Recenze Volkswagen Polo 6R
“Za tý prachy pecka ale BMW to nieje také si kupim ked budem velký :D ”

Autor recenze: Emilek (20 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1.2 51kw Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:5 100 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 20. 11. 2009

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Astra F 1.4

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Auto nemalo žiadne poruchy,pretože je nové a ma 2 mesiace.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tak začal som si vyberať nové auto,ale nevedel som aké tak som spočiatku chcel Ford Fiestu alebo BMW 7 dá sa povedať že už odjazdenku pretože v mojej cenovej hlaine mali všetky okolo 300tis kilometrov tak otec mi to zatrhol naštastie prišiel VW z novým Polom a to je prémiova značka u malých automobilov zatial v tejto kategorií vozidiel ziadna značka nema lepsie meno,ale onedlho ma prísť na svet Audi,ktoré bude mať rovnakú platformu ako Polo auto má skvelú spotrebu zatial má 5 litov a v techničaku mu udáva výrobca 5,5 L,ale 75% jazdím po dialnici,toršku je slabšie,ale na lepší motor som nemal penize.Na 1 a 2 prevodoví stupenˇ ťahá nad moje očakavanie z 3 uz je to slabšie,ale bol som na letisku si dať šprint z Fiatom Puntom 1.9JTD 80 koni a zaostal som na 1000m asi 20centimetrov takže ak počujem že trojvalce sú klobasy tak by sa mohli zamyslieť tý že tu ide o Kw a nie o valce naviac mne to ide rýchlejšie do otačok ako 4valec niejeto auto pre rodinu z mojho pohladu,ale žiadný majitel nového Pola sa za seba nemusí hambit.Dizajnovo je auto krásne a chem počuť vaše názory k tomuto vozidielku pretože ak mi kamarát povedal že je to ako Fabia tak som mal dosť ked v zaklade ma 6airbagov abs klímu a esp a rozne dalsie veci tak sa chcem dozvediet ako to beruú ludia ktorý sa o autá zaujímajú ? Dakujem že som sa mohol na tejto stranke vyjadriť...!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo

Vložit komentář

Polo

Komentáre vypovedajú ani nie tak o tejto 70 koňovej paštike čo robí dojem s akože chrómom okolo výduchu na vzduch, ale skôr o majiteľovi, jehož mentálny vek začal pred pubertou evidentne cúvať.

19.05.2023 | 15:32:58 | prof. Dr. Oktavián Štubolokovničiak, PhD., MBA  | 85.135.205.* Reagovat

připomínáš mi lidi já jsem ing a ostatní je povl já jsem obyčejnej dělník ale zadek si vozím v autě sporotvní luxusní coupe obsah 3.0 v6 na víc až si na svoje auto vyděláš hod sem recenzi za třetí sotva máš na benzín a uvažoval jsi nad sedmičkovým bavorákem kde každá návštěva servisu začíná na 200 euro a spotřeba je tam dvojnásobná jako honem to prodej htp. Jestli koukáš jen na výbavu v dané kategorii jseš omezenec výbava není vše já si radši koupím ojeté auto ale aspon o třídu výše než funglovku která rychle ztrácí na ceně a nejlepší třívalcové motory má toyota. Co se týká čtyřválec vw 63 kw chá´chá sra*ka honda už měla v roce 1995 v 1.4 66 kw. Jak tu jeden řekl vw neumí motory a aby se vyrovnali silnějším motorizacím nahodí turbo ale když vydím jak turba odcházej a stojí kaček radši systém vvti

16.04.2012 | 10:43:11 |   | 92.62.224.* Reagovat

k věci

Polo v daný kategorii patří k tomu nejlepšímu. Podvozek a hlavně design bez konkurence (i když každej má jinej vkus). Ve většině ostatních aut (v daný kategori) jsem si připadal jako ve favoritu do r.92. Kvalita se ukáže časem. Mě stálo polo 44kw základ + 5d+klima 240 000 (skladový). za 51KW bych musel připlatit nákejch 40 , za 1,4 60 a za tsi 105. Po dálnici jezdim 1 za rok, lepit se na kufry aut abych je moh předjet a oni mě pak dojeli na první křižovatce mě už přestalo bavit,. takže sem za tu cenu zkousnul i to htp. spotřeba bez usilovnýho snažení mimo město 4,8; město 6 a dlohodobá za prvních1500km 5,4. Nevim co bych s tim motorem musel dělat aby to bralo 9 apod. jako to tvrděj ty co maj fabie. Jediný co mě na tom motoru vadí že pod 2 000 ot. je to mrtvý. ale to je daný z valný části i dost těžkym spřevodováním, Je to hlavně trošku nepříjemný při řazení 2-3-4-5, kdy to občas padá pod 2 000 a chvilku se to sbírá. Ale zas to je ve svym živlu kolem 3000, kde punta, felicie apod.končej s dechem (zas ale v pohodě tahaj od 1500 ot.). Něco za něco.44KW nebo 51 to je celkem jedno stejně rozdíl začíná až od 3500 ot. a připlácet 50 litrů za přečipovanej stejnej motor by byl v mym případě nesmysl. Závěr: Kdo chce supr malý auto za malo peněz a nízkou spotřebou na normální ježdění stačí i htp . Pro ty nevybouřený co chtěj trhat asfalt at si za ty samý peníze koupěj dacii v ,,plný kalbě´´ nebo si můžou připlatit a maj fabii tsi s oknama na kličku. je to všechno vo penězích.

28.07.2010 | 14:40:02 | An Reagovat

For Anonym

To je tatárčina alebo čo ? :-P

10.04.2010 | 16:59:33 | Matúš Reagovat

pro kokotou nebo jak?

200tis. super, to za 3roky ani nestihnu. a hejblata jsou luxus, tam nesedim na zemi jak kreten. jo a z koncernu volkswagen, 4valec, uuu. jdi si precist casopis ty guru, ja se neptal. audi cus

10.04.2010 | 16:42:06 |  Reagovat

Emilek

Divím se, že se nedokážeš povznést nad prostoduché žvásty některých slabomyslných jedinců a obhajuješ stále před nimi tvoji volbu - tady opravdu nejsi u soudu. Oni se tím náramně baví a celí natěšení čekají na tvoji emotivní reakci.

10.04.2010 | 14:55:49 | marne Reagovat

anonym 13:23

Do té prdele táhni ty, idiote. Pokud nevlastníš Polo a tím pádem o něm víš hovno, tak radši zavři zobák.

10.04.2010 | 14:19:55 |  Reagovat

Emilek

Furt nám tady nejmenuj tu výbavu, na tu ti seru, nějaký hejblátka a laciný píčovinky, když auto stojí za hovno. Tak už si seber ty ukopnutý kecky, tu paštiku a táhni s ní do prdele.

10.04.2010 | 13:23:32 |  Reagovat

For Zmrdura

Čo ? 1.2 TSI ? Predpokladám, že to je tak na 200 tis. km a vyhodiť, čiže hodnota pri ďalšom predaji bude veľmi malá. Audi 1.8T 5 valec ? Čo to je ? 1.8 T od VW je štvorvalec. Radšej si si mal nechať 1.8 T je to overený, spoľahlivý motor.

10.04.2010 | 11:30:37 | Matúš Reagovat

htp_

taky sem obednal novy polo 1.2tsi comfotline se vsim co slo. např. dotik. radio, senzory, kuze. staticke mlhovky, kola...................cena 12000eur se slevou pro zakaznika. to je dobry, ale mel jsem audi 1.8t 5valec, a nejvic se bojim, ze to nepojede. skusil sem 1.2 htp ve fabii a je to ten nejhorsi motor na svete, az teda po daewu kalos nebod jak to se ridi, to nechapu, ale jede ryhlejc nez 1.2htp to jen bzuci

10.04.2010 | 07:05:16 | zmrdura Reagovat

For Emilek

Kľud bratu. Hlavne že TY si spokojný. Aj keď ja osobne si myslím, že ak by si sa o autá viac zaujímal, príp. mal známeho čo do toho " vidí ", tak ani to Polo za 9.700 Eur nekúpiš. Výbava na tú cenu a vzhľadom na to, že je to nové auto celkom OK. Ale s jazdenkami sa to rovnať nemôže ani omylom. Rozpitvávať to tu nebudem, aby sme sa zas nehádali ako primitívi, ale môj osobný názor je, že pokiaľ sa o autá zaujímaš (tým myslím naozaj zaujímaš, nielenže vieš, že ten a ten červený Mustang je super lebo má silný motor, čierne elektrony a pod. detinské drísty), resp. máš známeho, kamaráta, čo sa o to zaujíma a vie posúdiť tech. stav daného vozidla, príp. má iné prostriedky ako to odhaliť, tak nie je o čom.

