Rok výroby:2008Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:2 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:2. 11. 2008
Předchozí auto: VW Golf 1.6Ford Ka 1.3Peugeot 205 1.2
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto bylo zakoupeno nové, nyní je asi měsíc v provozu. Žádní vady ani nic podobného se zatím neprojevilo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Citroen C4 je auto, které určitě nadchne. V mém případě se jedná o pětidvéřovou verzi. Ač se to třeba nezdá, je toto auto velmi prostorné jak pro osoby na předních sedadlech, tak i pro spolucestující na zadních sedadlech.
Ve výbavě image (koupeno za 270 tis. vč. všech slev) je 6 airbagů, signalizace nezapnutých všech pěti pásů, kterou oceňuji především, když vezu osoby na zadních sedadlech. Dále je omezovač rychlosti a tempomat, který svádí k tomu velmi využívat. Rozmrazování zpětných zrcátek, mlhovky, atd...
Veškeré přístroje u C4 jsou digitální a velmi příjemné. Trošku nepohledná je oranžová barva podsvícení. Rozhodně nemám problém zvykat si na nové věci, proto pro mne nebyl problém pevný volant. Vůz má velmi příjemné a pohodlné sedačky. Vzadu trochu tvrdší.
Měla jsem možnost porovnat s vozy jiných výrobců. V porovnáním s Golf IV musím říct, že jízdní vlastnosti jsou srovnatelné, auto dobře sedí na vozovce. Jízda s C4 se mi zdá přeci jen dinamičtější a živější. Zbylé vozy (Ford Ka, Peugeot 205) nemá smysl zmiňovat, jelikož srovnání s C4 je v celku nemožné.
Musím říct, že u C4 je pro mne velmi líbivý design a celková robustnost vozu.
koupil jsem po prvním majiteli,po leasingu,ani škrábaneček,24600km,16tky orig liťáky bez poskvrny.škoda že bez klimy.
20.06.2012 | 11:07:54 | petr
| 213.250.255.*Reagovat
C4 1.4
citron mam uz 4 roky a som spokojny , ma to aj nejake nedokonalosti , ale je spolahlivy , jak na rovine tak v zakrutach . vodic si musi poradit v kazdej situacii v ktorom kolvek aute a nie znacke , tu sa vidi vodic ako si poradi
Moja C4 ma najazdených 9.000 km, je 11 mesiacov starý, je bez závad. Vynikajúco leží na vozovke a po výmene letných pneumatík na zimné (Michelin Alpin A4) tiež nestratilo svoju stabilitu. Je pohodlná, 700 km cestu som najazdil bez prestávky (čo pri slávnej Octavii vydržím šoférovať max. 3 hodiny). Interiér a dostupnosť ovládacích prvkov je logicky rozmiestnený, všetko na dosah. Spotreba 7,0 L v meste 6,6 kombinovaná a 6,0 mimo mesta. Pri kúpe ma presvedčil jeho jedinečný dizajn, umiestnenie tachometra. Veľmi to cením, ani na chvíľu môj pohľad nezablúdi inde, všetky informácie sú na jednom mieste. Môžem len odporúčať mňa nesklamalo toto pekné autíčko
Moja C4 ma nabehanych 70.000km. Vadi mi prevodovka - chyba jej kratke radenie a spiatocka je uplne nahovno, niekedy skoci az na druhe zasliapnutie spojky. Brzdy velmi rychlo nachytaju spinu a potom piskaju. Po vymene gum /zimne-letne/, su na chvilu tiche, potom zasa zacnu piskat. Inak brzdia spolahlivo. Podvozok je stavany na dialnice a na kvalitne cesty. Ten, kto sa vezie vzadu jamy uciti. Spotreba je normal. Priemerku v lete mam 7,1L. Nie som narocny clovek, takze som spokojny. Za malo penez mam pohodlne, bezpecne auto s dobrou vybavou. Ani raz ma nesklamalo. Vykonovo ziadny zazrak, ale ked ho necham pracovat na vyssich otackach, vie pekne potiahnut a ani do kopcov nie je problem, len clovek nesmie ist na 2000 a menej otacok. Vyzdvihol by som pomer cena a vybava, lacny servis a udrzba, bezpecnost a komfort na dialniciach a kvalitnych cestach. Samozrejme, kto ma nad 185 cm a sedi v zadu pri okne, ma problem... p.s. tie frajerske komentare, ze Citroen je šrot a Golf...Audi..., keby som chcel super auto, kupim si Maserati Quattroporte..., nemyslim si, ze Citron je šrot a aj napriek par / pre mna / detajlom, nemenil by som...
