Rok výroby:2006Typ motoru:1.6Stav km při koupi:148 000 kmStav km nyní:155 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:5.3 l/100 kmVloženo:20. 5. 2009
Zatím bez poruch, mam ho moc krátce na to aby se neco pokazilo. Provedl jsem výměnu oleje, všech filtrů a zajel do servisu citroe na diagnostiku, prevence je prevence. Všechno zkontrolovali, vše bez závad a jel jsem zase domu o osm stovek lehčí:))
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je pohodlné, v rámci možností i tiché(i když jsem už jezdil i v tišších vozech), po přečtení různých diskuzí jsem podložil rezervu tenkým molitanem a žádné rány zezadu se neozívají(zatím), výbava SX celkem v poho, vše funkční až na pár maličkostí. Vše také využívám, hlavně tempomat dost uleví při dlouhých cestách na dálnici, jediná vada na kráse je, že originál rádio nepřehrává mp3 a to je pro mě dost blbý. Motor pružný, s citelným zátahem, nejlíp se cítí okolo 2000 ot., spotřeba v průměru 5.3 nafty. Kazí mě to dálnice, tam to pěkně stoupá. Převodovka by mohla být trošku lepší a hlavně spojka jde trochu ztuha, ale takhle to už u c4 bývá, zkoušel jsem jich několik a bylo to všude stejné. Dost mě vadí mírná nestabilita na nerovnostech v zatáčkách na kterých se zadní náprava občas dost zavlní, ve vetších rychlostech na dálnici je auto celkem stabilní, řízení přiměřeně tuhé, ale už jsem se setkal i s tím že při větším bočním větru byla cesta dost rozhoupaná, ale asi je to menší celkovou hmotností vozu a poměrem rozměrů výška délka vozu.
Mám c4 picaso-leader za měsíc 2 roky najeto 20 000 km motor kasle prostor sezení bezva.pouze mi vadí klepání podvozku na nerovnostech a dešťový senzor spustí stěrače i za sucha. V servisu nic nezjistil a tak se ptám má-li někdo s tímto nějakou zkušenost -sdělte
Chtěl bych se zeptat majitele, jestli neví něco z historie auta, jestli neměl předchozí majitel problém se vstřiky, popř. někdo jiný, kdo má zkušenosti s tímto motorem, ať už v C4, P307-8, Focusu nebo Mazdě. Včera jsem byl v servise fordu a ptal jsem se na vstřiky a prý vstřiky jsou v pohodě, ale problém může nastat s guferem na spodu vstřiku(není jeho součástí), které se může napéct na vstřik a pokud nejde vyndat, tak pá, pá, vstřiku. A pak tam může netěsnit potrubí ke vstřikům, to jsou prý možné závady. Takže vstřiky bez problémů, jenom to zpropadené gufero :-)
Keď sa ti zdá toto tiché, bol by si prekvapený aká tichá je faceliftovaná C4 s novým motorom 1.6Vti, na ktoromkoľvek stupni a pri akejkoľvek rýchlosti. Oh, a malé varovanie, 1.4i nebrať, C4 je príliš ťažké auto na to.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C4
c4picaso leder
Mám c4 picaso-leader za měsíc 2 roky najeto 20 000 km motor
kasle prostor sezení bezva.pouze mi vadí klepání podvozku na nerovnostech a dešťový senzor spustí stěrače i za sucha.
V servisu nic nezjistil a tak se ptám má-li někdo s tímto nějakou zkušenost -sdělte
Díky V.N.
27.02.2011 | 12:17:53 | Vláďa Reagovat
Motor 1.6 TDCi
Chtěl bych se zeptat majitele, jestli neví něco z historie auta, jestli neměl předchozí majitel problém se vstřiky, popř. někdo jiný, kdo má zkušenosti s tímto motorem, ať už v C4, P307-8, Focusu nebo Mazdě. Včera jsem byl v servise fordu a ptal jsem se na vstřiky a prý vstřiky jsou v pohodě, ale problém může nastat s guferem na spodu vstřiku(není jeho součástí), které se může napéct na vstřik a pokud nejde vyndat, tak pá, pá, vstřiku. A pak tam může netěsnit potrubí ke vstřikům, to jsou prý možné závady. Takže vstřiky bez problémů, jenom to zpropadené gufero :-)
22.05.2009 | 10:05:39 | r Reagovat
Keď sa ti zdá toto tiché, bol by si prekvapený aká tichá je faceliftovaná C4 s novým motorom 1.6Vti, na ktoromkoľvek stupni a pri akejkoľvek rýchlosti. Oh, a malé varovanie, 1.4i nebrať, C4 je príliš ťažké auto na to.
22.05.2009 | 09:41:07 | Angel_M Reagovat