09.04.2010 | 14:15:21 | Matúš Reagovat

Ospravedlnte má ale musím Vam tu asi vypísať výbavu aby ste pochopili že za 9 700 EUR je to super auto tak podme NATO :) tónované skla,alarm,airbag 6x,posilňovač riadenia,nastaviteľný volant vo všetkých smeroch,rádio mp3,central DO,el.predné okna,el.zrkadla,hmlovky,imobilizér,rozjazd do kopca,klimatizácia,ABS,ASR(TC,EDS),ESP(VDC)Brzdovy asistent BAS.najazdenych mám už 13 200 km a jazdi sa mi skvelo a nebojte 50km/h to nejak ešte zvládne !je to proste AUTO ROKA ! Zo skvelým podvozkom a brzdami a brzdy nie sú o nič menej dvolezite ako výkon motora .Ďakujem za pozornosť PS: Urcite som lepšie kupíl ako recenzista nadomnou starsi model bez výbavy za 10 000eur a je spokojný Tak nechápem prečo sa tu do mna navazate !!! Má výkon o 8kw viac tak už je Bos a ja som podľa vás len hlupak?asi vôbec neberiete auto ako celok a už som spomínal že nová Audi A1 bude mat platformu z Pola tak už prosím Vas dajte mi pokoj ja som z autom spokojný a už má nebavy každého presviecat že to nie je Fabia od Fabie to má na milé vzdialené ! A mám to za super prachy! Vo fabii dostaneš akurát tak volant :)

09.04.2010 | 13:50:27 | Emilek Reagovat

Ospravedlnte má ale musím Vam tu asi vypísať výbavu aby ste pochopili že za 9 700 EUR je to super auto tak podme NATO :) tónované skla,alarm,airbag 6x,posilňovač riadenia,nastaviteľný volant vo všetkých smeroch,rádio mp3,central DO,el.predné okna,el.zrkadla,hmlovky,imobilizér,rozjazd do kopca,klimatizácia,ABS,ASR(TC,EDS),ESP(VDC)Brzdovy asistent BAS.najazdenych mám už 13 200 km a jazdi sa mi skvelo a nebojte 50km/h to nejak ešte zvládne !je to proste AUTO ROKA ! Zo skvelým podvozkom a brzdami a brzdy nie sú o nič menej dvolezite ako výkon motora .Ďakujem za pozornosť PS: Urcite som lepšie kupíl ako recenzista nadomnou starsi model bez výbavy za 10 000eur a je spokojný Tak nechápem prečo sa tu do mna navazate !!! Má výkon o 8kw viac tak už je Bos a ja som podľa vás len hlupak?asi vôbec neberiete auto ako celok a už som spomínal že nová Audi A1 bude mat platformu z Pola tak už prosím Vas dajte mi pokoj ja som z autom spokojný a už má nebavy každého presviecat že to nie je Fabia od Fabie to má na milé vzdialené ! A mám to za super prachy! Vo fabii dostaneš akurát tak volant :)

09.04.2010 | 13:16:59 | Emilek Reagovat

Som štastný, Nehehehehe !

Asi zbytocne by som vas tu presviedcal o tom ake je to dobre auto a mne je jedno co si o tom kto myslí ja som stopercentne spokojný a auto nestraca na hodnote oproti citroenom ktorych je problem nasledne predat urcite som kupil nadstandardne male auto ved si precitajte nejake tie testy Pola ! A riešit aký je to strašný motor je dedinské rozmyslal som aj o peugote 207 1.4 štvorvalec ale mal takmer o liter vacsiu spotrebu a vyzsia zakona poistka a vykon 51kw vs 55 kw mam na haku 4 kw a to je podla vas markantny rozdiel ??? Kupil som super ked kupim nato 16" kola po lete ked pobrigadujem tak sa vozím jak páán ! Ani C4 nieje taka pekna ktora by mi zozrala peniaze na servise oproti VW A nato auto som si zarobil sam 200 000sk a 90 000 sk mi dal otec lebo chcel aby som kupil nove a tak by mi bolo luto mojich 5 rocnych brigad vyhodit za stary model ktory nikto neuznava! Precitajte si odborne clanky a za 9 700e nekupite ani punto s takou vybavou a o povesti znacky ani nehovorim ! Ja som stastny s kupou len nech mi drzi tak nadalej a podvozok je super a to neprehanam pekne filtruje a drzi stopu podla mna ma lepsi jak c4 ktora v zaklade nema ani ESP a nie tu ma porovnavate z c1 v ktorej by som vyzeral jak magor to som si mal asi podla vas kupit thaliu nee ?lebo naco mlademu ??? to asi iba starym treba dobre zit nie ? :)

09.04.2010 | 11:14:48 | Emilek Reagovat

zdravim, mama mala asi 1 rok firemne polo 1,2 a je to strasny motor co sa spotreby týka, v meste asi 8 litrov, pri 160 km/hod asi 12 litrov inak v pohode auto za ten rok sa na nom vobec nic nepokazilo.

- na nase Slovenske rozbité cesty tvrdy podvozok
- spotreba
- zvuk motora

+ presne radenie rychlosti
+ ovladanie
+ super zvuk 8 repro myslim (nebola to zakladna vybava)

31.03.2010 | 00:04:52 | hhhh Reagovat

Vlastní názor má každý normální člověk, ale jen hlupák ho vnucuje i tomu, kdo o něj nestojí.

28.03.2010 | 22:45:03 |  Reagovat

Dovolím sa pripojiť k tejto

určite zaujímavej a plodnej diskusii, plnej anonymov, ale nechceli by ste si láskavo písať mená, alebo aspoň čísla?
Kto to má potom sledovať a nikdy neviem či si niekto nedopisuje sám zo sebou...:)).
Ale pokračujte ďalej, srandy je vždy málo... .

28.03.2010 | 22:39:09 | ľuboš Reagovat

Nevíš co to je vlastní názor. A to je celý tvůj problém. Proto tady celou dobu kecáš právě o tom hovně.

28.03.2010 | 22:37:42 |  Reagovat

Tak to fakt nevím,co znamená VLATNÍ názor,Einsteine. A jestli mu na auto dali prachy rodiče nebo si na to vydělal,to ti může být u prdele taky,každopádně za tvoje to nebylo,takže mu do toho máš hovno co kecat.

28.03.2010 | 22:35:20 |  Reagovat

Jseš na omylu. Právě že si ho nekoupil za svoje prachy. A vo tom to je, protože jinak by uvažoval stejně jako já nebo Hanz. Jo, kdyby mi někdo dal na Minicoopera nebo Lancii Y, taky bych do toho šel. Ale v případě vlastních prachů by byla volba jiná. Do nikoho se nenavážím, na rozdíl od tebe. Jen jsem si dovolil říci VLATNÍ názor, jestli víš, co to je. Hlupáku.

28.03.2010 | 22:24:25 |  Reagovat

Polo,ani jiné malé auto nemám a ani ho nechci,protože by nám velikostí prostě nestačilo. Nebudu ale někomu kázat,že si koupil blá blá blá auto takový nebo makový,jaký si měl koupit a jaký mu stačí nebo ne. To je každého volba,koupil si to za svý prachy,ne za tvoje,takže tobě je po tom hovno. Navážíš se ty do recenzenta,takže o primitivismu se vůbec nezmiňuj,hlupáku.

28.03.2010 | 21:44:30 |  Reagovat

Anonymové

Za todle auto, kdyby mělo být třetí do rodiny, bych tu vatu taky nedal. Na to jsou opravdu auta levnější a stejně dobrá, přinejmenším. To není důvod se tady urážet. A když už tady anonym předhodil tu C1, tak mezi námi to by nebyla špatná volba pro studenta. A za tu zbylou vatu mohl jet na prázdniny do španělska :-)) Tak doufám, že zase nebudu pro změnu závistivej nepřející českej pičus :-)) Sorry, ale napsat svůj názor tady má právo každý. Ne jen zakomplexovaný majitel malého auta za velký prachy.

28.03.2010 | 21:35:27 | Hanz Reagovat

No jasně. Ty jsi pičus s Polem, kterýmu jsem šláp na kuří oko. Co se do mě navážíš, ty primitive? Napsal jsem jen svůj názor, a na tom trvám. Ale co čekat od debila, který neumí počítat do pěti, že?

28.03.2010 | 21:28:47 |  Reagovat

Jasně,ty máš v garáži 5 bouráků blbe:-)) Běž si kecat na recenzi tvýho malucha,na tohle auto ani na jiný prostě nemáš vatu,protože seš línej,neschopnej a ještě tupej! Ty seš stoprocentně ten pičus sC1.

28.03.2010 | 21:18:49 |  Reagovat

Právě jsem se posral. Tak moc jsem záviděl polo v HáTéPéčku. Jám ho tak moc závidím, že mám plný kalhoty. Jak by slušelo v kufru mého vozu...mohlo by být čtvrtým autem v mé rodině. Kdyby nebylo tak drahé. Za hračky totiž tolik peněz nedám. A teď si jdu převlíknout ty závistí posraný gatě, ty nýmande.

28.03.2010 | 21:07:38 |  Reagovat

Když debile nezávidíš,tak proč sem lezeš a radíš, co komu stačí a co ne?! Ty seš prostě jen ubohej,typickej,vymaštěnej českej závistivec,třeba se z té závisti poser!

28.03.2010 | 20:28:50 |  Reagovat

Další typickej vůůůl ! Je to můj názor. To bych teda měl co závidět, debile. HTP převlečený za VW ! Jseš normálně blbej.

28.03.2010 | 20:15:30 |  Reagovat

Další typický Čech, nepřeje,závidí:-)) Řízek je taky zbytečnej luxus, tak žer jenom brambory!

28.03.2010 | 20:07:43 |  Reagovat

Jako třetí auto do rodiny pro studenta na jezdění do školy je to luxus. Zde bych volil Spark, nebo Picanto či Hyundai I 10. Toto auto z koncernu VW je pro daný účel zbytečně drahé, s drahým servisem a chromým motorem jako bonus.

28.03.2010 | 19:36:12 |  Reagovat

VW 1.4 TSI v najsilnejsej verzií ma 132 kw !!!