Spiatočka nemá synchron, takže u VŠETKYCH manuálnych prevodoviek raz nastane situácia, že sa nebude dať na prvý šup zaradiť...:))
Stačí 2-3 x vytlačiť a pustiť spojku a ide ako po masle, aj ked je pravda, že na takej 6.stupňovej sa mi ešte nestalo, aby nešla zaradiť ihned, ale na 5. st. skoro pravidlom...
Nápodobne :) spiatočka 95% so spojkou na dva krat.Ale inak spokojnosť.Vytýkam len prevodovku.V obci je trojka moc, štvoročka točí okolo 2000 ot. -to je tak na naftu a nie na benzín a 5 zase nad 120-130 ide pomaly cez 4000 ot.-chýba 6 stupen.
aj mne sa z vonku veľmi páčilo, aj páči, ale na čo by som si nevedel zvyknúť /asi/ sú displeje po celej palubovke. Dúfam, že sa toho nezmyslu už v novej C4 vzdajú... . Ale musím súhlasiť, že jazdné vlastnosti sú celkom OK. Pred časom sme sa trošku naháňali a 2.0 HDi stíhal 2,2 HDi/607/, pričom O2 s 2.0 TDi na našej "superdiaľnici" postupne vzdala, bola neskutočne nestabilná, chlapík to síce vedel s volantom, ale v tiahlej zákrute pri cca 180 km ho nebezpečne rozkývalo. Zatiaľ čo C4 /ŠPZ okr. Detva/, statočne držala smer. A nakoniec sa to skončilo nerozhodne../Neboli to žiadne preteky!!, ale noc, leto, okolo polnoci, prázdne cesty/ Najnovšie to zase začína presadzovať Toyota Verso, obrovská šedá plocha plastu pred vodičom, v strede nejaké budíky. Na takéto "experimenty" zakapal napr. Nissan Primera, X-trail len tak-tak.... Bolo by už načase opäť vyrábať autá pre ľudí a NIE iba DIZAJNOVÉ cvičenia, navyše často bez kontrolky teploty vody, oleja a podobne. Zato so statočne trčiacou stredovou konzolou, tlačiacou do pravej nohy / napr. nové VOVLO V 70, v starom bola radosť sedieť, v novom je to utrpenie, aj v S 80. P.S. Minule som sedel v starom Renaulte. Od teploty vody, oleja, stav batérie, dobíjania, tlaku oleja, tlak turba až po perfektné sedačky...ešte aj mali nastavovateľnú šírku operadla..!!/ naposledy som to mal v 405 1,8 TD z 1988 roku../ Vraj pokrok!!!
C4 vlastním již dva roky a tak mohu mapsat , že jde o spolehlivé auto - zatím bez jediné závady - kromě žárovky ve světlometu . Co se týče jízdních vlastností - vcelku dobré, jen ten výhled dozadu opravdu nic moc . Co mi vadí je cyklovač stěračů - nevím proč není nastavitelný . Také mi vadí , že při brzdění jen na trochu kluzkém povvrchu se aktivuje ABS a auto téměř nebrzdí.Při porovnání s felicií na stejném úseku je brzdná dráha C4 podstatně delší(povrch sněhová břečka, pod ní led) . V servisu mi řekli,že je to v pořádku a že si můžu do poslední chvíle vybírat kam chci narazit. V tom mají pravdu,auto se dá opravdu i v tomto stavu dobře řídit, ale raději bych zastavil než někam vrážel... .Protože jde u mě o první vozidlo s ABS tak nemohu porovnávat s jinými vozy.Jinak je naprostá spokojenost .
Píšeš pekne a auto len chváliš. Neplatí ti za to firma Citroen? Na C4 1,6 110kW som najazdil približne 8,000 km v priebehu 3 mesiacov. Pevný volant je fajn? Neviem pre koho, ale dalo sa nakoniec zvyknúť. Polož si ale otázku, koľko krát si sa pozrel na otáčkomer a na kontrolky na ňom. Ich umiestnenie je totalne o ničom. S názorom na výhľad súhlasím, zúfale je to aj do zadu, malé o ničom okienko. Miesto vzadu nie je pre vyšších ľudí. Ja mám 188 a keď som na kraji, tak musím kloniť hlavu, ináč si ju otieram o vrch... Vlastnosti motora - dobré, aj dynamika, ale tá spotreba... Najviac ma pobavilo porovnanie s GOLF-om. To nemyslíš vážne. Jazdím GOLF už 3 roky, viac ako 80,000 km a nedá sa s C4 porovnať. Zadok na C4 lieta atď. Auto vW GOLFako celok je niekde úplne inde.
Mám vozidlo necelé 3 měsíce souhlasím z komentářem a asi po tak krátké době mám nějaké poznatky trochu negativnější. Horší výhled přes přední sloupky, venkovní zpětná zrcátka by mohla být posunutá před sklo až na začátek dveří, horší výhled při couvání, jinak jsem nad míru spokojen.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C4
zatím nadšen
koupil jsem po prvním majiteli,po leasingu,ani škrábaneček,24600km,16tky orig liťáky bez poskvrny.škoda že bez klimy.
