudu jalově kupovat malý Polo, i kdybych v něm měl jezdit já a moje manželka a nákup.
Motorvě auto absolutně dostačuje. Mám tu samou motorizaci a na město to bohatě stačí. Netrhám asfalt, jezdím kolem 90 - 100 Km/h a na ten motor absolutně dostačuje. Naopak v tom vidím plus, moje spotřeba se pohybuje od 5 do 7 litrů.
Srovnám-li Polo 1.4 s otíkovým Meganem 1.6 8V, tak tohle má navrch. Polo je živý (je malý), lepší řazení, dle mého názoru lepší sedačky. U Meganu vyhrává zase pohodlí a velikost.
Jde o to co daný člověk vyžaduje od auta, myslím, že jste si koupil nebo dostal auto, které nevyhovuje vaším požavkům. Proto se divím, proč nejezdíte něčím větším.
V dnešní době je Polo model 6N již 10 let staré vozidlo a s porovnáním s vozidly ostatními ve stejné třídě má nadprůměrné jízdní vlastnosti a co se týká oprav, tak zde je ohodnocen jako bezproblémový. To jen co se píše v magazínu Svět motorů. Já mám s těmato vozidly velkou zkušenost a se svým motorem 1.6 pohodlně zdolávám Praha-Ostrava a vždy bez problémů. Pro mě je to spolehlivé vozidlo a nemám problém jet v 4 lidech. Kufr je sice menší, ale převeze spoustu věcí. Kdo potřebuje rodinné auto, tak se musí opravdu podívat po něčem větším. Tohle Polo je ideální pro mladé lidi pro každodenní cestování do zaměstnání anebo důchodce na víkendové výlety. V porovnání s vozidly které jsem vlastnil anebo jsem měl možnost je déle vyzkoušet, dávám Polu největší počet bodů. Není pravda, kdo zde píše názory, že karoserie je ze Španělska (zde se vyrábějí pouze zadní světla a pár dalších relátek apod.) Pokud jde o poškrábání větvemi, tak si myslím, že takto trpí další jiná vozidla (mimo tanku a obrněného transportéru). Co se týká promáčnutím, tak je to zase hloupost, protože plechy jsou stejně pevné jako u jiných vozidel. Mám Polo z roku 1997 a karoserie a lak je jako když auto vyjede z fabriky. Motor 1.4 je ekonomický. Hodně dobře táhne a ve městě má malou spotřebu. Já s 1.6 jezdím za 6.0 ltr mimo město. Pokud říká někdo, že auto "plave" tak jako sériová felicie, tak musí mu radím přezout pneu z 13" alespoň na 185/60 R14. V mém případě mám 195/50 R15 a auto sedí na zemi jako přibité. Pokud chcete maximální info o těchto vozidlech, podívejte se na stránky VW POLO CLUBU http://www.vw-polo.com
Tato recenze je dost neobjektivní,sám tohle auto vlastním a souhlasím jen s tou částí o posilovači řízení.Jinak je to auto s kvalitou zpracování a jízdními vlasnostmi na dost slušné úrovni,což se nedá říct třeba o české Škodě Felicia (taky jsem ji vlastnil,tak můžu porovnávat).
Ten motor o kterém tu mluvíte a který je v tom Polu se do Octavie nikdy nedával!!! V Polu je 1.4 44Kw OHC s pětkrát uloženou klikou německé konstrukce a v Octavii je 1.4 44Kw OHV s třikrát uloženou klikou-české konstrukce.Jsou to dva úplně jiné motory!
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo
to Anonym 27.6.07
A ty budes zrejme rozkurovac afghanskych milici. Tak zase rikam ja lidem, kteri nedokazou pochopit ,ze si kazdej koupi auto jake chce. Ale beru te s rezervou, ty jsi ani v jednom ze zminovanych aut snad ani nesedel. Tebe bych tak tipoval na 16 leteho smrada ,kterej chodi vracet do kaufu lahve aby mel na startky a litr jabcaku. Jinak samozrejme nic ve zlem...