28.03.2010 | 18:43:51 | Emilek Reagovat

Multivzduch od mafošů

Dobrý parametry, ale bude to pořád italskej sráč. Koncern má 1,4 TSI s parametry vcelku stejnými a dřív než ten fiat. Jestli MultiAir bude taková nákladná lahůdka jako Twin Spark tak potěš koště.

15.03.2010 | 13:41:24 |  Reagovat

neviem preco tu kazdy zhadzuje kazde auto.Myslim ze si kupil dobre auto.Velmi.Ked tam das 16elektrony zatmavis skla tak o zeny nebudes mat nudzu.Na motor sa vyser,ak nie si daky sportovy nadsenec.

15.03.2010 | 12:56:27 | diro Reagovat

No neviem

15000 euro! Myslim, ze za to sa da kupit uz aj vatsie auto s naozajstnym motorom a tie chromove blbinky by som ozelel a mal radsej vatsie auto z "motorom"!

31.01.2010 | 08:11:16 |  Reagovat

polo vs. punto

no vsimol som si ze tu niekto porovnaval punto z polom....ze je motor o niekolko percent silnejsi atd....treba si uvedomit ze za 15000 eur je polo v najvissej vibave z kozou autom.klimou atd atd...inak vw dava vo vibave highline kopu dronosti ale je tam toho tolko ze sa to urcite oplati....vo fiate vam za priplatok daju drziak na navigaciu...v pole je navigacia vstavana na pol palubovki....a ked ma niekto len par drobnych tak sa isto oplati ece stale vo vibave trendline....ked uz sa tu nieco kritizuje tak by som spomenul golf...ten je aj tak pecka ale velmi predrazeny....ale keby som mal tie peniaze tak by som golfa kupil....ale nemam..taze za 14900e si namiesto zakladnej vibavi golfa pobezim po polo f plnej vibave ako som vravel koza klima navigacia a kopa malickosti ktore robia dojem ako napr chromovane vecicki na volante a okolo otvorov kurenia atd.....motor 1,2tsi....1,5koni a 6 stupnova prevodovka....

19.01.2010 | 19:00:14 |  Reagovat

FIAT!!!

NO V PRDELI, BO SA NECHYTA ANI NA FIATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.01.2010 | 02:18:34 |  Reagovat

FIAT!!!

Nový motor 1.4 MultiAir má v porovnaní s klasickým motorom o 10 % vyšší výkon a o 25 % vyšší krútiaci moment no o 10 % nižšiu spotrebu a emisie. Jednaštvorka tak disponuje parametrami motora s objemom 1,6 litra, no spotrebuje toľko benzínu ako motory objemu 1,2 litra. Prínos systému je ešte evidentnejší v kombinácii s preplňovaním. Verzia 1.4 MultiAir tak dosahuje výkon až 99 kW. KURVA A KDE JE TO SLAVNE WV????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

16.01.2010 | 02:15:29 |  Reagovat

Ved to auto sme kupovali ako 3 do rodiny pre mna do skoly.mama ma Astru F ale uvazujeme nad jej predajom ak to vobec niekto kupi :D a otec Kiu Sportage a ja som si zarobil nejake mince tak som chcel auto a nakoniec mi otec prilozil nieco lebo chcel,aby som kupil nove a dal som zanho presne 9 700eur čo za Polo je super cena ! Aj z takou vybavov opakujem za tu vybavu nieje nič lacnejšie na trhu Punto bolo o 700eur drahsie a nemalo ESP,Peugeot o 1100eur a tiez nemalo ESP a 6airbagov a predsa to uz su pofaceliftove modeli kým Polo bude mat facelift tak tie ostatne uz budu nahradene inym modelom.a 9 700eur nieje 330 000sk ako si vy myslite ze asi tolko stoji!a nie to este 400 000sk to by som určite za takeho mrnousa nedal !

02.12.2009 | 23:41:54 | Emilek Reagovat

žížala

Polo jako druhé - třetí, a co tak čtvrté - páté auto do rodiny.... a vybízí ke svižné jízdě do práce - no to si fakt užijeme... cestou do práce - to by chtělo Chevrolet Camaro, ne? To jsou teda blbý názory.

02.12.2009 | 20:01:42 |  Reagovat

1.Design: velmi povedený, na VW velmi . Tedy aspoň mě se opravdu líbí , zvláště přední část vozu
2. Je to sice menší auto, pro rodinu asi nebude nejlepší volbou,ale místa vzadu v něm není moc,nakonec,pokud bych jej koupil,tak asi jen pro osobní potřebu,takže ve 2-dv variantě a o místo vzadu ani tak nejde...
3.Cena vozu odpovídá značce ,přeci jen,za cenu 300-400 tis jsou dnes ojetiny aut o kategorii výš,ale to je věc k jiné diskuzi
4.Motorizace: tohleto autíčko bych si osobně představoval se silnějším motorem,než je 1,2. Nové Polo vybízí ke svižné jízdě do práce i jinam sám nebo ve dvou : ),takže když radost,tak co nejsilnější motorizace, spíše bych volil benzinovou variantu
5.Ačkoliv jezdím jinou značkou , VW jsem vlastnil, konkrétně Golf III 1,6 a 1,9D a byl jsem vždy velmi spokojen,takže se o Polu jako druhém,třetím autě do rodiny dá uvažovat,ovšem za předpokladu,že bych byl ochoten platit za renome této značky - za malý auto 300-400 tis není málo

02.12.2009 | 19:32:21 | žížala Reagovat

Hochu, BMW E39 už mám za sebou. Viz moje recenze.:-) S tou 725 tds to je fakt, to byl můj renonc. Naštěstí auta moc neopravuji, jelikož nekupuji krámy z bazaru. Dokonce mám za sebou i nová auta, takže dokážu posoudit, jestli to má smysl. Časem na to taky přijdeš.:-)

02.12.2009 | 18:34:48 | Radek Reagovat

Emilek

Nemusíš ma poučovať ja viem,kde sa to píše,ale ak som to tak napísal aj po prvý krát a ty si to pochopil tak to nebudem menit.Tak ti si riadne zapotil 725tds,že nie je:Dje to model e38 si naozaj zbehlí asi tak poznaš 2-3 značky,ktoré opravuješ.moj sen je BMW proste klasika priečne uloženy motor,zadný náhon a športovejší desing ako mercedes,skvelé podvozky,motory,pohon Xdrive 2.0d 177koní 4,9spotreba...atd,nie zo srandy som napísal,že som chcel 730d nie len kvoli tomu aby som robil machra ale je to moja srdcovka,ale moj sen je mať E9 a E30 M3,ale už tu rozoberáme mna a teba Radek a to tu nepatrí,každy ma z nás svoju pravdu!=kupil som šrota !!!

02.12.2009 | 17:56:01 |  Reagovat

To ixo

To není anonym, to je Emilek, který nepochopil smysl kolonky s názvem "jméno / přezdívka" a neustále cpe své jméno do kolonky "nadpis". Holt, komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí.:-))

02.12.2009 | 16:15:49 | Radek Reagovat

To,že htp jede v Polu dobře a má celkem slušnou spotřebu v porovnání s fabií může být i tím,že tyto auta jsou jinak zpřevodované.A navíc, porovnejte krásné ladné Polo s tou vysokou krabicí fabia,to znamená,že Polo má menší aerodynamický odpor.

02.12.2009 | 16:05:46 |  Reagovat

Emilek

725tds? Tos právě vyplodil? 2.5tds byla jen v řadě 3 a 5. Navíc tento motor je ŘADOVÝ šestiválec, nikoli VIDLICOVÝ, takže trpěl na neduhy dlouhých hlav válců (praskání). Navíc s takovým motorem se musí za studena velice šetrně z výše uvedeného důvodu, aby se dobře rovnoměrně prohřál, nikoli mu dát hned za uši.

02.12.2009 | 15:25:34 | Radek Reagovat

kraken:

S tím servisem - myslím, že s novým a ne moc starým autem je dobré jezdit na servisní prohlídky do značkového servisu. Oni mají přecejen větší zkušenost s danou značkou, i když některé věci také nevědí ani zdaleka hned. Je tam až na výjimky všechno dražší, ale to neznamená, že si tam musíme všechno koupit. Tu práci jistě ano, některé díly také. Ale např. olej vůbec ne. Proč také, olejů je všude k dostání plno a za násobně nižší ceny.

02.12.2009 | 15:15:42 | Itall Reagovat

anonym 01:01

ci mame euro alebo nemame je vyhoda a zaroven nevyhoda, ale to je jedno . . . ine chcem povedat a to, ze ideme do afriky? a co? myslis futbal? prosim ta sice je to neuveritelne a je to mozno daco super, ale nalejme si cisteho vina, ved to bola fraska nebyt vlastenca tak sme doma, co by som povedal, ze by bolo asi lacnejsie bo letenky tam su o hodne drahsie ako bus ci ako isli do polska, ci kde to bolo, s tymto by som moc nemachroval

02.12.2009 | 15:01:07 | ixo Reagovat

autor

Za těžce vydřené peníze sis koupil cos chtěls. Máš hodného taťuldu. Jednak ti přispěl a dobře poradil. Motor není žádnej zázrak a pokud se na dálnici držíš 100-110 kmh. tak je to dost svižná jízda. Dálnice máte stejné kvality jako my tady zde. Někdy je i 110 moc. ( naše slavná D1 - není dne kdyby nebyla zasekaná.) Nové pólo jsem viděl akorát tak na netu a je velmi líbivé. Jak píšeš ty uvnitř vozu jsou použity kvalitní mat. krásně je vše slícované, pohodlně se ti sedí. To je to hlavní: pocity z jízdy a ty máš radost sedět ve voze. Kvalitní posed a uvolněnost je to nej nejhlavnější při řízení vozidla. Auto je nové v záruce, tak není co řešit. Sic strejda od vedle ve svém bazarfáru mění olej za třetinovou cenu svépomoci, ale ty máš pořád nové a kvalitně servisované auto se zárukou. Já mám taky funglovku a jednou za rok mě nezabije zaplatit za olej trošku víc. Na naučení ti táta nemohl lépe poradit. V dané třídě je to solidní, bezpečné a krásné auto a rozhodně je to lepší knauf, než-li nějaké rio, sandero atd.. Punto je také pěkné, ale myslím si, že to pólo bude míň v servisu, jak to punto. Ať ti to jezdí bez poruch, nehod a nezapomeň to tu časem doplnit...!!!...

02.12.2009 | 07:40:01 | kraken Reagovat

Emilek

Hej na vysokej každu hodinu píšeme diktáty !!! :D Chcel by som vidiet taku gramatiku Tonyho Blaira nevie ani tolko z gramatiky čo učia na strednej z ANG.A ešte čo som??? viete jak ma trapia vaše komenty,pre vás možem byť tupec vypatlaný a pre druhých možem byť inteligent študovaný :D:D:Datd.... chodte radšej opravovať tie vaše super ojazdenky, aby prešli aspon STK-čkou. :D Netušil som,že v česku je tolko odborníkov na slovo vzatých.Ved slováci boli vždy blbci,ne ?Preto máme euro a ideme do afriky :DVaša reakcia tak to je,ale blbej slovááák ten tady múže chodit delat delníka.Tak úboha krajina na moralku ani v europe nieje ako ste Vy !!!Neviem prečo mam stále ten pocit ked som v česku,že beru slovákov za menejcenních.Napr. ja som sa narodil v Prahe a čo ?teraz som lepší jak ten čo sa narodil v Ostrave ?Asi tak to je s českom a slovenskoml!!!

02.12.2009 | 01:01:51 |  Reagovat

Emilku,

ty chodíš na vysokou?S tou gramatikou bys měl něco udělat.

01.12.2009 | 22:48:55 |  Reagovat

Emilek

Dobre vyhral si,ale ja to nemožem počuvať jak taky garažoví inžinieri ako si ty hned vedia 1.4TSI je sračka,ktora sa bude kaziť ved vo vedení nerobia magori,ktorý pojdu sami proti sebe žeby do vyroby pustili neoskušany motor,ktorý by im mohol zničiť meno kvalitnej značky,ved VW ojazdenky su omnoho drahšie ako peugeot ,renault,opel,fiat a maju pomaly také ceny ako BMW 3 a Passat ojazdene z rovnakym ročíkom,prečo je to tak,ak ma VW take zlé motory,kazive ???Prečo teda VW je drahší ako Peugeot ojazdený ?Ja osobne si myslím že 1.4TSI je super a nebude sa tak kaziť ako v to dufaju taky mudrci ako si ty.aj čo bol motor 725tds označuju ako problemový,ale to je vekom!A v dnešnej tažkej dobe si automobilka nemože dovoliť aby sa jej modely kazyli,ved tam pracujú vzdelaný ludia a nie nejaky Jožko z Pardubíc dá rozhodnutie že to pustia do výroby! Take reči si nechaj pre kamaratov pri pive,že TSI sú sračky !

01.12.2009 | 22:19:10 |  Reagovat

RE: Emilek

...:)), hľa, tri roky ubehli vyskočilo šidlo z vreca: 1,4 TSi sú sračky a W lieta v prúseroch ako hrom, či skôr jeho zákazníci.

No, ale ked tak kukám Tvoj pravopis, ani sa nečudujem, že "niekto" ako Ty verí všetkým reklamným kydom...:(

23.10.2012 | 21:40:23 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Emilek

Zeptej se majitelů 2.5 TDi V6 na vačku, rádi se ti jistě svěří.:-))

01.12.2009 | 22:01:20 | Radek Reagovat

Emilek

Emilku, to jsou 2 motory 1.4TSI a 2.0TFSI. A co dál? Který další motor, jenž vyvinul VW je byl a je tak perfektní? Žádný. VW dokonce v roce 1999 vyhrál tu anketu s motorem 2.5TDi V6 a dneska se ví, co je tento motor za otřesnou sračku a nikde ho nedoporučuji a označují, jako problematický. Takže Emilku, ty jsi ten odborník...:-))

01.12.2009 | 21:51:35 | Radek Reagovat

Emilek

Radek ty si,ale odborník 1.4 TSI vyhralo 2x cenu za motor roka a o tom rozhodovali renomovaní inžinieri z celého sveta,ktorý robia vývoj v Lamborghini,RollsRoysi a mnohí iní vedci,ale ty vieš určite čo je lepšie !!!

01.12.2009 | 21:38:52 |  Reagovat

Jsou automobilky, co umí motory, ale VW k nim nepatří.:-)

01.12.2009 | 21:15:26 | Radek Reagovat

koupil jsi dobře

Nějak nechápu, proč si někdo myslí, že jsem s těmito auty nikdy nejel.:-) Turbo? K čemu je asi turbo?:-)) A co proměnné časování ventilů? To v koncenru je naprostá španělská vesnice.

01.12.2009 | 21:13:46 | Radek Reagovat

Emilek

Vyprdni se na ně,je to Tvoje rozhodnutí za Tvé peníze.Koupil sis nové,oni kupují ojetiny,každý má to co chtěl.Proč s tím má pořád někdo problém,nechápu.

01.12.2009 | 20:58:14 | marne Reagovat

To akorát jeden týpek to tady nemůže zkousnout.Radku víš proč dáváVW turba do maloobjemů a víš proč má HTP tři válce a k čemu je to dobrý?VW neumí motory,Polo je vykopávka,minižebrák za maxicenu.Přečti si nějaké odborné články o autech oběhni autosalony povoz se v tom a pak nám tady poreferuj.

01.12.2009 | 20:49:53 | koupil jsi dobře Reagovat

Emilek

Priznavam,že ak by som si mohol kupiť lepší motor tak si ho kupim,ale okrem motoru nemá chybu a mna aj z 2 zošitmi do školy v pohode odvezie.Motor je oničom priznávam,ale auto berem ako celok a nie iba motor.Osobnemi úplne postačuje !A ak mi z vás najde lepšie auto za 10 000eur priznam,že som kupil šmejda !Ja si v živote ešte na Baworaka zarobím,nemám 30rokov,ženu a rodinu.Jasne,že by som volil auto inej triedy !

01.12.2009 | 20:47:34 |  Reagovat

Emilek

Neobávajte sa na to auto mi prisperl Fotr 90 000 sk,ktoré mi chybali ja som od 16 pravoval v zahraničí na brigadach 2roky v prahe v DP mesta Prahy, jeden rok na stavbách v londíne a teraz som bol na Aliaške čistit ryby a chodim momentalne na vysoku takže až tak vypatlaný a rozmaznaný niesom narozdiel od mojích roveseníkov,ktorý pracuju pri pokladni a sa tvaria jak tvrdo pracujú a uspokojuju sa tým,že si na Feldu zarobili samy!!! Za Polo som neutratil určite vela,ked to má za 10 000eur vo výbave ABS,ESP a mnoho dalších brzdných systemov,hmlovky,6airbagov,klímu,radio na CD,el.okná vpredu,central na DO rozjazd do kopca, to nemá ani octavia za 500 000sk a taka Fiesta nema v zaklade ani central ani ESP a je o 1000eur drahšia a Kia rio určite nema taku vybavu a stojí rovnako a o kvalite pomlčím,tak sa preberte,že je to drahe za to čo mi ponuka.Akurát može vyzerať draho pri tých ostatných autach v tejto triede,pripočitajte si výbavu a rozdiel je možmo 400eur a predsa je to nový model,ktorý si dlho podrží cenu oproti konkurencii.

01.12.2009 | 20:37:24 |  Reagovat

Máčo by synovi nekoupil nic, protože sám má hovno.

01.12.2009 | 20:32:30 |  Reagovat

Tak už drž hubu.

01.12.2009 | 20:26:20 |  Reagovat

Marne

Obávám se, že huntování HTP je rovno normální jízdě si normálním motorem. Co se týká nových vozů a mou zkušeností, to už jsme si popovídali jinde, takže se nebudu opakovat.:-)

01.12.2009 | 20:15:39 | Radek Reagovat

Máčo

Dle projevu ubohý primitiv, takže jakýkoli komentář je zbytečný.:-)

01.12.2009 | 20:12:55 | Radek Reagovat

Pepa 63

Máš pravdu, radost mi soused udělal. Víš čím? Že nekecal a nevedl řeči typu "já to nehonil, já nejel naplno, já moh jet víc..." apod. Udělal mi radost, že na rozdíl od jiných kecalů prostě na rovinu řekl, jak to bylo. Nakonec známe se dobře a nemáme důvod si vzájemně něco nalhávat. Pokud řekl, že jel naplno a sotva mi stačil, zatímco já opravdu naplno nejel, není důvod tomu nevěřit. A proč to tak je? Nevím. Je to možná důkaz, že nelze auta srovnávat jen podle toho, co mají v papírech za údaje. Skutečnost může leckdy překvapit.