20.06.2012 | 11:07:54 | petr | 213.250.255.* Reagovat
C4 1.4
citron mam uz 4 roky a som spokojny , ma to aj nejake nedokonalosti , ale je spolahlivy , jak na rovine tak v zakrutach . vodic si musi poradit v kazdej situacii v ktorom kolvek aute a nie znacke , tu sa vidi vodic ako si poradi
18.09.2011 | 15:36:28 | maroš | 78.136.156.* Reagovat
C4 1,4 Image
Moja C4 ma najazdených 9.000 km, je 11 mesiacov starý, je bez závad. Vynikajúco leží na vozovke a po výmene letných pneumatík na zimné (Michelin Alpin A4) tiež nestratilo svoju stabilitu. Je pohodlná, 700 km cestu som najazdil bez prestávky (čo pri slávnej Octavii vydržím šoférovať max. 3 hodiny). Interiér a dostupnosť ovládacích prvkov je logicky rozmiestnený, všetko na dosah. Spotreba 7,0 L v meste 6,6 kombinovaná a 6,0 mimo mesta.
Pri kúpe ma presvedčil jeho jedinečný dizajn, umiestnenie tachometra. Veľmi to cením, ani na chvíľu môj pohľad nezablúdi inde, všetky informácie sú na jednom mieste.
Môžem len odporúčať mňa nesklamalo toto pekné autíčko
07.01.2011 | 21:06:15 | MISI Reagovat
C4...1,6V r.v.2006
Moja C4 ma nabehanych 70.000km. Vadi mi prevodovka - chyba jej kratke radenie a spiatocka je uplne nahovno, niekedy skoci az na druhe zasliapnutie spojky. Brzdy velmi rychlo nachytaju spinu a potom piskaju. Po vymene gum /zimne-letne/, su na chvilu tiche, potom zasa zacnu piskat. Inak brzdia spolahlivo. Podvozok je stavany na dialnice a na kvalitne cesty. Ten, kto sa vezie vzadu jamy uciti. Spotreba je normal. Priemerku v lete mam 7,1L. Nie som narocny clovek, takze som spokojny. Za malo penez mam pohodlne, bezpecne auto s dobrou vybavou. Ani raz ma nesklamalo. Vykonovo ziadny zazrak, ale ked ho necham pracovat na vyssich otackach, vie pekne potiahnut a ani do kopcov nie je problem, len clovek nesmie ist na 2000 a menej otacok. Vyzdvihol by som pomer cena a vybava, lacny servis a udrzba, bezpecnost a komfort na dialniciach a kvalitnych cestach. Samozrejme, kto ma nad 185 cm a sedi v zadu pri okne, ma problem...
p.s. tie frajerske komentare, ze Citroen je šrot a Golf...Audi..., keby som chcel super auto, kupim si Maserati Quattroporte..., nemyslim si, ze Citron je šrot a aj napriek par / pre mna / detajlom, nemenil by som...
15.12.2009 | 11:57:54 | Laci Reagovat
RE: C4...1,6V r.v.2006
Ford Focus má se zpátečkou ty samé problémy
14.04.2012 | 17:25:26 | Jirka | 83.208.215.* Reagovat
RE: C4...1,6V r.v.2006
Se zpátečkou ve Focusu nemám žádné problémy,asi máte vadný kus nebo já štěstí :-)
20.06.2012 | 15:38:59 | rostic | 164.3.252.* Reagovat
RE: C4...1,6V r.v.2006
Taky mám u Focuse se zpátečkou problémy a dle servisu nejsem jediný
14.07.2012 | 06:12:54 | Jirka | 83.208.215.* Reagovat
RE: C4...1,6V r.v.2006
Spiatočka nemá synchron, takže u VŠETKYCH manuálnych prevodoviek raz nastane situácia, že sa nebude dať na prvý šup zaradiť...:))
Stačí 2-3 x vytlačiť a pustiť spojku a ide ako po masle, aj ked je pravda, že na takej 6.stupňovej sa mi ešte nestalo, aby nešla zaradiť ihned, ale na 5. st. skoro pravidlom...
14.07.2012 | 07:51:31 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: C4...1,6V r.v.2006
Nápodobne :) spiatočka 95% so spojkou na dva krat.Ale inak spokojnosť.Vytýkam len prevodovku.V obci je trojka moc, štvoročka točí okolo 2000 ot. -to je tak na naftu a nie na benzín a 5 zase nad 120-130 ide pomaly cez 4000 ot.-chýba 6 stupen.