11.09.2007 | 12:14:08 | diego Reagovat
Anonym píše, že lidi kteří kupujou menší auta typu megane nebo polo jsou blbci.A pak, že sám má megana 1.616V.Takže vlastně autor je blbec:o)))A asi dvě třetiny majitelů aut jsou blbci...
11.09.2007 | 12:03:40 | jašin Reagovat
pro anonyma
Ten "chytrej" anonym je blbec a vůbec neví o čem píše. Hubu plnou uhrů, čepici s kšiltem a doma si na záchodě honí...
11.09.2007 | 11:38:14 | Standa Reagovat
to Anonym
Práve preto, že som ho mal, tak som nerozumel tvojej narážke. Vďaka sedadlám a mäkkému odpruženiu sa mi zdalo pohodlné dosť. Vďaka rázvoru, aký má teraz Octávia II, sa mi zdalo aj dosť priestranné a to hovorím o prvej generácii. Takže preto neviem, v čom je problém.
Ďalej neviem, prečo by ľudia, ktorý si kúpia menšie auto, napr. zmieňované Polo, boli blbci. Veď niekomu to stačí.
A k tomu tvojmu výberu. Neťahaj tam prosím ťa Superb. Možno nová generácia bude o inom, ale pokiaľ sa máme baviť o súčasnej, ktorá bola ako som už niekde písal, 10 rokov pred tým, ako dostala názov Superb, vyrábaná v Číne ako licenčný Passat na predĺženom rázvore, tak ďakujem stačilo. Na svoju dĺžku by mal pribrať 10 cm na šírku, potom nebude vyzerať tak komicky.
27.06.2007 | 23:19:14 | Petrík Reagovat
anonym
Petríku:.Měls megana...Tak musíš uznat že pohodlí je mizerné a velikost u megana netřeba řešit Malý výběr he??
27.06.2007 | 23:03:26 | Reagovat
to Anonym
Niekto tu v Mégane ešte očividne nesedel, respektívne asi v ničom. A ktoré autá, ak nie francúzi, sú pohodlné? A k tej veľkosti. Aké veľké auto potrebuješ?
27.06.2007 | 22:43:16 | Petrík Reagovat
Klady u megana pohodlí a velikost?
27.06.2007 | 22:39:25 | Reagovat
Tak tahle recenzička mi přišla docela mimo. Recenzenta bych spíše viděl v nějakém Oplu Omega s 3litrem. Otázka zní, proč pak jezdí ve Volkswagenu? Tomu trochu nerozumím. Pokud budu mít rodinu, nebudu mít přeci malý Polo do města, který je pro to určený. Sám toto auto mám, po městě je to bomba, malá spotřeba, na dálku ve 4 lidech je to horší, ale dá se to. Auto mám protože nemám rodinu a prozatím mi tohle auto bohatě stačí. Pokud bych měl rodinu, dvě děti tak rozhodně nebudu jalově kupovat malý Polo, i kdybych v něm měl jezdit já a moje manželka a nákup.
Motorvě auto absolutně dostačuje. Mám tu samou motorizaci a na město to bohatě stačí. Netrhám asfalt, jezdím kolem 90 - 100 Km/h a na ten motor absolutně dostačuje. Naopak v tom vidím plus, moje spotřeba se pohybuje od 5 do 7 litrů.
Srovnám-li Polo 1.4 s otíkovým Meganem 1.6 8V, tak tohle má navrch. Polo je živý (je malý), lepší řazení, dle mého názoru lepší sedačky. U Meganu vyhrává zase pohodlí a velikost.
Jde o to co daný člověk vyžaduje od auta, myslím, že jste si koupil nebo dostal auto, které nevyhovuje vaším požavkům. Proto se divím, proč nejezdíte něčím větším.
27.06.2007 | 20:26:43 | kelav Reagovat
Na 195/50/15 to musí být tvrdé, jako prase. Ale pravdou je, že na řezání zatáček ideální.
