Recenze Volkswagen Polo 1.0 MPI
“Spolehlivý, nenáročný, úsporný a nízkonákladový automobil.”

Autor recenze: Jirka (33 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:999 cm3/AUC Stav km při koupi:53 000 km Stav km nyní:109 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km Vloženo: 7. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Seat Ibiza

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Automobil doposud neměl žádnou poruchu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Automobil vlastním již přes dva roky a zatím jsem s ním maximálně spokojen.Je to základní model s pěti dveřmi, posilovačem řízení a autorádiem.Kromě pravidelného servisu jsem na vozidle nemusel provádět žádné opravy.Vozidlo jsem si pořídil kvůli provozním nákladům na kilometr jízdy.Jedná se nejenom o povinné ručení a spotřebu paliva, která se pohybuje kolem 4,5l/100km(cíleně ekonomickou jízdou jsem se dostal na 3,9l/100km), ale jedná se také o množství oleje v motoru a pneumatiky.Na výměnu stačí necelé 3 litry.

Výrobce sice udává 3,2 litru, ale podle zkušeností je to přes rysku a motor stejně žádný olej nespotřebovává.Pneumatiky jsou 13" a jsou prakticky nejlevnější na trhu.Duální světlomety svítí velice dobře a nevadí jim ani větší znečištění.Ve voze je stále původní akumulátor i výfuk a zatím není potřeba je měnit.Nastartuje vždy napoprvé a ani výfuk zatím neprorezivěl.Karoserie je plně pozinkovaná, takže koroze nehrozí.Velmi praktická je také plynová vzpěra na kapotu.

Stačí odjistit, podzvednout a kapota se už sama otevře.To se dnes nevidí ani u mnohem dražších vozů.Vnitřní prostor je srovnatelný s o třídu většími vozy.Měřím 175cm a nemůžu si stěžovat.Vezl jsem uvnitř i trekingové kolo a nebyl s tím žádný problém.Vozidlo jsem zakoupil v říjnu 2005 za 160 000Kč.Dnes se ceny pohybují mezi 120 až 140 tisíci korunami podle stavu a výbavy, takže ztráta hodnoty je minimální.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo

Vložit komentář

Když ho to baví

Když ho to baví proč ne, aspoň má o zábavu postaráno. Lepší než sedět doma u compu a čumět na Péčko.

14.03.2008 | 08:39:20 | Grami Reagovat

Seat...

Úpravy agregátu 1.0Mpi s 37kw jsou tak trošku směšné. Vozítko je na městský provoz nikoli na závody, o ujíždění 1.9TDi, 1.6 atd. evokuje cukání koutků.

14.03.2008 | 07:33:49 | Radek Reagovat

Seat 1.0MPi

Já vlastním SEAT IBIZA s agregátíčkem 1.0MPi, motory jsou naprosto stejné. Takže si dovolím o něm rozprávět.
Kastle řešit nebudu, páč to řešit nejde. Je to všechno plechovka na jedno brdo :)
Tento motor umí krásně tahat - má k tomu od výroby zkrácené převodové stupně.
Jinak na otevření kohoutků je třeba odpojit teplotní čidlo a nahradit odporem cca 500Ohmů pro jednotku ( 68°C ).
Lambda sonda se též odpojí. Ta moje je konkrétně 4-ř drátová.
Dva bílé dráty se štípnou a bohatost směsi se dá naštelovat pěkně natvrdo ručně. Katalyzátor se vyndá a dá se místo něj spojka.
Vymění se ventil ve vstřikovací liště z původních 3-bary na 5-barů. Benzín pumpa to ještě vydrží ( až 6 barů než umře )
Z Avie menší se vezme ventilátor, který se přichytí a tlačí vzduch přes filtr do klapky.
Zvedne se spotřeba konkrétně mě z 5.6litrů na sto na 6.7litrů ale to svezení stojí za to :)
Nechávám za sebou jedna-devítky turbo ropáky a 1,6oktávky 55kw.
Maximální rychlost dosáhne na omezovač při 168km/h.
Dá se ale udělat spotřeba i 11 litrů :) Když se to pořád honí :)

13.03.2008 | 22:21:35 | Peterson Reagovat