Rok výroby:2009Typ motoru:1,6 HDI 80kwStav km při koupi:4 kmStav km nyní:4 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:7. 7. 2009
Za tři měsíce provozu nebyly žádné poruchy!!!!!!!!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Máme C4 Picasso 1,6HDI 80kw Leader již od dubna 2009 a zatím jsme s ním velice spokojeni. Výborné auto pro celou rodinu. Velký prostor. A to jak pro řidiče a spolujezdce, ale také pro cestující na zadních sedadlech. Vzadu 3 plnohodnotnné sedačky. Každou je možno samostatně sklopit do podlahy. I když nemáme typ Grand/7 cestujících/, je v kufru dost místa. Auto nás překvapilo svojí velikostí, dopředu krásným výhledem přes panoramatické akustické sklo/menší problém nastává při výhledu do stran dozadu z místa řidiče/ale jde o zvyk. Při couvání a parkování se perfektně osvědčil parkovací paket. Auto má velkou výbavu/ESP+ASR+ABS+EDB+EBA, aut. el. park. brzda/jak si na ní zvyknete je to paráda. Počítač, tempomat a omezovač rychlosti, airbagy vpředu i vzadu/ i hlavové a boční/ a kolenní u řidiče, central, aut. klima se samost. ovl. vpředu i vzadu/v souč. letní době funguje dobře a rychle/, litá kola 215/55 R 16.V elektrice všechna okna. A další výbava. Perfektní jsou ve předu protisluneční posuvné clony. Velká výhoda pro jízdu ve městě na semafory. I pro běžné cestování. A vzadu vyklápěcí stolky na zadní straně předních sedadel. S autem jsme najeli již 4 500 km s prům. spotřebou 6,5l nafty. A to jak ve městě, tak i delší trasy. Někdy klidnou jízdou a jindy dost sportovnější. Je znát silnější motor/110 koní/. Předjíždět, rozjíždět s plně naloženým autem žádný problém. Při rychlé jízdě/hlavně po nerovné vozovce/ jsou cítit pomocné systémy. Auto perfektně sedí v zatáčkách. Jak přibité k vozovce. I když je toto auto vyšší nedochází k žádným náklonům vozidla. Při rozhodování o nové koupi auta, kdy naším snem byla Škoda octavia combi 2l Tdi, ve velké míře rozhodlo větší pohodlí a daleko více místa v zadní části pro cestující. Octavie má vzadu 2 sedačky a střed, to je něco nepohodlného! U C4 vzadu jsou 3 samostatné sedačky, více místa i pohodlí. Hodně cestujeme s dětmi /jsou již pomalu dospělé/ a proto jsme zvolili C4 Picasso. Značku Citroen máme poprvé a byli jsme příjemně překvapeni. Naše auta předtím Renault , Seat , Fabia. Jediné co vytkneme u Picassa: není USB připojení k rádiu RD4 se 6 repro s ovládáním na volantu/jinak ovládání na volantu je prima/! Na volantu se ovládá vše od rádia a cd, tempomat, omezovač rychlosti atd. Omezovač rychlosti využívám, hlavně od té doby co jsem přišel o tři body. V obci byli čerti u koncové cedule a Picasso bez Vaší stálé kontroly na pár metrech zrychlí, právě o několik bodů! 110 koní je už znát! Proto závěrem, kdo z Vás chce rodinné,rychlejší a pohodlné auto - doporučuji!
Máme najeto přes 17 000 km a stále bez problémů. Pouze se vyměnila 1 žárovka na před. světlometu. Spotřeba dále klesla od 5,9 - 6,1l. Zkoušel jsem úspornou jízdu 100km v kopcích i roviny rychlost od 80 - 105km, spotřeba se dostala až na 4,9l. ale stačí přišlápnout a jste opět na 5,9 - 6,1l. Tuto spotřebu dosahujeme bez větších omezení. Na dálnici na max, okresky do 90 -.....! V zatáčkách auto sedí jak přilepené. Bez náklonu. Zatím spokojenost! Co je super, tak to rychlost a jednoduchost složení všech 3 zadních sedaček. Při větším nákladu. Zimu jsme zvládli dobře. I v hlubším sněhu, kdy předek auta prorážel napadaný sníh, auto jelo bez větších problémů. Mám na mysli rána, kdy na silnicích neprohrnuli . Vlastním další auta dodávku Renault a favorita a ty ve sněhu zapadly. S prokluzem nemám problém, jezdil jsem celou zimu a sněhu bylo dost a nikdy jsem neměl problém. Na zimních gumách 205/55 16. Auto má parkovací senzory a s nimi je hračka zaparkovat. Je špatný výhled do směrem dozadu. To stejné i při odbočování, špatný výhled z místa řidiče na pravou stranu. Auto ani moc nešetřím, jezdí kdy je třeba a za každého počasí. Lepší i horší cesty. Zatím je to ok.
Zdravím majitele C4, mám velikánskou prosbičku. Mám doma třetí měsíc C4 Grand Picasso a teď co napadl sníh, jsem si chtěl vyzkoušet slibované bezpečnostní systémy vozu. K mému překvapení, jsem zjistil, že mi vůbec nefunguje systém ASR (protiprokluz). Ihned jsem vůz odvezl na servis a tam mi řekli, že se takto chovají vozy Citroen normálně. Moc prosím, máte s tím někdo nějaké zkušenosti??? Moc díky za veškeré názory Filip N.
Po ujetí dalších kilometrů. Je na C4 Picassu najeto 12 000 km. Auto je bez závad. Spotřeba mírně klesla. Z 6,5 na 6-6,3l. Při rychlosti kolem 90 - 120 jěště méně. Projeli jsme s autem část Evropy Německo, Chorvatsko, Slovensko a další státy, bez sebemenších problémů. Motor šlapal jako hodinky. Split - Č. Budějovice za 9,5h se zastávkami, spotřeba 6,5l při zapnuté klimatizaci. Většinou po dálnici. Přibližně 850km. Plně naloženo. Jsme spokojeni. Velice se osvědčily pneu Michelin 215/55 16. Auto v zátáčkách sedí.
No to je docela pravda, tech 110 koni musi byt fakt zbesilych...Ale ted vazne : Nemyslim, ze by byl vykon 80 kw u tak velkeho vozu nejak ohromujici.Sam vlastnim Passat se 110kw a nekdy se stane (zejmena pri zaple klime, v peti a s deskama v kufru :-), ze pri predchazeni to "neni ono".Nerikam, ze nevladze, ale proste je citit naklad.A to ma Passat jeste o 150 kg mene nez C4 Picasso...
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C4
pokračování č.3
Máme najeto přes 17 000 km a stále bez problémů. Pouze se vyměnila 1 žárovka na před. světlometu. Spotřeba dále klesla od 5,9 - 6,1l. Zkoušel jsem úspornou jízdu 100km v kopcích i roviny rychlost od 80 - 105km, spotřeba se dostala až na 4,9l. ale stačí přišlápnout a jste opět na 5,9 - 6,1l. Tuto spotřebu dosahujeme bez větších omezení. Na dálnici na max, okresky do 90 -.....! V zatáčkách auto sedí jak přilepené. Bez náklonu.
Zatím spokojenost! Co je super, tak to rychlost a jednoduchost složení všech 3 zadních sedaček. Při větším nákladu.
Zimu jsme zvládli dobře. I v hlubším sněhu, kdy předek auta prorážel napadaný sníh, auto jelo bez větších problémů. Mám na mysli rána, kdy na silnicích neprohrnuli . Vlastním další auta dodávku Renault a favorita a ty ve sněhu zapadly.
S prokluzem nemám problém, jezdil jsem celou zimu a sněhu bylo dost a nikdy jsem neměl problém. Na zimních gumách 205/55 16.
Auto má parkovací senzory a s nimi je hračka zaparkovat. Je špatný výhled do směrem dozadu. To stejné i při odbočování, špatný výhled z místa řidiče na pravou stranu.
Auto ani moc nešetřím, jezdí kdy je třeba a za každého počasí. Lepší i horší cesty. Zatím je to ok.
28.04.2010 | 19:54:40 | ajarajara Reagovat
ASR
Zdravím majitele C4, mám velikánskou prosbičku. Mám doma třetí měsíc C4 Grand Picasso a teď co napadl sníh, jsem si chtěl vyzkoušet slibované bezpečnostní systémy vozu. K mému překvapení, jsem zjistil, že mi vůbec nefunguje systém ASR (protiprokluz). Ihned jsem vůz odvezl na servis a tam mi řekli, že se takto chovají vozy Citroen normálně. Moc prosím, máte s tím někdo nějaké zkušenosti??? Moc díky za veškeré názory Filip N.
02.01.2010 | 11:07:02 | Filous Reagovat
Chlape, ať ti to jezdí dál. Pojízdnej obývák na 4 kolech.
28.09.2009 | 19:16:02 | kraken Reagovat
Pokračování č.2
Po ujetí dalších kilometrů. Je na C4 Picassu najeto 12 000 km. Auto je bez závad. Spotřeba mírně klesla. Z 6,5 na 6-6,3l. Při rychlosti kolem 90 - 120 jěště méně. Projeli jsme s autem část Evropy Německo, Chorvatsko, Slovensko a další státy, bez sebemenších problémů. Motor šlapal jako hodinky. Split - Č. Budějovice za 9,5h se zastávkami, spotřeba 6,5l při zapnuté klimatizaci. Většinou po dálnici. Přibližně 850km. Plně naloženo. Jsme spokojeni. Velice se osvědčily pneu Michelin 215/55 16. Auto v zátáčkách sedí.
28.09.2009 | 18:24:14 | ajarajara Reagovat
No to je docela pravda, tech 110 koni musi byt fakt zbesilych...Ale ted vazne : Nemyslim, ze by byl vykon 80 kw u tak velkeho vozu nejak ohromujici.Sam vlastnim Passat se 110kw a nekdy se stane (zejmena pri zaple klime, v peti a s deskama v kufru :-), ze pri predchazeni to "neni ono".Nerikam, ze nevladze, ale proste je citit naklad.A to ma Passat jeste o 150 kg mene nez C4 Picasso...
21.08.2009 | 13:37:54 | jamieson Reagovat