Recenze Volkswagen Polo 1,0
“Na ježdění do práce ideální. Na desítky km denně určitě ne a to ani novější verze--to radši Francouze ale za odpružení se platí většíma nákladama do podvozku.”
Rok výroby:1995Typ motoru:Stav km při koupi:225 000 kmStav km nyní:233 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:24. 8. 2015
Vzhledem k zakoupení na dojíždění do práce z hor a zpět(7km-v zimě v různejch podmínkách) a 2roky technická takže na dojetí... jen brzd. destičky a sprej benz. čističe na oživení dosluhující spojky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto po "kašlání na něj a jen dojetí do mrtě" po 18měsících furt jede a s každym upadlym dílem výfuku jede líp a líp(spotřeba stejná) a zvuk ted už jak ralye akorát se při určitejch otáčkách už obávám v 6hod ráno že po mě lidi co sem probudil budou házet z okna rajčata atd. Jinak bere na tu trat 7km z hor a 7km do hor 10litrů LPG a v zimě cca 12(ohřejvačka a leckdy i hrabačka závějema) S novejma pneu (jen ve předu) značky Vraník prorvete ve sněhu s trochou zručnosti víc než většina ostatních menších aut na jinejch pneu. Dnes už po 18ti měsících i kaše vody se rzí v chladicí kapalině a dosluhující spojka---obsah 1,0 + lpg neni ani těch 45koníků a spojka trpí. Taky v zimě po milionu rozdejchávání mi zustal zámek na klíči a musim odemykat od spolujezdce. Jízdní vlastnosti---měl sem i v létě zimáky a navíc asi nevhodnou výšku a rozměr ráfku. Takže trošku ledu v blatníku a už to lehce brousilo kola a v létě mi lehce ujížděl zadek ale s optimálníma pneu by to asi bylo v pohodě. Jinak to topí nejrychlejc z těchhle aut co jsem jezdil: š100,š120,š fávo, fabia, octavia, Fiat Uno, žigulik.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo