Rok výroby:2004Typ motoru:Stav km při koupi:12 kmStav km nyní:170 154 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:BenzínVloženo:9. 9. 2011
podvozok, ckacká - preskakuje hlavne zadok kvalita základného laku- červená, modrá... motor 1.2 vysoká cena hlavne nove vozidla oproti konkurencii
Závady a opravy na autě
Je toho vela, najprv to bola malá chybička. Spínač pri psiatočke, ktorý zapina vypina vnútorný ventilátor. To sa stalo okolo 55 tis. V NZ to urobili v záruke. Do 60 tis. hádam úplne spokojný zákazník a použivatel auta som bol. DO 120 tis. odišla baterka, preskočena bola retaz, naplnit klimu atd. Treaz tam mam 170 tis. vymenené tlmiče 4 krát, zadne brzdy okrem bubnov komplet menené, zas nova bateria, klima uz bola a teraz treti krát by bolo treba naplnit. Medzi tým dva krát búrane, predok aj zadok, čelne sklo vymenené dva krát a opravované...zatial asi tolko
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mno..skúsenosti? Aj dobre aj zle..do kopca netahá vobec, ak chcem dokážem na tom vyprodukovt až 12 litrovú spotrebu, aspon to mi ukazuje PC, a molo by som pokračovat. Dobre? mal som pred tým vela aut, ale toto..stále čaka na mna, kde len som. Kuknem von z izby. a natiahnutý, usmiatý, pripravený na štart leskne sa a ligoce len a len na to čaká, kedy don nastúpim a poriadne ho preženiem..Je to spokojnost vramci tejto značky, jednoznačne možem potvrdit. Ml som preskočenu retaz, to auto ledba šlo, ja osm na tom urobil 2000 kilometrov, bez toho ,aby so mal nejaké pochybnosti, či ma aj dovezie do ciela
Kdybys někdy jel s motorem 1.1 od peugeotu, věděl bys, co od něho můžeš čekat. O 1.0 od toyoty ani nemluvě. Takže pokud si stěžuje na ten motor 1.2, tak asi ví proč.
Nic v zlom ale polo vo svojej triede ma velmi dobry podvozok,pred nim je len honda jazz a mozno ford fiesta.Podvozok pola znesie daleko silnejsi motor aky mas ty v aute.Ja som presadol z P 206 do pola a rozdiel je obrovsky, v prospech volkswagenu.Auto si dobre drzi stopu a minimalne sa naklana v zakrutach.Polo je vlastne auto do mesta, takze ten podvozok je az
A hlavně, motor 1.0 v Polu je konstrukčně zastaralý. Nesplňuje nejen emisní limity, ale ani požadavky zákazníků :-)Litrové motory už jsou dnes úplně jinde, a Luboši máš pravdu, že Peugeot už v osmdesátých a devadesátých letech uměl motory 1.1 které měly nejen papírově, ale hlavně v reálu vyšší výkon než německé 1,4.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo
Motor 1.2 bych do záporů nepsal.Je to prostě 1.2 co od toho čekat? asi nic velkého:)
10.09.2011 | 23:15:49 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
To Luke
Kdybys někdy jel s motorem 1.1 od peugeotu, věděl bys, co od něho můžeš čekat. O 1.0 od toyoty ani nemluvě. Takže pokud si stěžuje na ten motor 1.2, tak asi ví proč.
11.09.2011 | 23:08:19 | | 94.112.116.* Reagovat
Skacka
Nic v zlom ale polo vo svojej triede ma velmi dobry podvozok,pred nim je len honda jazz a mozno ford fiesta.Podvozok pola znesie daleko silnejsi motor aky mas ty v aute.Ja som presadol z P 206 do pola a rozdiel je obrovsky, v prospech volkswagenu.Auto si dobre drzi stopu a minimalne sa naklana v zakrutach.Polo je vlastne auto do mesta, takze ten podvozok je az
10.09.2011 | 22:12:55 | merek | 80.242.33.* Reagovat
RE:Skacka
odporúčam si vyskúšať P 106, bez posilovača, z podvozku a super!! jazdných vlastností Vám padne sánka.
Polo sa nechytalo ani s 1,4 l motorom, jednoducho: strašne ťažké.
12.09.2011 | 09:45:08 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:RE:Skacka
A hlavně, motor 1.0 v Polu je konstrukčně zastaralý. Nesplňuje nejen emisní limity, ale ani požadavky zákazníků :-)Litrové motory už jsou dnes úplně jinde, a Luboši máš pravdu, že Peugeot už v osmdesátých a devadesátých letech uměl motory 1.1 které měly nejen papírově, ale hlavně v reálu vyšší výkon než německé 1,4.
12.09.2011 | 21:15:47 | | 94.112.116.* Reagovat