27.06.2007 | 13:06:59 | Radek Reagovat
Nedám na něj dopustit
V dnešní době je Polo model 6N již 10 let staré vozidlo a s porovnáním s vozidly ostatními ve stejné třídě má nadprůměrné jízdní vlastnosti a co se týká oprav, tak zde je ohodnocen jako bezproblémový. To jen co se píše v magazínu Svět motorů. Já mám s těmato vozidly velkou zkušenost a se svým motorem 1.6 pohodlně zdolávám Praha-Ostrava a vždy bez problémů. Pro mě je to spolehlivé vozidlo a nemám problém jet v 4 lidech. Kufr je sice menší, ale převeze spoustu věcí. Kdo potřebuje rodinné auto, tak se musí opravdu podívat po něčem větším. Tohle Polo je ideální pro mladé lidi pro každodenní cestování do zaměstnání anebo důchodce na víkendové výlety. V porovnání s vozidly které jsem vlastnil anebo jsem měl možnost je déle vyzkoušet, dávám Polu největší počet bodů. Není pravda, kdo zde píše názory, že karoserie je ze Španělska (zde se vyrábějí pouze zadní světla a pár dalších relátek apod.) Pokud jde o poškrábání větvemi, tak si myslím, že takto trpí další jiná vozidla (mimo tanku a obrněného transportéru). Co se týká promáčnutím, tak je to zase hloupost, protože plechy jsou stejně pevné jako u jiných vozidel. Mám Polo z roku 1997 a karoserie a lak je jako když auto vyjede z fabriky. Motor 1.4 je ekonomický. Hodně dobře táhne a ve městě má malou spotřebu. Já s 1.6 jezdím za 6.0 ltr mimo město. Pokud říká někdo, že auto "plave" tak jako sériová felicie, tak musí mu radím přezout pneu z 13" alespoň na 185/60 R14. V mém případě mám 195/50 R15 a auto sedí na zemi jako přibité.
Pokud chcete maximální info o těchto vozidlech, podívejte se na stránky VW POLO CLUBU
http://www.vw-polo.com
27.06.2007 | 12:59:57 | SantaLuck Reagovat
blábol
Tato recenze je dost neobjektivní,sám tohle auto vlastním a souhlasím jen s tou částí o posilovači řízení.Jinak je to auto s kvalitou zpracování a jízdními vlasnostmi na dost slušné úrovni,což se nedá říct třeba o české Škodě Felicia (taky jsem ji vlastnil,tak můžu porovnávat).
27.06.2007 | 12:38:32 | polo Reagovat
Je to pravda. Jsou jiné. Jeden je zapotřebí vytáčet a ten náš už nezachrání ani to.
26.06.2007 | 19:18:21 | Reagovat
1.4 -1.4
Ten motor o kterém tu mluvíte a který je v tom Polu se do Octavie nikdy nedával!!! V Polu je 1.4 44Kw OHC s pětkrát uloženou klikou německé konstrukce a v Octavii je 1.4 44Kw OHV s třikrát uloženou klikou-české konstrukce.Jsou to dva úplně jiné motory!
26.06.2007 | 18:20:19 | Zbyněk Reagovat
heh, pravda. sic je to papirove, ale pro srovnani minimalne zajimave:
Skoda 120 GL 36kW
Skoda 130 43kW
Skoda Favorit (r.v.90) 46kW
Ale coz, do mesta dobry :-)
26.06.2007 | 12:49:04 | diego Reagovat
To i nektery favorit ma vic kilowatt nez tenhle pekac
26.06.2007 | 12:00:59 | Reagovat
ten ma alespon tu 1,6. Kdyby mel 1,4 v octavce, tak je ted asi nestastnej. Ja osobne tento motor (1,4 44kW) v takovemto aute povazuji za nebezpecny...
26.06.2007 | 11:44:20 | diego Reagovat
No a v jiné recenzi zbyněk píše že chtěl tento motor v octávce...
26.06.2007 | 11:29:28 | jiří Reagovat
1,4 44kW
Je az k nevire, jak nehorazne slabymi motory dokazal osazovat VW nektere sve vozy... s timhle motorem bych se utrapil...
26.06.2007 | 09:01:37 | diego Reagovat