Rok výroby:2008Typ motoru:1,4 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:2 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:16. 4. 2009
Zatiaľ žiadne poruchy veď je nové a dúfam že tak skoro ani nebudú..:-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
V tej cenovej relácii ako sme ho kúpili má podľa mňa vysokú úžitkovú hodnotu, vyborný priestor na predných aj zadných sedačkách a to mám slušných 186 cm, výborné odhlučnenie, motor 1,4 na bežné jazdenie postačuje, spotrebaveľmi slušná, výbava je nadštandardná dvojzónová klíma, tempomat, svetelný a dažďový senzor, mp3 audio so 6 reproduktormi s pekným zvukom, centrálny displey a volant s pevným stredom majú niečo do seba a bez problémov som si na to zvykol
Mám ho přesně rok (C4 X), koupeno v akci se slevou 100000 za 269000, dokoupil jsem si akorát vlastní rádio s dírami na USB + SD, jejich rádio bylo drahé a bohužel jen v paketu s klimatizací. Dodal jsem ještě Medvěd blok za 4900. Rádio s repráky a montáží mě vyšlo na 3500 a rachot je slušný. Autu by slušel motor 1.6 a šestý převodový stupeň. Pro mně to je bezpředmětné, jezdím v 95% denně 10 km do práce po městě, takže ani klimatizace by se mi nevyplatila. Dynamika jízdy při 3-5 lidech klesá, taky ostrost brzd, s tím se dá vyrovnat. Kufr není extra velký, dvě basy piva a nákup tam vlezou v pohodě. Trochu mě děsí zavírání kapoty, s víkem je třeba dost třísknout, výhled přes široké sloupky není ideální. V létě jsem jezdil po městě za 6.5, v zimě za 6.8, to ujde. Startování v zimě i při -15°C naprosto bez problémů. (Údajně nové C4 s motory BMW s tím mají lehký problém). Co miluju je pevný střed volantu a hlavní displej, o designu karosérie nemluvě, to vlastně rozhodlo + velký prostor pro řidiče a spolujezdce, už žádné strkání loktem jako ve Fabii. Je třeba si dát pozor při řazení, dotlačit kvalt až do konce. Jezdím podle předpisů, ale když mám za sebou 2 kilometry na kufru úplně nalepeného frajera v BMW a přímo slyším jak mě proklíná, že jedu 50, pak si ho na křižovatce doslova vychutnám. Na dvojku to udělá lehce 95 a spěchálek zůstal někde vzadu. Sice na mně z displeje všechno bliká, ale jednou za čas si to prostě nemůžu odpustit. Poruchy zatím nula nic, akorát od novoty mi nefunguje zapalovač. Všechno ve zdířce dokonale funguje, jen zapalovač ne. Zkoušel jsem ho v jiných autech, všude OK a zase všechny jejich prověřené zapalovače u mně nejdou. Neřeším to. Takže výrazně převládá spokojenost, za tu cenu dobrý kup.
Koupil jsem si nový Citroen coupé 1.4i v prosinci 2007. V té době za 285tis. se auto s tempomatem, klimou..... ani jiné koupit nedalo. Priznám, že motor je slabý a na dálnici při 130km/h už trošku žere. Ideální jízda je cca 115km/h, cvaknu si tempomat a frčim. Mám na něm najeto 125tisic kilometrů a musím zaklepat, že jsem nikde nezůstal viset. Při 60tisicích kilometrech mi začalo hučet přední ložisko v kole, vyměnili mi obě ložiska v předních kolech na záruku. Asi při 90tisících mi začal hned po nastartování někdy kolísat volnoběh a při rozjezdu na studený motor auto trošku zaškube. Když se motor trošku zahřeje, tak už šlape jak hodinky. Jezdím delší tratě, tak mě to zatím neleze na nervy. Trošku problem, že jsem si nepřiplatil prodloužení záruky, měl jsem ji na 2roky. Teď když se na jízdu s C4 koukám zpětně, šel bych už do silnější 1,6ky a do 6ti rychlostní převodovky abych se na dálnici netrápil :-)) Ale pro toho, kdo po dálnici často nejezdí a nepotřebuje divoce předjíždět je 1,4 slušné auto. Těžko můžu auto porovnat s konkurencí, když jezdím jenom v C4, ale po 125tisících kilometrech jsem byl celkem 5krát v servisu, 4krát mi měnili olej a filtry a jednou ložiska a to si myslím je slušná bilance.