30.11.2013 | 20:39:34 | Vlado | 213.151.215.* Reagovat
C4 je autíčko paradoxov,
aj mne sa z vonku veľmi páčilo, aj páči, ale na čo by som si nevedel zvyknúť /asi/ sú displeje po celej palubovke. Dúfam, že sa toho nezmyslu už v novej C4 vzdajú... . Ale musím súhlasiť, že jazdné vlastnosti sú celkom OK. Pred časom sme sa trošku naháňali a 2.0 HDi stíhal 2,2 HDi/607/, pričom O2 s 2.0 TDi na našej "superdiaľnici" postupne vzdala, bola neskutočne nestabilná, chlapík to síce vedel s volantom, ale v tiahlej zákrute pri cca 180 km ho nebezpečne rozkývalo.
Zatiaľ čo C4 /ŠPZ okr. Detva/, statočne držala smer. A nakoniec sa to skončilo nerozhodne../Neboli to žiadne preteky!!, ale noc, leto, okolo polnoci, prázdne cesty/
Najnovšie to zase začína presadzovať Toyota Verso, obrovská šedá plocha plastu pred vodičom, v strede nejaké budíky.
Na takéto "experimenty" zakapal napr. Nissan Primera, X-trail len tak-tak....
Bolo by už načase opäť vyrábať autá pre ľudí a NIE iba DIZAJNOVÉ cvičenia, navyše často bez kontrolky teploty vody, oleja a podobne. Zato so statočne trčiacou stredovou konzolou, tlačiacou do pravej nohy / napr. nové VOVLO V 70, v starom bola radosť sedieť, v novom je to utrpenie, aj v S 80.
P.S. Minule som sedel v starom Renaulte. Od teploty vody, oleja, stav batérie, dobíjania, tlaku oleja, tlak turba až po perfektné sedačky...ešte aj mali nastavovateľnú šírku operadla..!!/ naposledy som to mal v 405 1,8 TD z 1988 roku../
Vraj pokrok!!!
03.10.2009 | 08:42:25 | ľuboš Reagovat
C 4
C4 vlastním již dva roky a tak mohu mapsat , že jde o spolehlivé auto - zatím bez jediné závady - kromě žárovky ve světlometu . Co se týče jízdních vlastností - vcelku dobré, jen ten výhled dozadu opravdu nic moc . Co mi vadí je cyklovač stěračů - nevím proč není nastavitelný . Také mi vadí , že při brzdění jen na trochu kluzkém povvrchu se aktivuje ABS a auto téměř nebrzdí.Při porovnání s felicií na stejném úseku je brzdná dráha C4 podstatně delší(povrch sněhová břečka, pod ní led) . V servisu mi řekli,že je to v pořádku a že si můžu do poslední chvíle vybírat kam chci narazit. V tom mají pravdu,auto se dá opravdu i v tomto stavu dobře řídit, ale raději bych zastavil než někam vrážel... .Protože jde u mě o první vozidlo s ABS tak nemohu porovnávat s jinými vozy.Jinak je naprostá spokojenost .
03.10.2009 | 01:03:19 | baf Reagovat
C versus Golf
Aj cena za GOLF je celkom niekde inde/vid 11 miliard euro za Porsche od Volkswagenu resp od zakaznikov,ktorí sponzoruju rodinný klan Pielochovcov!!
04.08.2009 | 21:21:21 | Ivan Reagovat
Skúsenosti s C4
Píšeš pekne a auto len chváliš. Neplatí ti za to firma Citroen?
Na C4 1,6 110kW som najazdil približne 8,000 km v priebehu 3 mesiacov.
Pevný volant je fajn? Neviem pre koho, ale dalo sa nakoniec zvyknúť. Polož si ale otázku, koľko krát si sa pozrel na otáčkomer a na kontrolky na ňom. Ich umiestnenie je totalne o ničom.
S názorom na výhľad súhlasím, zúfale je to aj do zadu, malé o ničom okienko.
Miesto vzadu nie je pre vyšších ľudí. Ja mám 188 a keď som na kraji, tak musím kloniť hlavu, ináč si ju otieram o vrch...
Vlastnosti motora - dobré, aj dynamika, ale tá spotreba...
Najviac ma pobavilo porovnanie s GOLF-om. To nemyslíš vážne. Jazdím GOLF už 3 roky, viac ako 80,000 km a nedá sa s C4 porovnať. Zadok na C4 lieta atď. Auto vW GOLFako celok je niekde úplne inde.
04.03.2009 | 13:31:15 | pret Reagovat
C4
Mám vozidlo necelé 3 měsíce souhlasím z komentářem a asi po tak krátké době mám nějaké poznatky trochu negativnější. Horší výhled přes přední sloupky, venkovní zpětná zrcátka by mohla být posunutá před sklo až na začátek dveří, horší výhled při couvání, jinak jsem nad míru spokojen.
17.01.2009 | 16:45:46 | Dobrak Reagovat