01.12.2009 | 20:12:08 | Drsoň Reagovat

Pepa a Anonym 7:04

Ten rozdíl meci C1 a Swiftem může být přes "papírově podobné" hodnoty právě v tom, že C1 má krouťák od spodu, už v 3500 má maximum, zatímco Swift potřebuje o cca 1000 otáček víc. A to je na pětku a čtyřku velký rozdíl. Takže to může být důvod jeho vyšších otáček - potřebuje je, jinak netáhne. A stou teorií větší válec = více paliva, to mě fakticky rozesmálo. Takže když motor obsahu 1,6 bere 7 litrů, tak motor 0,8 (spark) by měl brát 3,5 ? Čéče, neblázni, větší je pouze objem nasávaného vzduchu, a potom možnost stlačit větší množství vzduchu. Množství vstříknutého paliva řídí počítač. Teda pokud nemáš karburátor...

01.12.2009 | 20:07:27 | Petr Reagovat

je

Radek,protože sem furt cpe proprděný ojetiny a závíidí každýmu kdo si koupí nový a bleje mu tam ty jeho kraviny a furt to samý do kola a nikdo mu to nežere fakt ho nechápu ten člověk bude zřejmě nemocný a hodně přihlouplý a natvtrdlý.JÁ BEJT FOTR OD SMRADA CO MÁ MOKREJ INKOUST NA PAPÍRECH TAK MU URČITĚ NEKOUPIM TŘÍLITROVÝHO BAVORÁKA,ABY SE V NĚM ZABIL!!!!!!!!!!

01.12.2009 | 20:03:45 | Máčo Reagovat

|Radek

No jo,ale má "novasa,"žádnou ojetinu.Jeho auto před ním nikdo nehuntoval a neléčil si na něm svoje problémy.

01.12.2009 | 20:02:20 | marne Reagovat

Polo je ve své třídě hodně dobré auto. Kdybych byl Emilkův tata, koupil bych mu to samé. I s tímto motorem. A když si chce kluk pohnout, ať se ukáže na kole nebo třeba na bruslích, co v něm je...

01.12.2009 | 19:48:15 | fabian Reagovat

Anonym+Emilek

Mluvil jsem o Jimny, nikoli Swiftu. Emilku, může to vyhrát, co chce, ale pořád je to normální minižebrák za maxicenu. Za 200.000kč dobře, za 300.000kč může koupit jenom blázen.

01.12.2009 | 18:07:27 | Radek Reagovat

Emilek

Je to strašný šmejd čo som kupil,asi preto to vyhralo auto roka 2010 v eurpe http://autoviny.zoznam.sk/cl/100212/619768/Auto-roka-2010-VW-POLO- určite tie Fabie,Swifty,Dacie a Kie su lepšie :D:D:D aj ked je to HTP-čko,ale je už zmodernizované ne ako u Fabie !!!

01.12.2009 | 17:56:07 |  Reagovat

Radek

Nevim, jak jste u toho swifta merili spotrebu. Mam doma splash, kterej ma ten samej motor jako swift, akorat mu chybi VVTi. Pokud se na dalnici jede s autem vcelku normalne kolem 130ti, tak zere i s AC do 5.5 litru. Nerikam, ze kdyz bych ho drzel uplne na podlaze nebude vysledek jinej... Mam odzkouseno, ze pokud ten plyn drzite hlava nehlava, stejne to lip nejede a zere to 12. splash a swift jsou temer totozna auta co se tyka techniky i hmotnosti. Je to hlavne o tom, jak kdo umi nebo neumi jezdit. ono je sice pekny ze 3 valce budou mit jakoze lepsi prubeh kroutaku, ale jednu dobu se vezete naprazdno a to se na necem musi podepsat. Pravda je to, ze ty valce jsou vetsi. To je fakt. Tim padem, pokud mate srovnatelny objem potrebuji ale vice paliva, protoze motor s mensim spalovacim prostorem logicky potrebuje mene paliva. Navic nesmi se zapominat na to, ze ten trivalec v C1 je z dily toyoty. Ta motory umi delat.

30.11.2009 | 07:04:34 |  Reagovat

Drsonˇ

Swift 1.3 68.5kw/5800ot. 116nm./4200ot. 0-100km.-11s. max 175km/h ,váhový rozdíl zhruba 250 kg. Skoro stený příspěvek jsem četl na recenzi Swiftu, Swift versus C1 , myslim že ti chtěl soused jen udelat radost.S manželkou a s miminem v autě bych se asi s nikým nehonil.

29.11.2009 | 22:16:13 | Pepa 63 Reagovat

to Drsoň

Hezké srovnání C1 a Swift 1.3. Nicméně nezdá se mi dost důvěryhodné. Proč? Podíval jsem se na test swiftu 1.3 v časopise. Má podobně do rychla převody jak C1 - (1-50, 2-90, 3-135). Max. rychlosti 173 km/h u něj dosáhli na 4. převodovém stupni. Kde se tedy vzal ten rozdíl v otáčkách? To on jel po dálnici na 3. a 4. rychlostní stupeň?

29.11.2009 | 21:59:22 | fabian Reagovat

Soused má Suzuki Swift (nový typ) 1.3, čtyřválec a já mám C1 1.0 tříválec. Jeli jsme spolu po dálnici z výletu. Nevím, kolik kW má jeho Suzuki, ale po dálnici mi občas i stačil, občas jsem mu ujížděl (ale zase na něj počkal, abych mu neujel). Na předjetí neměl po celou dobu, a to ani v kopci. Řekl mi to on sám, když jsme spolu potom mluvili. Řekl, že jel celou dobu za mnou naplno a občas měl dojem, že mi nestačí. To nebyl jen dojem :-)) Vezl hubenou manželku a mimino. v kufru věci na výlet. Já vezl stepilou manželku a 2 holky ve věku 8 a 10 let, a v kufru taktéž věci na výlet. Nemyslím si že rozdíl v pohyblivosti mezi těmito vozy byl dán jen vahou - rozdíl zanedbatelný. Navíc, rozdíl mezi 1.0 a 1,3 je třetinový. Prostě bylo vidět, že i tříválec umí totéž, nebo víc (ve stejném objemu) jako čtyřválec. Má míň vratných dílů, menší odpor, míň oleje a vody, a je-li 1000ccm rozděleno do 3 válců, je každý válec větší než u 4válce. Tudíž větší obsah jednotlivých válců a lepší průběh krouťáku. No a ve finále určitě ukázaly své přednosti ekonomicky úzké pneu C1, protože ty "salámy" co mělo Suzuki musely mít odpor jako hrom. A převody taky udělaly své. Motor C1 bručel mezi 3500-5500, zatímco jeho Suzuki točilo stále okolo 5000-6000. O spotřebě jsme se ani nebavili, bylo mi ho líto.

29.11.2009 | 17:11:49 | Drsoň Reagovat

Doporučuji se svézt Suzuki JImny 1.3 16v, pod 9 -10 litrů se dostanete zcela vyjímečně, při normální jízdě na silnici. O terénu a dálnici škoda mluvit. Pravda, od Swifta je o dost těžší.

29.11.2009 | 14:15:01 | Radek Reagovat

VVTi

No tříválce od Toyoty nebo Suzuki jsou krapet jiný kafe... je to vidět jak na kvalitě, tak na tom, jak ten motor pracuje a jak je spolehlivý. Neodpiratelný fakt je ten, že prostě tam ten jeden válec vždycky bude chybět. Sám mám doma Suzuki 1.25 63kW (4 válec) a ať na mě nikdo nezkouší jak je HTP motor pružný a úsporný... za 4,5 litru se 4 válcem a ještě při rychlostech lehce nad rychlostní limity to nemá konkurenci. A každýmu doporučuju zkusit, jak ten motor letí do otáček... To je neskutečný. A nebudu říkat že to Suzuki je dokonalý atd. Ale ten motor stojí za to. Vždyť je to jeden z nejvýkonějších motorů do 1.3 litru... Papírově má vozidlo maximum nějakých 175. Nejlepší je na tom ale ten fakt, když jedete trochu rychleji po dálnici a předjíždíte nějakého nafoukance v audi A4 1.9TDi a statečně mu ve 185 ujíždíte, případně se ho držíte, velice ho to naštve... A fabií jsem se vezl a i jsem jí řídil a ta kultura je někde jinde... A spotřeba se ve většině případů pod nějakých 6 litrů srazit nedá. Leda byste stále jezdili po rovině. A je vcelku jedno jestli je ten motor ve fabii, polu, ibize nebo v něčem jiném. Prostě HTP se nepovedlo. Prodalo se jich tolik z jediného důvodu. Nakoupili to dědci co měli předtím favority kvůli nižší pojistce a i kvůli tehdejší cenové politice Škodovky, protože motor 1,4 byl docela drahý v porovnání s tím tříválcem.

29.11.2009 | 13:57:56 | megaliner Reagovat

megaliner

není nutné odsuzovaz třípístovou techniku jen na základě nepovedeného motoru HTP. To že koncern tento motor neumí, nepovedl se mu, nebo ho prostě podcenil při vývoji neznamená, že vše co bude mít nyní 3 válce je špatné. Je to, jako bys podle praskajících nekvalitních tenisek od Vietnamců odsoudil všechny tenisky, že jsou to boty na hovno. Včetně Nike, Adidas, atd... Prostě někdo umí, zvládl vývoj i výrobu a dotáhl to k dokonalosti, jiný, neumí a posral to. A zíral bys, jak umí jet jiné tříválce v porovnání s HTP. A nejen jak umí jet, ale jak lehce jdou do otáček, jak pružný mají zátah, jak úsporně a ekonomicky dovedou jet i při podávaném výkonu (Toyota, Daihatsu, ajn.) Mluvíme o maloobsahových motorech, rozumíme si?