Kdyby to tam nedávali,tak bych si to nekoupil....a to sis právě odpověděl sám.Kdyby to tam nedávali,tak by si to nekoupily další tisíce lídí,kterým ten výkon stačí a vyhovuje a šli by ke kounkurenci.
Kdyby to tam nedávali,tak bych si to nekoupil.A samozřejmě,že se to týká i jiných značek,např. htp,sdi - vw,škoda.Já psal o tom co jsem vlastnil.A pořád si kladu otázku proč to tam dávaj,vždyť je to i nebezpečné jezdit v dnešním provozu s takovýma zdechlinama.
Já někomu radím, co má kupovat? Kde prosím Tě? Chcíplý auto koupíš i pod jinejma značkama. Třeba ta vyrábějicí lidová auta si v tom vcelku libuje. Každá věc má svýho kupce. Dnes snad záleží na zákazníkovi, za co utratí svoje peníze. Měl jsi si vybrat jinej motour, ale za Tvoje špatný rozhodnutí automobilka nemůže.
Samozřejmě že mi s tím dali svést po rovném úseku asi 2 km.Tehdy se mi to zdálo ok,nejel jsem nikde v kopcích.A když jsi tak chytrej a radíš ostatním co mají a nemají kupovat,tak mi radši řekni,proč takový ludry zdechlý motory tam dávají ?
Už by jsi toho mohl nechat. Jakejpak citroen specialista. Můžeš si za to sám. Proč si kupuješ auto střední třídy s 55 kW? To jsi to před koupí neprojel a neprolez´ vod střechy po podlahu? Tvoje chyba. Sám jsi specialista.
Na to je citroen specialista,dávat do velkých,těžkých aut slabé motory.Já měl xantii 1.9 SD 55 kw a bylo to utrpení s tím jezdit.A to mělo i klimu,když se zapla a jelo se s naloženým autem do kopce,tak to chtělo,aby někdo zezadu potlačil.Naštěstí jsem se toho zbavil.Varování pro všechny,kdo by toto auto chtěl,tak nikdy tímto motorem,největší omyl citroenu,podobně jako škoda s htp motorem.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C4
Celková spokojenost
Mám ho přesně rok (C4 X), koupeno v akci se slevou 100000
za 269000, dokoupil jsem si akorát vlastní rádio s dírami na USB + SD, jejich rádio bylo drahé a bohužel jen v paketu s klimatizací. Dodal jsem ještě Medvěd blok za 4900. Rádio s repráky a montáží mě vyšlo na 3500 a rachot je slušný.
Autu by slušel motor 1.6 a šestý převodový stupeň. Pro mně to je bezpředmětné, jezdím v 95% denně 10 km do práce po městě, takže ani klimatizace by se mi nevyplatila. Dynamika jízdy při 3-5 lidech klesá, taky ostrost brzd, s tím se dá vyrovnat. Kufr není extra velký, dvě basy piva a nákup tam vlezou v pohodě. Trochu mě děsí zavírání kapoty, s víkem je třeba dost třísknout, výhled přes široké sloupky není ideální.
V létě jsem jezdil po městě za 6.5, v zimě za 6.8, to ujde.
Startování v zimě i při -15°C naprosto bez problémů.
(Údajně nové C4 s motory BMW s tím mají lehký problém).
Co miluju je pevný střed volantu a hlavní displej, o designu karosérie nemluvě, to vlastně rozhodlo + velký prostor pro řidiče a spolujezdce, už žádné strkání loktem jako ve Fabii.
Je třeba si dát pozor při řazení, dotlačit kvalt až do konce.
Jezdím podle předpisů, ale když mám za sebou 2 kilometry
na kufru úplně nalepeného frajera v BMW a přímo slyším jak mě proklíná, že jedu 50, pak si ho na křižovatce doslova vychutnám. Na dvojku to udělá lehce 95 a spěchálek zůstal někde vzadu. Sice na mně z displeje všechno bliká,
ale jednou za čas si to prostě nemůžu odpustit. Poruchy zatím nula nic, akorát od novoty mi nefunguje zapalovač.
Všechno ve zdířce dokonale funguje, jen zapalovač ne.
Zkoušel jsem ho v jiných autech, všude OK a zase všechny jejich prověřené zapalovače u mně nejdou. Neřeším to.
Takže výrazně převládá spokojenost, za tu cenu dobrý kup.
11.03.2011 | 18:28:26 | Fuente Reagovat
Vitus
Koupil jsem si nový Citroen coupé 1.4i v prosinci 2007. V té době za 285tis. se auto s tempomatem, klimou..... ani jiné koupit nedalo.
