Rok výroby:2001Typ motoru:999 cm3/AUCStav km při koupi:53 000 kmStav km nyní:109 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:4,5 l/100 kmVloženo:7. 12. 2007
Automobil vlastním již přes dva roky a zatím jsem s ním maximálně spokojen.Je to základní model s pěti dveřmi, posilovačem řízení a autorádiem.Kromě pravidelného servisu jsem na vozidle nemusel provádět žádné opravy.Vozidlo jsem si pořídil kvůli provozním nákladům na kilometr jízdy.Jedná se nejenom o povinné ručení a spotřebu paliva, která se pohybuje kolem 4,5l/100km(cíleně ekonomickou jízdou jsem se dostal na 3,9l/100km), ale jedná se také o množství oleje v motoru a pneumatiky.Na výměnu stačí necelé 3 litry.
Výrobce sice udává 3,2 litru, ale podle zkušeností je to přes rysku a motor stejně žádný olej nespotřebovává.Pneumatiky jsou 13" a jsou prakticky nejlevnější na trhu.Duální světlomety svítí velice dobře a nevadí jim ani větší znečištění.Ve voze je stále původní akumulátor i výfuk a zatím není potřeba je měnit.Nastartuje vždy napoprvé a ani výfuk zatím neprorezivěl.Karoserie je plně pozinkovaná, takže koroze nehrozí.Velmi praktická je také plynová vzpěra na kapotu.
Stačí odjistit, podzvednout a kapota se už sama otevře.To se dnes nevidí ani u mnohem dražších vozů.Vnitřní prostor je srovnatelný s o třídu většími vozy.Měřím 175cm a nemůžu si stěžovat.Vezl jsem uvnitř i trekingové kolo a nebyl s tím žádný problém.Vozidlo jsem zakoupil v říjnu 2005 za 160 000Kč.Dnes se ceny pohybují mezi 120 až 140 tisíci korunami podle stavu a výbavy, takže ztráta hodnoty je minimální.
Úpravy agregátu 1.0Mpi s 37kw jsou tak trošku směšné. Vozítko je na městský provoz nikoli na závody, o ujíždění 1.9TDi, 1.6 atd. evokuje cukání koutků.
Já vlastním SEAT IBIZA s agregátíčkem 1.0MPi, motory jsou naprosto stejné. Takže si dovolím o něm rozprávět. Kastle řešit nebudu, páč to řešit nejde. Je to všechno plechovka na jedno brdo :) Tento motor umí krásně tahat - má k tomu od výroby zkrácené převodové stupně. Jinak na otevření kohoutků je třeba odpojit teplotní čidlo a nahradit odporem cca 500Ohmů pro jednotku ( 68°C ). Lambda sonda se též odpojí. Ta moje je konkrétně 4-ř drátová. Dva bílé dráty se štípnou a bohatost směsi se dá naštelovat pěkně natvrdo ručně. Katalyzátor se vyndá a dá se místo něj spojka. Vymění se ventil ve vstřikovací liště z původních 3-bary na 5-barů. Benzín pumpa to ještě vydrží ( až 6 barů než umře ) Z Avie menší se vezme ventilátor, který se přichytí a tlačí vzduch přes filtr do klapky. Zvedne se spotřeba konkrétně mě z 5.6litrů na sto na 6.7litrů ale to svezení stojí za to :) Nechávám za sebou jedna-devítky turbo ropáky a 1,6oktávky 55kw. Maximální rychlost dosáhne na omezovač při 168km/h. Dá se ale udělat spotřeba i 11 litrů :) Když se to pořád honí :)
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo
Když ho to baví
Když ho to baví proč ne, aspoň má o zábavu postaráno. Lepší než sedět doma u compu a čumět na Péčko.
14.03.2008 | 08:39:20 | Grami Reagovat
Seat...
Úpravy agregátu 1.0Mpi s 37kw jsou tak trošku směšné. Vozítko je na městský provoz nikoli na závody, o ujíždění 1.9TDi, 1.6 atd. evokuje cukání koutků.
14.03.2008 | 07:33:49 | Radek Reagovat
Seat 1.0MPi
Já vlastním SEAT IBIZA s agregátíčkem 1.0MPi, motory jsou naprosto stejné. Takže si dovolím o něm rozprávět.
Kastle řešit nebudu, páč to řešit nejde. Je to všechno plechovka na jedno brdo :)
Tento motor umí krásně tahat - má k tomu od výroby zkrácené převodové stupně.
Jinak na otevření kohoutků je třeba odpojit teplotní čidlo a nahradit odporem cca 500Ohmů pro jednotku ( 68°C ).
Lambda sonda se též odpojí. Ta moje je konkrétně 4-ř drátová.
Dva bílé dráty se štípnou a bohatost směsi se dá naštelovat pěkně natvrdo ručně. Katalyzátor se vyndá a dá se místo něj spojka.
Vymění se ventil ve vstřikovací liště z původních 3-bary na 5-barů. Benzín pumpa to ještě vydrží ( až 6 barů než umře )
Z Avie menší se vezme ventilátor, který se přichytí a tlačí vzduch přes filtr do klapky.
Zvedne se spotřeba konkrétně mě z 5.6litrů na sto na 6.7litrů ale to svezení stojí za to :)
Nechávám za sebou jedna-devítky turbo ropáky a 1,6oktávky 55kw.
Maximální rychlost dosáhne na omezovač při 168km/h.
Dá se ale udělat spotřeba i 11 litrů :) Když se to pořád honí :)
13.03.2008 | 22:21:35 | Peterson Reagovat