29.11.2009 | 10:08:10 |  Reagovat

No vidím, že sa tu opäť ukázala kultúra v diskusií. Nikto nemôže zaprieť, že nové Polo je naozaj pekné a vo svojej triede asi najlepšie spracované. Motor (HTP)síce stojí za dve veci, to taktiež nikto zaprieť nemôže. Ale dorazilo ma porovnávať Polo s Kiou Rio. Viezli ste sa niekedy v Riu? Kamarátou otec to kúpil. Kvalita spracovania ako vo Favorite z 1988. Všetko tvrdé a kvalitatívne asi horšie ako v Renault Thalia. Sem - tam problémy s elektrikou, hlavne s centrálom a pod. Proste lacnota lacná. Oni vedia prečo je v takej výbave za takú cenu. Osobne by som si nové Polo nekúpil, ale Rio tiež nie. Mať na to, tak asi priamo cez Mazdu si dám dotiahnuť auto (asi Mazdu 6 ako kamarát) z D, proste staršie ale so zárukou, vo výbave aká sa do tejto banánovej republiky ani nedovážala, samozrejme koža, klíma, audio BOSE, atď a vyjde ma to asi na cenu toho Pola. Ale ak sa on rozhodol pre nové Polo, nemá nikto žiadne právo ho za to urážať.

29.11.2009 | 07:59:05 | Svoro Reagovat

Hoň Tři Písty

Na třech válcích není nic dobrýho. Ten motor je peklo sám o sobě. Nebo si myslíte, že při jízdě nevadí, že jedna doba motoru není pracovní a motor v té chvíli v podstatě běží na setrvačnost. Navíc nahradit 4. válec vyvažovacím závažím je síla. Optimista by ale řekl, že má v autě poloviční šestiválec. K výběru vozu se nevyjadřuji, protože chlapec evidentně nezná hodnotu peněz. My ostatní jsme se nanarodili se zlatým dudlíkem v puse, takže na ty auta těžko vyděláváme. A to samé platí o provozních nákladech, tím pádem např na BMW 730, které ve městě žere kolem 16ti litrů můžeme zapomenout, nemluvě o ceně servisu, spolehlivosti vozu a dalších nákladů. Pravdou ale je, že se nemůžeme před nahlouplými 15ti letými slečnami předvádět s BMW, na které jsme si vlastně ani sami nevydělali. Takový přístup neuznávám. Raději ať jezdí ve Fordu Escort 1.8TD, který jezdí na lásku a sám si na něj vydělá, než tohle. Navíc s novým autem jsou akorát starosti. Nic si nemůžete udělat doma a s každou kravinou musíte jezdit do servisu, kde si za to draze zaplatíte. Olej si umím vyměnit 1000x levněji doma. Na to nemusím servisu dát 2000 korun. Těžko autor dostal k vozu servis na 6 let/120000km zdarma, třeba jako u MB.

28.11.2009 | 19:59:08 | megaliner Reagovat

To je teda recenzička jako víno. Motor jde do otáček líp než 4-válec? No možná líp než 4-válec ve 30 let starý Avii, ale tento slavnej HovnoToPojede motor má místo 4. válce závaží, takže to do otáček nejde skoro vůbec. Dost často se mi různý HTPéčka dostanou do ruky (obvykle Fabie, občas nějaká Ibiza) a pořád kontroluju, jestli nejedu se zataženou ruční brzdou.
Souhlasim akorát s tim, že Polo vypadá na první pohled opravdu pěkně a tim pádem nechápu, že si někdo koupí takový pěkný auto s takovym zkurvenym motorem.

28.11.2009 | 12:29:24 | pisoárec Reagovat

No nevim nechci se ho zastavat,ale proc by o kousinek nemohl zaostat za 80 konovym Fiatem,dyt 80 koni je mrtvola to nic neni

28.11.2009 | 12:03:34 | ToJa Reagovat

18:36 | Anonym ja ano ale ty si asi nesedel v nejakom ako hovoris milionovom aute, sadni si do obyc superba, vystrikaj sa a konecne poznas aspon strednu triedu a zrovnavat polo s lexusem to uz je moc.

25.11.2009 | 17:03:28 |  Reagovat

Emilek

Tu mate dôkaz od odborníkov ktorý vyskúšali už stovky aút a netrepte dokola somariny ze Dacia sandero v plnke je pecka Sandero nema v plnke tolko veci čo polo v zaklade !!! http://magazin.auto.cz/testy/volkswagen-polo-1-2-51-kw-the-best-of-vw.html

24.11.2009 | 23:56:24 |  Reagovat

:-)

To je zase komedie :-))) Tak si můžu dát zase měsíc pausu, nic se tu nezměnilo :-))).

24.11.2009 | 23:35:27 | Bobeš Reagovat

24. listopadu 2009 | 18:36 | Anonym

Sedel si uz v novom Pole? Tie materialy, spracovanie, TO JE ABSOLUTNY LUXUS, ktory sa moze rovnat s milionovymi autami. Mercedesy boli srackove po roku 2000, ale teraz uz su dobre a maju uzasnu techniku a vybavu. Co sa tyka Uzitkovych Mercedesov, to je stale spotrebny tovar.

24.11.2009 | 22:41:54 | Angel_M Reagovat

Emilek

V poriadku ja v podstate s vami suhlasím ja proti korejcom nemam nič otec má Sportage v plnke a zatial šlape len ma vysokú spotrebu priemer mi ukazuje 11,2l na 100km a na 2.0CRDi sa mi to zdá privela ja som hladal alternatívu do mesta pre jedného človeka Kia Rio je uz starý model ktorý o 3 roky bude vyzerať jak Fabia z roku 2000 a v zaklade som dostal urcite viac ako v Kii okrem toho motora a elektronov mne islo hlavne o spotrebu v meste mimo mesta jazdíme ako rodina na sportage tak prečo kupovať mi väčšie auto z vyžšov spotrebou a z vyžšími nakladmi na prevázku ? a je to prestarnuty dizajn polo momentalne stojí tolko čo konkurencia +/- a pri naslednom predaji maju o tretinu vyžšiu ceny a mne v meste vyhovuje viac polo ako rio a z moderným designom za tie iste peniaze uvidime o ktore auta sa o 4 roky budu bit v bazaroch ci polo alebo Kia.Kia bude mať polovičnú zostatkovu hodnotu ako VW a motor mi urcite vydrzí ked na nom najazdím 10 000km ročne

24.11.2009 | 21:14:41 |  Reagovat

RE: Emilek

dajte sa vsetci liečit...rozdal by som vam tu všetkým kolobežky a nejaké tabletky na hlavu...nič iné si nezaslúžite...howgh

23.10.2012 | 16:05:40 | hicks  | 88.212.36.* Reagovat

to co je za blbost citujem POLO MA NAJLEPSIU KVALITU VO SVOJEJ KATEGORII. Ozaj jedine vo svojej kategorii. nikto nevie ako bude nove polo posluchat kazdy modej je iny a neznamena ze ket je to vw tak je vsetko super. Co je jasne ze si nechaju za akoze kvalitu zaplatiti ale nieje to ako to byvalo, tiez idu dolu kopcom a co bola pravda uz nieje. Mam dve dodavky od vw LT to je nezmar, ma 250 tisic a nic tomu nebolo, teraz 2 rocny crafter, najazdene 100 tisic a od nova sa tam kazilo milion veci, elektrika, skoro vsetko, este ze je to v zaruke. Pozri na mercedes ake su to sunty.

24.11.2009 | 18:36:12 |  Reagovat

to co je za blbost citujem POLO MA NAJLEPSIU KVALITU VO SVOJEJ KATEGORII. Ozaj jedine vo svojej kategorii. nikto nevie ako bude nove polo posluchat kazdy modej je iny a neznamena ze ket je to vw tak je vsetko super. Co je jasne ze si nechaju za akoze kvalitu zaplatiti ale nieje to ako to byvalo, tiez idu dolu kopcom a co bola pravda uz nieje. Mam dve dodavky od vw LT to je nezmar, ma 250 tisic a nic tomu nebolo, teraz 2 rocny crafter, najazdene 100 tisic a od nova sa tam kazilo milion veci, elektrika, skoro vsetko, este ze je to v zaruke. Pozri na mercedes ake su to sunty.

24.11.2009 | 18:36:09 |  Reagovat

ale za tu cenu kupis aj ceeda a to uz je oniecom insom ako rio

24.11.2009 | 18:24:26 |  Reagovat

Jistěěěě! Já tvrdím pořád, než posraný mrzáček HTP od koncernu, za ty prachy raději Logana MCV nebo Sandero v luxusu!!! To jsou aspoň auta! Starší ale osvědčená a uživatelsky příjemnější technika, prostor, pohodlí, velikost a v té ceně super výbava.

