Recenze Volkswagen Polo cool&sound
“Treba skúsiť.”

Autor recenze: Lucky1 (37 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,2 40kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:74 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 27. 4. 2008

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.2

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: citroenAX

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Áno.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Kúpil som si v roku 2003 Polo 1,2 40kW. Prvý problém som mal po cca 5000 km, odišla cievka, auto nás nechalo na ceste. Chybička sa stala, podpora dobrá, došiel do hodiny servicemobil, zistil, že nemá potrebnú súčiastku tak za ďalšie 2 hodiny došiel odťahovák a zobral ma do servisu.

Snad by to chcelo doplniť, že sa to stalo blízko centra Bratislavy. Po čase som si všimol, že predné koleso mám zjazdené do boku, bol som už 3x na geometrii, geometria stále zlá (teda podľa pneuservisov dobrá - bol som vždy inde), gumy už mám všetky zodrané. Blbne mi kúrenie, samovoľne raz fúka teplý, raz studený vzduch. Vraj sa to stáva - oprava 10 000,-Sk, akože pre mňa. Výfuk je po štyroch rokoch prehnitý, pritom auto je garážované. Zdá sa mi priskoro, ale je to vec názoru. Zadné tlmiče sú mastné. Výmena nie je moc nákladná - vraj.

V zatáčkach búcha poloos, ešte neviem, čo ma vyjde oprava. Podľa mňa je to priveľa náhod.
Cena nových kusov klesla za to obdobie o 100 000,-Sk. Ani sa nečudujem.
Je dobré vedieť dopredu aj cenu servishodiny, či je to POLO alebo Tuareg, je im to jedno. Mne nie.

Môj záver: nikdy viac...

A keby ste chceli vedieť viac o trojvalcoch...
Rozbeh živý, celkom dobrý, stojí to ale veľkú dávku benzínu. Jazda čisto mestom vás vyjde na 9 - 10 litrov. S tým by sme uživili aj väčší motor.

Keď zapnem klímu, môžem zabudnúť na úspornú jazdu. Cíti to aj zimné gumy, aj protivietor. S klímou do kopca jazdu zabudnite...

Trojvalec - nikdy viac...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo

Vložit komentář

..hmmm

..mam podobne skusenosti, auto som nadobudol ako nove zo salonu, za cenu necelych 400 000 Sk. Za tu cenu clovek ocakava ovela viac, a to nevravim o znacke. Neboli problimy do 50- 60 000 kilometrov. Ako by sa vrece roztrhlo...este ma zevraj caka vymena serva, co je uplne bezne. Zaujimave je to, auto ma vlastne chyby z vyroby, a nikto ma na to neupozornil. A to este nie je vsetko, ked pridem do servisu, sami si vlastne chyby priznaju, ale za tym nestoja. Reklamacia na vymenu rozvodovej retaze, hahaa...ze vraj je kratka spanovacia kladka z vyroby..vymenim si sam majitel vozu. Na kazdom vyrobenom kuse co sa tyka trojvalcov casom preskoci...nikto za to neberie zodpovednost...

21.02.2010 | 09:55:01 | Peter Reagovat

Lubošova teorie

Jak to může cítit zimní gumy? Podle Luboše zimní gumy mají nižší valivý odpor, než letní (to je pěkná píčovina, viď?)

28.12.2009 | 19:04:12 |  Reagovat

jerremy

50k? Co je to za jednotku?To je kilo bez metru?

28.12.2009 | 18:48:37 |  Reagovat

celkovo

mame doma 2003 Polo, 1,2 (3valec).

Dodnes funguje, je pravda ze nema najazdenych vela km (nieco cez 50k) ale treba podotknut, ze sa s nim jazdilo dennodenne v meste (Bratislava), kedze byvame uz sice mimo ale stale blizko tak nebolo ani moc "prevetrane", iba sem tam.

Problemy v zasade ziadne, je bez klimy (ako vidim tak asi nastastie), geometria v poriadku, nic nehrdzavie. Nikdy nas nenechalo na ceste, drahsia oprava bola jedna, menil sa predny stabilizator, bol krivy a bolo to riadne citit, plus skarede klepotave zvuky zdola, ale to az teraz pred par tyzdnami. V dosledku toho je pravdepodobne jedna zimna guma trosku nerovnomerne zodrata.

inak sa akurat cistil filter kurenia lebo ventilator nefukal takmer vobec, a bezna udrzba.

ma jednu chybicku, nespolahlivu bateriu. tych 15 km co s nim na jednu jazdu do prace clovek da nedobije bateriu, ktora to obcas v zimnych mesiacoch nevydrzi. zatial bola 3x vybita, raz nedavno zimu ked bolo tych -16°C, kupili sme startovacie kable a fungujeme, aj ked uz sa asi odhodlame aj kupit nieco kvalitnejsie, i ked sa chystame ho predat..

Auto skvelo sluzi, ma oproti vtedajsim konkurentom vyborne vnutorne rozmiestnenie, dost miesta (vpredu, vzadu aj na nohy, kufor), bolo spolahlive, usporne (bezna spotreba 6-7, vynimocne v meste 8), pohodlne (sedadla, pruzenie), dobre sa ovladalo.
Motor vcelku zivy, akurat pretekat sa s tym neda, predbiehanie si treba vyratat a ak je nalozene tak vyslovene miestami nevladze, do mesta ale ako stvorene... Trochu ma stvala 5ka, ktora nie je o moc dlhsia ako 4ka, pri 80 toci nieco pod 3000, pri 100 uz cca 3800 a nad 4000 uz zacina hucat aj viac papat...
Jazdil som s tym aj po miestnych okresnych cestach okolo bratislavy, smerom na juhovychod, aj trochu dalej ako senec, galanta, sladkovicovo, dunajska streda a tam sa s mi s nim jazdilo naozaj skvelo, rychlost vacsinou do tych 90.

28.12.2009 | 17:26:11 | jerremy Reagovat

prehnity vyfuk

Vyfuk nehnije podla toho ci je auto garazovane alebo nie, ale podla toho ake dlhe trasy sa s autom robia. Pri kratkych sa nestaci odparit voda a vyfuk skor prehrdzavie, takze tak ...

17.05.2009 | 23:05:22 |  Reagovat

9-10 ?

preboha s dvojlitrom jazdim s klimou do 9...

10.08.2008 | 21:20:28 |  Reagovat

A toto som chcel kupit. Chvalabohu ze som toto precital. Ako je auto na tom teraz?

10.08.2008 | 15:52:56 |  Reagovat