Priznám, že motor je slabý a na dálnici při 130km/h už trošku žere. Ideální jízda je cca 115km/h, cvaknu si tempomat a frčim. Mám na něm najeto 125tisic kilometrů a musím zaklepat, že jsem nikde nezůstal viset. Při 60tisicích kilometrech mi začalo hučet přední ložisko v kole, vyměnili mi obě ložiska v předních kolech na záruku. Asi při 90tisících mi začal hned po nastartování někdy kolísat volnoběh a při rozjezdu na studený motor auto trošku zaškube. Když se motor trošku zahřeje, tak už šlape jak hodinky. Jezdím delší tratě, tak mě to zatím neleze na nervy. Trošku problem, že jsem si nepřiplatil prodloužení záruky, měl jsem ji na 2roky. Teď když se na jízdu s C4 koukám zpětně, šel bych už do silnější 1,6ky a do 6ti rychlostní převodovky abych se na dálnici netrápil :-)) Ale pro toho, kdo po dálnici často nejezdí a nepotřebuje divoce předjíždět je 1,4 slušné auto. Těžko můžu auto porovnat s konkurencí, když jezdím jenom v C4, ale po 125tisících kilometrech jsem byl celkem 5krát v servisu, 4krát mi měnili olej a filtry a jednou ložiska a to si myslím je slušná bilance.
26.02.2011 | 00:58:06 | Reagovat
Laco
Kdyby to tam nedávali,tak bych si to nekoupil....a to sis právě odpověděl sám.Kdyby to tam nedávali,tak by si to nekoupily další tisíce lídí,kterým ten výkon stačí a vyhovuje a šli by ke kounkurenci.
21.02.2011 | 20:39:20 | Zz Reagovat
motor
nie je každý debil že jazdí na doraz a pri týchto cenách benzínu!!!
21.02.2011 | 19:36:17 | Peter Reagovat
Kdyby to tam nedávali,tak bych si to nekoupil.A samozřejmě,že se to týká i jiných značek,např. htp,sdi - vw,škoda.Já psal o tom co jsem vlastnil.A pořád si kladu otázku proč to tam dávaj,vždyť je to i nebezpečné jezdit v dnešním provozu s takovýma zdechlinama.
23.04.2009 | 16:11:24 | Laco Reagovat
Laco
Já někomu radím, co má kupovat? Kde prosím Tě?
Chcíplý auto koupíš i pod jinejma značkama. Třeba ta vyrábějicí lidová auta si v tom vcelku libuje. Každá věc má svýho kupce. Dnes snad záleží na zákazníkovi, za co utratí svoje peníze. Měl jsi si vybrat jinej motour, ale za Tvoje špatný rozhodnutí automobilka nemůže.
22.04.2009 | 21:35:58 | Chiquita Reagovat
Na ježdění po Paříži to frantíkům stačí. Pro ně je důležitý komfort i ve městě.
22.04.2009 | 18:00:46 | Reagovat
Samozřejmě že mi s tím dali svést po rovném úseku asi 2 km.Tehdy se mi to zdálo ok,nejel jsem nikde v kopcích.A když jsi tak chytrej a radíš ostatním co mají a nemají kupovat,tak mi radši řekni,proč takový ludry zdechlý motory tam dávají ?
22.04.2009 | 16:09:03 | Laco Reagovat
Laco
Už by jsi toho mohl nechat. Jakejpak citroen specialista. Můžeš si za to sám. Proč si kupuješ auto střední třídy s 55 kW? To jsi to před koupí neprojel a neprolez´ vod střechy po podlahu? Tvoje chyba. Sám jsi specialista.
19.04.2009 | 17:26:45 | Chiquita Reagovat
Na to je citroen specialista,dávat do velkých,těžkých aut slabé motory.Já měl xantii 1.9 SD 55 kw a bylo to utrpení s tím jezdit.A to mělo i klimu,když se zapla a jelo se s naloženým autem do kopce,tak to chtělo,aby někdo zezadu potlačil.Naštěstí jsem se toho zbavil.Varování pro všechny,kdo by toto auto chtěl,tak nikdy tímto motorem,největší omyl citroenu,podobně jako škoda s htp motorem.
19.04.2009 | 16:30:19 | Laco Reagovat
Ťažké auto, malý motor. Najmenej 1.6 do tohto auta.
19.04.2009 | 00:15:17 | Angel_M Reagovat