24.11.2009 | 18:24:19 |  Reagovat

Emilek

Ked uz sme pri tych korejcoch. Si sa pytal ze co si mal kupit za 10 000 eur ? Tak podme na korejca..... v tvojej triede (cize pólo)... by pripadalo KIA rio. V zaklade mas 1,4 16 V 72 KW. Ano citas spravne (ak ti ide o tie kw) 72 Kw !!!!! to je skoro 100 koni ty pretekar. Dalej 15" hlinikove disky,vsetky okna v elektrike (ano aj zadne),radio MP3,USB s ovladanim na volante + 6 reproduktorov,ABS,EBD,airbagy,kotucove brzdy na vsetkych kolesach (to cumis co ?),alarm,central na DO,chromove doplnky ako klucky vo vnutri,pedale,kozeny volant, 3 roky zaruka. Toto vsetko by si mal priblizne za 10 000 eur. Ale hlavne by to malo aspon nejaky motor. To znamena ze pri normalnej jazde to zere presne tak isto ako to tvoje akurat tam mas pod kapotou 100 koni. A to by si potom asi zmenil nazor na 4 valce. Toto auto som uviedol ako priklad. A aj 2 mesiace dozadu by sa naslo velmi vela aut (napr.aj toto rio) ktore maju pod kapotou motor a nie to co mas ty. VW group ti da v zaklade HOVNO a este vacsie pod kapotou. No a co sa kvality tyka tak to tiez nie je az taka slava ako si myslis.

24.11.2009 | 17:27:24 | pigi Reagovat

POLO MA NAJLEPSIU KVALITU VO SVOJEJ KATEGORII. INTERIER JE NA UROVNI LEXUS LS!!!!!!!!111

24.11.2009 | 17:25:03 | Angel_M Reagovat

schvane sa pozri kolko ma korejec cize kia kw v zaklade a jaku vybavu? Nikedy som neobluboval korejcou, ale co teraz dokazali je zazrak, ty mas polovicne auto s polovicnym motorom a vybavou. A zaruku 7 rokou nenahradis a smutne je ale pre teba, ze za tie iste prachy. Kvalita sa uz osvedcila na 100vkach spojonych ludoch co si kiu kupili.Jak ti to jazdi do kopca, musi sa to aj tlacit?

24.11.2009 | 17:01:09 |  Reagovat

Emilek

Až pochopíš, o čem motory jsou, to si oddechneš. Objem není jen o výkonu, ale o ŽIVOTNOSTI motoru, blbe. 1.9JTD má v Puntu 59kw, ale nikoli z důvodu, že by se výkon nedal vydolovat, ale protože bez úprav by bylo na standartním podvozku nebezpečné. Jinde mají 1.9JTD až 110kw standartně. Ty podělaný TSI od koncernu je to jedinný, na co se slavné VW zmohlo, nacpat všude turba, jelikož pořádný atmosférickým motor neumí vyrobit. Nakonec neumí vymyslet ani dehet, co si kupují licence. Čili nerozumuj a jeď se projet v tom svým chudáku se 3 válci, tragéde. P.S. 1.4TSI 92kw neojezdí ani polovinu toho, co 1.9JTD v tom blbým Puntu, o té tvojí trosce HTP ani nemluvím.

24.11.2009 | 15:31:31 | Radek Reagovat

Emilek

Punta idú skvelo,len u týchto aut je problém aby vôbec išli !

23.11.2009 | 22:52:15 |  Reagovat

Emilek

3 valce budú realitou o 10 rokov u mestských automobilov a 4 valce raritou-archaizmom iba zastaralé automobilky budú montovať 4 valce, ktoré nedavajú peniaze na vývoj noviniek uz tu niesu 90 roky ked nieco fungovalo tak to vyrabali aj 13 rokov momentalne prisli na trh aj lacný korejci ktorých svetove značky budú musiet predbehnúť novinkami v motoroch a ja z 3valca nemam ziadný strach 4valce niesu onic lepsie zvuk 4valca tiez neni urcite dôvod ostat pri nich lebo ničim neoslnujú!A urcite jak zo 4 valca dostali 204 koni tak aj onedlho dostanú z 3 valca 100koní !

23.11.2009 | 22:44:55 |  Reagovat

Emilek

A čo že to ma 4 valce fiat punto 1.9jtd 59kw čo ma z tých 4valcov ?, Polo 3valce 51kw, BMW 123d 4 valce 204 koní,tolko jak 6 valce niektore nemajú tu ide o silu a nie o valce ludia! superb 1.4TSI 92kw Hyundai 2.0 CRDI 82kw tak čo je lepšie ??? tu nejde o valce a objemy ale jazdíme z Kw a Nm a nie valcami !!!V roku 2001 Opel predaval Corsu 1.0 44kw 3 valec a Astru 1.4 44kw 4valce ktorý motor je podla vás lepší??? jednoznačne 1.0 podla mna ...!Už je iná doba pomaly 3litre sa vyrovnavaju 5.0 a 1.4TSI 2.0 benzínom z pred 10 rokov o 10rokov sa budú smiať z tých 4valcov v punte

23.11.2009 | 22:29:53 |  Reagovat

FPF!

FIAT PUNTO FOREWER! Amaa to 4 Valceeeeee!!

23.11.2009 | 22:15:33 |  Reagovat

Emilek

Ospravedlnujem sa tým ktorých som sa nejako dotkol.

23.11.2009 | 22:13:05 |  Reagovat

Emilek

Ja som ani v jdenej recenzii netvrdil ze take auta nemajú,ale niektore vyjadrenia boli dost neodborne a namierene proti mne ako som to mal nazvat tie mudre članky??? a nechodim na letisko kazdý den,bol som tam raz z byvalím autom a raz z týmto len som si to bol skusiť a keby som bol taky maniak ako ma tu prezentujete tak si kúpim asi e30-tku a nie 1.2 to da rozum, ale nové je nové.

23.11.2009 | 22:10:49 |  Reagovat

FPF!

Fiat Punto Forewer!!! Ma to vatsy interier! Future design! O tretinu lacnejsie!Zere v Meste 5,8 a mimo 4,7 benalu!Neni o com!!!

23.11.2009 | 22:00:38 |  Reagovat

Som Hlupááák -už mate dušu na pokoji

Ved ja reagujem na vaše vyjadrenia a nezaujimam sa ,aké auta maju robotníci mimochodom nic proti nim nemam sám nevie,kde skončím,len som to nevedel inak vyjadriť tú zložku ktorá komentuje moju recenziu A Velmi pekne dakujem ľuboš,len neviem ako reagovať ked ma chytate za každé slovíčko.Napíšem recenziu po 50 000km ja som stale hladal nejaku podobnú recenziu ked som sa rozhodoval medzi autami a nic z tých nových tu nebolo tak som napísal.Ale asi som urobil chybu lebo to recenzie som písal fakty,ktore sa mi za ten čas skutočne stali a nie domnienky.A mne je úplne jedno ake auta maju konatelia firiem alebo robotníci mne ide o to aké mam ja.A nikdy som netvrdil že robotníci nemožu mať Lexus to by som si skutočne nedovolil.Ked tvrdo pracuju nech si aj dopraju ja z tým žiaden problém nemám !a podporujem to. Ešte raz diky ľuboši !

23.11.2009 | 21:55:17 | Emilek Reagovat

No, až mám chuť vziať

toho debila späť... .
To si myslíš, že robotníci nemajú lepšie autá?! Bol by si na omyle, mladý môj. Majú aj Lexusy, aj BMW. Zase sa nepoondi z kvázi Fábie.

23.11.2009 | 21:37:22 | ľuboš Reagovat

Ja som sa pýtal na auto a nie na veci ktoré s ním robím ?Tak sa láskavo vyjadrujte k veci a nie k mojej osobe .A recenzia je môj názor na auto a nie test ak ste chceli čítať testy tak ste si pomýlili stranku !A ešte som ani jedno zlé hodnotenie nenasiel na teste VW 1,2 51kw okrem. Aspon jeden test si prečítajte ak ste to nešoférovali inak nie ste moc kompetentný to komentovať ! Mne je už jedno čo si o tom myslíte ja mam dobre auto a to je zaklad,ale čakal som tu inú vzorku obyvatelstva. Myslím tu inteligentnejšiu a nie robotnícku :D

23.11.2009 | 21:33:25 |  Reagovat

Nie, nie si debil. Nepodceňuj sa.

Myslím, že polovica Ti auto závidí, zvyšok nedopraje... , to vieš, až budeš dospelý, pochopíš, že to nie je žiadny med.... .
Polo je naozaj pekné. A vo svojej tirde asi aj najkvalitnejšie urobené. Lenže ťažko Ti budeme radiť, keď to auto nepoznáme.
Napíš recenziu po cca 20-100.000 km. Vtedy je to zaujímavejšie. Takto to vyzerá, že sa chceš pochváliť. To Ti neberiem. Máš právo.
Spotrebu som neriešil, všetko je možné. Ale podtáčaním benziniaka ai motor ničíš. Aj keď má asi Polo aj iné motorizácie, nech Ti motor vydrží čím dlhšie.
Osobne dlhodobo na všetkých autách mám o cca 0,8-1.2 l/ nafty MENEJ, než udáva výrobca. A to sa nejako nekrotím. Takže to bude OK. .
P.S. Inak, je lepšie, keď si kúpiš na začiatok nenšie auto, pretože Pigi napísal dobre, ak by si si kúpil nejakú starú vraždu, tak sa naozaj môžeš niekde omotať.
Ale aj s ESP, ABS a podobne to ide celkom pekne.... .
Nech Ti slúži k spokojnosti. A napíš ako si spokojný.

23.11.2009 | 21:32:12 | ľuboš Reagovat

Mate pravdu som debil ! ale este si neodpustim jednu poznamku k tomu ze keby som mal 7-mu tak by som musel chodit brigadovat na zakonu poistku a preco nie ked brigaduju aj moji kamši čo maju feldy ??? ja by som mal 7-mu a robil by som to iste čo oni !O čo by som bol horší jak moji spolužiaci ? hm a preto som si 7 nekupil ale Polo lebo mi to rodina zatrhla ale ja ešte v živote zarobim aj na lepšie auto preto študujem .Fakt som Debil !!! taky velky ani v československu nieje !!! A do auta mi otec dal 90 000sk takze z brigadami ziadny problééém nemááám :D A neviem čo váás je do mna ja som chcel počuť vaš nazor a idete tu riesit ze spotreba taka nieje mozna ked mi to ukazuje palubak tak je to asi fakt alebo sprint tak asi som tam bol ne? a bolo to 70koni vs 80 koni a som napisal ze som zaostal čo je natom nerealne prosim vas ?

23.11.2009 | 21:20:30 |  Reagovat

Lubos

vlastne mas pravdu. Toho chlapca ospravedlnuje jeho vek. Len mame to stastie ze si vazne nekupil toho ojazdeneho baworaka lebo to je presne ten typ ktory jazdi so siltovkou dozadu a ktory by to omotal na prvej zakrute o strom keby isiel z diskoteky a mal by 4 ludi v aute. viem si to zivo predstavit. Len mu neprajem aby sa mu to stalo ani s tymto autom.

23.11.2009 | 21:10:33 | pigi Reagovat

A ešte aj so spojkou, obyčajne

odídu aj silentbloky, ak bude mokro, tak aj kotúče sa zvlnia, platničky povedia pa-pá aj pri 20.000 km..., synchróny na 99 % taktiež, pretože na 100 % nedokážeš preradiť presne, ale na 100% cez zuby...

23.11.2009 | 21:08:30 | ľuboš Reagovat

Ale no, chlapi, my sme boli vari

v 20-tke múdrejší?! Asi ťažko... .
Fakt je, že auto je pekné. Určite krajšie ako Fábia. Ale Fábia to je, svojím spôsobom. Či aj kvalitnejšia, neviem, neriešim. Staré Polo s 1,4 motorom bolo celkom svižné, oveľa než 1,4 l Astra, cca 10 rokov dozadu z požičovne.
P.S. Akurát by ma zaujímalo, či si naozaj študent, lebo takú hroznú slovenčinu má málokto. Byť Tvojím učiteľom, zoberiem Ti vodičák.
A o citu k motoru...., daj si ešte nejaké špurty, najl. tak, aby sa Ti prešmykovali predné kolesá. Do toho hneď daj točenie volantom. Takto sa budeš môcť zoznámiť okrem vybehaného motora aj s poloosami... .

23.11.2009 | 21:02:13 | ľuboš Reagovat

Si mi neodpovedal. Nejako zahadne si zmenil temu nemyslis ? Inak stale trepes blbosti co svedci prave o tvojej inteligencii. A mohol by si sa aspon podpisovat.

23.11.2009 | 21:00:40 | pigi Reagovat

A nechapem čo ma Polo spoločne z Fabiou, okrem motoru nic to jak keby som napisal že je to audi lebo ma z nim rovnaky podvozok ??? sa zobudte v jednej discipline som rovnako z Fabiou a co tak brzdné systemy su tam totozne z pasatom čo tak bezpečnost ? Airbag 6X, ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), MSR.Potom agilnost polomer otačania atd? brzdenie v zakrute a mnoho iných veci sú určite lepšie jak ma Fabia alebo ceed ktory si ludia kupuju lebo je o tiedu väčší ale asi len v dlžke!!! a nie kvalite.Som myslel že trochu inteligentnejší ludia tu chodia. V jednej testovacej disciplíne je na tom ako Fabia a uz je z toho Fabia :D:D:D Jasne že sa to neda porovnat z 730d niesom magor ja som napisal že to nieje realne, tak čo tu kecate keby som mal prachy tak si kupim premiovejšiu značku napr. Maserati quattroporte lebo dnes ked si niekto kupi BMW tak si mysli že automaticky je z neho Boss ale je to take ako audi a medzi audi a VW nie je velky rozdiel napr. passat v plnke uplne konkuruje A4, C, alebo 3-ke alebo v plnke VW Phaeton to je skoro to isté Masserati, Bentley, Porshe .....atd= sú luxusne auta

23.11.2009 | 20:53:48 |  Reagovat

To teda cumim

Chlapce ty kecas dobre blbosti. to vazne jazdis 90 na dialnici ? Ty chod vratit vodicak. Okrem toho v jednej vete hovoris ze si chudobny student a vdruhej ze ked sa ti to pokazi tak si kupis nove. Vies co podla mna si ? Zazobany rozmaznany fagan ktoremu to auto kupil asi otecko a teraz tu ide riesit nejake autorecenzie lebo ma vodicak "uz" 2 tyzdne. trosku si rozmysli co tu pises. Ved si uvazoval nad 7-mickovym bavorakom a teraz jazdis 90 po dialnici aby si usetril 5 korun za benzin ? ja si neviem predstavit ako by si jazdil s nejakym 3 litrovym baworakom. Asi max 40 co ? inak by ta zozral. A na zakonnu poistku by si chodil na brigady a setril by si si cely rok ? Ty chudatko jedno studentske.

23.11.2009 | 20:44:31 | pigi Reagovat

VW Polo HTP, fotr Kia Sportage. Nedivím se, že ti poradil takovou vykopávku, když sám si koupí vraždu.

23.11.2009 | 20:35:46 | Radek Reagovat

:D:D:D

Jaky ste všetci mudri vyrobca udava na dialnici 4,5 tak prečo nemožem mať 5 litrov spotrebu ??? a jazdim 90km/h ved som student a nedam cele vreckove na benzin asi tak prečo si myslíte že nemam všetko v poriadku a prečo by som si mal kupovať škaredeho ceeda ked jazdim sám a nie z rodinov doma mame ešte dalšie 3 auta napr. otec má Kia Sportage 2.0 crdi v automate a tiez to netaha hoci to ma 140koní a žere omnoho viac a jazdim na nom ešte pomalsie a co že som bol na šprint ved ho mam v zaruke a ked sa potom pokazí tak ho predam a kupim si nové a nechapem že sa tak nadomnov vzrušujete "odborníci" viem že motor je onicom ale pred 2 mesiacmi som nemal na lepši dnes je na autobazar.eu 1.4 74kw za nizsiu cenu ako som ja dal vtedy ale take boli ceny pri novinke som mal 1 Polo v Košiciach a je jasne ze by som kupil lepsi motor ale aci ma financie k tomu dohnali som mal limit tak mi poradte lepšie nové auto pre jedneho ??? z porovnatelnov vybavou za 10 000eur ??????

23.11.2009 | 20:32:12 |  Reagovat

RE: :D:D:D

Žádný výrobce neudává spotřebu na dálnici. Podle evropských předpisů je to pouze město - mimo město - a kombinovaná. Tak tady nekecej blbosti. A abych si koupil za 1500 dálniční známku a potom jezdil 90, tak to bych musel bejt pěkně sjetej.

16.04.2012 | 14:56:57 |   | 89.102.229.* Reagovat

Autorovi recenze

Já jezdím po dálnici za 4 litry benzínu na sto. Ale jezdím na pětku max. 70 a z kopce vypínám motor. Asi jako pisatel této recenze. :-))) Emilku probuď se!!! Ani nejúspornější motor současnosti 1.0 VVTi od Toyoty to po dálnici nedokáže DÁLNIČNÍM tempem za míň než 6 litrů! No a sprintovat se syrovým motorem v záběhu, to je fakt na palici.

23.11.2009 | 18:48:39 |  Reagovat

Boze moj !!

Tvoja recenzia odpoveda tvojmu veku (20 let). To si mal teda zvlastny vyber... medzi fiestou a BMW 7 radu. To je asi to iste ako keby si napisal ze povodne som chcel polsku fiatku ale nakoniec som kupil IKARUS. Tvojmu veku odpoveda inak aj to ze si nakoniec kupil debilne HTP. A hned s novym motorom (ci vlastne motorcekom) si isiel skusat nejake sprinty na letisko. Fakt parada.
A este nieco ...... Ty si asi jediny clovek na svete ktory dokaze chodit s pomerne nezabehnutym motorom a este ktomu s HTP ckom 75 % po dialnici s este mensou spotrebou ako udava vyrobca. To nedokaze nikto iba ty. To chodis po dialnici 70 km/hod ? Inak auto je to pekne. S nad sa na tom nezabijes,alebo niekoho. Prajem vela stastnych km.

23.11.2009 | 18:33:48 | pigi Reagovat

znacka ok, ale predrazena, motor hruza maximalne pre douchodcu, skratka fabia. Predpokladam ze by si za tu cenu mohol kupit ceeda,ktory je o triedu vyzsie

23.11.2009 | 18:05:40 |  Reagovat

To snad nemyslis vaze ze si s tym HTP-ckom skoro dal dole 1,9 JTD v punte. Si robis srandu ? Ten fiat musel tahat minimalne prives a vnutri museli byt pytle s cementom. Ale ho soferovala nejaka fesna blondinka, ktora sa medzi tym malovala ze ?

23.11.2009 | 13:31:06 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Volkswagen Polo